چهار چشم انداز برای توسعه مراکز خرید

بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که رشد و توسعه مراکز خرید به زودی متوقف شده و تمامی مراکز خرید موجود با نابودی مواجه خواهند شد. از نظر بسیاری دیگر، امروز فرصتی جدید برای مراکز خرید مهیا شده است و صفحه ای جدید از کتابچه توسعه این مراکز نگاشته خواهد شد.
امروزه با حجم بالای نوآوری و سرعت ابداع تکنولوژی های نوین و از سوی دیگر با قرار دادن تمرکز اصلی بر روی مشتریان، مراکز خرید می توانند تبدیل به مفهومی جدید شوند:

 

"فضاهای تعاملی برای مصرف کنندگان"
“Consumer Engagement Spaces”

 

یعنی: فضاهایی که کاربری های گوناگونی را به صورت یکجا ارائه می دهند که همگی آنها برای برطرف کردن نیازهای امروز و آینده نسل های مختلف خریدکنندگان طراحی شده اند.

مراکزی که اینچنین به سمت موفقیت حرکت خواهند کرد، چگونه خواهند بود؟ به نظر می رسد مراکز خرید موفق در آینده در چهار گروه و دسته اصلی تقسیم بندی شوند:

 

Destination Centers

Innovation Centers

Value Centers

lifestyle centers

 

چهار چشم انداز برای آینده مراکز خرید

تکنیک های فروش: 5 روش بسیار موثر و مدرن فروش


در هر کسب ‌و کار یا هر سازمانی، تمام کسانی که با امر فروش در ارتباطند، باید بدانند که با یکی از پر‌چالش ‌ترین شغل ‌های جهان مواجه هستند؛ یک فروشنده در بازار رقابتی امروز باید همیشه در پی افزایش مهارت ‌های خود باشد تا بتواند در بازار رقابتی امروز، پرسودترین و بهترین نتیجه را عاید سازمان خود کند. بنابراین آشنایی با متدهای جدید فروش به فروشنده کمک می کند تا به بهترین نحو بر چالش های این شغل پیروز شوند.


تکنیک فروش چیست؟
تکنیک فروش توسط فرد فروشنده یا یک تیم فروش جهت ایجاد درآمد، کمک به فروش بیشتر و موثر بکار گرفته می شود. این تکنیک ها بطور معمول برای همه به یک شکل نیست و اغلب از طریق آزمون و خطا بر اساس تجارب گذشته تصحیح می شود. اصطلاح فرآیند فروش و تکنیک فروش گاهی به اشتباه به عنوان مترادف استفاده می شوند.


فرآیند فروش مراحل تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل می باشد. در واقع فرآیند فروش تعیین رویه و خط مشی فروش می باشد و در مورد فرصت ها، معاملات و نرخ موفقیت است.

 


تکنیک یا روش فروش تقریبا می تواند بر روی هر فرآیند فروشی اعمال شود اما اغلب تنها بخش هایی از این فرآیند را پوشش می دهد و به جای تمرکز بر گام های فروش، بر روی مورد مهارت ها، تمرکز و ارتباطات متمرکز می باشد.
در واقع اینطور در نظر بگیرید که یک فرآیند فروش شما را از مرحله اول تا مرحله آخر می رساند در صورتی که یک تکنیک فروش فلسفه ای است که شما جهت بهبود روند فروش خود اعمال می کنید.
تکنیک های فروش زیادی توسط مشاوران زبده و استادان باتجربه مطالعه و سنجیده شده است که به کم کردن زمان معاملات و به افزایش فروش موثر سرعت می بخشد.


کدام تکنیک فروش را انتخاب کنیم؟
1. تکنیک فروش SPIN: به دنبال کمک به فروشنده برای پرسیدن سوالات مناسب و کشف نیاز مشتری است.
2. تکنیک فروش SNAP: تمرکز بر نحوه تفکر مشتری دارد و نحوه عکس العمل نشان دادن به آن.
3. تکنیک فروش Challenger: این تکنیک نیز روی شیوه تفکر مشتری تمرکز دارد تا بتواند روی نقطه نظرات مشتری اثر گذاشته و نحوه تفکر مشتری را تغییر دهید.
4. تکنیک فروش Sandler: ارائه راه حل برای اثر گذاشتن روی مشتری از طریق ابعاد تکنیکی، مالی و شخصی.
5. تکنیک فروش Solution: به دنبال فروش راه حل از طریق گوش دادن به مشتری است.

 

شما میتوانید مطالب گردآوری شده در مورد هر تکنیک را در بخش های زیر بخوانید:

SPIN 

SNAP

Challenger

Sandler

Solution

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برترین های املاک و مستغلات

موفقیت امروز از آن کسانی است که استانداردهای جهانی را بدانند و بر همین اساس عمل کنند. ما برآنیم تا برترین شرکت های استاندارد دنیا در حوزه املاک و مستغلات را به شما معرفی کنیم، تا موفقیت از آن شما گردد. 

 

لیست برترین شرکت های املاک و مستغلات در جهان طبق گزارش سالانه شرکت لیپسی :

Top Ral etate2016.pdf

پورتر معتقد است‌ كه تمامي شركت‌ها به دنبال سود هستند و عاملي كه ميزان سود را تعيين مي‌ نمايد، عامل شدت رقابت است و اگر شدت رقابت مشخص باشد، سودآوري نيز مشخص مي‌گردد. در اين راستا وظيفه‌ استراتژيست‌ ها، جستجوي موضعي در صنعت است‌كه در آن ، شركت‌ ها بتوانند در برابر اين نيروها از خود دفاع كرده و يا به نفع خود، بر آنها تأثير گذارندمايكل پورتر  پنج عامل را در تجزيه و تحليل یک صنعت لازم مي‌داند که تاثير و تاثر اين پنج عامل بر روي يكديگر ماهيت و يا شدت رقابت در صنعت را مشخص مي‌نمايد. 

برای مطالعه بیشر راجع به الگوی پورتر روی لینک زیر کلیک کنید:

الگوی پورتر

 

 

گزارش مکنزی در شهریور ماه 1395 تدوین شده است و یکی از اسناد معتبر مطالعاتی در خصوص تحلیل وضعیت ایران و دورنمای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی ایران می باشد. در این گزارش با بررسی ویژگی ها و ظرفیت های بخش های مختلف اقتصاد ایران که شامل 18 بخش و صنعت می شود، فرصت های پیش روی اقتصادی ایران تا سال 2035 بررسی و تحلیل شده است.

.گزارش مکنزی هم برای کارگزاران دولتی و هم برای فعالان بخش خصوصی حاوی نکات و دانش عمیقی از فرصت های موجود و فرصت های آتی اقتصادی ایران فراهم می آورد

:برای دانلود نسخته کامل فارسی گزارش مکنزی روی لینک زیر کلیک کنید:

ایران: فرصت رشد یک تریلیون دلاری؟

 

شهر خودرو Autopia

شهر خودرو از مفاهیم نوین توسعه و کانسپتی جدید در پروژه های بزرگ ساختمانی است. در سرتاسر دنیا مجموعه های بی نظیری به این کاربری اختصاص داده شده اند تا به کسانی که خواهان خرید خودرو هستند، خدمات رسانی کنند. عملکرد این مجموعه تنها خرید خودرو نیست، بلکه دوستداران صنعت اتومبیل نیز می توانند از فضای آن استفاده کرده، مسابقات را تماشا کنند، از آخرین اخبار و برندها مطلع شوند و لحظات مفرحی را سپری کنند. امروزه سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات، بسیار متنوع شده و امکاناتی همچون شهر خودرو، سود بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند.

برای اطلاع از مشخصات شهر خودروی Autopia واقع در ترکیه، استانبول به عنوان نمونه ای از این نوع توسعه، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دریافت فایل

شهر خودرو Oto World

شهر خودرو از مفاهیم نوین توسعه و کانسپتی جدید در پروژه های بزرگ ساختمانی است. در سرتاسر دنیا مجموعه های بی نظیری به این کاربری اختصاص داده شده اند تا به کسانی که خواهان خرید خودرو هستند، خدمات رسانی کنند. عملکرد این مجموعه تنها خرید خودرو نیست، بلکه دوستداران صنعت اتومبیل نیز می توانند از فضای آن استفاده کرده، مسابقات را تماشا کنند، از آخرین اخبار و برندها مطلع شوند و لحظات مفرحی را سپری کنند. امروزه سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات، بسیار متنوع شده و امکاناتی همچون شهر خودرو، سود بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند.

برای اطلاع از مشخصات شهر خودروی Oto World واقع در ترکیه، استانبول به عنوان نمونه ای از این نوع توسعه، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دریافت فایل

شهر خودرو دبی

شهر خودرو از مفاهیم نوین توسعه و کانسپتی جدید در پروژه های بزرگ ساختمانی است. در سرتاسر دنیا مجموعه های بی نظیری به این کاربری اختصاص داده شده اند تا به کسانی که خواهان خرید خودرو هستند، خدمات رسانی کنند. عملکرد این مجموعه تنها خرید خودرو نیست، بلکه دوستداران صنعت اتومبیل نیز می توانند از فضای آن استفاده کرده، مسابقات را تماشا کنند، از آخرین اخبار و برندها مطلع شوند و لحظات مفرحی را سپری کنند. امروزه سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات، بسیار متنوع شده و امکاناتی همچون شهر خودرو، سود بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می آورند.

برای اطلاع از مشخصات شهر خودروی دبی به عنوان نمونه ای از این نوع توسعه، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود فایل