قطار حرکت میلینیوم آماده به حرکت

میلینیوم نامی که به گوش مردم تهران آشناست. حتی اگر نام این پروژه را نشنیده اید قطعا هنگام عبور از بزرگراه شهید همت و تقاطع آن با خیابان شیخ ‌بهایی اسکلتی عظیم از تیر و ستون های فولادی توجه شما را به خود جلب کرده است. میلینیوم پروژه ای که از آن به عنوان بزرگترین برج مسکونی و تجاری و اولین ساختمان اسکلت تمام فلزی در ایران یاد می شود مجددا پس از سال ها در مسیر حرکت قرار گرفته است. پروژه درحال ساخت هزاره سوم یا میلینیوم از بلندمرتبه ترین برج های تهران است که شروع فعالیت ساخت آن از سال 1381 آغاز شد اما متاسفانه به دلیل مسائل و مشکلات عدیده، این پروژه تاکنون به اتمام نرسیده است.
اکنون پس از گذشت بیش از 17 سال از مطالعات اولیه این طرح، شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک، همکاری خود با کارفرمای این پروژه عظیم (تعاونی مسکن آشیانه هزاره سوم ایرانیان) را در خصوص مطالعات فرصت و مهندسی ارزش آغاز کرده است.
شركت دوان ايرانيان با تكيه بر تجارب بين المللي، بهره گیری از تجارب گروهی، خرد جمعی و دانش خبرگان اقدام به تهيه و ارائه متدهاي اجرايي مربوط به مطالعات فرصت در صنعت ساختمان ايران نموده است. خدمات تحقیقات بازار و مطالعات فرصت مربوط به این پروژه نیز در کنار رعایت چهارچوب ها و استانداردهای ساخت، مدیریت نوین جهانی، ملاحظات شرایط اقتصادی موجود و انعکاس ترجیحات کارفرما در دستور کار دوان ایرانیان قرار گرفته است.

با توجه به میزان بالای بازخوردهای مردمی و اخذ تقاضاهای صاحبین کسب و کارهای متعدد جهت همکاری با سیتادیوم در زمینه های مختلف، مرحله دوم کمپین ارومیه آغاز شد.

این کمپین با هدف مطرح شدن برند سیتادیوم، به عنوان مرکز تجاری تفریحی در شهر ارومیه، برنامه خود را طبق بررسی های انجام شده نسبت به میزان آمار بدست آمده از سطح شناخت مردم، سرمایه گذاران، فعالان کسب و کار از این برند آغاز نموده است.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در شمال غربی ایران و در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است. این پروژه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع با مساحت زیرساخت کل 119884 مترمربع در 2 فاز در حال ساخت است. فاز A به مساحت 20376 مترمربع و فاز B به مساحت 99508 مترمربع می باشد.گام اول کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه در راستای معرفی برند سیتادیوم به مخاطبین خود بوده است.

هر کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده خاص است که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی مختلف انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اهداف هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار خاص باشد. همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌شود.

تیم مارکتینگ پروژه سیتادیوم ارومیه با توجه به تعیین گروه های هدف، این بار مخاطبین خود را به دلیل رویکرد خانواده محور بودن کانسپت سیتادیوم و نقش مهم کودکان و فرزندان در خانواده، شرکت در مراسم و جشن های خانوادگی در سطح شهر در نظر گرفت. در این راستا با برگزاری جشن بزرگ خانواده و کودک در شهر ارومیه در تاریخ 24 آبان ماه در سالن 2000 نفری خانه جوان به عنوان اسپانسر برنامه به معرفی برند سیتادیوم پرداخت. یکی از اقدامات خلاقانه گروه بازاریابی جهت ارتباط با مخاطبین در سنین خردسال تا نوجوان برگزاری مسابقه نقاشی بود که با استقبال بی نظیری مواه شد. جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده بود 2 جایزه1میلیون تومانی 4 جایزه 500 هزارتومانی و 4 جایزه 250 هزارتومانی بود.

از دیگر اقدامات موثر و خلاقانه این کمپین جهت برقراری ارتباط با خانواده های ارومیه ای به عنوان مخاطبین مرکز خرید سیتادیوم برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع #خانواده سیتادیوم بود. این مسابقه پس از برگزاری جلسات همفکری در گروه مارکتینگ، با روش بازاریابی پارتیزانی، در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج سیتادیوم و دیگر پیج های پر مخاطب ارومیه ای وایرال گردید. در روزهای مسابقه ارسال عکس از لحظات مفرح و دورهمی های خانوادگی و به اشتراک گذاشتن تصاویر سیتادیوم را به عنوان برندی حامی شادی خانواده ها مطرح نمود. جوایز مسابقه پس از برگزاری قرعه کشی در قالب کارت های هدیه برای شرکت کنندگان ارومیه ای ارسال شد.

در مرحله دوم از کمپین سیتادیوم ارومیه اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با هدف اطلاع رسانی از ماهیت برند سیتادیوم به عنوان مرکز تجاری تفریحی و زمان افتتاح آغاز شد.

 

اطلاعات بیشتر از مسابقه نقاشی

 

 

با نظارت و بررسی های صورت گرفته توسط مدیریت توسعه و مدیریت بهره برداری در زمینه انتخاب برندهای مجموعه F&B (خوردن و آشامیدن) در مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم، گروه رفتاری مدیریت فودهال سیتادیوم را به عهده گرفته است.

گروه رفتاری از مشهورترین برندهای رستوران زنجیره ای و از محبوب ترین چلوکبابی های تهران به شمار می آید. این برند با سابقه بیش از یک قرن فعالیت در مدیریت رستوران ها و داشتن شعبات متعدد در تهران، توسعه جدید برند خود در مراکز خرید ، پس از مدیریت بهره برداری مجموعه فودکورت بام لند تهران، در سیتادیوم ارومیه آغاز خواهد نمود.

سیتادیوم فضایی است برای گردهمایی بهترین ها؛ که از صاحبین بهترین برندهای ایرانی، دعوت کرده است تا در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه حضور پیدا کنند. از امکانات مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه یک طبقه مجزا فودهال و کافی شاپ در طبقه ششم است. شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه به همراه شرکت اشل به عنوان مدیریت بهره برداری پروژه با برگزاری جلسات تخصصی، بازدید و مذاکرات با برندهای معتبر در صنعت غذایی مراکز خرید، با گروه رفتاری جهت مدیریت مجموعه فودهال سیتادیوم به توافق رسیدند.

 امروزه فودکورت‌ها به جزء جدایی ناپذیر مراکز تجاری مدرن تبدیل شده‌اند و اساساً یکی از نقاط قوت و جذابیت مراکز تجاری و تفریحی به شمار می‌روند. می توان گفت یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان مجتمع‌های تجاری، تخصیص فضاهای وسیع و گسترده به فودکورت‌ها جهت جذب جمعیت بیشتر و ایجاد نشاط و سرزندگی است. از طرفی اصطلاح فودهال که در برخی کشورها مترادف فودکورت استفاده می‌شود، کمابیش سازندگان و سرمایه‌گذاران را دچار سردرگمی و ابهام معنایی نموده است.

فودهال نیز همانند فودکورت فضای مشاع گسترده دارد به طوری که در برخی از کشورهای آسیایی و اقیانوسیه این دو مفهوم معادل و به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما ماهیت این دو مفهوم با یکدیگر تفاوت دارد و در اینجا به برخی از این تفاوت‌ها اشاره می‌شود:

1.فودکورت‌ها اساساً در مراکز خرید تعریف و پیش‌بینی می‌شوند، اما فودهال‌ها در هر مکانی می‌توانند توسعه یابند و این بدین معناست که یک فودکورت در جایی خارج از مراکز خرید تعریف نمی‌شود اما ماهیت فودهال به مرکز خرید وابسته نیست.

2.غرفه‌های موادغذایی یک فودهال تحت مدیریت و یا مالکیت یکپارچه می‌باشند، در حالی‌که در فودکورت برندهای متفاوتی می تواند تحت مدیریت‌ مجزایی فعالیت داشته باشند.

3.در فودهال‌ها غذاهای محلی‌تر و با کیفیت بهتری ارائه می‌گردد، در حالی که در فودکورت‌ها غالباً شعبه‌های فست‌فودهای زنجیره ای وجود دارد.

4.در فودکورت‌ها صرفاً غذا به فروش می‌رسد، اما در فودهال‌ها به خصوص در فودهال‌های اولیه، خواربار و محصولات کشاورزی نیز  در کنار غذاهای محلی به فروش می‌رسد.

نقطه پیدایش و شروع فعالیت چلوکباب رفتاری به سال 1289 بازمی‌گردد؛ زمانی که رستوران‌داری در ایران مفهوم امروزی را پیدا نکرده و در سطح شهر تهران، تنها تعداد انگشت‌شماری رستوران وجود دارد که به معنای واقعی بتوان آن را رستوران نامید. حاج علی‌اکبر رفتاری (پدربزرگ نادر رفتاری)، اولین شعبه چلوکباب رفتاری را در میدان وحدت اسلامی در داخل بازارچه قوام الدوله افتتاح می‌کند و بدین طریق به میزبانی و ارائه غذای ایرانی به مشتریان خود می‌پردازد. شاید حاج علی‌اکبر رفتاری چشم‌اندازی از وضعیت امروزی چلوکباب رفتاری و جایگاه فعلی آن در صنعت رستوران ایران نداشته اما یک اعتقاد مشترک در باور تمامی کسانی که از ابتدا تا به امروز این برند را مدیریت کرده‌اند وجود داشته است، “باور به ارائه بهترین خدمات به تمامی مشتریان و رشد و توسعه روزافزون”، این باور اولیه در تفکر خاندان رفتاری جریان یافته و در هر دهه دستاوردهایی را به ارمغان آورده است.

پس از مدتی چلوکباب رفتاری از میدان وحدت اسلامی به خیابان وحدت اسلامی انتقال یافته و به مدت 70 سال در آنجا فعالیت می‌کند. توجه به بهداشت غذای تهیه شده در چلوکبابی رفتاری، تا حدی بود که برای اولین بار در ایران بازدید مشتریان از آشپزخانه قبل از صرف غذا حق مسلم آنان شمرده می شد. آشپزخانه در سالن غذاخوری به شکلی بنا شده بود که مشتریان به راحتی بتوانند از آن بازدید کنند.

کیفیت مطلوب غذای رفتاری که زبانزد تهران نشینان بود منجر به توسعه چلوکبابی رفتاری شد، و در سال 1354 با همت محمود رفتاری (پیش کسوت ورزش کشتی ایران) تعمیراتی اساسی در این محل صورت گرفت و به ساختمانی 4 طبقه با زیربنای 1560 متر مربع تبدیل شد که در آن 50 کارگر مشغول به کار بودند. و در این میان با درگذشت حاج علی‌اکبر رفتاری، مدیریت این برند به فرزندانش حاج ابوالقاسم رفتاری و حاج محمود رفتاری انتقال می‌یابد. نقطه عطف برند چلوکباب رفتاری درجایی رخ می‌دهد که نادر رفتاری با قصد و نیت توسعه برند چلوکباب رفتاری و تقویت آن در سال 1364 از انگلستان به ایران بازمی‌گردد و برای چیره شدن بر کسب‌وکار رستوران‌داری، کار خود را از نقطه صفر یعنی کارگری رستوران آغاز می‌کند. به گفته ایشان، این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت هر کسی است که می‌خواهد وارد صنعت رستوران‌داری شود. در حال حاضر چلوکباب رفتاری برندی محبوب در میان مردم ایران است.با توجه به موفقیت شعبات این برند در سطح شهر تهران شعبه وحدت اسلامی (شاپور)، سعادت آباد، دولت، انقلاب، بام لند و  دروازه طهرون، گروه برند رفتاری سعی در جهت توسعه این برند با حفظ کیفیت مرغوب در سایر شهرهای ایران و حتی خارج از ایران را در برنامه های آتی خود دارند. این گروه با توجه به سابقه و تجربه درخشان در بازار، جهت توسعه برند رفتاری مدتی است که در مراکز خرید به عنوان بهره بردار صنعت F&B حضور یافته است. اولین حضور گروه رفتاری در مراکز خرید به عنوان بهره بردار مجموعه فودکورت، در بام لند تهران بوده است.

شرکت دوان ایرانیان با مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه مشاور استراتژیک توسعه پروژه را بر عهده دارد. طبق استراتژی های پیشنهادی از سوی این شرکت، انجام مطالعات بازار جهت بدست آمدن نوع سلیقه ها و الگوهای رفتاری در شهر ارومیه، مطالعات جامع و دقیق از نمونه مراکز خرید موفق دنیا و تجهیز مجموعه سیتادیوم با استانداردهای بین المللی انتخاب سیتادیوم برای فضای خوردن و آشامیدنی مجموعه (F &B)، و مشاوره همزمان با شرکت اشل به عنوان مدیریت بهره برداری،کانسپت فودهال با مدیریت برند رفتاری در فاز A به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

بازدید برند رفتاری از سیتادیوم ارومیه

 

 

 

 

 

 

 

 

تیم تخصصی مارکتینگ دوان ایرانیان کمپین اول سیتادیوم ارومیه را با رویکرد معرفی برند سیتادیوم و اطلاع رسانی در مورد ماهیت برند آغاز نمود.

اولین قدم از شروع این کمپین، جلسه دلفی ایده پردازی بود که با حضور اعضای تیم مارکتینگ در شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم برگزار گردید. دلفی یکی از روش های تخصصی برای به اشتراک گذاشتن و تبادل ایده ها است. پس از جمع آوری اطلاعات دریافت شده از این کار گروهی، تیم خبره مارکتینگ دوان ایرانیان، با تعیین استراتژی های بازاریابی در این کمپین و مشخص نمودن جامعه هدف، تمامی شبکه ها، نوع فضاها و ارتباطات جمعی و ابزارهای تبلیغاتی را بررسی نمودند. شبکه های اطلاع رسانی طبق یک دسته بندی رایج به دو بخش ATL و BTL به معنای ارتباط عمومی و گسترده و ارتباط مستقیم و مشخص با مخاطبین دسته بندی می شوند. طبق نظر متخصصین حرفه ای بازاریابی در گروه مارکتینگ دوان به نظر ما ابزارهای BTL میتوانستند شامل تبلیغات در فضای آنلاین یا شبکه های اجتماعی، برگزاری رویدادها و همایش ها، اجاره کانتر و اسپانسر شدن و در نهایت بازاریابی مستقیم باشند و ابزارهای ATL به رسانه های چاپی و تبلیغات محیطی تقسیم شدند.

تلاش تیم بازاریابی شرکت دوان همواره براین است تا با بررسی ریزبینانه و جامع تمامی ابزارها با توجه به شناخت بازار، گروه های هدف، شناسایی دقیق ابعاد اجتماعی اقتصادی  و فرهنگی شهر ارومیه، میزان بودجه در نظر گرفته شده، بهترین گزینه ها به کارفرما پیشنهاد داده شود.

اولین لانچ رسمی لوگوی سیتادیوم ارومیه با اسپانسرشدن از بازی های جهانی والیبال در میان طرفداران تیم والیبال و مردم شهر ارومیه و اردبیل با موفقیت صورت گرفت.

تولید محتواهای موثر و کاربردی در شبکه های اجتماعی، وایرال شدن رویدادها و محتواهای مهم در بحث شناسایی برند و تقویت ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطبین و مردم شهر ارومیه، از جمله اقدامات موثر این کمپین بوده است.

یکی دیگر از اقدامات مهم تیم مارکتینگ، حضور در جشنواره انگور به جهت آشنایی بیشتر با مردم شهر ارومیه بود. این جشنواره از جمله معتبرترین فستیوال های فصلی شهر ارومیه است. و از میان تمامی برنامه های پیشنهادی، اجرای ورزش پارکور با توجه به پرنشاط بودن و ایجاد هیجان در محیط برای این برنامه در نظر گرفته شده بود. به دلیل همزمانی جشنواره انگور با ایام عزاداری ماه محرم، برگزاری این جشنواره کنسل و به جای آن به منظور استفاده از آخرین فرصت های تابستان ماه برای برگزاری یک مراسم اجتماعی-خانوادگی جشنواره تابستانه از تاریخ 26 مردادماه تا 2 شهریورماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار شد.

با هدف شناسایی برند و نمایش اولیه لوگو سیتادیوم، نخستین اکران بیلبوردها با طراحی گروه خبره طراحی و گرافیک و زیر نظر کارشناسان تیم بازاریابی، در شهریور ماه اجرا شد. که برای اولین بار شهر به احتزاز رنگ های شاد و هیجان آور سیتادیوم درآمد و صحنه ها و تصاویری زیبا در سطح شهر ارومیه در خاطر مردم به جای ثبت نمود.

همکاری و حضور در مجله و وب سایت تجارت طلایی جهت معرفی برند سیتادیوم میان فعالان در حوزه های مربوطه  گامی موثر برای در ارتباط بودن با برندهای مختلف و فعالان در حوزه ساخت و مدیریت مراکز خرید در این کمپین انتخاب شد. در این راستا سیتادیوم در نشریه آغری یک نشریه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی است و از جمله نشریات پرطرفدار استان آذربایجان غربی و شرقی محسوب می شود حضور یافت.

تیم مارکتینگ ضمن برگزاری نخستین مرحله کمپین سیتادیوم ارومیه سعی نموده است با هدف معرفی و شناسایی برند سیتادیوم، اهداف و ویژگی های کلی برند، بازخوردهای متعددی از قبیل ایجاد سوال در مورد کاربری های مرکز خرید، تفاوت آن با دیگر مراکز خرید و مزیت های آن نسبت به رقبا در ذهن مردم ایجاد نماید.

 

 

 http://www.citadium.ir/

 

 

.

چرم مشهد و پریما پلاس به جمع خانواده سیتادیوم در شهر ارومیه پیوستند. چیدمان صنوف از مهمترین بخش های اعتباربخشی به مراکز خرید و ضامن موفقیت این مراکز است. انتخاب درست در نوع برند و جانمایی آنها در کنار یکدیگر از جمله مهمترین وظایف مدیریت بهره برداری در مرکز خرید سیتادیوم است که با هدف نزدیک تر شدن هرچه بیشتر فضای مرکز خرید با سلایق و خواسته های مخاطبان مورد نظر پروژه صورت می گیرد.

از آنجایی که امروزه چیدمان صنوف و انتخاب برندها در مراکز موفق خرید دنیا اهمیت ویژه ای دارد، حضور شرکت خبره و با تجربه در زمینه بهره برداری مراکز خرید از همان گام نخست توسعه پروژه سیتادیوم سبب شده است تا از میان برندهای متقاضی در این مجموعه، برندهایی با نظارت دقیق و هوشمندانه مدیریت بهره برداری انتخاب شوند. شرکت اشل به عنوان بهره بردار با سابقه 10 ساله و تجربه منحصر به فرد و بین المللی از ابتدای ساخت پروژه در کنار تیم مدیریت توسعه قرار دارد.

سیتادیوم فضایی است برای گردهمایی بهترین ها؛ که از صاحبین بهترین برندهای ایرانی، دعوت کرده است تا در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه حضور پیدا کنند. پس از برگزاری جلسات بازدید و مذاکرات با حضور مدیریت توسعه و مدیریت بهره برداری پروژه و نگاه توسعه محور مدیران ارشد مجموعه، برند پوشاک چرم مشهد و برند پریما پلاس در سیتادیوم ارومیه حضور می یابند. مراکز خرید متفاوت ممکن است ترکیب های متفاوتی داشته باشند که این تفاوت ها ناشی از مطالعات مردم شناسی، اهداف توسعه مرکز خرید، موقعیت پروژه و رفتار مصرف کننده است. گرایش های مختلف بازار در بازه های زمانی مختلف باید مد نظر قرار گیرد و در صورتی که این موضوع نادیده انگاشته شود، ممکن است از استقبال مرکز خرید کاسته شود.

برند چرم مشهد یکی از معتبرترین برندهای چرم کشور در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد با هدف حذف و ارتقا ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخل کشور، عرضه مستقیم کلیه محصولات چرمی و صادرات تاسیس گردیده است که به تولید انواع البسه، کیف و دستکش با اشتغالزایی 1013 نفر نیروی کار هر روز در حال پیشرفت است.

طبق نتایج یک پژوهش در رابطه با وضعیت مراکز خرید، بخش مربوط به غذا و نوشیدنی F & B (Food and beverage) جزئی از جدیدترین تمایلات مردم شده اند. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم با نگاهی عمیق به نتایج بدست آمده از آخرین تحقیقات روز دنیا درباره نقاط قوت و ضعف مراکز خرید موفق، و در نظر گرفتن نتایج بدست آمده از تحقیقات بازار از شهر ارومیه همواره در تلاش است تا در مسیر توسعه برند سیتادیوم پیشرو باشد.

برند پریما پلاس یکی از زیر مجموعه های محصولات بستنی کارخانجات میهن است که در سا­ل های اخیر به بازار عرضه شده است. بستنی میهن در سال 2016 رتبه دهم در نشریه بین المللی فوربز که معتبرترین مجله اقتصادی دنیاست، را در کنار برندهای معروف بستنی در جهان بدست آورده است. برند پریما به تازگی برای مراکز خرید کانسپت جدیدی با عنوان پریما پلاس را عرضه نموده است. یکی از هیجان انگیزترین خوراکی هایی که به هنگام خرید توسط خریداران مصرف می شود بستنی است و پریما پلاس با ایجاد شفافیت در روند تولید و تزیین بستنی ها، صحنه های رنگارنگ و هیجان انگیزی در ذهن مخاطبان به جا می گذارد. همچنین این کانسپت با نظر گرفتن تمامی سلیقه ها در انتخاب طعم ها و رنگ های مختلف کاربران در مراکز خرید را همراه با تفریح به سفارش بستنی مورد علاقه شان دعوت می کند تا جایی که برای خرید این بستنی مشتریان در صف طولانی به انتظار می ایستند. خریداران در سه مرحله می توانند بستنی مورد علاقه خود را با سلیقه خود تهیه و به تماشای مراحل تولید آن بپردازند. مرحله اول پایه اصلی چوبی بستنی، مرحله بعدی روکش بستنی و در مرحله آخر از بین تاپینگ های هیجان انگیز سه مدل می توانند انتخاب کنند. اولین حضور برند پریما پلاس در مرکز خرید کوروش تهران با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

 

 

 

 

www.citadium.ir

 

 

شرکت دوان ایرانیان The One Iranian، در جایگاه مدیر توسعه پروژه فاخر مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم و طی برگزاری جلسات کارگروه تخصصی در راستای ارتقا کیفیت برند سیتادیوم، ایده جدید خود را در سیتادیوم رشت رونمایی خواهد نمود. برای اولین بار در ایران کانسپت فضای شبیه ساز بازار های سنتی گیلان در یک مجتمع تجاری در نظر گرفته شد. هدف از اجرای این طرح  احیای سنت ها و فرهنگ های بومی منطقه در کنار توزیع، طبخ و ارائه محصولات محلی به صورت روزانه و تازه می باشد.

از اقدامات هوشمندانه تیم مدیریت توسعه برند سیتادیوم، برگزاری جلسات کارگروه های حرفه ای به طور منظم، جهت پیشبرد اهداف عملیاتی در افزایش محبوبیت مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم است که امروزه به صورت حلقه ای گم شده در ساخت و بهره برداری مراکز خرید در حال ساخت تلقی می شود. شرکت دوان ایرانیان به عنوان تیم مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم رشت با تلاش مستمربالغ بر یک سال، در زمینه اجرا، طراحی، خلق کانسپت های جدید، و پرورش ایده نو و با در نظر داشتن استانداردهای بین المللی  در مراکز خرید موفق دنیا گامی بلند در جهت پیشبرد عملیات ساخت و طراحی مرکز خرید سیتادیوم برداشته است.

در ابتدا شرکت دوان کانسپت طراحی  و معماری پروژه مرکز خرید تجاری تفریحی سیتادیوم رشت به گروه بین المللی یاپ (YAP) سپرده بود. گروه یونانی معماری و شهرسازی  Yorgos Andreadis and Partners از سال 1992 فعالیت خود را در زمینه طراحی و معماری آغاز کرده است. این شرکت در زمینه های مختلفی همچون پروژه های عظیم مسکونی، ساختمان های تجاری، طراحی فضاهای شهری، ساختمان ها و برجهای اداری و ... در یونان، پاریس، امارات متحده عربی و ... فعالیت داشته است و تاکنون موفق به کسب جوایز گوناگونی در زمینه های تکنولوژی ساخت، نوآوری در طراحی، مطالعات معماری و .. شده است. شرکت دوان ایرانیان همکاری خود را با این شرکت و باتوجه به توانمندی بالای YAP در طراحی ساختمان ها و مجتمع های اداری، تفریحی و تجاری بر طبق استانداردهای روز دنیا، توجه به زیرساخت­های مراکز خرید مدرن و موفق در دنیا، شناخت مشاعات و کاربری­های هم افزا از سال ها قبل آغاز نموده است. اما با توجه نتایج بدست آمده از مطالعات بازار که تیم خبره و کارشناسان تحقیقات بازار شرکت دوان، علاقه مردم شهر رشت، کاربری های مورد نیاز جمعیت ساکن و گردشگران، کمبودهایی در بخش سرانه برخی کاربری­های فرهنگی اجتماعی دارد. در پی بررسی اطلاعات بدست آمده و برگزاری جلسات متعدد کارگروه به همراه تیم معماران و متخصصین گروه سیتادیوم با مدیریت توسعه شرکت دوان ایرانیان علاوه بر اضافه نمودن پردیس سینمایی به مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت،کانسپت نوآورانه­ ای به نام ETHNIK HALL  خلق گردید. این کانسپت با نگاه به مجموعه بازار سنتی رشت و حال و هوای آن در قالبی مدرن به فراخور تامین انتظارات نسل­های جدید و گردشگران و توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده است. از نگاه تیم توسعه سیتادیوم رشت توجه به فرهنگ زندگی روزمره مردم رشت در میان بازارچه­های محلی، دستفروشان با محصولات ارگانیک از روستاهای اطراف شهر، عطر و بوی مواد اولیه تازه همچون بازار سبزیجات تازه محلی، ماهی فروشان، تنوع رنگ ها و آواهای زیبا با لهجه شیرین شمالی و در نظر گرفتن فضایی درخور سنت ها و آداب و رسوم شهر رشت در مجموعه ای مدرن لازم و ضروری بوده است.

Ethnic hall فضایی است که مخاطبین می­توانند به صورت همزمان با خرید مواد اولیه تازه و ارگانیک با کیفیت مرغوب، به طبخ و سرو غذاهای محلی با محصولات خریداری شده در رستوران و کافه های این مجموعه بپردازند. در این مجموعه مشتریان می­توانند روند جذاب خرید از مرحله انتخاب مواد اولیه تازه و ارگانیک تا سرو غذا را با کیفیت و شفافیت بیشتری به همراه چاشنی هیجان انگیز مراحل طبخ غذا توسط سرآشپزهای حرفه ای بومی را مشاهده نمایند.این موضوع ایده ای خلاقانه است که می تواند برای مشتری همراه با تفریح باشد.  

بازارهای سنتی شمال ایران سابقه ای دیرینه دارند. در گذشته، در مناطقی که تعدادی روستای آباد وجود داشت، در زمان های مشخصی یک بازارچه به صورت دائمی، هفتگی یا روزانه در هر یک از این روستا ها برگزار می شد و اهالی روستا کالا های قابل فروش خود را به بازار می بردند و کالاهایی را که نیاز داشتند، از سایر فروشندگان می خریدند. در دهه های گذشته تحولات بسیاری صورت گرفته است که روی شیوه سکونت مردم روستا، خرید و فروش و تجارتشان تاثیر گذاشته است، اما بازارهای سنتی شمال، رونق و اعتبار خود را حفظ کرده اند و همواره مورد توجه ساکنان این شهر ها و همان طور سایر گردشگرانی که به این مناطق سفر می کنند، بوده اند. احتمال کمی وجود دارد که کسی به شهرهای شمالی ایران سفر کند ولی به بازارهای سنتی و محلی موجود در آن ها سر نزنند. این بازارچه ها حال و هوای بسیار جالبی دارند که مشابه آن را در بازار های سایر مناطق کشور، نمی توان دید. این بازار های سنتی و بومی آن قدر تماشایی و بی نظیر هستند که می توان آن ها را جزء جاذبه های دیدنی این مناطق به شمار آورد.

بازارهای سنتی شمال ایران، همانند یک نمایشگاه بزرگ هستند که محلی برای داد و ستد و خرید و فروش محصولات بومی و صنایع دستی مردمان روستا به شمار می روند. تولیدات بومی روستاییان، معمولا شامل محصولات کشاورزی است و در زمانهایی که کشاورزی رونق داشته باشد، به همان نسبت، کالاهایی که در بازارها عرضه می شود، متنوع تر خواهد بود. هرکدام از بازارهای سنتی و محلی، آداب و رسوم و قوانین مخصوص به خود را دارند که ریشه در عادت ها و باور های فرهنگی و مذهبی مردم آن منطقه دارد. این بازارها به صورت دائمی، هفتگی، و فصلی برگزار می شود و دلیل تمایز این بازارها از بازار های مرکزی ایران، نوع کالاهایی است که به دست خود اهالی روستا و با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می­ شود و بخاطر حذف دلالان و واسطه­ ها، با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51306 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 110 هزار مترمربع توسط گروه مشاورین معماری YAP، از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، با همکاری مشاور طراحی بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد.

http://citadium.ir/Project.aspx?l=1&Id=37

اعضای شرکت دوان ایرانیان از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرند.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان نخستین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان در جایگاه مشاور توسعه و برندینگ ساختمان همواره در جهت انتقال ایده های نوین مفاهیم ساختمانی فعالیت می کند و خصوصا در سال های اخیر در خصوص خلق فضاهای نوین در برج های اداری قدم های حائز اهمیتی برداشته است.
یکی از اتفاقات خوبی که به تازگی در حال رخ دادن است، ایجاد کارخانه های نوآوری جهت حمایت و پیشرفت استارت آپ ها است. کارخانه‌های نوآوری محل تجمع شرکت های نوپا یا همان استارتاپ ها هستند و خدمات مورد نیاز و مرتبط با آنها نیز بصورت متمرکز در کنار آنها فراهم می‌شود. قرار است در محیط کارخانه‌ها نوآوری بجوشد و راهکارهای جدید برای حل مسائل موجود ارائه شود.
کارخانه نوآوری آزادی، با ایده ساخت بزرگ‌ترین زیرساخت برای سرویس‌دهی به استارتاپ‌ها در مساحت ۱۸ هزار و 500 متر مربع در غرب تهران راه اندازی شده است. کارخانه نوآوری آزادی، کارخانه متروکه الکترود سازی بوده که توسط دولت بازسازی و توسط بخش خصوصی برای حضور استارتاپ ها سرمایه گذاری شده است.
مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان و دبیر اسبق کانون کارآفرینی، به همراه مهندس پژمان طیار، مدیرعامل شرکت اشل به عنوان مشاورین و نخبگان بازار املاک و مستغلات از کارخانه نوآوری آزادی که بستری نو جهت خلق ایده های نوین بوده، بازدید کردند. شرکت دوان ایرانیان با انجام مطالعات فرصت های بسیاری در زمینه دفاتر و ساختمان های اداری، این بازدید را با هدف ارائه مشاوره و همچنین انتقال ایده های جدید و بازدید از نمونه عملی این کانسپت ها برگزار نموده است. ارتباط با صاحبین فکر و ایده و کانسپت های نوین و خلاقانه در ایران سبب مشاوره و راهنمایی بهتر کارفرمایان در ساخت فضاهای جدید اداری خواهد بود.
امروزه شرکت ها در حال فاصله گرفتن از چیدمان و سبک قدیمی و رایج دفاتر اداری هستند و به دنبال نسل جدیدی از فضاهای کاری می باشند. به لحاظ چیدمان فضایی کارخانه نوآوری آزادی با فضایی بازتر از فضاهای قدیمی ادارات، توانسته است برای نوآوران محیطی را فراهم نماید تا تیم های استارت آپی، فضاهای اشتراکی بیشتری داشته و از این طریق آنها بتوانند بیشتر به صورت گروهی و تیمی با یکدیگر کار کنند و ایده هایشان را به اشتراک بگذارند. فضاهای باز کار به خلاقیت و نوآوری کمک میکنند تا کارمندان با سرعتی بالاتر و به صورت کارآمدتری عمل کنند و اعتقاد صاحبنظران بر این است اگر خواستار به اشتراک گذاشته شدن دانش در سطحی گسترده هستید مجبورید تا مرزهای فیزیکی همکاری را از بین ببرید. امروزه دفاتر کاری جدید با این مفهوم تبدیل به مکانهایی پر انرژی، غیررسمی و شفاف شده اند و دوره محیط های خشک با مرزهایی سخت از افراد، گروهها و اطلاعات را پشت سر گذاشته اند. امروزه تقسیم بندی دفتر تنها به اتاق های کارمندان، اتاق های مدیران، اتاق جلسات و غیره در بسیاری از نقاط جهان تقریبا مفهومی کاملا غیرکارآمد تلقی می شود.

 

 

روز 27 شهریورماه، قرارداد همکاری جین وست و سیتادیوم ارومیه امضا شد. این قرارداد در پی تفاهم نامه اجاره واحدهای تجاری مرکز خرید سیتادیوم ارومیه در تیرماه 1397 صورت گرفته است. جین وست Jeans West پس از امکان سنجی حضور در شهر ارومیه و بررسی ویژگی های کیفی پروژه سیتادیوم ارومیه، به عنوان یکی از برندهای معتبر پوشاک برای حضور در فاز A توسعه این پروژه همکاری خود را با سیتادیوم آغاز نموده است. جین وست Jeans West یک خرده فروش (Retailer) در بخش مد و پوشاک با سبک Casual است که در سال 2008 برای اولین بار فعالیت خود را در ایران آغار نموده و اکنون با تعداد 31 شعبه در سرتاسر ایران یکی از پرطرفدار ترین برندهای پوشاک در ایران محسوب می گردد.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع در دو فاز A و B توسعه و بهره برداری خواهد یافت. فاز نخست این مجتمع با حضور هایپراستار در پاییز 1398 افتتاح خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه  و بازاریابی این مجتمع، همواره همکاری با بهترین های صنعت ساختمان را در پیش گرفته است. همکاری با شرکت اشل شرکت خبره زمینه بهره برداری، به عنوان مدیریت بهره برداری سیتادیوم، تاییدی بر این موضوع است. همچنین استانداردهای بالای پروژه در مقیاس بین المللی و علاقه مندی برندهای معتبر همچون هایپراستار و جین وست تاییدی بر ظرفیت های بالای این پروژه است.

 

در ادامه فعالیت های کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه و در راستای معرفی برند سیتادیوم، تیم پارکورکاران سیتادیوم با اجرایی پرشور در جشنواره تابستانه ایران زمین در دهکده ساحلی چی چست ارومیه، لحظات شاد و بیادماندنی را در کنار خانواده های  ارومیه ای رقم زدند.

سیتادیوم با توجه به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت ویژه از یک تیم پر انرژی و خودساخته پارکور در این جشنواره شرکت کرد. این برنامه که با استقبال بازدیدکنندگان این جشنواره روبرو شد با هدف آشنایی مخاطبین با مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه صورت گرفته است.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه بازاریابی و فروش سیتادیوم باتوجه به سیاست های تعیین شده توسط کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه مبنی بر خلق برنامه های تبلیغاتی خلاقانه و بازاریابی پارتیزانی، این بار نیز همچون اولین رونمایی از برند سیتادیوم در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه، دومین برنامه تبلیغاتی این مجتمع را نیز در کنار مردم و با همراهی مردم پرشور ارومیه برگزار نمود. این برنامه هیجان انگیز در جشنواره ای که در آن به معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی بومی آذربایجان غربی پرداخته می شد، با همراهی مردم پرشور و با نشاط ارومیه برگزار شد.

کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی ارومیه تاکنون تمامی برنامه های تبلیغاتی سیتادیوم را با محوریت خانواده برگزار نموده است. این کارگروه معتقد است خانواده مخاطب اصلی و توجه به رفاه خانواده ها، سنت ها و فرهنگ غنی مردم ارومیه مهم ترین اولویت این کمپین می باشند و بر همین اساس تاکنون هیچ برنامه تبلیغاتی را با محوریت واگذاری واحدها، پیگیری ننموده است.

 
 

Page 1 of 24