مهندس نظیر انیسی مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان گزارش مختصری از مشخصات برج های مجلل پانوراما را بیان نمودند:
برج های مسکونی پانوراما در یکی از زیباترین مناطق سرسبز در محدوده منطقه 5 شامل دو برج با معماری زیبا و چشمگیر می باشد که زیباترین چشم انداز به شهر را برای ساکنان خود مهیا می کند. این پروژه:
یک مجموعه مسکونی 364 واحدی می باشد که تعداد طبقات از سطح زمین 13 طبقه و یک طبقه پیلوت و همچنین 5طبقه منفی می باشد. این پروژه در زمینی به مساحت حدود 10.000 مترمربع با زیربنای حدود 65.000 مترمربع در حال ساخت می باشد.
در هر طبقه از برج های پانوراما 7 واحد مسکونی از ورودی های مجزا قرار دارد که مساحت آنها بین 85 تا 135 مترمربع بصورت دوخواب و سه خواب، میباشد. متراژ های واحد ها در هر برج به گونه ای تقسیم بندی و طراحی شده است که امکان خرید را برای تمامی سلیقه ها تامین می نماید. همچنین طراحی واحدها بصورتی انجام پذیرفته که تمامی واحدها دارای میدان دید بسیار وسیعی هستند به طوری که از دور تا دور برج، میتوان زاویه دید 360 درجه داشت و به همین دلیل، نورگیری در تمام واحد ها بدرستی محقق گردیده که در واقع این دلیل انتخاب نام "پانوراما" به همین دلیل می باشد و همچنین واحدها در هر طبقه به همدیگر اشراف نداشته و نخواهند داشت.
هویت ویژه و وجه تمایز برج های پانوراما در جنبه های گوناگون آن از نمای ساختمان تا خدمات رفاهی آن نمایان است؛ طراحی این مجموعه توسط مهندس فرزاد دلیری و طراحی سازه، توسط جناب آقای دکتر محمد لگزیان صورت گرفته است.
این برج های مسکونی مجلل که در کریدور وزش بادهای غرب به شرق قرار گرفته اند از مزایای ویژه محل احداث این مجموعه زیبا، می باشد. موقعیت مکانی پروژه بگونه ای است که با سهولت امکان دسترسی از شمال بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم و از شرق به بزرگراه باکری هریک در کمتر از یک دقیقه امکان پذیر می باشد و البته دسترسی آسان نیز به خیابان های اصلی نظیر آیت الله کاشانی و مراکز خرید مانند هایپر استار کوروش و بوستان و نزدیکی محل این پروژه به فرودگاه مهرآباد و همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی، از دیگر ارزش های ذاتی محل قرارگیری پروژه می باشد که قطعاً وجه تمایزی چشمگیر و قابل توجه نسبت به دیگر پروژه های منطقه است.


مهندس نظیر انیسی مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان که به عنوان اولین کارگزار مهندسی بازاریابی و فروش در حوزه صنعت ساختمان می باشد، افزودند امکانات رفاهی و تفریحی خاص این مجموعه از دیگر مشخصات بارز پانوراما می باشد که شامل :
- استخرهای جداگانه ویژه بانوان و آقایان دارای سونای خشک و بخار
- سالن های ورزشی مدرن
- زمین های استاندارد برای والیبال، بسکتبال و تنیس
- جاده سلامت و نیز فضایی جداگانه برای بازی کودکان
- مهد کودک
- روف گاردن
- سالن های اجتماعات و سینمای خانگی رویایی
- اتاق جلسات برای تشکیل جلسه های کاری همراه با سرویس پذیرایی
- تجهیزات و ویژگی های فنی منحصربفرد


"شرکت رهاب ساخت ماهان" سرمایه گذار و مجری این پروژه ، با سوابقی کارآمد در احداث بیش از 2.000.000 متر مربع مجتمع های مسکونی، اداری و صنعتی و همچنین با سرمایه گذاری و اجرای حدود 200.000 متر مربع پروژه های تجاری- مسکونی و درمانی در دست ساخت می باشد و هم اینک، در اجرا و تکمیل هرچه بهتر این پروژه ارزنده با تکیه بر تجارب تکنسین ها و هم پیمانان خویش، هم راستا با رعایت آخرین استاندارد ها، اهتمام تام خواهد داشت.
برج های مجلل پانوراما به عنوان پروژه تحت مدیریت در دستور کار شرکت سرمایه گذاری دوان ایرانیان قرار گرفت که در همین راستا برنامه ویژه ای را جهت اجرا در دست برنامه ریزی دارد.

 

 

در سال 1388 با اهتمام وزارت کار و امور اجتماعی وقت و با میزبانی معاونت اقتصادی استانداری استان تهران و با پیگیری مستمر کارآفرینان استان جلساتی با حضور نمایندگان پارک های علمی فناوری نمایندگان مراکز رشد و نمایندگان بخش های دیگر دولتی جهت تنظیم و پیشنهاد آیین نامه تاسیس مراکز کارآفرینی و مشاوره برگزار شد و در تاریخ 1389/12/17 این آیین نامه به شورای اشتغال ارسال و مورد تصویب قرار گرفت.
پس از تشکیل هیئت فنی با حضور دو تن از کارآفرینان برگزیده ( براساس اساسنامه) به پیشنهاد کانون کارآفرینان استان مراحل تشکیل پرونده و اعطای مجوز به چند متقاضی عملیاتی شده و منجر به تشکیل مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی گردید.
در تاریخ 1395/04/14 معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه ای را به نخبگان این حوزه جهت اصلاح آیین نامه مراکز مشاوره و کارآفرینی با محوریت استارت آپ ارسال و موضوع شتاب دهنده ها را مورد مشورت قرار داده و در تاریخ 1396/01/19 آیین نامه مذکور اصلاح گردید بنابراین از این پس می توان مراکز کارآفرینی را پناهگاه امنی برای فعالیتهای شتاب دهنده ها و حمایت از آنها توسط دولت دانست چرا که اهمیت این موضوع در رشد اقتصادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در کشور بر کسی پوشیده نیست.


دبیر کانون کارآفرینان استان تهران و عضو هیئت فنی مراکز مشاوره کارآفرینی :
همه شتاب دهنده های فعال می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه استان تهران مراجعه و فرم پذیرش جهت اخذ مجوز لازم را اخذ نمایند.


مهندس بشیر انیسی اعلام نمود موضوع این فراخوان در جهت بهبود فضای کسب و کار استارت آپ ها امید بخش خواهد بود و باتوجه به تشکیل انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی شتاب دهنده ها می توانند مطالبات خود را در قالب انجمن صنفی فوق پیگیری نمایند. دولت دوازدهم با عنایت خاصی که به حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته و با پیگیری های مدیران ارشد خود در دولت یازدهم اهتمام عملی خود را جهت ایجاد نشاط بیشتر در حوزه کارآفرینی نشان خواهد داد.
وی افزود چند شتاب دهنده بزرگ و معتبر تشکیل پرونده داده و منتظر برگزاری اولین جلسه جهت اخذ مجوز می باشند و دیگر شتاب دهنده ها این فرصت تاریخی را برای خود و استارت آپ ها منتغم بشمارند.
همچنین کانون کارآفرینان استان آماده ارائه مشاوره و پیگیری مطالبات شتاب دهنده ها می باشد.

 

 

 

جلسه هیات امناء کانون کارآفرینان استان تهران با حضور دکتر امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و رئیس هیات امناء کانون کارآفرینان استان، مهندس شاکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و دبیر هیات امناء استان و اعضاء هیات امناء کانون کارآفرینان استان تهران روز یکشنبه مورخ 1395/11/10 در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران جهت ابلاغ احکام عضویت اعضاء جدید هیات امناء کانون و همچنین انتخاب رئیس و دبیرکانون کارآفرینان استان تهران برگزار گردید. مهندس شاکرمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین دوره انتخابات رئیس و دبیر کانون کارآفرینان استان تهران بیان داشتند: با توجه به مصوبه شورای عالی اشتغال باید برای انسجام و اثربخشی بیشتر فعالیت این کانون تلاش شود و انتظار می‌رود تشکل‌های کارآفرینی استان ازجمله کانون کارآفرینان و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی نقش مؤثرتری در شناسایی پتانسیل‌های استان در حیطه وظایف خود ایفا نمایند.

 

دستور تشکیل کانون کارآفرینی استان طبق بند 8 مصوبه بیست و نهمین جلسه شورای عالی اشتغال مورخ 1389/7/11 صادر شد و در آن کانون به مجموعه ای متشکل از کارآفرینان برتر، صاحب نظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان اطلاق می شود که به عنوان اتاق فکر کارآفرینی محسوب می شوند. اهداف تشکیل کانون کارآفرینان شامل شامل این موارد است:
- افزایش توان مدیریتی استان در کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دستیابی به راهکارهای رفع این موانع
- هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان در تصمیم سازی مدیران ارشد استان در زمینه توسعه کارآفرینی
- ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج انواع کارآفرینی (اقتصادی، اجتماعی و ...) و نهادینه سازی فرهنگ آن در استان
- مشاوره و کمک به تصمیم گیری های مدیران ارشد استان و افزایش ضریب اطمینان تصمیمات اتخاذ شده در زمینه کارآفرینی.

 

هیأت امناء کانون کارآفرینان شامل 12 نفر می باشد که وظایف آنها همکاری و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل کانون، فراهم سازی زمینه های همکاری بین اعضای کانون با دستگاه های اجرایی استان، تهیه و تصویب دستور العمل ها، نظارت بر اجرا و حمایت معنوی و مالی از کانون می باشد. ترکیب اعضاء هیأت امناء به شرح زیر می باشد:
- استاندار یا نماینده تام الاختیار ایشان (رئیس هیأت امناء)
- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
- یک نفر از مدیران دستگاه های اجرایی در بخش خدمات بر حسب مزیت رقابتی هر استان
- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان
- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان
- یک نفر از اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها، موسسات، مراکز علمی و پژوهشی استان
- شش نفر از کارآفرینان برتر ملی یا استانی

 

در جلسه هیأت امناء روز یکشنبه، اعضاء هیأت امناء ضمن معرفی خود به بیان برنامه ها و نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات کارآفرینی در استان تهران پرداختند و از میان اعضا و با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی آنها، آقای دکتر مجید سیاری به عنوان رئیس و مهندس بشیر انیسی به عنوان دبیر کانون کارآفرینان استان تهران انتخاب شدند.

جلسه هیأت امناء کانون کارآفرینان استان تهران

 

 

 

 

 

 

روز پنجشنبه مورخ 07/11/95 سمینار ارزش آفرینی با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت ها، مدیران ارشد برخی بانک ها و بیمه ها و معاونین شرکت های هلدینگ و زیرمجموعه آنها با سخنرانی آقای دکتر حنفی زاده عضو هیأت علمی (دانشیار) دانشگاه علامه طباطبایی در محل آکادمی فوتبال هتل المپیک برگزار گردید. این سمینار با موضوع انواع ارزش آفرینی، فرآیندهای استراتژیک و عوامل موثر در موفقیت و عدم موفقیت در شرکت های هلدینگ از ساعت 9 صبح شروع گردید و  برج مجلل لکسون بعنوان حامی طلایی این سمینار حضور پیدا کرد. پس از سخنرانی دکتر حنفی زاده در خصوص تعریف شرکت مادر و تاریخچه، انواع شرکت های مادر، ماهیت شرکت های مادر، ویژگی های تبدیل شدن به شرکت مادر، شرایط لازم برای ارزش آفرینی، ساختار در شرکت های مادر، سبک های تعاملی در شرکت های مادر، کاهش تنش و بحران در هر سبک تعاملی، تعیین کسب و کار مناسب برای هر نوع سبک تعاملی، فرایند های انواع شرکت های مادر، سرکار خانم آراد، مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان در جایگاه سخنران حاضر شدند و راجع به تأثیر مستقیم کسب سود و اهمیت انتخاب هوشمندانه در بازار املاک و مستغلات  توضیحاتی را ایراد نمودند. علاوه بر این در خصوص کانسپت محور بودن پروژه ها و اهمیت بالای ارائه خدمات در برج های اداری توضیحاتی ارائه نموده و همچنین در خصوص  لوکیشن ویژه برج لکسون و میزان ارزش افزوده برای استفاده کنندگان نهایی و سرمایه گذاران در خرید از پروژه لکسون و  معرفی کارفرما، مشاورین پروژه و خدمات شرکت  دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان، صحبت کردند. پس از آن از حاضرین در سمینار که علاقمند به دریافت اطلاعات بودند به کانتر لکسون دعوت به عمل آمد.

برج اداری-تجاری لکسون بعنوان اولین هتل اداری ایران که در شرق دریاچه چیتگر در فضای 18 هکتاری باغ آرامش قرار دارد،در حال ساخت می باشد. این پروژه اداری- تجاری30 طبقه، به علت کنار هم قرار گرفتن عواملی چون خدمات ویژه در بخش اداری شامل خدمات هتلینگ و اداری- اقامتی و اداری ویژه، موقعیت مکانی منحصر بفرد، حضور مشاورین تراز اول همچون مهندس فرزاد دلیری و دکتر میرقادری و اجرای پروژه توسط شرکت توسعه ابنیه همت که جزو کارفرماهای معتبر در حوزه ساخت و ساز بحساب می آید، هم اکنون بعنوان پروژه های پیشتاز در صنعت ساختمان معرفی می شود. 

 

 

یکی از مهم‌ترین مباحثی که در چند دهه گذشته به عنوان یک موضوع اساسی در زندگی شهرنشینی مطرح شده، بحث مسکن و شهرسازی است. از آنجایی که افزایش جمعیت شهرها یک مسئله اجتناب‌ناپذیر است، همواره موضوع اسکان جمعیت افزوده و توسعه شهری متناسب با فرهنگ، بافت و جنس یک شهر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان ارشد شهری است.
کنفرانس بناهای بلند به عنوان یکی از موفق ترین نمونه کنفرانسهای علمی مرتبط با حوزه شهرنشینی سعی در بررسی همه جانبه موضوع بلندمرتبه سازی در شهرها دارد و مرکز توجه خود را روی موضوع حیات پایدار شهری قرار داده است. سومین دوره از این کنفرانس در پی موفقیت دوره های قبل (در سالهای 93 و 94) در دی ماه سال 95 و با محوریت موضوع "شهر سبز" برگزار شده و کارگروه های مختلف به بررسی ابعاد مختلفی از پدیده بناهای بلند در رشد شهرها پرداختند.
ساخت و ساز پایدار در شهرها شامل گستره وسیعی از مطالعات، روش های اجرایی، فن آوری های روز، استانداردهای کیفی و تحلیل شرایط اقتصادی می باشد. تمامی این موارد زمانی از جایگاه اجرایی برخوردار خواهند شد که ساخت یک بنای بلند با توجه به شرایط و قیمت زمین، مجوزها، نیروی کار، هزینه ساخت و غیره مقرون به صرفه باشد و بتواند برمبنای اصول استاندارد تعریف شود. در همین زمینه، مقاله مهندس بشیر انیسی، مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان، با عنوان "جایگاه برندینگ و مدیریت اموال در استراتژی های پریمیوم در بناهای بلند" در کارگروه تخصصی اقتصاد و مالی ارائه شده و در کتاب سومین کنفرانس بناهای بلند نیز به چاپ رسید.
موضوع اصلی این مقاله این است که چگونه می توان پروژه های ساختمانی بلند را سودمند کرده و استراتژی¬های قیمت گذاری پریمیوم را تدوین نمود؟ در این مقاله ابتدا اجزای نوین برندینگ در بناهای بلند مطرح شده و سپس یکی از مهمترین این ابعاد، یعنی ارائه خدمات، بررسی شده است. امروزه طبق تجارب موفق جهانی و نظریه های به روز دنیا، ارزش یک ساختمان و یا برج توسط مجموعه ای از مفاهیم چهارگانه خدمات، موقعیت مکانی، تصویر ذهنی و ویژگی های خود ساختمان (طراحی و عملکرد) تعیین می شود که در کنار یکدیگر برند یک ساختمان را تشکیل میدهند. بنابراین قراردادن یک ساختمان در زمره ساختمان های لوکس و با قیمت بالا و تعیین قیمت گذاری پریمیوم، تنها به نوع معماری و یا موقعیت مکانی آن بستگی ندارد و وابسته به مجموعه ای از عوامل است. در میان این چهار مفهوم، با تغییر شکل نوع سکونت و کار و افزایش تعداد بناهای بلندمرتبه در شهرها، خدمات تبدیل به حوزه ای جدانشدنی از شکل گیری مفهوم برند در ساختمان، خصوصا در بناهای بلند شده است که امروزه آن را در سرتاسر جهان با اصطلاح مدیریت اموال property management می شناسند. مدیریت اموال فرآیندی گسترده است که از تصمیم گیری های اولیه برای ساخت یک ساختمان آغاز شده و تا مراحل بهره برداری ادامه دارد. درحالیکه موقعیت مکانی، تصویر ذهنی و ویژگی های ذاتی ساختمان سبب جذب مخاطب به یک ساختمان در وهله اول هستند، خدمات مفهومی است که سبب حیات مداوم بنا در طول زمان خواهد شد و همواره آنرا در دسته ساختمان های با ارزش سرمایه گذاری بالا قرار می دهد.
مهندس انیسی در کارگروه اقتصاد و مالی بیان کرد که امروزه تغییر روشهای سکونت و کسب و کار نیازمند تغییر چارچوب های اجرایی در نگهداری و مدیریت یک ساختمان بلندمرتبه می باشد و رضایتمندی استفاده کنندگان جز با دریافت خدمات مناسب و با استاندارد در مقیاس های مختلف، حاصل نخواهد شد. ارائه این مقاله در کارگروه اقتصاد و مالی بالاترین درصد رضایتمندی مخاطبان در نظرسنجی روز نخست سومین کنفرانس بناهای بلند را به دنبال داشت.

برای مشاهده اخبار و تصاویر سومین کنفرانس بناهای بلند روی لینک زیر کلیک کنید:
سومین کنفرانس بناهای بلند

برای دریافت مقاله "جایگاه برندینگ و مدیریت اموال در استراتژی های پریمیوم در بناهای بلند" به بخش دانشنامه، معرفی مقالات مراجعه کنید.

 

 

نظر سنجی وضعیت مسکن در کشور در "ساخت و ساز"

ذهنیت عموم مردم، از عوامل بسیار مهم و تأسیر گذار در رونق بازار مسکن طی چنده اخیر بوده است. همین موضوع، دلیل بر آن بوده است تا شرکت دوان ایرانیان طی نظر سنجی منسجمی اقدام به جمع آوری نقطه نظرات مردم نسبت به تغییرات آتی بازار مسکن کند. مدیر عامل شرکت مهندسی بازاریابی وفروش دوان ایرانیان، مهندس بشیر انیسی، این موضوع را در قالب پروژه تحقیقاتی برای تیم بازاریابی شرکت مهندسی فروش دوان ایرانیان تعریف کرده تا در کنار تحلیل های کارشناسی کارشناسان، ذهنیت عموم جامعه نیز مورد تحلیل قرار بگیرد. در این پروژه، یک بات در فضای مجازی نوشته شد تا به صورت خصوصی برای خبرگان بازار و در گام بعد به صورت عمومی برای افراد عادی جامعه در فضای مجازی انتشارداده  شود. اولین مرحله تحلیل این تحقیق با جامعه آماری 570 نفره و مرحله دوم با جامعه آماری 2200 نفری آماده و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شده است.

ماهنامه بین المللی عمران، معماری و شهرسازی "ساخت و ساز" در شماره 166، آذر 1395، با توجه به اهمیت این تحلیل، گزارشی از این پروژه تحقیقاتی را با عنوان "کشور در انتظار رونق مسکن" چاپ کرده است.

برای مشاهده مقاله، روی لینک زیر کلیک کنید. 

مجله ساخت و ساز، شماره 166

 برای مشاهده مجله ساخت و ساز، شماره 166، روی لینک زیر کلیک کنید:

ساخت و ساز، شماره 166

شرکت دوان ایرانیان به عنوان شرکت پیشرو در ارائه مفاهیم جدید بهره برداری پروژه های ساختمانی در ایران همواره تلاش می نماید تا مفاهیم بین المللی بهره برداری، منطبق بر نیاز مشتریان را بومی سازی نماید. این نگرش همواره مورد توجه سازندگان موفق و به نام در کشور بوده است؛ امروزه همه دست اندرکاران زبده این صنعت می دانند که افراد به چیزی بیش از ساخت و نقشه و متریال خوب نیاز دارند و همچنین امروزه خواست افراد فراتر از کالا ی قابل ارائه است و آنان به دریافت خدمات شایسته نیاز دارند، خدماتی که در راستای تامین آسایش و آرامش خانواده ها ارائه گردد.

از همین رو تیم های زبده مطالعاتی در شرکت دوان ایرانیان همواره در تلاش برای معرفی ایده های نو می باشند. می توان از جمله این تعاریف جدید در کشور به مفهوم Home Office  اشاره نمود مفهومی که در حدود یک سال پیش برای یکی از شاخص ترین پروژه های اداری کشور به نام برج مجلل لکسون تعریف گردید.

برج مجلل لکسون تنها برج اداری تجاری در ایران می باشد که خدمات شایسته در حد یک هتل 4 ستاره را به ساکنان واحدهای خود عرضه می نماید . دراین مفهوم شما با یک هتل که دارای دفاتر کار می باشد مواجه می شوید.

از آنجاییکه ارائه این مفهوم در کشور کاملا نوین میباشد طبیعی است که توجه مخاطبان خاص را به خود جلب می نماید. درراستای فعالیت های بازاریابی و اطلاع رسانی درخصوص این پروژه منحصر به فرد ، شرکت معظم "دیلیم" که یکی از قدیمی ترین شرکت های کره ای فعال در حوزه نفت و گاز در ایران می باشد در جلسات متمادی با کارشناسان شرکت دوان اطلاعات کاملی در خصوص این پروژه کسب نمودند.

این شرکت با داشتن سابقه طولانی فعالیت در ایران و در حوزه نفت و گاز فعال، تصمیم به حضور در بازار صنعت ساختمان گرفته است در همین خصوص تیم های مطالعاتی شرکت دایلیم در طی یک سال گذشته مطالعات و تحقیقات بسیار زیادی را در خصوص نحوه حضور در بازاراملاک و ساختمان ایران انجام داده اند.

بنا به اظهارات آقای لی یانگ هو (Lee Young Ho) مدیرارشد گروه بازرگانی دپارتمان بین الملل معماریشرکت دیلیم طی بررسی های انجام شده، ایران بازار بسیاری بکری در خصوص حضور پروژه های ساختمانی با مفاهیم و خدمات جدید می باشد و اجرای این مفهوم در برج مجلل لکسون در کنار سایر ویژگی های منحصر به فرد این پروژه اعم از موقعیت مکانی بسیار مناسب، دسترسی های عالی، دید و منظر مستقیم به دریاچه بزرگ تهران ، قرار گیری در تنها منطقه استاندارد شهری تهران این پروژه را تبدیل به موردی استثنایی و بی بدیل نموده است." ایشان از آشنایی با شرکت دوان ایرانیان به عنوان تنها شرکت تخصصی فعال در این زمینه بسیار ابراز خرسندی نمودند.

قطعاً حضور شرکت های بین المللی در این مجموعه با هدف استقرار دفاتر اصلی و مرکزی با توجه به ویژگی های شاخص این پروژه نشان از هوشمندی مدیران خواهد بود.

نتیجه نشستها و مذاکرات شرکت دوان با آقای لی یانگ هو (Lee Young Ho) و سایر مدیران آن مجموعه معظم، ابراز تمایل جهت همکاری شرکت دیلیم با شرکت دوان ایرانیان به ویژه در زمینه مهندسی بازاریابی و فروش می باشد.

برای آشنایی بیشتر با شرکت دیلیم به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید:

DAELIM WEB SITE

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت دوان ایرانیان، بشیرانیسی کارآفرین برترحوزه خدمات اعلام کرد: همیشه شاهد آن بوده ایم که درکنار تحلیل های اقتصادی کارشناسان، مهمترین عامل تاثیرگذار در رونق بازار مسکن در دهه‌های اخیر، ذهنیت عموم مردم بوده است و در بسیاری از موارد دیده شده که سرگردانی افراد در انتخاب بازار، برای سرمایه گذاری برخلاف تمام تحلیل ها منجر به هجوم مردم به یک بازارو ایجاد تورم و گاهی تشکیل حباب قیمتی شده است.

وی با اشاره به واکنش های مثبت  گزارش 14 فروردین یکی از روزنامه های اقتصادی  با عنوان" نظر60 اقتصادان "در تحلیل بازارمسکن سال 95 و ده سال تجربه مطالعات بازار و تحقیقات بازاریابی در شرکت متبوعش گفت: برآن شدیم تا در ابتدای شش ماهه دوم سال ، تحلیلی  از ذهنیت مخاطبان نسبت به بازار مسکن داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت مهندسی بازاریابی وفروش دوان ایرانیان افزود: با هدف تحلیلی از ذهنیت مخاطبان، موضوع را در قالب پروژه تحقیقاتی برای تیم بازاریابی شرکت مهندسی فروش دوان ایرانیان تعریف کردیم و در این پروژه، یک بات در فضای مجازی نوشته شد تا به صورت خصوصی برای خبرگان بازار و در گام بعد به صورت عمومی برای افراد عادی جامعه در فضای مجازی انتشارداده  شود. اولین مرحله تحلیل این تحقیق با جامعه آماری 570 نفره برای افرادی که در این پرسش و پاسخ شرکت کرده بودند، ارسال شد و سپس نتایج این پیش بینی با جامعه آماری 2200 نفری آماده و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد.

او تاکید کرد: در ادامه این تحقیقات در هر مرحله جامعه آماری افزایش پیدا خواهد کرد و در مقاطع بعدی مجددا پاسخ ها آمایش و به مخاطبان ارائه خواهد شد و این مراحل تا زمان رسیدن به حد ثبات ادامه خواهد یافت. براساس گفته های انیسی، جهت افزایش اطمینان در خصوص انجام این طرح تحقیقاتی علاوه بر استفاده از دانش تخصصی و درون سازمانی، از همراهی  تخصصی و علمی برخی از صاحب نظران این حوزه در خارج از شرکت نیز بهره گیری شده است و امیدواریم در سایه لطف پروردگار، با ارائه آمار و اطلاعات مربوط بتوانیم گامی موثر در جهت توسعه کشور و برنامه ریزی هر چه بهتر مسئولان و هدف گذاری بهینه تر از سوی بنگاه های اقتصادی برداریم.   

گفتنی است برای دسترسی به مشروح گزارش بخش اخبار وب سایت شرکت، نتایج بزرگترین طرح تحقیقاتی در مورد نگرش مردم به بازار مسکن را در دو نوبت اول و دوم منتشر کرده است.

برای شرکت در این طرح می توان با مراجعه به انتهای خبر نتایج اولیه بزرگترین طرح تحقیقاتی در مورد نگرش مردم به بازار مسکن و کلیلک بر +  یا جستجوی دستی بات  @wikimaskan_bot در اپلیکیشن تلگرام در این طرح مشارکت داشته باشید.

 

 

هایپراستار

فضاهای خرید بزرگ همچون هایپرمارکت و هایپر استار در محلات شهری مدتی است با استقبال بالایی از طرف مشتریان مورد توجه واقع شده اند و در حال توسعه هستند .آنچه در مورد توسعه این فضاها حائز اهمیت است در نظر گرفتن استانداردهای بالای طراحی برای فضاهای در نظر گرفته شده است. فضاهایی همچون بارانداز، آزمایشگاه و لابراتوار، مسیرهای ترددی، پارکینگ، فضاهای مشاع، فضاهای خرید و ... مواردی هستند که از همان ابتدای امر باید در طرحهای توسعه دیده شوند و تمامی استانداردها و نکات طراحی برای آنها رعایت شود.

فروشگاه هايپر استار اولين فروشگاه زنجيره‌اي در ايران مي‌باشد كه موفق به كسب استاندارد HACCP شده است ، این استاندارد با هدف ايمن سازي فرآيندهاي توليد مواد غذايي و پيشگيري از بروز حوادث ناشي از مشكلات بهداشتي مواد غذايي صورت گرفته است. استقرار چنين سيستمي، اين امكان را به فروشگاه هايپراستار داده است كه كنترل مناسب و موثري در طول فرآيند هاي پذيرش محصولات، انبار و نگهداري آن‌ها صورت پذيرد. مزيت اين استانداردسازی، ايجاد اطمينان در مشتريان فروشگاه هايپراستار از كيفيت محصولات قابل ارايه مي‌باشد. با پياده‌سازي چنين سيستمي از هر گونه مخاطرات شيميايي، ميكروبي و فيزيكي كه ممكن است در فرآورده‌هاي غذايي موجب خسارت رساندن به مشتري شود، پيشگيري مي‌نمايد.

استانداردهای بالای فروشگاه های هاپیر و تنوع بسیار زیاد اقلام موجود دراین فروشگاه و گرایش مردم به خرید از آن ها، منجر گردیده تا حضور این فضاها دریک پروژه چند منظوره سبب افزایش پاخور و رفت و آمد افراد گردد و توجیه پذیری طرح را افزایش دهد. این فضاها به عنوان یکی از قطب ها یا آهنرباهای ( magnet) سودآوری پروژه های عظیم در کشور عنوان می شوند. ورود فروشگاه هایپراستاربه ایران  تغییرات بزرگی در عرصه فروشگاه های زنجیره ای از جمله: وارد کردن فرهنگ جدیدی از نحوه مشتری مداری، چیدمان، استراتژی فروش، تنوع محصولات، ارائه و معرفی محصولات (Promote , Sampling)  و ... را به دنبال داشته است.

شرکت دوان ایرانیان در نقش مشاور و کارگزار انحصاری پروژه های در دست ، همواره در راستای ارائه مشاوره و پیشنهادهای سود آوردر پروژه های ایفای نقش نموده است. در حال حاضر با بررسی های انجام شده در خصوص دو پروژه عظیم چند منظوره مرکز تجاری شهریار  واقع در شهریار وپروژه اهواز پیشنهاد راه اندازی فروشگاه هایپراستار به عنوان قطب جاذب جمعیت را در این دو مکان مطرح نموده است.

در ادامه بررسی های لازم جهت راه اندازی فروشگاه توسط تیم های مجرب هر یک از پروژه های عنوان شده، صورت گرفته و برای جمع بندی نهایی، بازدیدی در تاریخ 95/7/3 از بخش های پشیبانی این فروشگاه ها صورت گرفت.

فروشگاه معین مال واقع در بلوار استاد معین که در دسته بندی فروشگاه های Super Market و فروشگاه صبا وافع در خیابان کارگر جنوبی که در دسته بندی فروشگاه های Compact Market  می باشد، توسط تیم های فنی و مهندسی مورد بازدید قرار گرفت. در پایان ابراز خرسندی از جانب هر دو گروه و ارسال نقشه های مربوط به شرکت ماف پارس جهت بررسی امکان راه اندازی فروشگاه در این پروژه ها در دستور کار قرار گرفت.

 

 

صفحه1 از17