- منتشر شده در یکشنبه, 30 مرداد 1401 10:35
برنامه آیینی هفتگانه عشق از تاریخ 17 الی 23 مردادماه در راستای گرامیداشت مکتب عاشورایی در محل پروژه در حال ساخت سیتادیوم برگزار شد. در این برنامه هفت پرده تئاتر میدانی با روایتگری وقایع روز عاشورا و داستان های یاران امام حسین (ع) اجرا شد که در کنار برنامه های متنوع دیگر؛ فرصتی دوباره را برای بودن در کنار مخاطبین آتی پروژه سیتادیوم رشت امکانپذیر ساخت.
دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور استراتژیک بازاریابی و برندینگ پروژه سیتادیوم رشت؛ برنامه ای جامع را در راستای اهداف اجتماعی پروژه و اینبار با توجه به فرهنگ و سنت های عاشورایی برگزار کرد. در این هفت شب، سعی شد به گروه های مخاطب متفاوت توجه شود و نیازهای آنها برای حضور در نظر گرفته شود. محوطه سازی روبروی پروژه در حال ساخت سیتادیوم مورد استقبال جمعیت بسیاری زیادی قرار گرفت و لحظه های به یاد ماندنی را در این شب ها رقم زد که نصب دومین ابر پرچم عاشورایی در نمای پروژه از جمله این موارد بود.
برنامه هفتگانه عشق شامل اجرای تئاتر میدانی مولای عشق بود که در کنار برنامه های دیگری همچون اجرای شب شعر، تقدیر از پیرغلامان حسینی، تجلیل از خانواده شهدا، برنامه اختصاصی نوزادان و خردسالان و برنامه اختصاصی کودکان شب هایی پر شور و حال را رقم زد. از جمله گروه های مخاطب اصلی این برنامه کودکان بودند که علاوه بر اهدای هدایا در شب های خاص به آنها به رسم یادگاری، حسینیه کودک هر شب میزبان کودکان بود و مربیان ساعاتی را با برنامه های مختلف با کودکان سپری کردند. آوای اصیل ساز کرنای به عنوان یکی از سازهای نمادین مذهبی در استان گیلان، هرشب در ابتدای برنامه به گوش می رسید و موکب آقا امام رضا (ع) هر شب پذیرای میهمانان سیتادیوم بود. همچنین حضور مسئولین و مدیران در حوزه های مختلف در این شب ها در مراسم هفتگانه عشق باعث دلگرمی عوامل سیتادیوم بود.
از دیگر موضوعاتی که در این برنامه بسیار مورد توجه قرار گرفت برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ثبت تصویر از وقایع هفتگانه عشق بود که سبب جذب بسیاری از هنرمندان عکاسی به پروژه در طی این شب ها شد. داوری این مسابقه بر عهده سه تن از سرشناس ترین عکاسان استان گیلان بود و مراسمی به مناسبت اعلام آثار برتر و اهدای جوایز در روز 28 مردادماه؛ مصادف با روز جهانی عکاسی در محل دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم برگزار شد.
سیتادیوم رشت به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران در جاده رشت-انزلی در حال ساخت است و از استراتژی های تأثیرگذار آن در حوزه برندینگ و ارتباط با مخاطبین آتی پروژه؛ برگزاری برنامه هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری است تا از این طریق مخاطب آتی پروژه را بهتر بشناسد و در راه برطرف کردن نیازهای آنها و برقراری ارتباطی عمیق تر برنامه ریزی کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه سیتادیوم رشت به آدرس وب سایت این پروژه مراجعه فرمایید:
- منتشر شده در یکشنبه, 30 مرداد 1401 05:51
چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان تهران روز چهاردهم مرداد 1401 با حضور مقامات کشوری اعم از معاون اجرائی رئیس جمهور، معاون وزیر کار، مشاور وزیر کشور، استاندار تهران، مدیر کل اداره کار، مسئول کارگروه اقتصادی مقام معظم رهبری، مهندس بشیر انیسی به عنوان رئیس کانون کارآفرینان استان تهران و ... در سالن تلاش برگزار شد و طی آن از کارآفرینان برتر 1401 در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی تقدیر شد.
مهندس بشیر انیسی، متولد سال ۱۳۶۱ از کارآفرینان برتر کشور است و هم اکنون به عنوان رئیس کانون کارآفرینان استان تهران فعالیت میکند. آقای انیسی شرکت دوان ایرانیان را به عنوان اولین شرکت مشاوره مدیریت استراتژیک در صنعت ساختمان را تاسیس کرده و به عنوان کارآفرین این صنعت، فعالیتهای گسترده ای را در صنعت املاک و مستغلات و حوزه خدمات ساختمان به انجام رسانده است. وی کارشناس ارشد اقتصاد و تجارت الکترونیک و کارشناس ارشد MBA و دارای مدرک مدرسی کارآفرینی از دانشگاه صنعتی شریف است. در چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان تهران او در کنار سایر مقامات ارشد کشور از جمله سخنرانان مهم مراسم بود و در حاشیه این جشنواره و حتی مدتها قبل از آنکه به عنوان رییس کانون انتخاب شود، تلاشهای گسترده ای را برای ایجاد یک مکانیزم فراگیر برای بهبود فضای فعالیت کارآفرینان و شکل گیری آسان کسب و کارهای خلاقانه شروع کرده بود. در ادامه چکیده ای از موضوعات مطرح شده در قالب این جشنواره آمده است:
موضوع نخست: نقش دولت سیزدهم در جامعه کارآفرینی
رویکرد کلان مدیران کشوری نسبت به مسأله کارآفرینی و اهمیت کارآفرینان از جمله مهمترین مسائل این جشنواره نسبت به جشنواره های قبلی است. دولت سیزدهم با توجه به اهمیتی که به مساله کارآفرینی در شکوفایی اقتصاد و اشتغال در کشور قائل است، قاطعانه از مساله کارآفرینی و اشتغال حمایت می کند. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و آقای دکتر منصوری، استاندار تهران، مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار، آقای دکتر زند وکیلی، و وزیر کشور، بخصوص مشاور ایشان آقای دکتر طهوری به این مساله توجه ویژه ای دارند و اهمیت ویژه ای نسبت به این مساله هم از جنبه نظری و هم در عمل و اجرا قائل هستند.
شورای عالی اشتغال برای حمایت از کارآفرینان مصوبه ای را در سال ۱۳۸۹ تصویب کرده که تقریبا تا امروز تمام بندهای آن هنوز اجرایی نشده است. طبق مفاد این مصوبه یکی از فعالیت هایی که باید انجام میشد، فعال سازی کانونهای کارآفرینی به عنوان اتاق فکر دولت بود که این مساله به صورت جدی در سطح ملی در حال عملیاتی شدن است. البته در این زمینه نیاز به مطالعات بیشتری است؛ اما به طور کلی، تغییر ساختار و حرفهایتر شدن جشنواره، اضافه شدن بخشهای دیگری در کنار سه بخشی که تا حالا در دستور کار جشنواره بود یعنی؛ صنعت، خدمات و کشاورزی، برای سالهای آینده ( برای مثال حوزه بانوان، تجارت الکترونیک، کسب وکارهای روستایی و ...) از مواردی است که میتوان به آن ها اشاره کرد.
موضوع دوم: پروژه کارت سبز کارآفرینی
از جمله برنامه هایی که با کمک دولت جدید در حال نهایی شده است؛ موضوع کارت سبز کارآفرینان است. خوش بختانه دولت سیزدهم با همسویی گسترده ای که در حوزه نظری و عملی با این مساله دارد از این کار بزرگ حمایت کرد و کانون کارآفرینان توانست کارت سبز کارآفرینی را به عنوان یکی از فاکتورهای تجلیل از کارآفرینان عملیاتی کند. بسیاری از کشورهای دیگر، سالهاست چنین سیستمی را در حمایت از تسهیل فرآیند کارآفرینان اجرایی کرده اند. کارت سبز به این معناست که کارآفرین فارغ از بروکراسیهای اداری رایج میتواند کارش را انجام دهد و گردش کار این قشر به شکل قابل ملاحظه ای تسهیل میشود. فعالیت های این چنینی نه تنها سیستم را به سمت عملگرایی سوق می دهند، بلکه با بهبود اکوسیستم اقتصادی کشور و ترفیع منزلت اجتماعی کارآفرینان، مانع از مهاجرت بسیاری از جوانان کارآفرین از ایران می شوند.
موضوع سوم: درباره کانون های کارآفرینی
هیات امنای کانونهای کارآفرینی از شش عضو دولتی و شش عضو کارآفرین تشکیل میشود. سپس با انتخاباتی که انجام میشود هیات مدیره شکل میگیرد؛ یعنی رییس و دبیر مشخص میشوند. در ضمن شش عضوی هم که به عنوان هیات امنا معرفی میشوند، با انتخاب خود کارآفرینان انتخاب میشوند و این مساله باعث شده است تعامل خوبی هم در میان جامعه کارآفرینان کشور و هم بین این جامعه و دولت ایجاد شود. کانون کارآفرینان حدود ده سال است که تشکیل شده و کارهای بزرگی را هم انجام داده است. ازجمله تدوین نقشه راه کارآفرینی، تنظیم اساسنامه مرکز کارآفرینی که در آن دریافت مجوز شتاب دهندهها مطرح است و همینطور تدوین بسته پیشنهادی کارآفرینان، مصوب شورای اشتغال و کارهای متعدد دیگر از جمله دستاوردهای این نهاد تا امروز بوده است.
وظیفه اصلی کانونهای کارآفرینی این است که بین دستگاههای مختلف تعامل ایجاد کنند. از جمله بین دولت و کارآفرینان یک ارتباط قوی کاری و فکری صورت دهند. روند کاری این کانون ها بر سیستم نهادگرایانه و ساختاری استوار است. از این رو نهادی که به عنوان اتاق فکر از میان کارآفرینان انتخاب شده میتواند صرف نظر از این که تیم اجرایی بعدی چه کسانی هستند به کار خود ادامه دهد. کارآفرینان در همه جای دنیا دغدغههای اجتماعی و ملی فارغ از کسب و کار خود دارند. در واقع حرکت در این مسیر برای قشر کارآفرین جزو مسئولیتهای اجتماعی این افراد است که به صورت بنیادین به توسعه کشور اعتقاد دارند. به عبارت دیگر این افراد برای کسب و کاری که راه میاندازند یا ایده ای که برای یک کسب و کار دارند دغدغههای ملی و اجتماعی دارند و این مهم ترین ارزشی است که برای این جامعه میتوان قائل بود.
- منتشر شده در شنبه, 11 تیر 1401 07:40
در تاریخ 7 تیرماه 1401، جناب آقای مهندس بشیر انیسی به عنوان ریاست کانون کارآفرینان برتر استان تهران برگزیده شدند.
کانون کارآفرینان برتر استان مجموعه ای مستقل و غیردولتی متشکل از کارآفرینان برتر، صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان تهران است که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و وظایف لایحه پیشنهادی "سازمان نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران" تشکیل شده است. حضور و فعالیت مثمر ثمر جناب آقای بشیر انیسی به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات صنعت ساختمان در این سال ها باعث شد تا ایشان با اکثریت آراء به عنوان رئیس کانون انتخاب شوند.
جلسه هفتم تیرماه با حضور هیات امنای کانون کارآفرینی استان متشکل از ریاست جهاد کشاورزی، ریاست سازمان صنعت، معدن تجارت استان تهران، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان تهران، مدیر کل توسعه کارافرینی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، معاون اقتصادی استانداری تهران، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، مدیر کارافرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و سایر هیات امنای کانون برگزار شد. همچنین در این جلسه جناب آقای دکتر نقی زاده به عنوان دبیر کانون کارآفرینان برتر استان تهران انتخاب شدند.
آقای بشیر انیسی سال هاست که در حوزه کارآفرینی فعالیت های ارزشمندی را در کارنامه خود ثبت کرده اند و در کنار فعالیت های رسمی خود همواره در عرصه های مختلف به عنوان معلم و مشاور کارآفرینی فعالیت داشته اند. تعهد، تخصص، لیاقت و شایستگی ایشان و دیگر اعضای کانون کارآفرینان همگی در راستای سربلندی ایران عزیز و تحکیم پایه های رشد و توسعه آینده جوانان این مرز و بوم است.
گزیده ای از اهداف کانون کارآفرینان استان تهران به شرح زیر است:
• ايجاد نظام مديريت يکپارچه راهبردي در توسعه کارآفريني استان
• کشف و بهرهگيري مطلوب از ظرفيت هاي نهفته کارآفرينان استان
• انسجام بخشی به کارآفرینی متناسب با نیازهای توسعه استانی و ملی
• نهادينه سازي فرهنگ کارآفريني در جامعه و تقويت نهادهاي پشتيبانيکننده توسعه کارآفريني
• کشف و بهره گيري از تمامي ظرفیت های نهفته و موجود مناطق و استان ها به ویژه در عرصه مزیت های نسبی در امر توسعه کارآفريني
• تعامل مستمر بین مدیران و کارشناسان ارگان های حاکمیتی با کارآفرینان بخش غیر دولتی در جهت تصمیم سازی و پیشبرد برنامه های توسعه استان و کشور
- منتشر شده در دوشنبه, 06 تیر 1401 05:43
۲۶و ۲۷ خرداد ماه 1401 فستیوال نقاشی گرافیتی با عنوان “ گیلان پاک” به روایت از دغدغه های خانواده سیتادیوم در راستای حفظ طبیعت و رفع چالش های محیطی گیلان زیبا، در محل این پروژه در حال ساخت برگزار شد.
دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و بهره بردار مجموعه سیتادیوم رشت اعتقاد دارد فستیوال گیلان پاک آغاز گفتمانی جدید در حوزه حمایت از محیط زیست و فعالیت های دوستدار طبیعت خواهد بود که با هنرنمایی آرتیست های گرافیتی بر پیکر ساختمان در حال ساخت این پروژه، نقشی ماندگار برجا گذاشته است.
این فستیوال در راستای برقراری ارتباط اجتماعی با مخاطبین مجموعه و شناسایی عادات و رفتارهای مخاطب سیتادیوم در گروه نوجوانان و قشرهنری خلق شد تا سرآغازی بر فعالیت های اجتماعی آتی این خانواده سبز باشد. هنرمندان گرافیتی بر روی دیوارهای فروشگاه های طبقه دوم سیتادیوم موضوعات مختلفی را طراحی کردند که از جمله آنها می توان به توجه به گونه های در حال انقراض، موضوع تفکیک زباله و اهمیت آن در حفظ حیات طولانی مدت طبیعت زیبای استان گیلان، حفاظت از ماهیان و گونه های آبی و آلودگی هوا اشاره کرد. از جمله جذابیت های این برنامه برگزاری آن در داخل یک پروژه در حال ساخت بود که به همت تیم بهره برداری و فنی این پروژه، محیطی ایمن برای شرکت کنندگان فراهم شد و صحنه هایی زیبا از این حضور خلق شد. میهمانان این برنامه شامل مدیران و مالکین برندهای مستأجر در سیتادیوم، فعالان صنعت خرده فروشی، فعالان در صنعت ساختمان و سرمایه گذاری و بخشی از دوستداران محیطی گیلان پاک و هواداران فستیوال های سیتادیوم بودند که با توجه به محدودیت حضور در فضای کارگاهی به صورت محدود و خصوصی دعوت شدند.
پروژه سیتادیوم رشت به عنوان بزرگ ترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران، در جاده رشت- انزلی در مدار توسعه و ساخت قرار دارد. این پروژه تجاری در زمینی به مساحت تقریبی 51000 مترمربع در چهار طبقه روی پیلوت در حال ساخت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ۰۹۱۲۳۸۶۷۷۷۷
- منتشر شده در سه شنبه, 31 خرداد 1401 12:30
هشتمين رويداد تقدير و تجليل از چهره هاي ماندگار صنعت خرده فروشي و برندهاي برتر مراكز خريد و مجتمع هاي تجاري كشور، ٣٠ ارديبهشت ماه سال ١٤٠١، در پلت فرم ايران ريتيل شو به همت آقای شاهرخ کشاورز و مجله تخصصی صنعت خرده فروشی "تجارت طلایی" برگزار شد و پروژه سیتادیوم رشت به واسطه عملکرد تأثیرگذار خود در حوزه توسعه، لیزینگ و برندینگ مورد توجه فعالین صنعت خرده فروشی قرار گرفت.
سيتاديوم رشت تنها مركز تجاري-تفريحي در حال ساخت، كه با برگزاري فستيوال موسيقي شب هاي نوروز و فستيوال طعم و موسيقي نوابيج پيش از زمان افتتاح بسيار مورد توجه خبرگان صنعت ريتيل قرار گرفت، به عنوان حامي تنها رويداد Retail Awards در ايران در اين رويداد شركت كرد و مفتخر بود تنديس ارزشمند Iran Retail Awards 2022 را نيز دريافت كند. عملکرد شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و استراتژیست بازاریابی و بهره برداری باعث شده تا کانسپت های این مجموعه و ترکیب عملکردهای گونانگون در آن بسیار مورد استقبال فعالین در حوزه خرده فروشی قرار گیرد. همچنين اهداي لوح تقدير " بانوي ارزش آفرين صنعت خرده فروشي كشور" به يكي از مديران توانمند و تاثيرگذار سيتاديوم رشت، از جمله خاطرات شيرين اين رويداد بود.
تیم توسعه دهنده و بهره بردار سیتادیوم رشت در راستای تحقق اهداف مارکتینگ و برندینگ مجموعه سعی در خلق ارزش برای مخاطبین خود در زمان پیش از افتتاح دارد؛ که با نزدیک ترشدن به زمان بهره برداری مجموعه، این فعالیت ها با شناخت کامل از جامعه هدف و مدل رفتار مصرف کننده در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرند. مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده مرکز خرید سیتادیوم رشت، معتقد است امروز مراکز خرید به عنوان فضاهایی مدنی بستری مناسب برای تعاملات و خلق رویدادهای اجتماعی هستند و با برنامه ریزی درست می توان آن را در استان هایی همچون استان گیلان، تبدیل به مقصدی برای تمامی اهداف و نیازهای مخاطبین کرد.
پروژه سیتادیوم رشت به عنوان بزرگ ترین مرکز تجاری تفریحی فرهنگی شمال ایران در جهت فراهم آوران تمامی تسهیلات و امکانات رفاهی مراجعه کنندگان در مسیر ساخت قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت و یا صفحه اینستاگرام این پروژه مراجعه کنید:
09123867777
- منتشر شده در سه شنبه, 31 خرداد 1401 12:04
نوابیج نام فستیوالی دیگر از سری برنامه های پیش از افتتاحیه مرکز خرید سیتادیوم رشت است که با هدف شناخت رفتاری گروه مخاطب آتی این مجموعه برنامه ریزی و برگزار شد. دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده سیتادیوم رشت اعتقاد دارد که امروز برنامه های تبلیغاتی خصوصا در مورد پروژه های ساختمانی با مخاطب گسترده هویتی تازه به خود گرفته اند و در کنار روش های قدیمی باید به روش های مدرن و نوآورانه روی آورد. از جمله این روش ها برگزاری رویدادهایی است که گروه مدیریتی یک پروژه تجاری را قادر به گفتگو با مخاطبین و درک مستقیم نیازها، سلایق و فرهنگ آنها سازد.
فستیوال طعم و موسیقی سیتادیوم با نام نوابیج، در روزهاي ١٢ و ١٣ ارديبهشت ماه سال جاري برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده در روزهاي ١٤ و ١٥ ارديبهشت ماه نيز تمديد گرديد. فستيوال نوابيج سيتاديوم به دنبال تجربه اي تازه در حوزه آشپزي و موسيقي گيلان زمين بود و با توجه به کانسپت جذاب آن، خانواد های بسیاری در این 4 شب میهمان سیتادیوم رشت بودند.
دوان ایرانیان قصد داشت تا برگزاری این فستیوال بخشی از پروژه سیتادیوم رشت را مدلسازی کند و خط مشی ها و رویکردهای خود را به مخاطبین این پروژه نشان دهد و در مقابل با درک درست رفتارهای آنها، سبب ارتقای کانسپت مدنظر شود. "اثنیک هال" در طبقه دوم مرکز خرید سیتادیوم جایی برای چشیدن مزه ها و طعم های اختصاصی استان گیلان است؛ جایی که می توانید غذاهای محلی استان گیلان یا غذاهایی نوآورانه با متریال محلی استان گیلان را در آن به صورت پرس های کوچک غذایی دریافت کنید و بچشید. اثنیک هال قصد دارد تمام فرآیندهای مربوط به آشپزی گیلان را از مواد اولیه تا فرآیند پخت، پرفورمنس آشپزی، آکادمی آشپزی و ... را به مخاطب ارائه کند. بنابراین فستیوال نوابیج با نگاهی به این کانسپت طراحی و برنامه ریزی شد.
بخش هاي مختلف نوابیج شامل 5 ايستگاه غذايي با کانسپت های متفاوت، یک ایستگاه فروش محصولات با کیفیت گیلان، اجراي موسيقي و پرفورمنس آشپزي بود و در بخش پژوهشي نيز با دعوت از ٢ سخنران فعال در حوزه گردشگري غذايي استان گيلان به بررسی مسائل حائز اهمیت در حوزه خوراک و نوشیدنی تخصصی گیلان پرداخت. ايستگاه هاي غذايي نوابيج شامل ٥ برند معتبر غذايي شهر رشت در حوزه ي خوراك دريايي، دسر و شيريني، نوشيدني هاي گرم و سرد، نان، ساندويچ و خوراك گرم در ظاهري مدرن اما الهام گرفته از آشپزخانه گيلان با منويي طراحي شده به سفاش نوابيج شروع به كار كردند. ٥ پرفورمنس آشپزي با خلق بشقاب هاي غذايي گيلان، با مواد اوليه ارگانيك و به روز بازار گيلان اجرا شدند. آشپزي با اصالت گيلاني اما در لحظه متفاوت و خلاقانه كه جذابيت آن با بداهه نوازي هاي هنرمندانه نُت و آوا دو چندان ميشد و تركيبي جديد از حواس در دنياي آشپزي و موسيقي را خلق ميكرد.
اين فستيوال در راستاي توسعه و بهره برداي كانسپت خلاقانه اثنيك هال سيتاديوم رشت با محوريت عرضه محصولات ارگانيك و طعم و مزه هاي به ثبت رسيده در استان گيلان با هويت رشت، شهر خلاق خوراك شناسي يونسكو، طراحي شد كه با استقبال كم نظير مردم اين استان و مسافران رو به رو شد.
پروژه سيتاديوم رشت، بزرگ ترين مركز تجاري تفريحي شمال ايران، در جاده رشت- انزلي در حال است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت و یا صفحه اینستاگرام سیتادیوم مراجعه فرمایید:
09123867777
- منتشر شده در سه شنبه, 31 خرداد 1401 11:44
پروژه سیتادیوم رشت در نوروز 1401 و در محل محوطه روبروی کارگاه ساختمانی این پروژه، میزبان اولین گروه از مخاطبین آتی این مجموعه تجاری-تفریحی بود.
اولين رويداد فستيوال موسيقي سيتاديوم، با عنوان شبانه های رشت، به عنوان سبكي جديد از رونمايي مراكز خريد پیش از زمان افتتاح و در راستای ایده "ایجاد ارتباط با گروه مخاطب آتی پروژه"؛ در ایام نوروز 1401 برگزار شد. دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و استراتژیست برندینگ پروژه سیتادیوم معتقد است خلق ارزش ها و تقویت فرهنگ مشترک میان مراکز خرید و جامعه بومی مخاطب آن در موفقیت و حفظ بقای طولانی مدت این مجموعه ها بسیار تأثیر گذار است و ایجاد چنین روابطی نیازمند زمانی طولانی مدت می باشد. سیتادیوم مدت ها پیش از افتتاحیه اقدام به خلق بستر مشترک همفکری و شناخت گروه های مخاطب کرده است که برگزاری این فستیوال نیز در همین راستا برنامه ریزی شد. تیم بهره برداری سیتادیوم با آماده سازی فضایی گرم و خودمانی در محوطه روبروی دفتر اطلاع رسانی، توجه بسیاری از صاحبین سرمایه و کسب و کار را در این برنامه به خود جلب کرد و جلسات و گفتگوهای بسیاری در حین برنامه برگزار شد.
اين فستيوال، با حضور ١٨ گروه اجرايي در سبك موسيقي مدرن و آلترناتيو به منظور حمايت از موزيسين هاي جوان در سه بخش اجراي گروهي، تك نوازي و آنسامبل بداهه نوازي ميزبان تماشاگران و علاقه مندان موسيقي بود. این برنامه که از تاریخ 5 لغایت 13 فروردین ماه برگزار شد، رویدادی جذاب برای گروه مخاطب جوان و نوجوان بود که امکان سپری کردن لحظاتی متفاوت در شب های نوروز همراه با شنیدن قطعات موسیقی و صرف نوشیدنی ها و غذاهای گرم در فضایی متفاوت را برایشان فراهم می کرد.
مرکز خرید سيتاديوم رشت، بزرگ ترين مركز تجاري تفريحي شمال ايران، در جاده رشت- انزلي در حال است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت و یا صفحه اینستاگرام سیتادیوم مراجعه فرمایید:
09123867777
- منتشر شده در یکشنبه, 28 آذر 1400 07:47
هماهنگی ارکان بسیار گسترده پروژه سیتادیوم رشت با مدیریت یکپارچه دوان ایرانیان و برگزاری جلسات منظم هفتگی میان عوامل کلیدی ساخت، برنامه ریزی، سرمایه گذاری و بهره برداری در محل کارگاه پروژه امکانپذیر شده است!
این توسعه دهندگان (real estate developers) هستند که به طرح و معماری معنا می بخشند! هویت طرح و معماری در صنعت ساختمان و به خصوص برای مراکز تجاری بایستی به گونه ای باشد که نه تنها مرکز تجاری را از دیگر رقبا متمایز کند، بلکه به نیازهای بازار و جامعه پاسخ دهد. سیتادیوم رشت با خارج شدن از فعالیتهای تک عملکردی، به نیازهای شهر و منطقه پاسخی شایسته داده و علاوه بر امکان خرید منحصر به فرد؛ مجموعهای کامل از خدمات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و سرگرمی را با هویتی نوآورانه برای مخاطبینش مهیا کرده است.
در راستای عملیاتی کردن این هویت، تیم های متنوع و بنامی شامل: مدیریت پروژه، تیم فنی قدرتمند شامل معماری، محوطه سازی، عمران، طراحی و ساخت را شامل می شود، در کنار این تیم فرآیندهای بهره برداری، بازاریابی همزمان در کنار هم شبانه روز تلاش می کنند.
دوان ایرانیان به عنوان خالق برند مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، بهره برداری و مدیریت ساخت سیتادیوم رشت را برعهده داشته و مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. این شرکت همواره در راستای افزایش سطح کیفی فضاهای خلق شده و نزدیکتر شدن طرحها به استانداردهای ساخت مراکز خرید با استاندارد از یک سو، و تحت پوشش قرار دادن خواستهها و سلایق مخاطبین از سوی دیگر در حال تلاش است و تلاش گروهی و استفاده از خرد جمعی را به عنوان یکی از راهکارهای اصلی در این مسیر پرچالش در نظر می گیرد.
پروژه سیتادیوم رشت، به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران، در جاده رشت-انزلی در حال ساخت می باشد. این پروژه منحصربفرد با در برگرفتن امکانات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فراهم کردن خدمات بی نظیر جهت آسایش حال استفاده کنندگان، در زمینی به مساحت 51000 متر مربع و با زیربنای 110.000 مترمربع در حال ساخت می باشد.
اخبار پیشرفت فیزیکی و داستان های سیتادیوم رشت را از صفحه اینستاگرام دنبال کنید!
و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 09123867777
- منتشر شده در دوشنبه, 22 آذر 1400 07:45
اولین جلسه طراحی داخلی پروژه سیتادیوم رشت، بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران، امروز به تاریخ یکشنبه، 14 آذرماه 1400 برگزار شد.
سیتادیوم به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران با تکیه بر آخرین رویکردهای طراحی فضاهای معماری داخلی جهانی از یکسو، و نگاهی بر فرهنگ، سلایق و نیازهای مخاطب آتی از سوی دیگر گام های عملیاتی خود را بر می دارد. ما در استراتژی های طراحی سیتادیوم رشت، با اتکا به هویت برند و رنگ های لوگوی سیتادیوم، پروژه مملو از رنگ و نور را تصویر سازی کرده ایم. گروه مشاورین معماری بن سار در مرحله طراحی داخلی پروژه سیتادیوم ،اولین مرحله از تعریف رنگ و اتمسفر فضاهای اجتماعی در فضاهای مشاعات سیتادیوم را ارائه کردند تا بدین ترتیب سیتادیوم از آهن و سنگ و سیمان تبدیل به مقصد دوست داشتنی سفر برای تمام گیلانی ها و مسافرین این استان شود.
سیتادیوم رشت در جاده رشت-انزلی، بعد از فرودگاه رشت در حال ساخت می باشد. سیتادیوم تنها یک مرکز خرید نیست و با فراهم کردن کاربری های خدماتی و فرهنگی تبدیل به مجموعه ای چندمنظوره برای تمامی اعضای خانواده شده است. سیتادیوم به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران در زمینی به مساحت 5 هکتار و در چهار طبقه روی پیلوت تعریف شده است و زیربنای آن در حدود 110 هزار مترمربع می باشد.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت پروژه مراجعه فرمایید:
و یا به صفحه اینستاگرام مراجعه فرمایید:
شماره تماس:
09123867777