در ادامه فعالیت های کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه و در راستای معرفی برند سیتادیوم، تیم پارکورکاران سیتادیوم با اجرایی پرشور در جشنواره تابستانه ایران زمین در دهکده ساحلی چی چست ارومیه، لحظات شاد و بیادماندنی را در کنار خانواده های  ارومیه ای رقم زدند.

سیتادیوم با توجه به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت ویژه از یک تیم پر انرژی و خودساخته پارکور در این جشنواره شرکت کرد. این برنامه که با استقبال بازدیدکنندگان این جشنواره روبرو شد با هدف آشنایی مخاطبین با مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه صورت گرفته است.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه بازاریابی و فروش سیتادیوم باتوجه به سیاست های تعیین شده توسط کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه مبنی بر خلق برنامه های تبلیغاتی خلاقانه و بازاریابی پارتیزانی، این بار نیز همچون اولین رونمایی از برند سیتادیوم در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه، دومین برنامه تبلیغاتی این مجتمع را نیز در کنار مردم و با همراهی مردم پرشور ارومیه برگزار نمود. این برنامه هیجان انگیز در جشنواره ای که در آن به معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی بومی آذربایجان غربی پرداخته می شد، با همراهی مردم پرشور و با نشاط ارومیه برگزار شد.

کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی ارومیه تاکنون تمامی برنامه های تبلیغاتی سیتادیوم را با محوریت خانواده برگزار نموده است. این کارگروه معتقد است خانواده مخاطب اصلی و توجه به رفاه خانواده ها، سنت ها و فرهنگ غنی مردم ارومیه مهم ترین اولویت این کمپین می باشند و بر همین اساس تاکنون هیچ برنامه تبلیغاتی را با محوریت واگذاری واحدها، پیگیری ننموده است.

 
 

پس از برگزاری جلسات هفتگی همفکری پروژه سیتادیوم رشت به مدت 3ماه و با استناد به نتایج بررسی های صورت گرفته در زمینه سرانه ها و کمبود کاربری های مورد نیاز شهری، تحقیقات بازار و مطالعات میدانی، مصاحبه های گسترده با گروه ها و سنین مختلف جمعیتی، مطالعات مردم شناسی شهر رشت با هدف شناخت علاقه و سلیقه افراد بومی منطقه، طرح نهایی فضای داخلی سیتادیوم رشت از بین 3 طرح پیشنهادی انتخاب و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

طراحی اولیه سیتادیوم رشت در ابتدا با همکاری یک شرکت معماری بین المللی تهیه شده بود اما با توجه به هدف احداث سیتادیوم مبنی بر ایجاد یک مرکز تجاری متناسب با ویژگی های منطقه و درخور شان مردم بومی همچنین ایجاد رضایت و رفاه آن ها به واسطه رفع نیازها و کمبود های شهری، تیم توسعه پروژه تصمیم به ادامه کار طراحی و معماری پروژه با یک تیم معتبر و به نام داخلی گرفت و همکاری با شرکت بن سار به سرپرستی مهندس محمد مجیدی آغاز شد. در طول مدت این همکاری و پس از بررسی های کارشناسی 3طرح پیشنهادی، طرح نهایی که در آن علاوه بر فضای تجاری و تفریحی بخش عمده ای از فضا به کاربری های فرهنگی و ورزشی از جمله سینما، تئاتر، گالری های مجهز، سالن های ورزشی، درمانی و بهداشتی اختصاص داده شده بود، انتخاب شد. همچنین برای اولین بار در ایران کانسپت فضای شبیه ساز بازار های سنتی گیلان در یک مجتمع تجاری در نظر گرفته شد. هدف از اجرای این طرح  احیای سنت ها و فرهنگ های بومی منطقه در کنار توزیع، طبخ و ارائه محصولات محلی به صورت روزانه و تازه می باشد.

 

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش پروژه سیتادیوم ارومیه، پس از برگزاری چندین مرحله جلسات همفکری در کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه، همچنین پس از بررسی های میدانی و با بهره مندی از تجربیات صاحب نظران، اولین گام از کمپین اطلاع رسانی پروژه سیتادیوم ارومیه را آغاز نموده است.


این کمپین همزمان با آغاز شمارش معکوس زمان افتتاح فاز اول سیتادیوم ارومیه که با حضور هایپراستار به عنوان معتبرترین برند خرده فروشی ایران همراه خواهد بود، از ابتدای مردادماه آغاز شده است. این مرحله ازکمپین در راستای معرفی برند سیتادیوم همچنین بیان ویژگی های خاص این مجتمع تجاری تفریحی زنجیره ای در شبکه های اجتماعی مجازی و در مجلات تخصصی و مجلات و روزنامه های محلی در حال انجام است. پس از دریافت بازخوردها و بررسی ابعاد گوناگون مرحله اول کمپین، مرحله بعدی همزمان با ادامه فعالیت در ابزارهای تبلیغاتی مرحله اول، با تبلیغات محیطی در سطح شهر ارومیه ادامه خواهد یافت.


پروژه سیتادیوم ارومیه اولین و بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی غرب ایران با وسعت 53500 مترمربع در 2 فاز در خیابان سعدی 2 ارومیه درحال ساخت است. فاز نخست از این پروژه در آبان ماه 1398 با حضور هایپراستار افتتاح خواهد شد.

 

 

جلسه هیات امناء کارآفرینی استان تهران با حضور جناب آقای محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران (به عنوان رئیس هیأت امناء)، سرکار خانم مهندس رضایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران (به عنوان دبیر هیأت امناء)، و برخی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تهران در محل استانداری تهران برگزار گردید.

در انتخاباتی که جهت تعیین رئیس و دبیر جدید کانون کار آفرینی استان تهران برگزار شده بود، جناب آقای امیر حسین شقاقی (مدیر عامل شرکت شیرین نوین) به سمت رئیس و جناب آقای مجید سیاری (مدیر عامل موسسه آموزش عالی ماهان) به سمت دبیر کانون کارآفرینی استان تهران به مدت 2 سال انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه آقای مجید سیاری رئیس سابق کانون کارآفرینی استان تهران، گزارشی از عملکرد دوره قبلی این کانون به اعضا و حضار ارائه نمود، در ادامه در احکامی با نیابت از طرف دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران، توسط دکتر امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و رئیس هیات امناء کانون مذکور از زحمات جناب اقای بشیر انیسی دبیر اسبق کانون و جناب اقای مجید سیاری رئیس سابق کانون تقدیر به عمل آمد و احکام منتخبین دوره 2 ساله پیش رو به آن ها اعطا گردید.

مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان و دبیر اسبق کانون کارآفرینی در پیامی ضمن تبریک به منتخبین هدایت دوره جدید کانون کارآفرینی بیان داشتند:

امروز بار سنگيني از دوشم برداشته شد و با كمال افتخار و مسرت اين مسئوليت با انتخابات هيئت امناي كانون، به دوست ارجمندم جناب آقاي دكتر مجيد سياري واگذار شد. بسيار خرسندم از اينكه انساني توانمند و شكيبا با مناعت طبعي مثال زدني با برعهده داشتن منصبي بزرگتر و بالاتر در سطح كشور به عنوان رئيس و دبير اين تشكل، كانون كارآفرينان كشوري، به عنوان دبير در سطح استان تهران نيز قبول مسئوليت كردند و با اكثريت آراء اعضاي محترم هيئت امناي كانون براي اين منصب انتخاب شدند.
همچنين انتخاب دوست و برادر ارجمندم جناب آقاي اميرحسين شقاقي كارآفرين برتر و مالك برند شيرين نوين به عنوان رئيس كانون كار آفرينان نشان از تحقق آرمان هاي مجموعه و پيشرفت و به ثمر نشستن برنامه هاي طرح ريزي شده جهت نيل به اهداف والاي كانون دارد، توفيق روزافزون براي ايشان و ساير اعضاي محترم كانون خواستارم، اعضاي محترم كانون حضور اين دو عزيز را مايه مباهات و دلگرمي خود مي دانند.
براي من افتخار بزرگي است كه نتيجه بيش از ١١ سال تلاش مستمر خود و همكارانم را در كارگروه كارآفريني با به ثمر نشستن اين نهال و تشكيل كانون كارآفرينان شاهد هستم. امید است شاهد رشد روحیه کارآفرینی در بستر این کانون در کشور عزیزمان باشیم.


به اميد ايراني آباد به همت و تلاش يكايك ايرانيان سرفراز

 

 

با نزدیک شدن به زمان افتتاح فاز اول پروژه و افتتاح هایپراستار، دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم ارومیه از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز به کار می نماید.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه پروژه سیتادیوم ارومیه، در محل دفتر اطلاع رسانی پروژه، آماده معرفی پروژه به مراجعین محترم خواهد بود. ارومیه ای های عزیز، صاحبان کسب و کار، برند های خرده فروشی، سرمایه گذاران، دانشجویان و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این پروژه و برند سیتادیوم میتوانند با حضور در دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم ارومیه از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی، اطلاعات و زمانبندی های مربوط به این پروژه قرار گیرند. همپنین با توجه به شروع کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه از ابتدای مردادماه سال جاری، بخش عمده ای از این کمپین با مدیریت و اجرای شرکت دوان ایرانیان از طریق این دفتر پیگیری خواهد شد.

پروژه سیتادیوم ارومیه با 193625 متر مربع زیربنای کل در دو فاز طراحی و در حال ساخت است. فاز اول این پروژه شامل هایپرمارکت با حضور هایپر استار و تمامی واحدهای پشتیبانی کننده آن همچنین ردیفی از مغازه خواهد بود. مساحت زیرساخت این فاز 33776 مترمربع می باشد. فاز دوم نیز شامل یک ساختمان 6 طبقه تجاری است که طراحی پارکینگ نیز در این فاز دیده شده است. مساحت زیرساخت فاز دوم 159849 مترمربع می باشد.

دفتر اطلاع رسانی پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم در خیابان سعدی 2، اول خیابان طریقت، ​جنب پروژه سیتادیوم واقع می باشد.

 

اولین رونمایی لوگوی برند سیتادیوم، به شیرینی بُرد تیم والیبال ایران!
ارومیه، مهد والیبال ایران، در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال 2019 میزبان برگزاری این هفته از مسابقات با حضور 4 تیم ایران، روسیه، لهستان و کانادا است. در این روزها مردم والیبال دوست ارومیه استقبال پرشوری از این مسابقات نموده و شهر ارومیه رنگ و بوی والیبال به خود گرفته است. شرکت دوان ایرانیان به عنوان خالق برند و کارگزار بازاریابی و فروش مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در اولین گام از اجرای کمپین بازاریابی این مجموعه در کنار مردم پرشور ارومیه به حمایت از تیم ملی والیبال پرداخته است. این اولین بار است که لوگوی برند سیتادیوم به صورت عمومی اکران می شود و نمایش لوگوی سیتادیوم در پس زمینه هنرنمایی والیبالیست های پرافتخار ایرانی، لانچ و رونمایی رسمی این برند محسوب می شود.
شرکت دوان ایرانیان ضمن آرزوی موفقیت برای بلند قامتان تیم ملی والیبال ایران، لحظات شادی را برای خانواده های شریف ارومیه ای آرزومند است.

 
 

هم راستا با پیشرفت فیزیکی پروژه سیتادیوم ارومیه، نزدیک شدن به زمان افتتاح و بهره برداری از فاز A پروژه و لزوم برنامه ریزی و تدوین شرایط واگذاری این فاز از پروژه، کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را در شرکت دوان ایرانیان آغاز نمود.
در اولین جلسه این کارگروه که با حضور جناب آقای مهندس بشیر انیسی مدیرعامل محترم شرکت دوان ایرانیان و اعضای این کارگروه برگزار شد، هم فکری و ایده پردازی درمورد محتوای کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه با استفاده از روش دلفی و با هدف کشف ایده های خلاقانه و قابل اطمینان صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان در ابتدای این جلسه به اهداف تیم سازنده و بهره بردار پروژه در جهت بهبود رونق کسب و کار شهر ارومیه، ارج نهادن و احترام به فرهنگ غنی مردمان ارومیه و تلاش در جهت ایجاد مرکز تجاری-تفریحی درخور شان مردم این شهر از ابتدای شروع به کار این پروژه تحت برند سیتادیوم پرداختند و برلزوم حفظ ارزش های والای مردم شهر ارومیه در محتوای کمپین تبلیغاتی تاکید نمودند.


از این پس اخبار مربوط به پروژه سیتادیوم و این کارگروه را از سایت دوان و سایت رسمی سیتادیوم دنبال نمایید.

وب سایت سیتادیوم

 

 

شرکت دوان ایرانیان با فروش کتاب "اصول" به نفع سیل زدگان سعی بر ایفای نقشی کوچک برای همدلی با هموطنان سیل زده کرده است.

کتاب "اصول" نوشته آقای ری دالیو پر فروش ترین کتاب آمازون در حوزه فرهنگ سازمانی، با حمایت شرکت دوان ایرانیان و با هدف ارتقاء فرهنگ سازمانی در فروردین ماه سال 1398 ترجمه و به چاپ رسید و کمپین فروش این کتاب به نفع سیل زدگان همزمان با روز جهانی کتاب، 3 اردیبهشت، آغاز شد.

از آنجا که سیل بسیاری از هموطنان عزیزمان در سال جدید را با مشکلات بسیار مواجه ساخت و همچنان رفع خسارت های ناشی از سیل و بهبود اوضاع شهرهای مختلف کشورمان نیازمند حمایت و کمک های مردمی است، شرکت دوان ایرانیان با پیوستن به کمپین حمایت از سیل زدگان دراین امر خیر، با فروش کتاب "اصول" سعی در ایفای نقشی هر چند کوچک داشته است است. کسانی که مایل به پیوستن در این طرح خیرخواهانه بودند هزینه خرید کتاب را به حساب "هلال احمر" واریز کرده و شرکت دوان ایرانیان کتاب اصول را برای آنها ارسال کرد. امید می رود این کمپین گامی کوچک در این امر خیر گروهی را برداشته باشد.

 

تهیه آخرین مستندات مطالعاتی پروژه مطالعات فرصت پروژه اسپارو در شهر رشت که در بهمن ماه 97 در دستور کار شرکت دوان ایرانیان قرار گرفته بود، در اوایل اردیبهشت ماه 1398  به اتمام رسید و کارفرمای محترم این پروژه رضایت خود از انجام این مطالعات را اعلام کرد. 


گروه مطالعاتی و تحقیقات بازار شرکت دوان فعالیت خود را از مطالعات بازار و تحقیقات میدانی آغاز کرده و در این بخش به مطالعه تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان شهر رشت پرداخت. بازدید مراکز تجاری، اداری، تفریحی و اماکن عمومی شهر از دیگر فعالیت های این گروه در مدت مطالعه شهر رشت بوده است. گروه تحقیقات بازار پس از مطالعه الگوهای زندگی و مصاحبه با اقشار مختلف و همچنین مطالعه طرح ها و برنامه های تدوین شده برای این شهر توانست به الگوهای چندگانه ای در خصوص نیازهای گروه مخاطب در پروژه اسپارو و پیش بینی بهترین مدل توسعه این پروژه اداری-تجاری دست یابد. همزمان با مطالعات بازار، مطالعات کتابخانه ای و بررسی الگوهای جدید و نوآورانه در بخش های تجاری و اداری توانست این الگوها را خلاقانه تر کرده و سهم سرعت رشد و توسعه و تغییر در الگوهای مختلف رفتاری را در سناریوهای مدنظر برای توسعه لحاظ کند. مدیران شرکت دوان ایرانیان در ادامه سناریوهای توسعه این پروژه را برمبنای تفکر استراتژیک و پیش بینی بهترین راه حل برای دستیابی به موفقیت در آینده تدوین کردند. سناریوهای 13 گانه اولیه پس از انجام تحلیل های مالی بر مبنای واقعیت های بازار و پیش بینی های آینده صنعت املاک و مستغلات در کارگروه های تخصصی به اشتراک گذاشته شد و در نهایت پس از گذشت دو ماه بحث و بررسی، کارآمدترین سناریو برای توسعه این پروژه انتخاب و به صورت رسمی در دستور کار سازندگان قرار گرفت.


پروژه اسپارو در تقاطع خیابان سعدی و معلم شهر رشت در نزدیکی میدان شهرداری در حال ساخت می باشد. شرکت دوان ایرانیان همکاری با مجموعه معظم شرکت توسعه ساختمان و پارس سازه را جزئی از افتخارات حرفه ای خود قلمداد می کند و پروژه مطالعاتی اسپارو را آغازی برای همکاری های بلندمدت با این مجموعه می داند و امیدوار است این پروژه بتواند نقشی ارزنده در پیشرفت و توسعه شهر رشت ایفا کند.

 

Page 1 of 23