فرصت تکرارنشدنی سرمایه گذاری در بخش مسکن
 

برج های مسکونی رزت یک فرصت متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار دوم معاملات املاک (بازار پیش فروش صنعت ساختمان) رابه وجود آورده است که علیرغم افزایش هزینه های تمام شده ساخت املاک در سال جدید، امکان سرمایه گذاری با قیمت‌های سال پیشین را به همراه شرایط منعطف پرداخت فراهم نموده است.

برج های مسکونی رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب و موقعیت مطلوب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. این پروژه در زمینی به مساحت 10732 مترمربع واقع شده، شامل 364 واحد بوده و تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه، یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

دوان ایرانیان که از سال 1395 همکاری خود را به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت آغاز کرده است، پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، استراتژی های هوشمندانه ای در زمینه قیمت گذاری بهینه، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص فرصتی متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم نموده است.

با توجه به کمیاب شدن فایل های پیش فروش در بازار متلاطم فعلی، مخاطبینی که به دنبال فرصت مناسب و تکرارنشدنی برای سرمایه گذاری و پیش خرید مسکن هستند می‌توانند با شماره 09123864444 تماس گرفته و در خصوص نحوه سرمایه گذاری در این پروژه و شناخت بیشتر آن اطلاعات کسب نمایند.

 

 
تجربه یک روز متفاوت در دفتر دوان بعد از قرنطینه

شرکت دوان ایرانیان بعد از برگشت از قرنظینه برای تغییر حال و هوای همکاران در روزهای پراسترس پیشین، تصمیم به اجرای برنامه ای هیجان انگیز گرفت. برای این برنامه نقاشی و کار با رنگ های پرانرژی اکرلیک و تکنیکی از آبستره که ساده باشد و همه بتوانند در آن مشارکت داشته باشند، انتخاب شد. بوم ها و رنگ‌ها سفارش داده شد و با همکاران هماهنگ شد تا در روز اول اردیبهشت با رعایت فاصله اجتماعی در محل اجرای برنامه حضور پیدا کنند.
روز اجرا، برای آشنایی و راهنمایی‌های اولیه توسط یکی از هنرمندان باتجربه آموزش‌های اولیه در اختیار همکاران دوان قرار داده شد. سپس همکاران شروع به ساختن رنگ‌های دلخواه کردند و با شیوه های متفاوت رنگ ها را برروی بوم‌هایشان ریختند و هریک اثری خلق کردند. این برنامه که حدوداً 4 ساعت طول کشید، حال و هوایی متفاوت به دفتر دوان داد و توانست لحظات متفاوتی در تاریخ دوان رقم بزند.
بعد از اتمام کار تابلوها، بخش متمایزکننده و سوپرایز این روز، آغاز شد. با اتمام هر تابلو، از صاحب اثر قیمت تخمینی تابلو و سپس قیمت پیشنهادی درصورت فروش به نفع خیریه پرسیده شد. در نهایت تصمیم بر آن شد که هرکسی که بخواهد تابلوی خود را از دوان خریداری کرده و مبلغی توافقی به خیریه اهدا کند که با استقبال بی نظیری مواجه شد.
دوان همیشه بر این باور است که اگر حال خوبی داریم می‌توانیم با اشتراک گذاری آن با دیگران انرژی مثبت و حال خوبمان را دوچندان کنیم. آن روز نیز خاطره شیرین نقاشی همراه با کار خیر گروهی در ذهنمان ماندگار شد.

راهکارهای خلاقانه در فراز و نشیب روزهای کرونایی

دوان ایرانیان در روزهای پرچالش کرونا برای پروژه‌های تحت مدیریت خود از تلاش دست نکشیده و سعی نموده است با شرایط جامعه خود را منطبق نماید. برخی از کارهای دوان در این روزها شامل موارد زیر می باشد:

  •  - تور مجازی بازدید از برج‌های مسکونی رزت

از آنجا که دفاتر فروش پروژه‌ها به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا امکان پذیرش حضوری از علاقمندان به سرمایه‌گذاری را ندارد و باتوجه به شرایط متلاطم اقتصادی، دفتر فروش برج های مسکونی رزت در اقدامی خلاقانه، امکان مشاوره و بازدید مجازی از پروژه را فراهم کرده است.

بدین ترتیب علاقه مندان برای استفاده از امکان تور مجازی بازدید پروژه می‌توانند با مدیر فروش پروژه ارتباط برقرار کرده و از طریق شماره همراه 09123864444 هماهنگی‌های لازم جهت بازدید و مشاوره انجام می‌شود و در تماس تصویری آنها می‌توانند از تمامی قسمت‌های پروژه و پیشرفت فیزیکی آن بازدید نمایند و همچنین در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد از مدیر فروش پروژه اطلاعات کسب نمایند. پکیج های طبقه بندی شده اطلاعاتی نیز برای مخاطبین ارسال می‌شود.

برج های مسکونی رزت واقع در منطقه پنج تهران، با مساحت زیربنا 65212 مترمربع در 13 طبقه طراحی شده و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

رزت در این روزهای بحرانی با امکان برقراری تماس ویدیویی با مدیرفروش پروژه، فرصتی خلاقانه برای سرمایه‌گذاران را به وجود آورده است. 

 

 
  • - اکسپو مجازی سیتادیوم

فاز اول سیتادیوم ارومیه که قرار بود در روزهای پایانی سال 98 همزمان با افتتاح هایپراستار افتتاح شود نیز به دلیل ریسک بالای تجمع افراد در برنامه افتتاحیه به تعویق افتاد. یکی از برنامه‌های خلاقانه‌ای که تیم مارکتینگ سیتادیوم برای افتتاحیه در نظر گرفته بود، برپایی یک اکسپو هنری بود که همزمان با بازدید از اکسپو، امکان خرید آثار هنرمندان نیز در آن وجود داشت.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، سیتادیوم تصمیم گرفت در راستای تقویت روحیه جمعی این اکسپو را به صورت مجازی برگزار کند تا با انتشار لحظات زیبایی از خلق آثار هنرمندان، امید به فردایی بهتر و روزهای پساکرونا را به مخاطبین خود یادآور شود.

این اکسپو با عنوان #امید_را_انتخاب_کن به دنبال تزریق امید به جامعه بوده و دقایقی اندک از لحظات خلق یک اثر را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت و زیر هر ویدیو اسامی هنرمندان نوشته شد تا بدین طریق هنردوستان نیز بتوانند با هنرمندان محبوب خود ارتباط برقرار نمایند. در این کمپین که از تعطیلات نوروز 99 آغاز شد، ویدیوهایی از رقص محلی آذری، طراحی چهره، دیجیتال آرت، چرم دوزی، خطاطی، فرم نویسی، نواختن ساز و ... به اشتراک گذاشته شده است.

این اکسپو که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان ارومیه‌ای قرار گرفت، تجربه درخشانی در کارنامه کاری تیم سیتادیوم در راستای همدلی با مردم به شمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

مرکز تجاری سیتادیوم ارومیه

 

 

 
هنر پل ارتباطی سیتادیوم در کمپین سوم

اجرای سومین مرحله کمپین، از مراحل سه گانه سال 98 سیتادیوم ارومیه به واسطه هنر که پلی عمیق، اندیشمندانه تر و اثرگذارتر در میان مردم است، با برگزاری برنامه های متفاوت برای اولین بار در شهر ارومیه صورت گرفت.
هر کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده خاص است که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی مختلف انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اهداف هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار خاص باشد.
برداشتن مرزهای ارتباطی با یکدیگر،استفاده از تجربیات هنرمندان با تجربه در بستری نو، معرفی هنرمندان جوان شهر در عرصه اجرا، از اهداف کمپین سوم سیتادیوم بود.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در شمال غربی ایران و در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است. این پروژه در 2 فاز در حال ساخت بوده که فاز اول آن در حال نزدیک شدن به روزهای افتتاحیه است. سیتادیوم ارومیه تا کنون کمپین های موفقی جهت برقراری ارتباط با اقشار و سنین مختلف شهر ارومیه را اجرا نموده است. افزایش و ایجاد این حس شادی و هیجان، برای فقط یک شعار نبوده، و در تفکرات و ایده های گروه مارکتینگ مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم توجه به این موضوع، جدی تلقی شده است. حضور، برقراری ارتباط و اجرای برنامه های اجتماعی، فرهنگی، هنری در قالب کمپین های خلاقانه قبل از افتتاحیه یک مرکز تجاری تفریحی نشانگر نگاهی نو و جدید به مخاطبان بوده که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.
زمستان امسال مرحله سوم از مجموعه کمپین های سیتادیوم در دو بخش با اجرای مسابقه نقاشی و سمپوزیوم گرافیتی صورت گرفت. مسابقه نقاشی سیتادیوم با توجه به رویکرد خانواده محور بودن کانسپت سیتادیوم، با موضوع «خانواده شاد» برای کودکان 5 تا 12 ساله در اواخر پاییز در شبکه های مجازی سیتادیوم اطلاع رسانی و نتایج آن با اهدای جوایز به برندگان مسابقه در بهمن ماه اعلام شد. اهدا جوایز مسابقه در دو بخش داوری و قرعه کشی صورت پذیرفت. استقبال خانواده¬ ها و حضور تعداد زیادی از کودکان ارومیه ای در این مسابقه نشان از موفقیت کمپین گروه مارکتینگ سیتادیوم بود.

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم سمپوزیوم گرافیتی (فستیوال نقاشی دیواری) را زمستان امسال در شهر ارومیه  برگزار کرد. گرافیتی یا نقاشی دیواری به آن دسته از دیوارنوشته ها یا نقاشی هایی گفته می شود که با انگیزه ای شخصی روی در و دیوار شهر ها و اماکن عمومی کشیده می شود. هدف از برگزاری این فستیوال، ایجاد روحیه همبستگی و امید، کشف ظرفیت¬های هنری و توسعه جریانی است مفید و موثر برای هنرهای اجرایی و هنرمندان شهر ارومیه بود. گروه مارکتینگ سیتادیوم ارومیه با توجه به شرایط موجود جهت اجرای یک کمپین اجتماعی در راستای ایجاد انگیزه و روحیه بخشی به مردم اقدام نمود. سمپوزیوم گرافیتی با عنوان "#امید_را_انتخاب_کن! هنرمندان شهر را به تقویت حس امیدواری دعوت نمود.

براساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت های بزرگ در تعیین خطر مشی های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر منافع شرکت، خواسته های مصرف کننده و منافع جامعه را مشترکاً مدنظر قرار می دهند.
این سمپوزیوم در  تاریخ10 اسفندماه98 با حضور جمعی از هنرجویان و هنرمندان در زمینه گرافیتی و نقاشی دیواری و با حضور هنرمندان سرشناس ارومیه ای به عنوان داور این مسابقه برگزار شد. جوایز نقدی این بخش به سه اثر منتخب داوری اهدا گردید. مجموعه سیتادیوم از تمامی داوران و شرکت کنندگان برنامه تقدیر نمود و گواهینامه حضور در سمپوزیوم نقاشی دیواری به همراه هدایا به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 
در بازارهای شهر تاریخی اصفهان چه می گذرد؟
شرکت دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات در ایران، تیم تحقیقات بازار خود را جهت ارائه مطالعات فرصت به کارفرما روانه شهر تاریخی و زیبای اصفهان نمود.
تحقیقات بازار جز جدایی ناپذیر و یکی از مهم ترین بخش های مارکتینگ یا همان بازاریابی است.
Market Researchیا همان تحقیقات بازار یکی از بخش های استراتژیک در پروژه های مطالعات فرصت شرکت دوان ایرانیان است. تیم تحقیقات بازار دوان که از متخصصین در بخش های مختلف املاک و مستغلات تشکیل شده است با آگاهی بر وضعیت موجود و ارزیابی دقیق نیاز بازار، جنبه روانشناختی مخاطبان بازار هدف، تحلیل قیمت های بازار، شناخت کامل رقبا در حوزه های مربوط مطالعات خود را انجام می­دهد.
شرکت دوان ایرانیان اقدامات خود را در دو بخش مطالعاتی تحلیل اطلاعات مربوط به بازار و مشتریان و تحلیل رقبا مطالعات بازار به عنوان سند پشتیان سناریوهای پیشنهادی و کلید موفقیت به کارفرمایان خود ارائه می نماید.
اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.کلان شهر اصفهان، به عنوان شهری که دارای تاریخ و فرهنگ غنی است، پتانسیل میزبانی از رویدادها در مقیاس های مختلف محلی تا بین المللی را دارد. این شهر می تواند از فرصت برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر، توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود استفاده کند. انجام تحقیقات بازار کلانشهر اصفهان با رویکرد شناخت مراکز و هسته های تجاری، راسته­ های تجاری و مراکز خرید موجود و در حال ساخت از تازه ترین دستاوردهای شرکت دوان است. از نکات مهم این بخش به روز رسانی نمودن قیمت­ها و ساخت و سازهای جدید در مطالعات بازار بوده که دید جامعی از شرایط و عوامل موثر در بازار را در اختیار متخصصین در بخش سناریوپردازی قرار می­دهد. پس از جمع آوری اطلاعات از نگاه متخصصین بازاریابی و تحلیل اطلاعات، در صورت لزوم جهت شناخت بهتر گروه مخاطب به نظرسنجی و مصاحبه های متعدد در میان مخاطبین و متخصصین می­پردازد. یکی از مهمترین اقدامات در این بخش از مطالعات، تحلیل اطلاعات بوده که با متدهای جدید و به روز صورت می گیرد.
 
 
 

فودهال سیتادیوم ارومیه با نام "سیتامیت" با افتتاح فاز اول سیتادیوم آغاز به فعالیت می‌نماید.

سیتامیت با مدیریتی یکپارچه، در فاز نخست توسعه مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه و با در برداشتن فضای کلی به مساحت 1027 مترمربع طراحی شده است و در این مجموعه انواع غذاهای مختلف با سبک های ایرانی و فرنگی سرو خواهد شد.

مدیریت بهره برداری سیتامیت به عنوان اولین فودهال بی نظیر غرب کشور به عهده برند "گروه رفتاری"، از برندهای مطرح و صاحب سبک در این عرصه می باشد. گروه رفتاری یکی از مشهورترین برندهای رستوران زنجیره‌ای و از محبوب‌ترین چلوکبابی‌های تهران به شمار می‌آید. این برند با سابقه بیش از یک قرن (از سال 1289) فعالیت در مدیریت رستوران‌ها و داشتن شعبات متعدد در تهران، توسعه جدید برند خود را در بهره‌برداری و راه‌اندازی مراکز تجاری، فودکورت و فودهال ادامه داده است. گروه رفتاری پس از مدیریت موفق بهره برداری مراکز تجاری تهران از جمله مجموعه بام‌لند تهران، به عنوان بهره‌بردار سیتامیت (فودهال سیتادیوم) مدیریت این فودهال را برعهده گرفته است.

 طبق استراتژی های دوان ایرانیان به عنوان خالق برند سیتادیوم، فضاهای خوردن و آشامیدن (F&B)، الزامی به جداسازی و جانمایی در طبقه ای مجزا را ندارند و امروز بهترین استراتژی توسعه در مراکز خرید تلفیق فضاهای خرید و فضاهای تفریحی در کنار یکدیگر است که این موضوع از طریق رعایت استانداردهای طراحی و ساخت می تواند سبب افزایش سرزندگی و حیات اجتماعی شود. همچنین دعوت از برندهای سرشناس و معتبر در بازار خرده فروشی و چیدمان مناسب اصناف در کنار مجموعه سیتامیت و مرکز خرید روزانه هایپراستار در فاز نخست توسعه سیتادیوم، این مجموعه را به یکی از بی رقیب ترین مراکز تجاری استان تبدیل کرده است.  

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از برند سیتادیوم و مرکز تجاری- تفریحی سیتادیوم ارومیه به وب سایت این پروژه مراجعه فرمایید:

citadium.ir

 

 

 

 

 

 

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاوره بازاریابی و فروش در صنعت املاک و مستغلات، مطالعات فرصت پروژه برج نام آشنا و بلند قامت میلینیوم (هزاره سوم) واقع در منطقه شش تهران را به عهده گرفته است.

مطالعات فرصت بخشی از برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار است و پیش از اقدام به تولید یک محصول جدید یا ارائه خدمات صورت می گیرد تا از این طریق بتوان بازار را برای کسب سود محتمل و درآمد ناشی از ایجاد این کسب و کار ارزیابی کرد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که در مطالعات فرصت مورد بررسی واقع می شود، پیش بینی تقاضا برای محصول و یا خدماتی است که قرار است روانه بازار شود.

شرکت دوان ایرانیان، تنها مجموعه خدماتی حرفه ای در حوزه املاک و مستغلات است که با تکیه بر دانش عمیق بازاریابی و فروش و انجام مطالعات دقیق و کامل، راه حل های کارآمد مربوط به این حوزه را ارائه می دهد.

شرکت دوان ایرانیان با انجام مطالعات فرصت در یک بازه زمانی کوتاه، انتخاب هایی را پیش روی سرمایه گذار قرار می دهد که بهترین گزینه های ممکن با توجه به توانایی ها و محدودیت های گروه کارفرما، شرایط موجود بازار املاک و مستغلات، دانش بروز و تجربه چندین ساله این تیم مشاور تلقی می شوند. در واقع شرکت دوان ایرانیان در مطالعات فرصت به کارفرمایان خود در زمینه هایی مشاوره می دهد که کارفرمایان از هویت متناسب با پروژه خود به لحاظ فیزیکی، تعریف بهترین کاربری های ممکن برای پروژه مطلع گردند. همچنین چشم اندازی روشن در مورد بهترین روش تأمین مالی با تکیه بر دانش تحلیل­ مالی متناسب با شرایط اقتصادی روز در بهترین بازه های زمانی برای فروش یا واگذاری به مشتریان خود ارائه می دهد. در نهایت نیاز پروژه به ابزارهای بازاریابی، برندینگ و فروش را در قالب بسته های مطالعات فرصت در اختیار کارفرمایان قرار می­دهد.

برج میلینیوم یا هزاره سوم از برج های بلند شهر تهران با ارتفاع بیش از 100 متر است که درخیابان شیخ بهایی و نزدیک به برج بین المللی تهران چشم اندازی گسترده از منطقه شش را  به تصویر می کشاند. برج میلینیوم با 34طبقه در زمینی به مساحت 15200 متر مربع و با زیربنایی برابر با 123000 متر مربع واقع شده است.

مطالعات فرصت در  طی روندی به صورت میدانی و کتابخانه ای در قالب گزارش های جامع از تمامی مواردی که  کارفرما را نسبت به شرایط و وضع موجود پروژه و منطقه آگاه می سازد، ارائه می گردد. این آگاه سازی اولیه کارفرمایان پروژه، به مشاوران و متخصصین تیم دوان  فرصت پردازش تمامی سناریوهای پیشنهادی را می دهد. تیم تحقیقات بازار شرکت دوان ایرانیان در بخش مطالعات فرصت این پروژه طبق روند کاری خود تسلط کامل از منطقه 6 و محدوده مورد مطالعه را پیش روی خود قرار داده است. بررسی تمامی کاربری­ های شاخص اداری، تجاری و مسکونی، تفریحی، و همچنین کاربری های چند منظوره، شناسایی رقبا و بررسی امکانات و معایب، مزایای آن ها، و تعیین و تدقیق قیمت های به روز کاربری ها در سطح منطقه از خدمات تیم تحقیقات بازار است.

ویژگی های اجتماعی، فرهنگی، تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی و نوع بافت منطقه، بررسی شریانهای ترافیکی در سطح منطقه در برنامه تیم تحقیقات بازار دوان قرار دارد.

منطقه 6  که از سویی به لحاظ هندسی به طور تقریبی در مرکزیت جغرافیایی شهر تهران قرار گرفته و از سوی دیگر به لحاظ موقعیت و همجواری با مرکز ثقل قدیمی شهر، تحت تأثیر اقداماتی که پهلوی اول در خصوص توسعه تهران انجام داد و با انتقال و حرکت تدریجی موقعیت مرکز شهر به سمت شمال و شمال غربی، از دهه 40 مرکزیت فضایی  فعالیتی پیدا نمود. مغز متفکر حکومتی، سیستم تصمیم سازی، مدیریت دولتی و همچنین موتور نظام بازرگانی - اقتصادی نوین تهران در منطقه شش استقرار یافته است.

از دیگر اقدامات این تیم، تهیه پرسشنامه ای با مضمون امکانات دفاتر اداری و کانسپت های مراکز اداری است. این اقدام برای اولین بار توسط شرکت دوان ایرانیان با هدف آشنایی بیشتر از نقطه نظرات تمامی اشخاصی که به نوعی با فضاها و دفاتر اداری در شهر تهران سرو کار دارند، صورت گرفته است. سوالات این پرسشنامه در دو سری با توجه به جامعه آماری مدیران و صاحبین دفاتر اداری، و همچنین کارمندان تدوین و به 100 نفر از مدیران عالی مرتبه از سازمان های متعدد  و 200 نفر از کارمندان سازمان های متعدد در بخش های خصوصی و دولتی ارسال شده است. هدف از تهیه این پرسشنامه بررسی نظرات صاحبین کسب و کار و مدیران در مورد دفاتر کار و تمامی امکانات به کار گرفته شده در این دفاتر جهت بهبودبخشی به کانسپت دفاتر کاری است.

 

 

 

برای کسب اطلاع از نتایج این تحقیق آماری به لینک زیر مراجعه کنید:

نتایج نظرسنجی کانسپت های اداری در مطالعات فرصت

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

قطار میلینیوم آماده به حرکت

میلینیوم نامی که به گوش مردم تهران آشناست. حتی اگر نام این پروژه را نشنیده اید قطعا هنگام عبور از بزرگراه شهید همت و تقاطع آن با خیابان شیخ ‌بهایی اسکلتی عظیم از تیر و ستون های فولادی توجه شما را به خود جلب کرده است. میلینیوم پروژه ای که از آن به عنوان بزرگترین برج مسکونی و تجاری و اولین ساختمان اسکلت تمام فلزی در ایران یاد می شود مجددا پس از سال ها در مسیر حرکت قرار گرفته است. پروژه درحال ساخت هزاره سوم یا میلینیوم از بلندمرتبه ترین برج های تهران است که شروع فعالیت ساخت آن از سال 1381 آغاز شد اما متاسفانه به دلیل مسائل و مشکلات عدیده، این پروژه تاکنون به اتمام نرسیده است.
اکنون پس از گذشت بیش از 17 سال از مطالعات اولیه این طرح، شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک، همکاری خود با کارفرمای این پروژه عظیم (تعاونی مسکن آشیانه هزاره سوم ایرانیان) را در خصوص مطالعات فرصت و مهندسی ارزش آغاز کرده است.
شركت دوان ايرانيان با تكيه بر تجارب بين المللي، بهره گیری از تجارب گروهی، خرد جمعی و دانش خبرگان اقدام به تهيه و ارائه متدهاي اجرايي مربوط به مطالعات فرصت در صنعت ساختمان ايران نموده است. خدمات تحقیقات بازار و مطالعات فرصت مربوط به این پروژه نیز در کنار رعایت چهارچوب ها و استانداردهای ساخت، مدیریت نوین جهانی، ملاحظات شرایط اقتصادی موجود و انعکاس ترجیحات کارفرما در دستور کار دوان ایرانیان قرار گرفته است.

با توجه به میزان بالای بازخوردهای مردمی و اخذ تقاضاهای صاحبین کسب و کارهای متعدد جهت همکاری با سیتادیوم در زمینه های مختلف، مرحله دوم کمپین ارومیه آغاز شد.

این کمپین با هدف مطرح شدن برند سیتادیوم، به عنوان مرکز تجاری تفریحی در شهر ارومیه، برنامه خود را طبق بررسی های انجام شده نسبت به میزان آمار بدست آمده از سطح شناخت مردم، سرمایه گذاران، فعالان کسب و کار از این برند آغاز نموده است.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در شمال غربی ایران و در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است. این پروژه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع با مساحت زیرساخت کل 119884 مترمربع در 2 فاز در حال ساخت است. فاز A به مساحت 20376 مترمربع و فاز B به مساحت 99508 مترمربع می باشد.گام اول کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه در راستای معرفی برند سیتادیوم به مخاطبین خود بوده است.

هر کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده خاص است که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی مختلف انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اهداف هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار خاص باشد. همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌شود.

تیم مارکتینگ پروژه سیتادیوم ارومیه با توجه به تعیین گروه های هدف، این بار مخاطبین خود را به دلیل رویکرد خانواده محور بودن کانسپت سیتادیوم و نقش مهم کودکان و فرزندان در خانواده، شرکت در مراسم و جشن های خانوادگی در سطح شهر در نظر گرفت. در این راستا با برگزاری جشن بزرگ خانواده و کودک در شهر ارومیه در تاریخ 24 آبان ماه در سالن 2000 نفری خانه جوان به عنوان اسپانسر برنامه به معرفی برند سیتادیوم پرداخت. یکی از اقدامات خلاقانه گروه بازاریابی جهت ارتباط با مخاطبین در سنین خردسال تا نوجوان برگزاری مسابقه نقاشی بود که با استقبال بی نظیری مواه شد. جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده بود 2 جایزه1میلیون تومانی 4 جایزه 500 هزارتومانی و 4 جایزه 250 هزارتومانی بود.

از دیگر اقدامات موثر و خلاقانه این کمپین جهت برقراری ارتباط با خانواده های ارومیه ای به عنوان مخاطبین مرکز خرید سیتادیوم برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع #خانواده سیتادیوم بود. این مسابقه پس از برگزاری جلسات همفکری در گروه مارکتینگ، با روش بازاریابی پارتیزانی، در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج سیتادیوم و دیگر پیج های پر مخاطب ارومیه ای وایرال گردید. در روزهای مسابقه ارسال عکس از لحظات مفرح و دورهمی های خانوادگی و به اشتراک گذاشتن تصاویر سیتادیوم را به عنوان برندی حامی شادی خانواده ها مطرح نمود. جوایز مسابقه پس از برگزاری قرعه کشی در قالب کارت های هدیه برای شرکت کنندگان ارومیه ای ارسال شد.

در مرحله دوم از کمپین سیتادیوم ارومیه اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با هدف اطلاع رسانی از ماهیت برند سیتادیوم به عنوان مرکز تجاری تفریحی و زمان افتتاح آغاز شد.

 

اطلاعات بیشتر از مسابقه نقاشی

 

 

صفحه1 از25