مرکز تجاری فیروزه (اصفهان)

اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه ای و سومین شهر بزرگ ایران که همیشه از نام آن به عنوان شهری مهم در عرصه سکونت و گردشگری یاد می­ شود، از اولین شهرهای ایران است که به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوسته است. از شلوغ ترین مسیرهای پیاده ­روی در این شهر تاریخی دو خیابان چهارباغ عباسی و چهارباغ بالا هستند. این خیابان ­ها که شمال به جنوب اصفهان را به هم متصل می­ کنند، در محل زاینده رود و از طریق سی و سه پل که اکنون یکی از پر رفت و آمدترین مسیر های پیاده ­روی شهر اصفهان است، به یکدیگر وصل می­ شوند. به دلیل وجود مراکز تجاری، فرهنگی و گردشگری و هتل ها در کنار این دو خیابان و عبور خط متروی شمال به جنوب اصفهان در امتداد آن، این منطقه رونق اقتصادی و گردشگری خاصی دارد. زاینده ­رود، فضای سبز اطراف آن و جاذبه ­های تاریخی از جمله سی و سه پل، باعث جذب مردم به این منطقه شده و این مرکز را به یکی از پررونق ترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است.

پس از نیازسنجی مراکز تجاری در اصفهان، مجتمع فیروزه به عنوان یک مجتمع تجاری سطح بالا و لوکس در نزدیکی سی ­و سه پل در خیابان چهارباغ ساخته شد. ایده پردازان و طراحان مرکز تجاری فیروزه نیاز به حفظ ارزش­ های سنتی و تاریخی اصفهان، توجه به نیاز های روز مردم اصفهان و گردشگران، دسترسی مناسب، لوکس بودن و برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی مناسب را احساس کرده و در طراحی و ارائه کانسپت های مرکز تجاری، این موارد را جزء دغدغه های اصلی خود درنظر گرفته اند تا بتوانند مرکز تجاری مناسب مخاطبان خاص خود را ایجاد نمایند. موقعیت مناسب مرکز تجاری فیروزه، طراحی مدرن و فضاهای زیبای تجاری آن و همچنین رونق منطقه، این مرکز را به مقصدی جذاب نه تنها برای مردمان محلی، بلکه برای مخاطبانی در سطح بین­ المللی بدل کرده است.

در طراحی و اجرای این مرکز خرید از کاشی های چشم ­نواز فیروزه ای استفاده شده، سقف گنبدی شکل آن، هم تداعی­ کننده گنبدهای فیروزه ای اصفهان و هم به دنبال ایجاد یک فضای مدرن مطابق با نیازهای روز شهری است. پله برقی ها، آسانسور و راه پله های مناسب، قوس ­ها، وویدها و راهرو­هایی که همه با استانداردهای روز دنیا ساخته و جانمائی شده ­اند، گردش در مجموعه را برای مراجعه ­کنندگان لذت بخش و سرگرم کننده کرده است. همچنین وجود فودکورت و رستوران علاوه بر مغازه ها باعث می شود که تعدادی از مراجعین بدون آنکه قصد خرید داشته باشند، برای گذراندن اوغات فراغت، تعاملات اجتماعی و .. به مجتمع فیروزه مراجعه کنند. رستوران مجلل و فودکورت همراه با فضای باز بالکن با دیدی به منظره زیبای سی و سه پل و زاینده رود، امکان تجربه لحظات خوشی را به خانواده ها و گردشگران می ­دهد.

مرکز تجاری مدرن فیروزه در 9 طبقه در زمینی به مساحت 2357 مترمربع در خیابان چهارباغ بالا، در 100 متری سی و سه پل ساخته شده است و با رعایت استانداردهای بهره­ برداری مراکز خرید، قطعا مشتریان بسیاری به این مرکز خرید مراجعه خواهند کرد.

 

مشخصات پروژه فیروزه:

  • - مرکز تجاری فیروزه در 9 طبقه شامل یک طبقه رستوران، یک طبقه فودکورت، 4 طبقه تجاری و 3طبقه پارکینگ می­ باشد.

  • - این مرکز در موقعیتی استراتژیک در یکی از مهم­­ترین مراکز شهری اصفهان با دسترسی به ایستگاه مترو، در خیابان چهارباغ بالا، در 100 متری سی و سه پل قرار دارد.

  • - این پروژه با مساحت ناخالص 16778 مترمربع در زمینی به مساحت 2357 مترمربع ساخته شده و مجموع مساحت مفید قابل واگذاری آن، 6265 متر مربع است.

 

مروری بر امکانات مرکز تجاری  فیروزه:

  • - یک طبقه رستوران لوکس (طبقه چهارم، طبقه آخر)، در زیر گنبد قوسی مرکز تجاری با 1008 متر سالن پذیرایی و ­چشم ­انداز بی­نظیر رودخانه زاینده رود و سی و سه پل.

  • - یک طبقه مختص فودکورتی مجزا ( طبقه سوم) شامل10 واحد ارائه کننده خوراک و نوشیدنی به مساحتی حدود 400 مترمربع و فضای مشاعی حدود 700 مترمربع، با کیفیت بالای طراحی و اجرا همراه با سیستم­ ها و فضاهای پشتیبان فودکورت و رستوران. همچنین دارای یک تراس با مساحت 207 مترمربع با چشم ­انداز رودخانه زاینده­ رود و سی و سه پل است.

  • - فضای کافی و مناسب پارکینگ در سه طبقه زیر زمین جانمایی شده است.

  • - فضاهای بهداشتی به تعداد مناسب و کافی.

 

مالک و سرمایه گذار:

شركت سرمايه­ گذاري مسكن زاينده رود از سال 1369 به عنوان شعبه  مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن آغاز به فعالیت نمود و تاکنون بالغ بر 902 هزار متر مربع پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری را اجراء نموده است. در حال حاضر این شركت به عنوان یکی از شرکت های گروه سرمايه گذاري مسكن (وابسته به بانک مسکن) به عنوان مالک و سرمایه­ گذار پروژه فیروزه است.

برای آشنایی بیشتر با شركت سرمايه گذاري مسكن زاينده برروی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود

 

سایر اطلاعات پروژه:

  • - اجرا و نصب آسانسورهای نفربر و پله های برقی درجه یک با آخرین تکنولوژی دنیا

  • - اجرای معماری داخلی و سقف­ های کاذب با بهترین مصالح نوین و نفیس

  • - معماری و طراحی دکوراسیون اختصاصی و  مدرن برای رستوران

  • - تعداد 61 واحد تجاری و تخصیص یک واحد تجاری با متراژ بالا

  • - دریافت جایزه ملی سازه برتر فولادی کشور در سال 2017

  • - اجرای پارکینگ ها با سنسور و سیستم هوشمند پارکینگ

  • - سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع مجموعه

  • - دارای سیستم اطفاء حریق اتوماتیک و دستی، سیستم هوای تازه و سیستم روشنایی اضطراری به وسیله ژنراتور

  • - دوربین های مداربسته و سیستم حفاظتی- حراستی

  • - دارای انبار و سردخانه

 

مشاور استراتژیک پروژه:

شرکت دوان ایرانیان در استراتژی های حضور مرکز خرید فیروزه در بازار به عنوان مشاور استراتژیک و ایده پرداز در کنار کارفرمای پروژه حضور دارد.

در دیدگاه معاصر، مراکز خرید می­ توانند جایگاه ­های مختلفی از جمله  اجتماعی، لوکس، خانوادگی، به صرفه، دارای معماری منحصر به فرد و... را داشته باشند که خود می ­تواند انگیزه ­ای برای مراجعه کردن به این مراکز باشد. جایگاه مراکز خرید یا رویکرد کلی آن­ها، تعیین کننده هویت است و سبب خلق ارزش و جایگاه متفاوت آن­­ها در ذهن مخاطبان می­ گردد. رویکرد اصلی که مرکز تجاری خود را توسط آن ارائه می­ کند، تعیین کننده مخاطبان مرکز تجاری است و امکان رقابت با مراکز خرید دیگر را ایجاد می­ کند تا مرکز تجاری بتواند در شبکه مراکز خرید، جایگاه مناسب­تری را پیدا­کند. جایگاه مرکز تجاری، هویت برند مرکز تجاری را تعریف ­کرده و تصویری از برند است که می­ تواند کلید استراتژی بازاریابی آن برند محسوب شود، بر اساس آن می ­توان سایر فعالیت­ های قیمت­گذاری، مارکتینگ و پروموشن ­های پروژه را ترتیب داد. جایگاهی که با ایده­ پردازی و مشاوره شرکت دوان ایرانیان برای مرکز تجاری اداری فیروزه اصفهان انتخاب شده، جایگاه مراکز تجاری لوکس است، مرکز خرید فیروزه مرکز کوچک لوکسی است که خدماتی را در جهت راحتی مخاطبان خاص خود ارائه­ می­ کند.

موضوع کلیدی دیگری که در موفقیت مراکز خرید نقش بسیار مهمی دارد، مدیریت بهره­ برداری مرکز خرید است که موجب حیات دائمی و با کیفیت مراکز خرید می­­ شود. مسئولیت مدیریت بهره­ برداری مرکز خرید فیروزه برعهده شرکت دوان ایرانیان است. فعالیت ­های دوان ایرانیان درحوزه مدیریت بهره ­برداری این مرکز تجاری، از تعیین دسته کاربری هر مغازه وانتخاب مستاجران کلیدی، ارتباط کارآمد میان مستأجران لنگر و مستأجران دیگر (Tenant Mix)، مذاکره با برندهای مطرح و سرشناس به تناسب هویت مرکز خرید، مدیریت فرآیند جذب آن‌ها (Brand Mix) و به طور کلی از بحث فروش و مالکان مرکز تجاری تا مدیریت روزانه و مشاوره در خصوص امکانات مورد نیاز را در بر می ­گیرد.

از دیگر مسئولیت­ های دوان ایرانیان در این پروژه مشاوره برندینگ پروژه است. دوان ایرانیان پس از مشخص کردن جایگاه برند مرکز خرید فیروزه از طریق کمپین‌ های مختلف بازاریابی از جمله مدیریت و مشاوره طراحی وب سایت، مدیریت بازاریابی از طریق شبکه ‌های مجازی و مدیریت رویدادها و پروموشن‌ های انگیزشی و ... به اطلاع رسانی این مرکز تجاری و تثبیت برند پروژه در سطح شهر می­ پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123865555+

اینستاگرام مرکز تجاری فیروزه را از اینجا دنبال کنید 

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم (رشت)

با توجه به همین موضوع، پروژه سیتادیوم، با استفاده از پتانسیل های بسیار مناسب بازار، در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر رشت در دست اقدام برای ساخت و بهره برداری می باشد.

موقعیت مکانی بسیار مناسب پروژه سیتادیوم در شهر رشت در ارتباط با دیگر شهرهای اصلی شمال کشورمان، سبب می­ شود تا یک مرکز خرید موفق و با استاندارد علاوه بر داشتن بازار مخاطب محلی، گروه مخاطب بسیاری نیز از اطراف و در سطح منطقه ای داشته باشد. فواصل زمانی این مرکز با شهرهای اطراف در فاصله 15 الی 30 دقیقه می باشد و دسترسی مناسب جاده ای بین آنها وجود دارد. از سوی دیگر، پروژه سیتادیوم در مسیر ترددی ساکنین رشت به مناطق تفریحی ساحلی دریای خزر قرار گرفته و همچنین مجاورت آن با مسیر تردید تهران به بندرانزلی و برعکس نیز در موقعیت استراتژیک آن تأثیر ویژه ای دارد.

پروژه تجاری سیتادیوم در زمینی به مساحت 51306 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 138 هزار مترمربع توسط گروه مشاورین معماری YAP، از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، با همکاری مشاور طراحی بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد.
سیتادیوم اولین مکان برای حضور شرکت معتبر کارفور با نام تجاری هایپر استار در شمال ایران خواهد بود و مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در اختیار این مرکز خرید روزانه قرار خواهد گرفت که برای 500 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. تعداد کل اشتغال مستقیم ایجاد شده در مرکز تجاری سیتادیوم رشت 2000 نفر خواهد بود. 

برای آشنایی بیشتر با گروه مشاور معمار این پروژه روی لینک زیر کلیک کنید:

bonsar

 

مروری بر امکانات سیتادیوم رشت:

- هر طبقه از این مجتمع تجاری- تفریحی؛ حدود 21 هزار متر مربع فضای ناخالص تجاری دارد که برای استفاده مخاطبین در کمال فراغ بال و آسایش طراحی شده است.

- در هر طبقه از سیتادیوم رشت فضاهای غذا و نوشیدنی طراحی شده است که شامل رستوران های مدرن، رستوران های محلی و کافی شاپ جهت رفاه حال استفاده کنندگان و افزایش سرزندگی محیط و تبدیل شدن به مقصدی برای گردشگری می باشد.

- در طبقه سوم، فضای بازی کودکان با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با داشتن مساحت کافی و مناسب طراحی شده است.

- همچنین پیش بینی مجموعه بهداشت، ورزش و سلامت، این مرکز تجاری را به یک مجموعه کامل بدل کرده است.

- طبقه آخر این مجموعه به کاربری فرهنگی اختصاص داده شده است و امکان استفاده از فضاهایی همچون سینما، تئاتر، گالری های هنری و دیگر مراکز فرهنگی برای خانواده ها و جوانان فراهم شده است، همچنین کتاب فروشی با کانسپتی جدید و با داشتن فضای لازم برای مطالعه پیش بینی گردیده است.

- دو فودکورت با رعایت تمامی استانداردهای ساخت یک فضای مدرن با مساحتی چشم گیر جهت افزایش رفاه حال استفاده کنندگان و بعنوان نقاطی جذاب برای حضور طراحی شده است.

- متمایزترین کانسپت سیتادیوم رشت اثنیک هال یا بازارچه محلی می باشد که به معنای فضایی برای خرید اقلام مصرفی تازه و سفارش طبخ غذاهای سنتی است. 

- فضای پارکینگ بسیار خوب و با ظرفیت بالا، با ظرفیت 1133 جای پارکینگ، طبق آخرین استانداردهای طراحی و با توجه به ایجاد جریانی روان از رفت و آمد طراحی شده است.

 

ساخت و بهره برداری مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت در 2 فاز تعریف شده که پیش بینی می شود فاز نخست آن انتهای سال 1400 بهره برداری شود.

 

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت آوانگارد دیلمان است و با سرمایه گذاری شرکت بوکا و مدیریت ساختمانی شرکت رهاب ساخت ماهان تعریف شده و در حال ساخت است. 

 

موقعیت مکانی:

گیلان، شهر رشت، کیلومتر 3 جاده رشت به انزلی، منطقه خمام

 

شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مکان یابی، مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه بر عهده این شرکت بوده است. فعالیت های صنف بندی مجموعه و مدیریت جذب برندها، نامگذاری Naming،  برندینگ و تعیین هویت بصری، تدوین استراتژی های بازاریابی پروژه و همچنین مسئولیت استراتژی های قیمت گذاری، واگذاری و فروش و مدیریت سرمایه گذاری نیز برعهده شرکت دوان ایرانیان می باشد. دوان ایرانیان در این مجموعه نقش یک توسعه دهنده Developer را ایفا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123867777+

ویدئو سیتادیوم رشت را اینجا ببینید.

وب سایت سیتادیوم

 

 

 

 
مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم (ارومیه)

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران واقع شده است. این پروژه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع و در 7 طبقه در دو فاز A و B در حال اجرا و ساخت می باشد. موقعیت مکانی عالی، معماری و طراحی زیبا با سبکی مدرن و مینیمال، خدمات و امکانات رفاهی بی نظیر با تأکید بر مفهوم خانواده، مساحت بالای پارکینگ های هوشمند و مدیریت روزانه مرکز خرید منطبق بر استانداردهای جهانی ضامن موفقیت و سرزندگی این مرکز خرید خواهد بود.  

سیتادیوم ارومیه پذیرای اولین حضور شرکت کارفور (هایپر استار) در شمال غرب ایران خواهد بود. آغاز به کار هایپر استار همزمان با افتتاح فاز A، نشان از سطح بالای استانداردهای مرکز خرید سیتادیوم ارومیه برای حضور برندهای برتر دارد.

سیتادیوم ارومیه در پی آن است تا استاندارد لازم برای ورود تمامی برندها و خرده فروشی های مطرح جهان را داشته باشد و از این رو هدف اصلی آن تبدیل شدن به یک برند در حوزه مجتمع های تجاری است.

 

مشخصات پروژه سیتادیوم ارومیه:

- مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه 7 طبقه است که شامل هایپرمارکت و پارکینگ می شود و پیش بینی توسعه سینما نیز در طراحی آن دیده شده است.

- سیتادیوم با توجه به توپوگرافی مناسب زمین، در دو فاز A و B طراحی شده است که در دو فاز زمانی نیز ساخته می شوند.

- فاز اول این پروژه شامل هایپرمارکت و تمامی واحدهای پشتیبانی کننده آن و همچنین ردیفی از مغازه ها خواهد بود و مساحت زیرساخت آن حدود 60000 مترمربع می باشد که 11000مترمبرع آن به فضای تجاری اختصاص دارد. در حال حاضر این فاز به بهره برداری رسیده است.

- فاز دوم شامل یک ساختمان 7 طبقه تجاری خواهد بود که طراحی پارکینگ نیز در این فاز دیده شده است. مساحت زیرساخت فاز دوم 159849 مترمربع می باشد.

- مساحت زیرساخت کل پروژه حدود 213000 مترمربع می باشد.

 

مروری بر امکانات مجتمع تجاری سیتادیوم ارومیه

- یک طبقه مجزا فودکورت و کافی شاپ در طبقه چهارم، با کیفیت بالای طراحی و اجرا همراه با سیستم های تهویه مطبوع و فضاهای تخلیه هوا، به همراه سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی، سیستم تفکیک و دیاگرام انتقال زباله

- شهربازی، با مساحتی چشم گیر در رقابت با دیگر مراکز تفریحی

- هایپرمارکت، در فضایی با وسعت بالا با سیستم تمام هوا و طراحی استاندارد

- فضای کافی و مناسب پارکینگ برای استفاده کنندگان به صورت یک طبقه کامل پارکینگ و 8 طبقه پارکینگ در فضای نیمه باز نیم طبقات

- فضاهای بهداشتی با تعداد مناسب و کافی

- سرزمین بازی کودکان

- احداث یک طبقه سینما در آینده

 

سازنده و سرمایه گذار

پروژه منحصربفرد سیتادیوم ارومیه با مشارکت شرکت بوکا از بخش خصوصی با شهرداری ارومیه در حال ساخت و اجرا می باشد. سازندگان و سرمایه گذاران مجتمع تجاری سیتادیوم ارومیه در پی رعایت استانداردها و نکات طراحی و ساخت مدرن ترین مال در شهر ارومیه، از تجارب معماران و طراحان بین المللی استفاده کرده و سعی کردند تمامی این نکات طراحی که سبب تفاوت و تمایز یک مال از یک پاساژ می شود را در این طرح بگنجاند.

برای آشنایی با گروه بوکا روی لینک زیر کلیک کنید:

www.boukaholding.com

 

سایر اطلاعات پروژه

- اجرای سیستم هوشمند BMS و بهره وری مناسب از انرژی با همکاری شرکتهای داخلی و خارجی

- دارای سیستم ذخیره برق UPS و برق اضطراری با بهترین کیفیت

- اجرا و نصب آسانسورهای نفربر و باری، پله های برقی و رمپ های متحرک خارجی درجه یک با آخرین تکنولوژی دنیا

- اجرای سیستم ذخیره آب برای مواقع ضروری

- اجرای معماری داخلی و سقفهای کاذب با بهترین مصالح نوین و نفیس

- اجرای پارکینگ ها با سنسور و سیستم هوشمند پارکینگ

- سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع مجموعه

- دوربین های مداربسته و سیستم حفاظتی- حراستی

- سیستم تلفن مرکزی داخلی

- سیستم اطفاء حریق

- دارای انبار و سردخانه

- محوطه سازی و فضای سبز مدرن

- برخورداری از آب نما و فضاهای سبز در داخل فضای تجاری

 

شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مکان یابی، مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه بر عهده این شرکت بوده و طبق استراتژی های پیشنهادی از سوی این شرکت، توسعه و ساخت این مجموعه در دو فاز مجزا صورت خواهد گرفت که شروع بهره برداری در همان فاز اولیه توسعه صورت خواهد پذیرفت و همین موضوع سبب بالاترین نرخ بهره وری از پروژه خواهد شد. فعالیت های صنف بندی مجموعه و مدیریت جذب برندها، نامگذاری Naming، برندینگ و تعیین هویت بصری، تدوین استراتژی های بازاریابی پروژه و همچنین مسئولیت استراتژی های قیمت گذاری و واگذاری و فروش نیز برعهده شرکت دوان ایرانیان می باشد.

 

ویدیو سیتادیوم ارومیه را اینجا ببینید. 

وب سایت سیتادیوم 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123965555+

 

 

 

 

 

 

برجهای مسکونی رزت (تهران)

دوان ایرانیان در سال 1395 به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت توسط کارفرمای محترم این پروژه، هلدینگ معتبر بوکا، انتخاب شد.


برج های مسکونی رزت در زمینی به مساحت 10732 مترمربع در منطقه 5 تهران و با طراحی فرزاد دلیری، معمار نام آشنا و خبره ایرانی در حال ساخت می باشد. در شرایط پر ترافیک امروز شهر تهران، همجواری با بزرگراه های همت، باکری، حکیم و نیایش و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون مترو سبب آن شده است تا موقعیت مکانی رزت از حیث دسترسی یکی از بهترین و مطلوب ترین موقعیت های محدوده غرب تهران تلقی شود که همین موضوع می تواند نقشی بسیار حائز اهمیت در ساخت و حفظ تصویر ذهنی مناسب در ذهن خریداران محسوب شود.


پس از انجام مطالعات دقیق و جامع اولیه، فرآیند طراحی کمپین های بازاریابی آغاز شد. به همین منظور، تعریف هویت جدید برای ساختمان و اقدامات مهندسی ارزش پروژه آغاز گردید تا از این راه خریداران پروژه امکانات رفاهی بیشتری را دریافت کرده و در نهایت رزت تبدیل به خانه ای دوست داشتنی برای مخاطبین خود شود. تعریف امکاناتی همچون سوپرمارکت و نانوایی، باشگاه ورزشی، لابی مجهز، اصلاح آسانسورها، مهد کودک و سالن همایش، و طراحی محوطه و بام سبز پروژه به عنوان مکانی برای گردهمایی های خانوادگی از جمله اقدامات در راستای مهندسی ارزش پروژه رزت بوده است. 


تغییر نام، طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ و وبسایت درخور پروژه با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی، تولید محتوای ابزارهای تبلیغاتی ، طراحی و ساخت دفتر اطلاع رسانی و فروش منحصر به فرد و منطبق با جایگاه برج رزت از جمله فعالیت های تیم بازاریابی دوان جهت معرفی هویت جدید پروژه و بهبود و ارتقاء تصویرذهنی آن در ذهن مخاطبین بوده است. دوان ایرانیان همواره پیشتاز در طراحی و اجرای ایده های نو در میان هم صنفان خود بوده است؛ از این رو در پروژه رزت به منظور ملموس ساختن شرایط پروژه و ویژگی های استثنایی آن، با استفاده از جذابترین ابزارهای نمایش بصری همچون ماکت و انیمیشن، اقدام به خلق تصویری واقعی برای مشتریان خود کرده است.

از اقدامات بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت تشخیص و شناسایی درست بازار مخاطبین این پروژه بوده است که همین موضوع در تعریف و طراحی کمپین های موثر بازاریابی و تبلیغات نقشی بسیار تأثیرگذار را ایفا کرده است.

پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، دوان ایرانیان با بکارگیری استراتژی های هوشمندانه در زمان فروش پروژه، قیمت گذاری بهینه با توجه به زمان فروش، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص توانست در مدت زمان تعیین شده به وعده خود نسبت به کارفرما عمل کند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، فرآیند فروش را پیش ببرد. تقسیم بازار و جایگاه یابی پروژه رزت به صورت حرفه ای و با بکارگیری دانش به روز جهان به گونه ای انجام شد که افراد محترم و سرشناسی چون آقایان محمود دولت آبادی، حمیدرضا پگاه و مهدی رحمتی اقدام به خرید واحدهای مسکونی این مجتمع نموده اند. رزت با توجه به امکانات ویژه و شرایط خاصی که داراست، پروژه بسیار مهمی برای دوان ایرانیان تلقی می شود. همکاری دوان ایرانیان با هلدینگ بوکا نتایج مثبت و سازنده ای را در پی داشت که منجر به خلق پروژه های مشترک بسیار شد.

از دیگر فعالیت های بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت اخذ بازخورد از فرم های بازدیدکنندگان و خریداران جهت بهبود تمامی فعالیت های یکپارچه مهندسی بازاریابی و فروش دوان همچنین تنظیم بندهای حقوقی تخصصی در عنوان قراردادها بوده است. 

تیم دوان پس از به پایان رساندن قرارداد کارگزاری مهندسی بازاریابی و فروش رزت اکنون به عنوان نماینده کارفرما در فروش مجدد تا تحویل و  استقرار تیم بهره برداری واحدها با خریداران افتخار همکاری را خواهد داشت. 

 

درباره رزت:

برج های مسکونی رزت در زمینی به وسعت 10732 مترمربع با زیربنای 65212.2 مترمربع در منطقه 5، محله شهر زیبا، در حال احداث می باشد. پروژه مسکونی رزت یک مجموعه مسکونی 364 واحدی است که تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه و یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:
- 405 فضای پارکینگ برای ساکنین
- دو مجموعه مجزا استخر و سونا
- دو سالن بدن سازی مجزا برای آقایان و بانوان
- جاده تندرستی
- سینمای خانوادگی
- سالن اجتماعات
- 10 باب واحد تجاری- رفاهی- خدماتی با متراژ کلی 1035 مترمربع
- زمین تنیس، والیبال و بسکتبال
- فضای طراحی شده روف گاردن

 

سایر اطلاعات پروژه:
- فضای مشاعات ساختمانی وسیع و مناسب با متراژ 28245 مترمربع
- دسترسی آسان از طریق اتوبان های همت، حکیم و باکری
- مجاورت با ایستگاه مترو خط 6
- عدم اشراف واحدها به یکدیگر
- نورگیر بودن تمامی واحدها
- سیستم مناسب و مطبوع سرمایش و گرمایش
- فضای سبز مناسب وسیع و زیبا

 

موقعیت مکانی:

تهران، شهرزیبا، میدان الغدیر، جنب کلینیک مهر

 

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه مسکونی رزت شرکت ساختمانی رهاب ساخت ماهان زیرمجموعه هلدینگ بوکا می باشد. برای آشنایی بیشتر با این هلدینگ روی لینک زیر کلیک کنید:

www.boukaholding.com

LOGO

 

برای کسب اطلاعات بیشتر:

989123864444+

www.rozetresidence.ir

 

برای تماشای انیمیشن پروژه مسکونی رزت روی لینک زیر کلیک کنید:

Rozet Animation

 

 

 

مرکز تجاری شهریار

مرکز تجاری تفریحی شهریار در زمینی به وسعت 10800 متر مربع با زیر بنای 108348 متر مربع در 11 طبقه در حال احداث می باشد این پروژه عظیم تجاری، اولین مرکز تجاری و تفریحی در شهریار و در بهترین موقعیت مکانی شهر به لحاظ تجاری واقع شده است . خیابان ولیعصر شهریار، عملا تنها مقصد خرید جمعیت یک میلیون و سیصدهزارنفری شهریار می باشد و این خاصیت تجاری کم نظیر، باعث رشد شدید قیمت واحدهای تجاری دراین خیابان گردیده است که حتی با بهترین نقاط تجاری تهران نیز رقابت می نماید. باتوجه به قرارگیری این مجتمع در ورودی خیابان ولیعصر و دسترسی آسان به این مرکز تجاری و امکانات و خدمات گسترده این مرکز بی شک آن را به مجموعه ای بی بدیل تبدیل خواهد نمود. از سوی دیگر طراحی منحصر بفرد این مجتمع که از طریق پلکان ورودی با پله های کم ارتفاع، امکان دسترسی به طبقات همکف، اول و دوم را بصورت مستقل فراهم می نماید، به همراه جانمایی هوشمندانه آسانسورها و پله های برقی، باعث ایجاد موج حرکتی در تمام طبقات و بخش های مجتمع شده و به رونق آن می افزاید. این پروژه منحصر به فرد دارای امکانات بسیاری است از جمله:

- پارکینگ با ظرفیت 1000 دستگاه خودرو

- هایپر مارکت به وسعت 3600 متر مربع (دومین فروشگاه هایپر درایران به لحاظ وسعت)

- تعداد 700 واحد تجاری

- فود کورت و رستوران های بین الملل

- شهربازی

 

مالک و سرمایه گذار

شرکت فولاد احسان اهواز

شرکت خدمات فنی و بازرگانی فولاد احسان اهواز طی شماره ثبت 157083 مورخ 1378/8/23 در اداره ثبت و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و سرمایه فعلی شرکت دویست میلیارد ریال می باشد. شرکت طی 16 سال فعالیت خود عمدتا در بخش بازرگانی و واردات و خرید و فروش داخلی فعالیت داشته و بصورت تخصصی در زمینه واردات و خرید و فروش انواع شمش فولادی و محصولات مشابه فعالیت داشته است.

فولاد احسان اهواز در کنار فعالیت های تخصصی خود اقدام به انجام فعالیت های ساختمانی نیز نموده است که از جمله آنها می توان به مجموعه چندمنظوره نیروانا سازه کیش در جزیره کیش، برج نیروانا واقع در خیابان الهیه تهران و پروژه مرزن آباد اشاره کرد.

(برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت همکاران بازدید فرمایید.)

 

موقعیت مکانی:

 شهریار، بین تقاطع رسول اکرم و شهید مفتح

 

سایر اطلاعات پروژه :

از دیگر امکانات پروژه عظیم تجاری – تفریحی شهریار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- 6 دستگاه آسانسور جهت سرویس دهی به واحدهای تجاری –تفریحی - رستوران و شهربازی

- دو دستگاه آسانسور حمل بار

- 6 دستگاه راه پله

- 30 دستگاه پله برقی

- 2 دستگاه رمپ برقی

- دو رمپ اتومبیل رو در دو ضلع (با عرض 8 متر جهت ورود و خروج مستقل) به پارکینگ

- سیستم اطفا و اعلام حریق

 

شرکت دوان ایرانیان کارگزاری بازاریابی و فروش این پروژه بی نظیر را در پاییز 1394 به عهده گرفته است. مراحل ساخت این پروژه باتوجه به بکارگیری تیم های فنی و مهندسی خبره با کیفیتی بی نظیر درحال انجام بوده که اجرای اسکلت بتنی (درطبقات منفی) و فلزی (پیچ و مهره ای در طبقات همکف به بالا)، استفاده از کوبیاکس در سقف های بخش بتنی و سقف عرشه فولادی در بخش فلزی، گوشه هایی از تکنولوژی های به روز بکار رفته دراین مرکز می باشند و براساس برنامه زمان بندی اجرا، افتتاح و بهره برداری از پروژه درنیمه اول سال 1397 پیش بینی شده است.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مرکز تجاری شهریار، تصاویر، پلان ها و شرایط پرداخت را مشاهده فرمایید و از آخرین اخبار پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلع شوید:

https://telegram.me/markaztejari

 ارتباط مستقیم با مدیر فروش پروژه شهریار:

989123865555+

 

تماشای ویدئو