مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم (رشت)
 

شهر رشت از جمله کلانشهرهای ایران می­ باشد که مدتی است روند ساخت و ساز در آن شدت بیشتری گرفته و بافت شهر از حالت سنتی به سمت مدرن پیش می­ رود و شاکله عمومی آن در حال تغییر است. امروزه با توجه به نیازهای جدید ساکنان کلانشهرها شاهد ساخت و سازهای متعددی با کاربری­ های مختلف هستیم. رشت نیز از این امر مستثنی نبوده و نهادهای مختلف خصوصی و دولتی در آن شروع به فعالیت­ های ساختمانی کرده­ اند. در میان تمامی ساخت و سازها، سرمایه گذاری روی ساخت واحدهای تجاری از جمله فعالیت ­هایی است که مخصوصا با توجه به شرایط جدید بازار کسب و کار رونق زیادی گرفته است. ورود برندهای جدید خارجی به بازار ایران و افزایش تقاضا برای این محصولات، سرمایه­­ گذاران بسیاری را به سمت سرمایه گذاری روی واحدهای تجاری ساختمانی کشانده است. شهر رشت بعد از تهران و کرج، بزرگترین بازار متقاضی مجتمع های تجاری را داراست که برخلاف دو شهر اول، رشت هنوز پتانسیل بسیار بکری برای سرمایه­ گذاری و توسعه مناسب دارد.

با توجه به همین موضوع، پروژه سیتادیوم، با استفاده از پتانسیل های بسیار مناسب بازار، در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر رشت در دست اقدام برای ساخت و بهره برداری می باشد.

موقعیت مکانی بسیار مناسب پروژه سیتادیوم در شهر رشت در ارتباط با دیگر شهرهای اصلی شمال کشورمان، سبب می­ شود تا یک مرکز خرید موفق و با استاندارد علاوه بر داشتن بازار مخاطب محلی، گروه مخاطب بسیاری نیز از اطراف و در سطح منطقه ای داشته باشد. فواصل زمانی این مرکز با شهرهای اطراف در فاصله 30 الی 40 دقیقه می باشد و دسترسی مناسب جاده ای بین آنها وجود دارد. از سوی دیگر، پروژه سیتادیوم در مسیر ترددی ساکنین رشت به مناطق تفریحی ساحلی دریای خزر قرار گرفته و همچنین مجاورت آن با مسیر تردید تهران به بندرانزلی و برعکس نیز در موقعیت استراتژیک آن تأثیر ویژه ای دارد.

پروژه تجاری سیتادیوم در زمینی به مساحت 51306 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 110 هزار مترمربع توسط گروه مشاورین معماری YAP، از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، با همکاری مشاور طراحی بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد.
سیتادیوم اولین مکان برای حضور شرکت معتبر کارفور با نام تجاری هایپر استار در شمال ایران خواهد بود و مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع در اختیار این مرکز خرید روزانه قرار خواهد گرفت که برای 500 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. تعداد کل اشتغال مستقیم ایجاد شده در مرکز تجاری سیتادیوم رشت 2000 نفر خواهد بود. 

برای آشنایی بیشتر با گروه مشاور معمار این پروژه روی لینک زیر کلیک کنید:

bonsar

 

مروری بر امکانات سیتادیوم رشت:

- هر طبقه از این مجتمع تجاری- تفریحی؛ حدود 21 هزار متر مربع فضای ناخالص تجاری دارد که برای استفاده مخاطبین در کمال فراغ بال و آسایش طراحی شده است.
- در هر طبقه، 4 رستوران و کافی شاپ جهت رفاه حال استفاده کنندگان و افزایش سرزندگی محیط و تبدیل شدن به مقصدی برای گردشگری طراحی شده است.
- در طبقه سوم، فضای بازی کودکان به صورت استاندارد و با داشتن مساحت کافی و مناسب و کتاب فروشی با کانسپتی جدید و با داشتن فضای لازم برای مطالعه طراحی شده است.

- طبقه آخر این مجموعه به کاربری فرهنگی اختصاص داده شده است و امکان استفاده از فضاهایی همچون سینما، تئاتر، گالری های هنری و دیگر مراکز فرهنگی برای خانواده ها و جوانان فراهم شده است.
- فضای فودکورت با رعایت تمامی استانداردهای ساخت یک فضای مدرن با مساحتی چشم گیر جهت افزایش رفاه حال استفاده کنندگان و بعنوان نقطه ای جذاب برای حضور طراحی شده است.
- فضای پارکینگ بسیار خوب و با ظرفیت بالا، با ظرفیت 1367 جای پارکینگ، طبق آخرین استانداردهای طراحی و با توجه به ایجاد جریانی روان از رفت و آمد طراحی شده است.
- مدت زمان ساخت پیش بینی شده برای این پروژه 24 ماه می باشد.

 

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت آوانگارد دیلمان است و با سرمایه گذاری شرکت بوکا و مدیریت ساختمانی شرکت رهاب آرته ایرانیان تعریف شده و در حال ساخت است.

برای آشنایی با گروه بوکا روی لینک زیر کلیک کنید: 

 

www.boukaholding.com 

 

 

موقعیت مکانی:

گیلان، شهر رشت، جاده رشت به انزلی، منطقه خمام

 

شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مکان یابی، مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه بر عهده این شرکت بوده است. فعالیت های صنف بندی مجموعه و مدیریت جذب برندها، نامگذاری Naming،  برندینگ و تعیین هویت بصری، تدوین استراتژی های بازاریابی پروژه multi-channel و همچنین مسئولیت استراتژی های قیمت گذاری و واگذاری و فروش نیز برعهده شرکت دوان ایرانیان می باشد. دوان ایرانیان در این مجموعه نقش یک توسعه دهنده Developer را ایفا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123865555+

ویدئو سیتادیوم رشت را اینجا ببینید.

وب سایت سیتادیوم

 

 

 

 جهت اطلاعات بیشتر فیلم زیر را ببینید و یا کانال آپارات ما را مشاهده کنید. 

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم (ارومیه)

مشخصات پروژه سیتادیوم ارومیه:

  • مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه 5 طبقه است که شامل هایپرمارکت و پارکینگ می شود و پیش بینی توسعه سینما نیز در طراحی آن دیده شده است.
  • سیتادیوم با توجه به توپوگرافی مناسب زمین، در دو فاز A و B طراحی شده است که در دو فاز زمانی نیز ساخته می شوند.
  • فاز اول این پروژه شامل هایپرمارکت و تمامی واحدهای پشتیبانی کننده آن و همچنین ردیفی از مغازه ها خواهد بود و مساحت زیرساخت آن 33776 مترمربع می باشد.
  • فاز دوم شامل یک ساختمان 6 طبقه تجاری خواهد بود که طراحی پارکینگ نیز در این فاز دیده شده است. مساحت زیرساخت فاز دوم 159849 مترمربع می باشد.
  • مساحت زیرساخت کل پروژه 193625 مترمربع می باشد.

 

 

مروری بر امکانات مجتمع تجاری سیتادیوم ارومیه:

  • یک طبقه مجزا فودکورت و کافی شاپ در طبقه چهارم، با کیفیت بالای طراحی و اجرا همراه با سیستم های تهویه مطبوع و فضاهای تخلیه هوا، به همراه سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی، سیستم تفکیک و دیاگرام انتقال زباله
  • شهربازی، با مساحتی چشم گیر در رقابت با دیگر مراکز تفریحی
  • هایپرمارکت، در فضایی با وسعت بالا با سیستم تمام هوا و طراحی استاندارد
  • فضای کافی و مناسب پارکینگ برای استفاده کنندگان به صورت یک طبقه کامل پارکینگ و 8 طبقه پارکینگ در فضای نیمه باز نیم طبقات
  • فضاهای بهداشتی با تعداد مناسب و کافی
  • سرزمین بازی کودکان
  • احداث یک طبقه سینما در آینده

 

مالک و سرمایه گذار

پروژه منحصربفرد سیتادیوم ارومیه با مشارکت شرکت بوکا به عنوان بخش خصوصی با شهرداری ارومیه در حال ساخت و اجرا می باشد.

برای آشنایی با گروه بوکا روی لینک زیر کلیک کنید:

www.boukaholding.com

 

سایر اطلاعات پروژه

اجرای سیستم هوشمند BMS و بهره وری مناسب از انرژی با همکاری شرکتهای داخلی و خارجی

دارای سیستم ذخیره برق UPS و برق اضطراری با بهترین کیفیت

اجرا و نصب آسانسورهای نفربر و باری، پله های برقی و رمپ های متحرک خارجی درجه یک با آخرین تکنولوژی دنیا

اجرای سیستم ذخیره آب برای مواقع ضروری

اجرای معماری داخلی و سقفهای کاذب با بهترین مصالح نوین و نفیس

اجرای پارکینگ ها با سنسور و سیستم هوشمند پارکینگ

سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع مجموعه

دوربین های مداربسته و سیستم حفاظتی- حراستی

سیستم تلفن مرکزی داخلی

سیستم اطفاء حریق

دارای انبار و سردخانه

محوطه سازی و فضای سبز مدرن

برخورداری از آب نما و فضاهای سبز در داخل فضای تجاری

 

 

شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مکان یابی، مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه بر عهده این شرکت بوده و طبق استراتژیهای پیشنهادی از سوی این شرکت، توسعه و ساخت این مجموعه در دو فاز مجزا صورت خواهد گرفت که شروع بهره برداری در همان فاز اولیه توسعه صورت خواهد پذیرفت و همین موضوع سبب بالاترین نرخ بهره وری از پروژه خواهد شد. فعالیت های صنف بندی مجموعه و مدیریت جذب برندها، نامگذاری Naming،  برندینگ و تعیین هویت بصری، تدوین استراتژی های بازاریابی پروژه multi-channel و همچنین مسئولیت استراتژی های قیمت گذاری و واگذاری و فروش نیز برعهده شرکت دوان ایرانیان می باشد.

 

ویدیو سیتادیوم ارومیه را اینجا ببینید. 

وب سایت سیتادیوم 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123965555+

 

 

 

 

 

 

برجهای مسکونی رزت (تهران)

دوان ایرانیان در سال 1395 به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت توسط کارفرمای محترم این پروژه، هلدینگ معتبر بوکا، انتخاب شد.


برج های مسکونی رزت در زمینی به مساحت 10732 مترمربع در منطقه 5 تهران و با طراحی فرزاد دلیری، معمار نام آشنا و خبره ایرانی در حال ساخت می باشد. در شرایط پر ترافیک امروز شهر تهران، همجواری با بزرگراه های همت، باکری، حکیم و نیایش و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون مترو سبب آن شده است تا موقعیت مکانی رزت از حیث دسترسی یکی از بهترین و مطلوب ترین موقعیت های محدوده غرب تهران تلقی شود که همین موضوع می تواند نقشی بسیار حائز اهمیت در ساخت و حفظ تصویر ذهنی مناسب در ذهن خریداران محسوب شود.


پس از انجام مطالعات دقیق و جامع اولیه، فرآیند طراحی کمپین های بازاریابی آغاز شد. به همین منظور، تعریف هویت جدید برای ساختمان و اقدامات مهندسی ارزش پروژه آغاز گردید تا از این راه خریداران پروژه امکانات رفاهی بیشتری را دریافت کرده و در نهایت رزت تبدیل به خانه ای دوست داشتنی برای مخاطبین خود شود. تعریف امکاناتی همچون سوپرمارکت و نانوایی، باشگاه ورزشی، لابی مجهز، اصلاح آسانسورها، مهد کودک و سالن همایش، و طراحی محوطه و بام سبز پروژه به عنوان مکانی برای گردهمایی های خانوادگی از جمله اقدامات در راستای مهندسی ارزش پروژه رزت بوده است. 


تغییر نام، طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ و وبسایت درخور پروژه با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی، تولید محتوای ابزارهای تبلیغاتی ، طراحی و ساخت دفتر اطلاع رسانی و فروش منحصر به فرد و منطبق با جایگاه برج رزت از جمله فعالیت های تیم بازاریابی دوان جهت معرفی هویت جدید پروژه و بهبود و ارتقاء تصویرذهنی آن در ذهن مخاطبین بوده است. دوان ایرانیان همواره پیشتاز در طراحی و اجرای ایده های نو در میان هم صنفان خود بوده است؛ از این رو در پروژه رزت به منظور ملموس ساختن شرایط پروژه و ویژگی های استثنایی آن، با استفاده از جذابترین ابزارهای نمایش بصری همچون ماکت و انیمیشن، اقدام به خلق تصویری واقعی برای مشتریان خود کرده است.

از اقدامات بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت تشخیص و شناسایی درست بازار مخاطبین این پروژه بوده است که همین موضوع در تعریف و طراحی کمپین های موثر بازاریابی و تبلیغات نقشی بسیار تأثیرگذار را ایفا کرده است.

پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، دوان ایرانیان با بکارگیری استراتژی های هوشمندانه در زمان فروش پروژه، قیمت گذاری بهینه با توجه به زمان فروش، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص توانست در مدت زمان تعیین شده به وعده خود نسبت به کارفرما عمل کند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، فرآیند فروش را پیش ببرد. تقسیم بازار و جایگاه یابی پروژه رزت به صورت حرفه ای و با بکارگیری دانش به روز جهان به گونه ای انجام شد که افراد محترم و سرشناسی چون آقایان محمود دولت آبادی، حمیدرضا پگاه و مهدی رحمتی اقدام به خرید واحدهای مسکونی این مجتمع نموده اند. رزت با توجه به امکانات ویژه و شرایط خاصی که داراست، پروژه بسیار مهمی برای دوان ایرانیان تلقی می شود. همکاری دوان ایرانیان با هلدینگ بوکا نتایج مثبت و سازنده ای را در پی داشت که منجر به خلق پروژه های مشترک بسیار شد.

از دیگر فعالیت های بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت اخذ بازخورد از فرم های بازدیدکنندگان و خریداران جهت بهبود تمامی فعالیت های یکپارچه مهندسی بازاریابی و فروش دوان همچنین تنظیم بندهای حقوقی تخصصی در عنوان قراردادها بوده است. 

تیم دوان پس از به پایان رساندن قرارداد کارگزاری مهندسی بازاریابی و فروش رزت اکنون به عنوان نماینده کارفرما در فروش مجدد تا تحویل و  استقرار تیم بهره برداری واحدها با خریداران افتخار همکاری را خواهد داشت. 

 

درباره رزت:

برج های مسکونی رزت در زمینی به وسعت 10732 مترمربع با زیربنای 65212.2 مترمربع در منطقه 5، محله شهر زیبا، در حال احداث می باشد. پروژه مسکونی رزت یک مجموعه مسکونی 364 واحدی است که تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه و یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:
- 405 فضای پارکینگ برای ساکنین
- دو مجموعه مجزا استخر و سونا
- دو سالن بدن سازی مجزا برای آقایان و بانوان
- جاده تندرستی
- سینمای خانوادگی
- سالن اجتماعات
- 10 باب واحد تجاری- رفاهی- خدماتی با متراژ کلی 1035 مترمربع
- زمین تنیس، والیبال و بسکتبال
- فضای طراحی شده روف گاردن

 

سایر اطلاعات پروژه:
- فضای مشاعات ساختمانی وسیع و مناسب با متراژ 28245 مترمربع
- دسترسی آسان از طریق اتوبان های همت، حکیم و باکری
- مجاورت با ایستگاه مترو خط 6
- عدم اشراف واحدها به یکدیگر
- نورگیر بودن تمامی واحدها
- سیستم مناسب و مطبوع سرمایش و گرمایش
- فضای سبز مناسب وسیع و زیبا

 

موقعیت مکانی:

تهران، شهرزیبا، میدان الغدیر، جنب کلینیک مهر

 

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه مسکونی رزت شرکت ساختمانی رهاب ساخت ماهان زیرمجموعه هلدینگ بوکا می باشد. برای آشنایی بیشتر با این هلدینگ روی لینک زیر کلیک کنید:

www.boukaholding.com

LOGO

 

برای کسب اطلاعات بیشتر:

989123864444+

www.rozetresidence.ir

 

برای تماشای انیمیشن پروژه مسکونی رزت روی لینک زیر کلیک کنید:

Rozet Animation

 

 

 

مرکز تجاری شهریار

مرکز تجاری تفریحی شهریار در زمینی به وسعت 10800 متر مربع با زیر بنای 108348 متر مربع در 11 طبقه در حال احداث می باشد این پروژه عظیم تجاری، اولین مرکز تجاری و تفریحی در شهریار و در بهترین موقعیت مکانی شهر به لحاظ تجاری واقع شده است . خیابان ولیعصر شهریار، عملا تنها مقصد خرید جمعیت یک میلیون و سیصدهزارنفری شهریار می باشد و این خاصیت تجاری کم نظیر، باعث رشد شدید قیمت واحدهای تجاری دراین خیابان گردیده است که حتی با بهترین نقاط تجاری تهران نیز رقابت می نماید. باتوجه به قرارگیری این مجتمع در ورودی خیابان ولیعصر و دسترسی آسان به این مرکز تجاری و امکانات و خدمات گسترده این مرکز بی شک آن را به مجموعه ای بی بدیل تبدیل خواهد نمود. از سوی دیگر طراحی منحصر بفرد این مجتمع که از طریق پلکان ورودی با پله های کم ارتفاع، امکان دسترسی به طبقات همکف، اول و دوم را بصورت مستقل فراهم می نماید، به همراه جانمایی هوشمندانه آسانسورها و پله های برقی، باعث ایجاد موج حرکتی در تمام طبقات و بخش های مجتمع شده و به رونق آن می افزاید. این پروژه منحصر به فرد دارای امکانات بسیاری است از جمله:

- پارکینگ با ظرفیت 1000 دستگاه خودرو

- هایپر مارکت به وسعت 3600 متر مربع (دومین فروشگاه هایپر درایران به لحاظ وسعت)

- تعداد 700 واحد تجاری

- فود کورت و رستوران های بین الملل

- شهربازی

 

مالک و سرمایه گذار

شرکت فولاد احسان اهواز

شرکت خدمات فنی و بازرگانی فولاد احسان اهواز طی شماره ثبت 157083 مورخ 1378/8/23 در اداره ثبت و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و سرمایه فعلی شرکت دویست میلیارد ریال می باشد. شرکت طی 16 سال فعالیت خود عمدتا در بخش بازرگانی و واردات و خرید و فروش داخلی فعالیت داشته و بصورت تخصصی در زمینه واردات و خرید و فروش انواع شمش فولادی و محصولات مشابه فعالیت داشته است.

فولاد احسان اهواز در کنار فعالیت های تخصصی خود اقدام به انجام فعالیت های ساختمانی نیز نموده است که از جمله آنها می توان به مجموعه چندمنظوره نیروانا سازه کیش در جزیره کیش، برج نیروانا واقع در خیابان الهیه تهران و پروژه مرزن آباد اشاره کرد.

(برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت همکاران بازدید فرمایید.)

 

موقعیت مکانی:

 شهریار، بین تقاطع رسول اکرم و شهید مفتح

 

سایر اطلاعات پروژه :

از دیگر امکانات پروژه عظیم تجاری – تفریحی شهریار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- 6 دستگاه آسانسور جهت سرویس دهی به واحدهای تجاری –تفریحی - رستوران و شهربازی

- دو دستگاه آسانسور حمل بار

- 6 دستگاه راه پله

- 30 دستگاه پله برقی

- 2 دستگاه رمپ برقی

- دو رمپ اتومبیل رو در دو ضلع (با عرض 8 متر جهت ورود و خروج مستقل) به پارکینگ

- سیستم اطفا و اعلام حریق

 

شرکت دوان ایرانیان کارگزاری بازاریابی و فروش این پروژه بی نظیر را در پاییز 1394 به عهده گرفته است. مراحل ساخت این پروژه باتوجه به بکارگیری تیم های فنی و مهندسی خبره با کیفیتی بی نظیر درحال انجام بوده که اجرای اسکلت بتنی (درطبقات منفی) و فلزی (پیچ و مهره ای در طبقات همکف به بالا)، استفاده از کوبیاکس در سقف های بخش بتنی و سقف عرشه فولادی در بخش فلزی، گوشه هایی از تکنولوژی های به روز بکار رفته دراین مرکز می باشند و براساس برنامه زمان بندی اجرا، افتتاح و بهره برداری از پروژه درنیمه اول سال 1397 پیش بینی شده است.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مرکز تجاری شهریار، تصاویر، پلان ها و شرایط پرداخت را مشاهده فرمایید و از آخرین اخبار پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلع شوید:

https://telegram.me/markaztejari

 ارتباط مستقیم با مدیر فروش پروژه شهریار:

989123865555+

 

تماشای ویدئو