روز چهارشنبه 27 تیرماه، نخستین تفاهم نامه اجاره واحدهای تجاری مرکز خرید سیتادیوم ارومیه امضا شد. جین وست Jeans West پس از امکان سنجی حضور در شهر ارومیه و بررسی ویژگی های کیفی پروژه سیتادیوم ارومیه، به عنوان اولین برند پوشاک تفاهم نامه اجاره برای حضور در فاز A توسعه این پروژه را امضا کرد.

مرکز خرید سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع در حال ساخت می باشد. این پروژه عظیم تجاری به عنوان بزرگترین مرکز خرید غرب کشور، در دو فاز A و B توسعه و بهره برداری خواهد یافت. فاز نخست پروژه با حضور مرکز خرید روزانه هایپر استار در سال 1398 افتتاح خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده developer این پروژه، سعی بر همکاری با بهترین های صنعت ساختمان کشور داشته است و از همین روی، مدیریت بهره برداری پروژه به شرکت اشل واگذار شده است. حضور یک شرکت خبره و با تجربه در زمینه بهره برداری مراکز خرید از همان گام نخست توسعه پروژه و همکاری با شرکت مشاور بین المللی یاپ برای طراحی این پروژه، دلیلی بر استانداردهای بالای پروژه در مقیاس بین المللی است و علاقه مندی برندهای سرشناس و موفقی همچون جین وست و هایپر استار برای حضور در این پروژه از همان فاز اول توسعه، تأییدی بر این موضوع است.

 

 

مرکز تفریح و خرید مدرن سیتادیوم به عنوان تنها مرکز استاندارد در غرب کشور همواره مورد توجه مدیران رده بالای کشوری قرار داشته است. طی هفته های گذشته مسئولین شورای شهر ارومیه و شهردار این شهر، جناب آقای حضرت پور، در بازدیدهای جداگانه ای در جریان پیشرفت چشمگیر این پروژه و استاندارهای ساخت و ساز به کار رفته این مجموعه که در سطوح جهانی مطرح است قرار گرفتند. مجتمع سیتادیوم ارومیه بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی غرب کشور است که در زمینی به مساحت 53500 مترمربع و با زیربنای 194306 مترمربع در حال ساخت می باشد. این مرکز مدرن به عنوان اولین مرکز مدرن از مجموعه مال های زنجیره ای سیتادیوم معرف سطح خدمات و ساخت و ساز های نوین در ایران می باشد.
فاز نخست بهره برداری سیتادیوم ارومیه در ابتدای سال 98 با حضور برند هایپر استار به عنوان معتبرترین مجموعه خرید روزانه، انجام خواهد شد. سیتادیوم اولین حضور برند کارفور (هایپراستار) در غرب کشور است. طراحی سیتادیوم ارومیه به دست مشاور بین المللی یاپ صورت گرفته و حفظ استانداردهای کیفی برای طراحی یک مرکز خرید، مشاعات گسترده، امکانات خدماتی رفاهی، موقعیت مکانی مناسب و مدیریت روزانه بهره برداری از ویژگی های آن می باشد.

 

مدیران شرکت دوان ایرانیان در کنفرانس سالانه کمپانی املاک و مستغلات کنزینگتون در شهر کنستانز آلمان به واسطه دعوت مدیرعامل این برند شرکت کردند.

کنزینگتون یکی از با نفوذترین و شناخته شده ترین برندهای املاک و مستغلات است که در سطح اروپا به صورت سیستم فرانچایز در حال فعالیت می باشد. کنزینگتون را که یک شرکت سوئیسی است میتوان رقیب شرکت هایی همچون Engel & Volkers آلمانی دانست که هردوی آنها سطح عملکردی خود را به سرتاسر اروپا و حتی فراتر از آن گسترش داده اند. مفهوم برندینگ شبکه ای و مدل کسب و کار فرانچایز سابقه ای کوتاه مدت را در جهان دارا می باشد و در همین مدت توانسته یکی از بهترین مدلهای مطرح شده در حوزه املاک و مستغلات از حیث خلق اعتماد میان مخاطبان و مشتریان و کسب سودآوری بالاتر از همین حیث باشد. کمپانی کنزینگتون سالانه کنفرانسی را برای بیان دستاوردهای سالانه خود برگزار میکند و در آن از تمامی مدیران و کارمندان شعب مختلف و همچنین از سرمایه گذاران و مدیرانی که قابلیت پیوستن به این شبکه را دارا هستند دعوت به عمل می آورد تا علاوه بر بیان گزارش عملکرد سالانه خود مفاهیم کسب و کار خود را بیان نموده و آخرین تکنولوژی ها و روشهای به کار گرفته شده در این سیستم را بیان کند.
در کنفرانس برگزار شده در روز جمعه 25 خرداد، پس از بیان گزارش پیشرفت های اخیر در سطح فروش و میزان معاملات صورت گرفته در شهرها و کشورهای مختلف، بهترین شعب کنزینگتون از حیث بالا بودن تعداد معاملات معرفی شدند. بخش اصلی کنفرانس به بیان مفاهیم فرانچایز، چگونگی عملکرد زیرشاخه ها تحت یک سیستم واحد، معرفی نرم افزار به کار رفته در این سیستم و معرفی نرم افزارهای جدید گرافیکی و تصویری برای استفاده در وب سایت و افزایش سطح عملکرد وب سایت اختصاص داده شد. در انتها مصاحبه ای با افراد تأثیر گذار در این مجموعه، همچون مدیرعامل محترم برند کنزینگتون، آقای مهرداد بنکدار، صورت گرفت. در این میان مهندس بشیر انیسی، مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، به عنوان یکی از مطرح ترین و تأثیرگذارترین افراد در حوزه املاک و مستغلات ایران نیز برای مصاحبه دعوت شدند که در این پرسش و پاسخ وضعیت اقتصادی اجتماعی ایران و همچنین موقعیت بازار املاک و مستغلات ایران و چشم انداز آتی آن مورد بحث قرار گرفت.

 

از وب سایت شرکت املاک و مستغلات کنزینگتون بازدید کنید:

www.kensington-international.com

 

مدل های فیزیکی پروژه سیتادیوم ارومیه در راستای معرفی و فعالیت های بازاریابی این پروژه به دست یکی از معتبرترین شرکت های ماکت سازی خاورمیانه ساخته شد.
معرفی همه جانبه و کامل پروژه های در حال ساخت از جمله گام های بسیار مهم در امر برندینگ و بازاریابی پروژه های ساختمانی محسوب می شود تا از این طریق بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بتوانند درک کاملتری از ساختمان داشته باشند. در همین راستا، واحد بازاریابی شرکت دوان ایرانیان در کمپین تبلیغاتی توسعه مرکز خرید سیتادیوم ارومیه، ساخت مدل فیزیکی این مرکز خرید را به دست یکی از شناخته شده ترین شرکت های خاورمیانه که درامر تولید مدلهای فیزیکی ساختمانی سابقه چندین ساله دارند، سپرد. دوان ایرانیان برای افزایش کیفیت فرآیند بازاریابی و فروش همواره اهمیت ابزارهای اطلاع رسانی را در نظر مورد توجه قرارداده است و برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان خود سعی در همکاری با بهترین گروه ها و شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان دارد.
پروژه سیتادیوم ارومیه بزرگترین مرکز خرید غرب کشور می باشد که در بلوار سعدی شهر ارومیه در حال ساخت است و بهره برداری فاز اول این پروژه درابتدای سال 98 با افتتاح بزرگترین خرده فروشی جهان هایپر استار (کارفور) انجام خواهد شد. طراحی این پروژه به دست مشاور بین المللی یاپ صورت گرفته و سرمایه گذار آن هولدینگ معتبر بوکا می باشد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات پروژه سیتادیوم ارومیه را مطالعه فرمایید.

 

برج مسکونی اطلس کیش یکی از برج های معتبر و خوشنام جزیره کیش است که توسط شرکت معظم سرمایه گذاری ایرانیان اطلس در بهترین منطقه جزیره ساخته شده است. شرکت دوان ایرانیان به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش برج مسکونی اطلس کیش از سال 94 فعالیت خود را در این پروژه آغاز نمود. طی این دوران سیاست ها و شرایط واگذاری براساس زمانبندی تعیین شده از سوی کار فرما با توجه به به شرایط اقتصادی و در نظر گرفتن بهترین شرایط برای خریداران و کارفرمایان طراحی و اجرا گردید.
شرایط پرداخت عالی و منعطف، ساخت بسیار مناسب، امکانات و ویژگی های برج و موقعیت مکانی از مهمترین عوامل انتخاب توسط خریداران و حتی معرفی پروژه به سایر دوستان و آشنایانشان بوده است.
دوان در طی مدت زمان در نظر گرفته شده فروش از سوی کارفرمای محترم، ویژگی ها و مشخصات این پروژه را به مخاطبان بالقوه خرید واحد مسکونی در جزیره کیش معرفی کرده و با تعریف استراتژی های مختلف قیمتگذاری و شرایط پرداخت طی بسته های مختلف فروش مطابق با توان گروه های مخاطب، عملیات فروش حرفه ای این پروژه را پیش برده است. اردیبهشت ماه 97؛ آخرین قرارداد فروش برج های مسکونی اطلس کیش منعقد و قرارداد انحصاری فروش این پروژه به پایان رسید.

 

مالک برند پوشاک جین وست از پروژه سیتادیوم ارومیه بازدید کردند.
در تاریخ 11 اردیبهشت مالک جین وست، جناب آقای خردمندان به همراه یکی از مدیران ارشد این برند، جناب آقای قائم مقامی طی سفری از پروژه مرکز خرید سیتادیوم ارومیه بازدید کردند. علاقه مندی برندهای معتبری همچون جین وست برای حضور در این پروژه نشان از سطح بالای استانداردهای ساخت، توسعه و بهره برداری این مجموعه دارد. مالک برند جین وست در این سفر ضمن اشنایی با پروژه سیتادیوم ارومیه و نقشه طبقات مختلف در هر دو فاز اول و دوم برای حضور در این پروژه اعلام آمادگی کردند.
مجموعه سیتادیوم ارومیه در دو فاز بهره برداری خواهد شد که فاز اول آن با حضور هایپر استار و تعدادی از برندهای سرشناس پوشاک آغاز به خواهد کرد. مساحت بالای فضای پارکینگ هوشمند، معماری زیبا، مساحت بالای مشاعات و امکانات رفاهی – تفریحی از جمله ویژگی های این مجموعه است.

 

22 فروردین ماه، مهندس بشیر انیسی به عنوان یکی از خیّرین کارآفرین میهمان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بود.

ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به عنوان تنها دانشکده کارآفرینی در آسیا و شمال آفریقا با هدف تربیت دانشجویانی که بتوانند وارد بازار کارهای جدید شوند، به همت تعدادی از خیّرین کارآفرین در حال ساخت است. مهندس انیسی به عنوان کارآفرین برتر حوزه خدمات با اعتقاد به لزوم بسترسازی مناسب برای فعالیت های کارآفرینانه و حمایت فکری و معنوی از جوانان در جمع کارآفرینان داوطلب برای ساخت این مجموعه که از سال 96 آغاز شده است شرکت کرده اند. دکتر زالی، رئیس دانشکده کارآفرینی در جلسه ای که برای قدردانی از اعضای این تیم تشکیل شده بود، گزارشی از روند اجرایی کار را شرح دادند و بر لزوم آغاز به کار هرچه سریعتر این مجموعه را در جهت پیشبرد فعالیت های شرکت های دانش بنیان و استارت اپ های مبتنی بر کارهای دانشی تأکید کردند.

در پایان این دیدار، اعضا از روند ساخت و ساز دانشکده کارآفرینی بازدید کردند.

شهرک اقامتی پالم پلازا با استراتژی های مشاور جدید بازاریابی و فروش پروژه، شرکت دوان ایرانیان، به مسافران سفرهای نوروزی معرفی شد.
اکران بیلبوردهای نوروزی پروژه پالم پلازا در مسیر سفرهای نوروزی استان مازندران شروعی بر کمپین بازاریابی این پروژه در سال 1397 محسوب می شود. این بیلبوردها از خزرشهر تا کتالم رامسر در مسیرهای معین جانمایی شده و به منظور اطلاع رسانی برای گروه مخاطب خاص این پروژه لوکس طراحی شده اند. طراحی بیلبوردهای پروژه به نحوی صورت گرفت که بینندگان در مسیر بتوانند با بخش های مختلف پروژه آشنا شوند و به مرور هویت کامل پروژه برای آنها معین شود. دوان ایرانیان، با اطلاع رسانی خود از طریق بیلبوردهای جاده ای توانست بازدیدکنندگان ارزشمندی در ایام تعطیلات نوروزی جذب پروژه نماید و دفتر اطلاع رسانی پروژه در این مدت میزبان این عزیزان بود.
پروژه شهرک مسکونی پالم پلازا در زمینی به مساحت 86 هزارمتر در کلارآباد مازندران در حال ساخت است. در طراحی مشاعات این پروژه که از نقاط قوت آن محسوب می شود، از بهترین و خاص ترین گونه های گیاهی، متریال سنگ و نورپردازی عالی استفاده شده است. 64 ویلای این پروژه با معماری زیبا و چشم نواز در 8 تیپ مختلف طراحی شده اند و تعداد کم این ویلاها در شهرک در جهت امکان ارائه خدمات لوکس و با استانداردهای بالا به ساکنین در نظر گرفته شده است.
مشخصات پروژه پالم پلازا را اینجا ببینید:

 پروژه شهرک مسکونی پالم پلازا

 

اولین جلسه از سری نشست های کارآفرینی و معرفی کسب و کارهای نوپا در کارگروه تخصصی عمران نظام مهندسی تهران با حضور مهندس بشیر انیسی به عنوان سخنران برگزار شد.

سری نشست های تخصصی کارگروه عمران مجتمع فنی تهران با اهداف آموزشی مختلف برگزار می شود و اینبار در آخرین روزهای اسفند ماه 1396 برای اولین بار موضوع کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا در این مجموعه به صورت تخصصی مورد بحث قرار گرفت. همایش کارآفرینی که به همت جناب مهندس مجتبی صابر، دبیر گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به عنوان رئیس پنل برگزار شد، با سخنرانی آقایان مهندس رشیده زاده، ریاست گروه تخصصی عمران، مهندس خطیبی عضو هیئت مدیره سازمان و مهندس الهی فر نائب رئیس گروه عمران آغاز شد و در ادامه مهندس انیسی به عنوان کارآفرین برتر کشوری شرحی از فرآیند کارآفرینی و ماهیت کسب و کارهای نوپا دادند و مفاهیمی همچون فرشتگان کسب و کار و شتاب دهنده ها را تبیین کردند و به بیان نمونه های موفق کسب و کارهای خلاقانه در سطح بین المللی که مناسب با تخصص اعضای شرکت کننده باشد؛ همچون کمپانی select که در زمینه خلق کانسپت های نوآورانه در زمینه ساختمان پیشرو می باشد و تحلیل عوامل موفقیت این شرکت ها پرداختند. این نشست دو ساعته که مقدمه ای بر سلسله نشست های آتی با این موضوع است، به صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد و شرکت کنندگان استقبال بسیار زیادی از محتوای کارگاه و مباحث مطرح شده کردند. 

 

Page 1 of 21