افتتاح دفتر اطلاع رسانی پروژه سیتادیوم رشت

دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم رشت از 25 دی ماه 1399 آغاز به کار می نماید.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور بازاریابی و فروش و بهره برداری پروژه سیتادیوم رشت، در محل دفتر اطلاع رسانی پروژه، آماده معرفی پروژه به مراجعین محترم خواهد بود. گیلانی های عزیز، صاحبان کسب و کار و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این پروژه و برند سیتادیوم می توانند با حضور در دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم رشت از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی، اطلاعات و زمانبندی های مربوط به این پروژه قرار گیرند.

مرکز خرید سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت تقریبی 5 هکتار و زیربنای تقریبی 14 هکتار در دو فاز طراحی و در حال ساخت است. فاز نخست بهره برداری سیتادیوم رشت در اسفند ماه سال 1400 با حضور هایپر استار و تمامی واحدهای پشتیبانی کننده آن و همچنین ردیفی از مغازه ها خواهد بود. سیتادیوم اولین حضور برند (هایپراستار) در استان گیلان است. در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت علاوه بر فضاهای تجاری، فضاهای خدماتی همچون بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، باشگاه های ورزشی بانوان و آقایان، سالن اسپا، سالن آرایش، شهربازی کودکان و ... وجود دارد که در فاز دوم سیتادیوم بهره برداری  می شود.

دفتر اطلاع رسانی پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم در جاده رشت به انزلی نرسیده به خمام جنب پروژه سیتادیوم واقع می باشد.

 

 

 

 

این دولوپر ها ( توسعه دهندگان املاک تجاری) هستند که به طرح و معماری معنا می بخشند! هویت طرح و معماری در صنعت ساختمان و به خصوص برای مراکز تجاری بایستی به گونه ای باشد که نه تنها مرکز تجاری را از دیگر رقبا متمایز کند، بلکه به نیازهای بازار و جامعه پاسخ دهد .در این جا شرکت های توسعه دهنده ( Developer) هستند که با توجه به عملکرد مورد نظر، رقبا، محل و... معماری و طرح مراکز خرید را به جهتی هدایت می­کنند که امروز و آینده، مردم برای استفاده از خدمات به این مراکز جذب شوند. شرکت های توسعه دهنده (Development solution) در پی بزرگ شدن بازار جهانی و بوجود آمدن رقابت شکل گرفتند. این شرکت ها در صنعت ساختمان، مشاوران برجسته و متخصصانی هستند که از زمان ایده پردازی و تصمیم ­گیری های اولیه برای ساخت تا مراحل بهره­ برداری در جهت رسیدن به بالاترین ارزش پروژه ها به کارفرما مشاوره فنی و علمی می­دهند. این دانش در ایران دانشی نوظهور محسوب می­گردد و دوان ایرانیان اولین شرکت توسعه دهنده development solution ایران در حوزه صنعت ساختمان است. فعالیت های شرکت توسعه دهنده و فعالیت هایی که از آن با نام توسعه یاد می­ کنیم در صنعت ساختمان شامل مواردی از جمله تحقیقات بازار، بازاریابی، طراحی، ساخت و ساز، تامین اعتابارت پروژه، حسابداری، تعیین هویت پروژه و برندینگ، برگزاری کمپین های بازاریابی، مدیریت املاک تا فروش یا اجاره ملک به کاربران نهایی و ... است که چرخه­ ای طولانی دارد. درواقع فرآیند توسعه املاک روندی متوالی است و تا رسیدن به بالاترین و بهترین ارزش استفاده از ملک به صورت فرآیندی ادامه دار می باشد.

یکی از موارد بنیادی که در فرآیند توسعه در صنعت ساختمان بسیار مهم و حیاتی است و به نوعی اولین قدم و زیربنای فعالیت­ های بعدی می­باشد، مفهوم پوزیشنینگ (Positioning) و برندینگ (Branding) ساختمان است. خلق برند در صنعت ساختمان با موقعیت، طراحی و عملکرد، خدمات ارائه شده و به طور کلی تصویری که استفاده کنندگان از ساختمان دارند در ارتباط است. از آن جا که امروزه استفاده ­کنندگان و مشتریان، خود در فرآیند ساخت نقش آفرینی می کنند، برندینگ یک ساختمان را نمی ­توان امری قطعی درنظر گرفت بلکه توسعه دهندگان صنعت ساختمان بایستی طی یک روند متوالی و با شکل گیری رابطه تعاملی با مخاطبان، خواسته های مخاطبان را در اولویت طراحی و معماری ساختمان های خود قرار دهند.

شرکت توسعه دهنده دوان، به عنوان توسعه دهنده پروژه مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، از مرحله ایده پردازی اولیه و بوجود آمدن کانسپت پروژه تا مرحله نهایی و رسیدن به بهترین ارزش استفاده از این پروژه درکنار کارفرما حضور دارد. برنامه توسعه را به صورتی تدوین می کند تا تنها بحث طراحی فیزیکی ساختمان ها مدنظر نباشد و در همه ابعاد توسعه از طراحی معماری گرفته تا عملکرد و خدمات ارائه شده توسط ساختمان و .... به تعامل مخاطبین با مرکز تجاری و سطح رضایت آن ها توجه شود. برنامه توسعه منعطف تدوین شده برای سیتادیوم با تدوین چارپوب های نوآورانه و خلاق منجر به ادامه حیات طولانی مدت مراکز تجاری تفریحی سیتادیوم خواهد شد و سیتادیوم عنوان برندی توسعه خواهد یافت که بتواند به نیازهای بازار امروز و آینده را پاسخ دهد.

فرآیند توسعه سیتادیوم رشت، با تحقیقات بازار و شناخت رقبای احتمالی، شناخت فرهنگ مردم شهر، بررسی علایق، سلیقه های مردم، کمبودهای شهر و ... شروع شد و کانسپت اولیه سیتادیوم بر مبنای تحقیقاتی جامع شکل گرفت. تیم توسعه دهنده سیتادیوم در پی این است که با خارج کردن سیتادیوم از فعالیت‌های تک عملکردی، به نیازهای شهر و منطقه پاسخی شایسته دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، طرح اولیه معماری این مرکز تجاری به صورت یک ساختمان سه طبقه با نظارت تیم توسعه دهنده شکل گرفت. به کارگیری رویکردی منعطف در توسعه سیتادیوم رشت امکان تغییر نما، اضافه کردن یک طبقه به عنوان طبقه فرهنگی و همچنین استراتژی هوشمندانه ساخت سیتادیوم در دو فاز، امکان تغییر طرح معماری را در حین انجام کار و بدون تداخل در پیشرفت فیزیکی فرآهم آورده است. چارچوب هایی که برنامه توسعه برای طرح معماری و معماران پروژه سیتادیوم تعیین کرده است، سیتادیوم را در جهتی هدایت کرد که فضای مناسب برای بازآفرینی تعاملات فرهنگی و اجتماعی را به عنوان طبقه چهارم به مجموعه اضافه کند. سیتادیوم رشت قصد دارد تا با رویکردی منعطف و تغییر متناسب با نیازهای مخاطبانش به یک برند در حوزه مراکز تجاری تبدیل شود.

همچنین حضور تیم سیتادیوم در ارومیه در حین ساخت فاز اول پروژه و تعامل با مخاطبان مرکز تجاری در حین ساخت فاز یک و پس از ساخت و بهره برداری این فاز دید جامع و تکمیلی نسبت به نیازها و سلایق مخاطبان و کمبودهای شهر بدست داد تا طرح معماری و هویت سیتادیوم را متناسب با نیاز مخاطبان تغییر شکل دهیم. دیزاین دوباره طرح فاز دوم سیتادیوم ارومیه در جهت برندینگ سیتادیوم ارومیه به عنوان مرکز تجاری مناسب برای مردم غرب کشور صورت گرفته است.

امروزه شاهد گسترش مراکز تجاری در همه شهرهای ایران هستیم که نشان از نیاز جامعه مدرن می دهد، ولی آیا اگر این مراکز همه به یک شکل و بدون توجه به مزیت های رقابتی، صرفا با کپی برداری از یکدیگر ساخته شوند، همه ی آن ها می توانند به یک اندازه موفق شوند؟ و یا باید چیزی فراتر از این در هرکدام از آن ها وجود داشته باشد تا امروز و آینده، مردم را برای استفاده از خدمات، به این مراکز بکشاند؟ توسعه ای که شرکت دولپمنت دوان به دنبال آن است، توسعه ای آینده نگر است که اثر متمایزی را ایجاد می کند.

 

 

 

 

 

 

دورهمی یلدایی خانواده دوان ایرانیان

به بهانه یلدا، بلندترین شب سال در تقویم ایرانی بار دیگر در دوان ایرانیان کنار یکدیگر بودن را جشن گرفتیم.

در واپسین روز پاییزی، به رسم دیرینه ایرانی، یلدا را در دوان جشن گرفتیم تا بار دیگر لحظات خوشی را در کنار هم بسازیم و 30 آذر 99 را نیز به عنوان روزی به یاد ماندنی در خانواده بزرگ دوان ثبت کنیم.

این مراسم را با حضور مهمانان و همکاران شرکت دوان همانند سال های قبل در کنار یکدیگر جشن گرفتیم و روز به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر گذراندیم.

یلدا فقط یک دقیقه از شب های دیگر بیشتر است اما دوستی و محبت در خانواده دوان بی انتهاست. از فال حافظ تا گپ و گفت های صمیمانه با اعضای دوان و گوش دادن به سخنان جناب آقای بشیر انیسی، مدیرعامل موفق دوان ایرانیان، تا بازی و سرگرمی و لحظاتی از ته دل خندیدن؛ 30 آذر ماه را برای ما خاطره انگیز ساخت.

دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات مهندسی و بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان ایران تاسیس گردید تا امروز با بیش از 13 سال سابقه، به سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان خدمات، راهکارهای نوین و دانش بنیانی جهت مدیریت سرمایه گذاری موفق و موفق شدن در بازار کنونی ارائه دهد.

از جمله خدمات ارزنده این شرکت می توان به مطالعات اولیه سرمایه گذاری، استراتژی های ورود به بازار، مطالعات فرصت، تحقیقات بازار، برندینگ پروژه های ساختمانی و همچنین تدوین استراتژی های قیمت گذاری و بازاریابی (کمپین های بازاریابی، چیدمان صنوف و...) و فروش اشاره کرد.

 

 
 
 
 
 
حضور رسمی هایپراستار این بار در سیتادیوم رشت

روز یکشنبه 09 آذرماه 1399 قرارد همکاری و حضور هایپراستار در سیتادیوم رشت فی مابین این دو مجموعه عظیم به امضا رسید.
این جلسه به میزبانی دفتر مرکزی هایپراستار و با حضور مدیران و ســرمایه گــذاران سیتادیوم رشت صورت گرفت. مدیران ارشد شرکت دوان ایرانیان به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، در کنار مدیران ارشد هایپراستار در این مراسم حضور داشتند. در پایان این جلسه، قرارداد حضور هایپراستار د رسیتادیوم رشت به امضای مالک زمین پروژه، مدیران ارشد هولدینگ بوکا و شرکت دوان ایرانیان به عنوان سرمایه گذاران اصلی پروژه سیتادیوم رشت و آقای Thierry از مدیران ارشد شرکت کارفور رسید.
هایپراستار (Hyperstar) از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای 20 شعبه در سراسر ایران می باشد. هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل می دهند.
مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم رشت، با هدف ایجاد مرکز تجاری و تفریحی مبتنی بر استاندارد و سطح خدمات بین المللی و تجربه مدرن ترین و متفاوت ترین استانداردهای جهانی به مخاطبین در موقعیت مکانی منحصر به فرد و زمینی به مساحت تقریبی 5 هکتار و زیربنای تقریبی 14 هکتار واقع در جاده رشت-انزلی در حال ساخت است.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 09123867777 تماس گرفته و یا از طریق پیج اینستاگرام rasht_citadium در جریان جزئیات پروژه قرار گیرند.

 

 
استراتژی و همفکری در دل نصف جهان

دوان ایرانیان جلسات تخصصی بازاریابی و فروش مرکز تجاری فیروزه اصفهان را در شهرهای تهران و اصفهان با کارفرمایان پروژه آغاز کرده است. دوان طی این جلسات پروپوزال های توسعه، استراتژی‌های فروش، پوزیشنینگ پروژه، برندینگ پروژه، پروپوزال های بازاریابی و ... را به عنوان پیش درآمدی از اقدامات کلیدی خود به کارفرما ارائه نموده است.

مرکز تجاری فیروزه در منطقه 6 اصفهان و ابتدای خیابان چهار باغ بالا در زمینی به مساحت 2357 مترمربع واقع شده است. مساحت زیر بنای ناخالص پروژه 16.778 مترمربع و زیر بنای خالص کل 7.133 متر مربع و مساحت مفید تجاری در این پروژه حدود 5.908 متر مربع است. این پروژه دارای 9 طبقه بوده که کاربری طبقات منفی چهار تا منفی دو، پارکینگ، انباری و تأسیسات است. کاربری طبقه زیر همکف، اول و دوم مجموعه تجاری، کاربری طبقه سوم، فودکورت و طبقه چهارم رستوران است. کارفرمای این پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود است که سابقه درخشانی در عملیات اجرایی پروژه های مسکونی، تجاری و اداری دارد.

شرکت دوان ایرانیان در هر پروژه و متناسب با شرایط و ویژگی های آن، پیشنهادات نوین و درخور توجهی به کارفرمایان ارائه می دهد. در مرکز تجاری فیروزه اصفهان نیز باتوجه به موقعیت مکانی پروژه، بررسی پتانسیل های توسعه، بررسی شرایط بازار و دیگر ویژگی های پروژه راهکارها و راه حل های منحصر به فردی در جهت فروش و بهره برداری هرچه بهتر این مرکز ارائه می نماید و در صورت توافقات در گام های بعدی نیز مانند یک تیم منسجم در کنار پروژه حضور خواهد داشت.

 

 

 

در حال حاضر سیتادیوم رشت در مرحله دوم پیش فروش، تنها 20 درصد از واحدهای فاز اول و دوم را با شرایط ویژه واگذار می کند و این فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاران، صاحبین کسب و کار و افراد صاحب سبک و ایده می باشد.

پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51306 مترمربع در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی قرار دارد. سیتادیوم به عنوان بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی علاوه بر فضاهای تجاری شامل فضاهای تفریحی متعددی از جمله بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، اثنیک هال، سالن های ورزشی تخصصی، اسپا، سرزمین کودک و ... می باشد و هم اکنون در حال ساخت است. سیتادیوم در دو فاز بهره برداری می گردد که فاز اول آن شامل طبقه همکف و اول در اسفند 1400 به بهره برداری می رسد.

دوان ایرانیان به عنوان خالق برند مراکز زنجیره ای تجاری تفریحی سیتادیوم، بهره برداری و مدیریت ساخت سیتادیوم رشت را برعهده داشته و مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مالک این پروژه آوانگارد دیلمان بوده و با سرمایه گذاری هولدینگ بوکا و مدیریت ساختمانی شرکت رهاب ساخت ماهان هم اکنون در حال ساخت است.

این روزها جلسات پیش فروش مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت با حضور مدیران فروش این مرکز در رشت و تهران در حال برگزاری است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط واگذاری واحدها با شماره 09123867777 با ما در تماس باشید.

 

 

 
دوان ایرانیان 13 ساله شد!

پس از بیش از یک دهه فعالیت موفق در صنعت ساختمان  در سالروز 13 امین سال تاسیس دوان ایرانیان به عنوان خانواده دوان دورهم جمع شدیم تا بار دیگر لحظات خوشی را سپری کرده و موفقیت خانواده دوان را در نزدیک شدن به چشم اندازهای شرکت جشن بگیریم. شرکت دوان ایرانیان در سال 1385 برای اولین بار فعالیت حرفه ای و بین المللی خود را با رنگ و بوی تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و مدیریت راهبردی در حوزه صنعت ساختمان آغاز کرد. برپایه تجاربی از جمله مدیریت سرمایه، کاهش ریسک، بازاریابی و فروش و همچنین ارزیابی پتانسیل های شروع کسب و کار، پس از بررسی بازار ایران و بخش های مختلف خدماتی صنعت ساختمان، مسیر پیش روی خود را درخشان دید و در سال 1386 به طور رسمی به ثبت رسید.

موسسین شرکت با همکاری مشاوران زبده خارجی و ایرانی (بهترین ها در هر بخش) و شناخت دقیق بایدها و نبایدها، دوان ایرنیان را به عنوان اولین شرکت توسعه دهنده  Development Solution ارائه کننده خدمات مهندسی و بازاریابی و فروش به فعالان صنعت ساختمان در ایران تاسیس کردند. دوان ایرانیان به سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان خدمات و راهکارهای نوین و دانش بنیانی جهت مدیریت سرمایه و موفق شدن در بازار کنونی از جمله مطالعات اولیه سرمایه گذاری، تدوین استراتژی های مناسب جهت ورود به بازار، مطالعات فرصت، تحقیقات بازار، برندینگ پروژه های ساختمانی و استراتژی های قیمت گذاری و بازاریابی و فروش را ارائه می کند و اولین شرکتی است که مفاهیمی به­ روز از جمله "فروش انحصاری" و "مطالعات  فرصت" را در صنعت ساختمان و املاک و مستغلات ایران تعریف کرده است. به جهت ارائه این خدمات نوین و جهانی در حوزه صنعت ساختمان، مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، مهندس بشیر انیسی در سال 1387 به عنوان کارآفرین برتر و در سال 1388 به عنوان جوان برتر ایرانی شناخته شد.

هدف اصلی دوان توجه به نگاه مصرف کننده و ارائه خدمات به روز دنیا در حوزه املاک و مستغلات است و چشم انداز این شرکت تبدیل شدن به بخش جدایی ناپذیر صنعت ساختمان کشور است؛ به طوری که پروژه های بزرگ حوزه صنعت ساختمان بدون وجود رویکردی علمی به این حوزه و یک مشاور بازاریابی و فروش انجام نپذیرد.

14 ام مهرماه 1399 ، 13 سال از اولین روز ارائه خدمات صنعت ساختمان توسط دوان ایرانیان گذشت و دوان یک سال دیگر خدماتی صادقانه، حرفه ای، خلاق و منحصر به فرد را به مشتریانش ارائه کرد. آن چه این شرکت را در این سال ها متمایز کرده، یکپارچگی خدمات ارائه شده و سرعت عمل این سازمان است. رویکرد اصلی دوان ایرانیان بر پایه شعار Putting you first دادن ارزش به مشتریان خود بوده و بر همین اساس خود را نسبت به اتلاف سرمایه و توانمندسازی مشتریانش مسئول می داند. دارایی ارزشمند دوان، نیروی کار حرفه ای، خلاق، خودانگیخته و متعهدی است که مانند یک خانواده خود را در تمامی موفقیت های شرکت شریک دانسته و در جهت حفظ ارزش های دوان به پیش می روند.

 

برند معتبر جین وست به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت پوشاک، با امضای تفاهم نامه حضور، همکاری خود را در فازهای A و B مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم اعلام­ کرده و تا به امروز و افتتاحیه فاز اول پروژه همراه این مرکز تجاری بوده است. پس از افتتاحیه برندهای نام آشنای چرم مشد و پریما پلاس، فروشگاه این برند محبوب نیز در 13 شهریورماه 1399 با در نظر گرفتن شرایط خاص همه­ گیری ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و بدون برگزاری رویداد و جشن افتتاحیه در سیتادیوم ارومیه شروع به کار کرد. همچنین پس از افتتاح اولین کافه بستنی برند پریما در سیتادیوم ارومیه، برند جین ­وست نیز در حال تدارک در جهت افتتاح اولین شعبه مخصوص کودکان یا جین وست کیدز، برای اولین بار در سیتادیوم ارومیه است.

جین وست در حال تدارک  شعبه کیدز خود در سیتادیوم ارومیه 

برند جین وست Jeans West یک برند خرده فروشی (Retailer) با سابقه ای 48 ساله در صنعت مد و پوشاک است. این برند که سبک فعالیت آن کژوال است، فعالیت خود را در ایران از اکتبر 2008 آغار نموده و اکنون با تعداد بیش از 31 شعبه در تهران و شهرهای بزرگ ایران بیشترین تعداد فروشگاه در بازار Retail Fashion را افتتاح نموده است و یکی از مورد توجه ترین برندها در بازار پوشاک ایران به حساب می­آید.

شرکت دوان ایرانیان، مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم، در سیتادیوم ارومیه به دنبال خلق فضاهایی نوین با استاندارهای بین­المللی و درخور بزرگ­ترین برندهای مطرح درکشورمان است. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و زیربنای کل 119884 مترمربع در فازهای A و B تعریف شده است. فاز A این مرکز با حضور فروشگاه های خرده فروشی از جمله جین وست و دیگر برندهای معتبر افتتاح شده و فاز بعدی آن در حال ساخت می­باشد.

شروع به کار اعضای جدید در خانواده سیتادیوم!
 

برند های نام آشنا و مطرح چرم مشهد و پریما پلاس در مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را یک ماه پس از حضور اولین هایپر استار در پروژه سیتادیوم غرب کشور، آغاز کردند تا با توجه به وجود چالش های پیش رو در ماه های اخیر ما به قول و وعده خود در خصوص افتتاحیه این مرکز عمل کرده باشیم. شرکت دوان ایرانیان، مشاور بازاریابی و فروش و مدیریت توسعه مراکز خرید زنجیره­ای سیتادیوم با توجه به تمامی مشکلات پیش آمده ناشی از کرونا، در شرایطی که کار کردن تمهیدات خاصی را می طلبد، سعی کرده است تا با مدیریت شرایط بهترین برند ها را در سیتادیوم گرد هم جمع کند تا تضمینی باشد برای کیفیت بالای محصولات و دلگرمی مشتریان سیتادیوم. همچنین در شرایط کنونی جهت احترام به سلامتی یکدیگر و انطباق با شرایط جامعه، سیتادیوم ارومیه برنامه افتتاحیه­ای را برای آغاز به کار برندها در نظر نمی­گیرد تا از ریسک بالای تجمع افراد جلوگیری نماید.

حضور پریما پلاس و چرم مشهد درغرب کشور

کافه پریما پلاس، اولین کافه بستنی برند پریما در سرتاسر ایران، تیرماه سال جاری در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد. این برند زیرمجموعه کارخانجات میهن است و در سال های اخیر به بازار عرضه شده است. میهن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بستنی و لبنیات در کشور محسوب می‌شود. بستنی این برند در سال 2016 در نشریه بین المللی فوربز جزء 10 برند برتر در کنار برندهای معروف بستنی جهان قرار گرفته است. پریما به تازگی برند پریماپلاس را خلق کرده است، برندی که پیش از سیتادیوم ارومیه در مراکز خرید حضور داشته و با استقبال فراوانی روبه­رو شده است. پریما پلاس با احترام به سلیقه شما، به شما این امکان را می دهد که پایه بستنی، روکش بستنی و اجزای تاپینگ را خودتان انتخاب کرده و بستنی سفارشی مورد علاقه خود را خلق کنید.

برند چرم مشهد از معتبرترین برندهای چرم ایران است که در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد تاسیس گردیده است. این برند یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چرم است که به تولید و عرضه انواع کالای چرمی اعم از البسه، کیف و دستکش و ... با کیفیت بالا و استاندارهای بین المللی می­­پردازد. چرم مشهد با عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای ایران و جهان در جهت افزایش ارزش و محبوبیت شرکت نزد مشتریان ،‌ کارکنان ، تامین کنندگان و سهامداران پیش می­رود. چرم مشهد در سال پیش رو نیز در حال بهره بردن از تجارب طراحان و مهندسان بزرگ دنیا است تا قدم مثبت دیگری در راستای بروزرسانی محصولات و کارخانجات خود برداشته باشد.

شرکت دوان ایرانیان، به عنوان مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش پروژه سیتادیوم ارومیه، در روزهای پرچالش کرونا از تلاش دست نکشیده و به عنوان شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان در جایگاه مشاور توسعه و برندینگ همواره در جهت پرداختن به ایده­های نوین برای پروژه‌های تحت مدیریت خود فعالیت می­کند و در خصوص خلق فضاهای نوین قدم های موثری برمی­دارد. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و با مساحت زیربنای کل 119884 مترمربع در 2 فاز تعریف شده است. فاز اول این مرکز با حضور فروشگاه خرده فروشی هایپراستار و دیگر برندهای مطرح افتتاح شده و فاز دوم آن در حال ساخت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه1 از26