سخنرانی مهندس انیسی در نوآورد روز Demo day آواتک

مهندس بشیر انیسی، در دوره پنجم نوآورد روز( Demo Day) آواتک به عنوان یکی از حامیان و سرمایه گذاران این مجموعه سخنرانی کردند. این مراسم چندین بار در سال با هدف آشنایی فرشتگان سرمایه گذار (Business angel) از ایده های معرفی شده توسط گروه های استارتاپی برگزار می گردد. گروه های زیادی در نوآورد روز به معرفی ایده های استارتاپی خود می پردازند. در این روز، مشاوران، سرمایه گذاران و توسعه دهندگان با این ایده ها آشنا می شوند و درصورت تمایل به حمایت از هر یک از ایده های مطرح شده خواهند پرداخت.


آواتک اولین شتاب دهنده ایرانی برای جذب سرمایه و بالندگی و توسعه استارتاپ های ایرانی است. فراهم کردن سرمایه اولیه، مربی و مشاوره تخصصی، مهیا کردن فضای کار، آموزش، شبکه سازی و خدماتی همچون تبلیغات آنلاین از جمله خدماتی است که آواتک برای استارتاپ ها فراهم می کند.


مهندس انیسی به عنوان یکی از کارآفرینان ایرانی که پویایی محیط کسب و کار و رشد فعالیت های شتاب دهندگان از دغدغه اجتماعی وی است، در سخنرانی خود در روز چهارشنبه 11 مردادماه، به بیان اهمیت حمایت از استارتاپ های ایرانی پرداختند و نقش شتاب دهنده ها به عنوان حلقه اتصال میان سرمایه گذاران و استارتاپ ها را به تفصیل بیان کردند.

با آواتک بیشتر آشنا شوید: 

Avatech, accelerate the future

 

 

مهندس بشیر انیسی در جمع خانواده ماهان

مهندس بشیر انیسی، مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان، در تاریخ سوم مردادماه در جمع اعضای آکادمی موسسه ماهان حضور پیدا کرده و سمیناری با عنوان ارتقاء مهارت های سازمانی و شخصیت شناسی برگزار کردند. این کارگاه آموزشی در ساختمان تحصیلات تکمیلی ماهان برگزار شد و مهندس انیسی با حضور در جمع خانواده ماهان، به عنوان یکی از همکاران سابق این موسسه، ساعاتی پر انرژی را در کنار دیگر اعضاء سپری کردند.
مباحث مطرح شده و تکنیک های به کار گرفته شده در این کارگاه از جمله استفاده از تئوری های بازی در شناخت شخصیت و روحیه کارکنان همگی در جهت ارتقاء سطح مثبت روابط میان کارکنان و تقویت روحیه کارگروهی بود که با استقبال خوبی از سمت شرکت کنندگان در سمینار مواجه شد. به اعتقاد مهندس انیسی، شناخت درست افراد از ویژگی های ذاتی خود و همکارانشان در بهبود روابط درون سازمانی بسیار تأثیرگذار خواهد بود. از سوی دیگر مهارت های سازمانی نیز قابل اکتساب هستند که اهمیت آموزش در این امر بسیار مهم است.

 

پروژه سیتادیوم خبرساز شد

حضور فعال و نقش آفرین اصحاب رسانه، پروژه سیتادیوم را به خبر ساز ترین اتفاق تیرماه سال جاری در استان گیلان تبدیل نمود.

مراسم کلنگ زنی پروژه سیتادیوم در روز سه شنبه 27 تیرماه انجام شد و تعداد بسیار زیادی از مسئولان شهر رشت و استان گیلان در این پروژه حضور پیدا کردند. پروژه سیتادیوم با مساحت بیش از هشتاد هزارمترمربع زیر بنا، برزگترین پروژه تجاری – تفریحی استان گیلان خواهد بود. سیتادیوم مکانی برای حضور فروشگاه هایپر استار (کارفور) برای اولین بار در محدوده شمالی کشورمان خواهد بود. 

مراسم کلنگ زنی پروژه سیتادیوم

 
مراسم کلنگ زنی بزرگترین پروژه تجاری شمال کشور
 

مراسم کلنگ زنی پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی در تاریخ سه شنبه 96/4/27 برگزار شد.


این مراسم که با حضور آقای محمدعلی نجفی استاندار گیلان، آقای سیروس شفقی فرماندار رشت، آقای علی منتظر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، آقای یدالله صادقی رئیس امور اصناف و بازرگانان و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد، به طور رسمی آغاز عملیات اجرایی بزگترین مجتمع تجاری تفریحی شمال کشور در استان گیلان محسوب می شود. در این مراسم افراد مختلفی همچون استاندار محترم گیلان به بیان ویژگی های پروژه سیتادیوم پرداختند و ویژگی های این پروژه را از لحاظ مختلف بررسی کردند.
محمد علی نجفی استاندار گیلان در این مراسم، ضمن ابراز خوشحالی از آغاز به کار این پروژه عظیم اذعان داشت که سیتادیوم به عنوان پروژه بزرگ می تواند در ابعاد مختلفی به شهر رشت کمک کند که از مهمترین آنها ایجاد فضای اشتغال برای جوانان و نقش مثبت در جذب گردشگر است. آقای نجفی با اشاره به سرعت عمل در انجام و اجرای این پروژه تجاری تفریحی اشاره کرد: انشاء ا… با سرمایه گذاری در این بخش به زودی زمینه را برای جذب نیروی کار و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه فراهم می کند.
آقای علی منتظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان سیتادیوم را به دلیل ویژگی های خاصی که دارد یکی از مهمترین مراکز جذب گردشگری استان ذکر کردند. به اعتقاد ایشان این پروژه آمادگی جذب و تعامل با سرمایه گذاران خارجی و کسب برندهای خارجی با استانداردهای رسمی را دارد.


پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 5 هکتار و در موقعیت مکانی منحصر بفردی در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی طراحی شده است به نحوی که موقعیت مکانی پروژه سیتادیوم یکی از عواملی تعیین کننده در موفقیت این پروژه خواهد بود. تعیین موقعیت مکانی این پروژه به نحوی بوده است که استفاده کنندگان بتوانند بدون هیچ ترافیک درون شهری به این مقصد سفر کنند. سیتادیوم توسط یکی از بهترین مشاوران اروپایی، گروه YAP، طبق به روز ترین اصول معماری بین المللی برای یک مرکز تجاری تفریحی طراحی شده به نحوی که تمامی استانداردهای لازم برای حضور خرده فروشان (برندها) معتبر را تأمین کند. گروه معماری یاپ، با تجربه طولانی مدت خود در زمینه طراحی پروژه های تجاری و اداری به عنوان یکی از سرشناس ترین گروه های مشاور معمار در منطقه شناخته می شود. پیش بینی و رعایت استانداردهای طراحی و شناخت درست بخش های مورد نیاز در یک مجموعه تجاری به نحوی که سبب ایجاد بالاترین حد آسایش برای استفاده کنندگان باشد، از جمله ویژگی های این شرکت است. سیتادیوم اولین حضور برند معروف هایپراستار (کارفور) در خطه شمالی کشور را رقم خواهد زد که خود منجر به افزایش راحتی خانواده ها در خرید روزانه و همچنین ایجاد اشتغال برای تعدادی زیادی از افراد محلی شود. مدت زمان پیش بینی شده برای ساخت این پروژه بی نظیر 24 ماه در نظر گرفته شده است.

سازنده این پروژه عظیم شرکت رهاب آرته ایرانیان می باشد. این شرکت متشکل از مجموعه ای از با تجربه ترین متخصصین صنعت ساخت و ساز کشور است که در کنار یکدیگر ساخت بهترین پروژه شمال کشور را رقم خواهند زد. سرمایه گذار اصلی پروژه هولدینگ معتبر بوکا می باشد که به عنوان یکی از معتبرترین هولدینگ های ایرانی صاحب برندهای معروفی می باشد و سالهاست در حوزه سرمایه گذاری ساختمان نیز فعالیت داشته است. دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک در کنار این تیم از ابتدای تعریف کانسپت، مکان یابی، مدیریت گروه های مختلف در یک مجموعه همکاری و غیره حضور داشته و به عنوان مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور برندینگ نیز این همکاری را ادامه خواهد داد.

 

 

دوان ایرانیان، حامی کارامان

دوان ایرانیان همواره حامی ایده های جدید کارآفرینانه بوده و این بار نیز حمایت خود از شرکت کارامان را با مشارکت در این برنامه خلاقانه اعلام کرد.
ایده اصلی کارامان، ایجاد پلی ارتباطی میان فارغ التحصیلان دانشگاه و بازار کار است. کارامان سعی دارد تا تجربه کافی و مهارت های تجربی لازم را برای افراد تازه فارغ التحصیل شده و یا در حال تحصیل ایجاد کند تا از این طریق آمادگی بیشتری برای حضور در بازار کار داشته باشند و بتوانند با شناخت درست مهارت ها و علایق خود، آینده شغلی مناسبی را برای خود رقم زنند.
کارامان پلتفرمی آنلاین و رایگان است که پلی ارتباطی میان جوانان و شرکت های معتبر ایرانی را ایجاد می کند تا از این طریق دانشجویان و فارغ التحصیلان بتوانند با شرکت در دوره های کارآموزی و فرصت های داوطلبانه در سرتاسر ایران فرصت حضور در یک فضای کسب و کار با استانداردهای بالا را داشته باشند واز این طریق در کنار آموزش های آکادمیک، بر مهارت های تجربی خود نیز بیفزایند. این سامانه در تمام طول سال فعال است و در طی برنامه های مختلف، اقدام به جذب علاقه مندان برای شرکت در دوره های کارآموزی می کند. با توجه به رشته تحصیلی و مهارت ها و علایق شخصی هر فرد، کارامان گزینه های مناسب پیش روی این افراد را پیشنهاد می دهد و از سوی دیگر نیز با شناخت درست فرصت های کاری در شرکت های معتبر، اقدام به معرفی این افراد به مدیران شرکت ها می کند تا در صورت تأیید کارآموزان بتوانند تحت نظر کارامان دوره کارآموزی خود را شروع کنند.
به اعتقاد مهندس بشیر انیسی، پیشرفت افراد در حوزه آکادمیک و استفاده از تجربیات افراد موفق در بازار کسب و کار در کنار یکدیگر می تواند منجر به ایجاد موقعیت شغلی مطلوب شود و این همان درسی است که ما امروز می توانیم از کشورهای توسعه یافته و نحوه برقراری ارتباط در این کشورها میان بازار کار و دانشگاه بیاموزیم. سال هاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، تحصیلات عالی آکادمیک دیگر بی واسطه به محیط کار مرتبط نمی شود و جوانان با حضور در شرکت های معتبر چه به صورت داوطلبانه و چه به صورت جزئی اجتناب ناپذیر از سرفصل های درسی، چشم اندازی روشن را از آینده شغلی خود رقم می زنند.
شرکت دوان ایرانیان با داشتن معیارهای لازم از یک محیط کاری پویا و خلاقانه از تابستان 96 به عنوان یکی از همکاران کارامان آغاز به فعالیت کرده است. دوان با پذیرش تعدادی از کارآموزان علاقه مند به حضور در یک شرکت کارآفرینانه رسالت خود را در انتقال تجربیات و دانش خود به این افراد می بیند و امید دارد بتواند در این راه نقش موثری ایفا کند.

کارامان

 

فعالیت های بین المللی شرکت دوان ایرانیان این بار منجربه میزبانی از دومین شرکت طراحی و مهندسی ایتالیایی در ایران شد .
آقای Paolo Facchini مرد شماره یک شرکت 22 Lambordini، درجلسه ای مشترک با مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان آقای مهندس بشیر انیسی به بحث و گفتگو در خصوص پروژه های ساختمانی و املاک ومستغلات در ایران پرداختند.
در این جلسه هر دو شرکت به شرح فعالیت های خود پرداخته و آقای فکینی پس از آشنایی با شرکت دوان ایرانیان خوشحالی خود از آشنایی با این شرکت را ابراز داشتند. به اعتقاد ایشان تعداد شرکت هایی که همچون دوان ایرانیان فعالیت های خود را با طرحی استراتژیک از ابتدا تا انتها دنبال می کنند در دنیا اندک است. پس از آشنایی کامل هر دو شرکت با فعالیت های یکدیگر، تفاهم نامه ای بین آنها برای همکاری در پروژه های با پتانسیل همکاری بین المللی در آینده تنظیم شد. شرکت دوان ایرانیان امید دارد این همکاری آغازی برای ورود مفاهیم نوین ساخت و مدیریت مجموعه های اداری و تجاری باشد. به اعتقاد دوان مفاهیم درست و کامل از یک دفتر اداری و یا محیط تجاری هنوز به درستی وارد صنعت ساخت و ساز ایران نشده است و پروژه های موجود با استانداردهای بین المللی فاصله ای چشمگیر دارند. همکاری با شرکت های معتبر و با تجربه بین المللی در چنین پروژه هایی سبب خواهد شد فرهنگ ساخت چنین مجموعه هایی وارد فضای کاری ایران شود و به عنوان یک کلاس درس عمل کند.
برند iritali به عنوان هولدینگی بزرگ و معتبر درگاهی برای ورود فعالیت های چندین شرکت خانوادگی ایتالیایی با سابقه بلندمدت به ایران است. از زیرمجموعه های مهم این برند، شرکت L22 می باشد که در تمامی حوزه های مربوط به طراحی و ایده پردازی معماری، مجتمع های ساختمانی و طرح های شهری فعالیت دارد. این شرکت دومین شرکت طراحی و ساخت و ساز ایتالیا به لحاظ مساحت ساخت در سالهای اخیر، و سومین شرکت اروپا از همین نظر است. لومباردینی 22 سوابق بسیاری در ساخت و طراحی سازه های عظیم با کاربری های مختلف دارد و در طراحی و ساخت هتل های معتبر و معروف سرشناس است. همچنین، تسلط این شرکت به استانداردهای مجتمع های تفریحی، اداری و تجاری آن را تبدیل به مجموعه ای بی بدیل کرده است.
از جمله پروژه های شرکت L22 می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
- طراحی و اجرای ساختمان اداری مایکروسافت در میلان؛ Microsoft House
- طراحی و اجرای ساختمان اداری الکاتل در ایتالیا؛ Alcatel Lucent
- طراحی و اجرای ساختمان اصلی اداری نستله در ایتالیا؛ Bestle Headquarters
- طراحی و برندینگ ساختمان اداری هاینکن در میلان؛ Heineken
- طراحی مرکز خرید Forum Palermo
- طراحی هتل جورجیو آرمانی در ایتالیا
- طراحی مجتمع اقامتی Kempinski Residences در سوئیس
- طراحی هتل The Roman Penthouse در رم
- طراحی دیتا سنتر HP در ایتالیا
- ...

 برای آشنایی بیشتر با شرکت L22 به وب سایت این شرکت مراجعه کنید:

Lombardini22

 

پانوراما، میزبان چهره های برتر

در نخستین روزهای افتتاحیه دفتر اطلاع رسانی برج مجلل پانوراما، آقای مهدی رحمتی از نخستین مهمانان ویژه این پروژه بوده و از آن بازدید کردند.
در روز دوشنبه مورخ 22/03/96 آقای سید مهدی رحمتی دروازه ‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که جزء ۵ بازیکن پر افتخار لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ عنوان قهرمانی می باشند از برج های مسکونی پانوراما دیدن کردند. طبق گفته ایشان طراحی بی نظیر واحدهای مسکونی و شرایط پرداخت عالی این واحدها، پانوراما را تبدیل به انتخابی مناسب برای خرید و سرمایه گذاری می کند.
برج های مسکونی پانوراما بعنوان مجموعه ای منحصربفرد همراه با امکانات و خدمات ویژه برای ساکنین منطقه 5 در زمینی به مساحت 10730 مترمربع احداث گردیده است. شرکت "رهاب ساخت ماهان" سرمایه گذار و مجری این پروژه یکی از شرکت های تابع هلدینگ بوکا است که با احداث 800 واحد مسکونی و بیش از دو هزارمتر مربع از سازه های صنعتی، یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی کشور محسوب می شود. مجموعه برج های دوقلوی پانوراما شامل دو برج 182 واحدی است که طراحی خاص آن توسط مهندس فرزاد دلیری به نحوی صورت پذیرفته که تمامی واحدها دارای دید و منظری مناسب باشند و هیچ گونه اشرافی به واحدهای دیگر وجود نداشته باشد.
موقعیت مکانی ویژه، دسترسی های عالی به شریان های اصلی شهر، کارفرمای توانا و امکانات این برج ها در کنار استراتژی مناسب قیمت گذاری و شرایط پرداخت توسط شرکت دوان ایرانیان بعنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش این مجموعه موجب شده است تا این مجموعه بیش از سایر پروژه ها مورد توجه مخاطبان در این محدوده قرار بگیرد.
منطقه 5 طبق آمارهای رسمی بعنوان پر رونق ترین منطقه به لحاظ خرید و فروش ملک به حساب می آید و این موضوع نیز مزیت خاص دیگر پروژه پانوراما از حیث سرمایه گذاری می باشد.

 

 
همکاری با شرکت بین المللی TeamE

شرکت دوان ایرانیان اولین پروژه مشترک خود با شرکت چینی تیم ای در زمینه ساخت ابزارهای تبلیغاتی را با موفقیت به اتمام رساند.

بازاریابی و تبلیغات در حوزه پروژه های ساختمانی نیازمند ابزارهای تبلیغاتی بسیاری می باشد. این موضوع خصوصا در مورد پروژه های در حال ساخت بسیار حائز اهمیت است زیرا معرفی درست و کامل پروژه می تواند به خریداران بالقوه کمک کند تا تصور درستی از اتمام پروژه داشته باشند و بتوانند تصمیم گیری مناسبی برای خرید انجام دهند.
با این فرض شرکت دوان برای یکی از بهترین پروژه های مسکونی در حال ساخت خود اقدام به تهیه ماکت، انیمیشن و تری دی رندرهای با کیفیت بالا و کامل از قسمت های مختلف نمود تا بازدیدکنندگان به درستی بتوانند با بخش ها، خدمات و امکانات پروژه پانوراما آشنا شوند. برج های پانوراما در محدوده غرب تهران در حال ساخت می باشند و امکانات و خدمات ارائه شده در این پروژه آن را تبدیل به یکی از پروژه های بی نظیر مسکونی شهر تهران کرده است.
دوان ایرانیان همواره اهمیت متریال های تبلیغاتی در راستای برنامه های بازاریابی و برندینگ پروژه های مختلف تحت مدیریت خود را در نظر داشته است و در همین راستا با شرکت های تبلیغاتی متعددی مذاکره کرده است. یکی از این شرکت ها که از شهرت بسیار مناسبی در سطح بین الملل و خصوصا در ناحیه خاور میانه برخوردار است شرکت تیم ای TeamE می باشد. آشنایی شرکت دوان و این شرکت از نمایشگاه املاک و مستغلات cityscape آغاز شده است. تعریف یک پروژه مشترک بین این دو شرکت مشکلات فراوانی را به همراه داشت که از جمله آنها می توان به انتقال درست و بی نقص اطلاعات برای ساخت ماکت، انیمیشن و تری دی اشاره کرد. از دیگر مشکلات موضوع انتقال پول و ایجاد اعتماد فی ما بین اشاره کرد.
شرکت تیم ای پس از انجام تحقیقات در بازار ایران و واقف شدن به اعتبار بالای شرکت دوان ایرانیان و تجربه بالای این شرکت، خواستار همکاری مشترک طولانی مدت با دوان شد و واحد بین المللی دپارتمان بازاریابی شرکت دوان توانست به خوبی تمام سناریوهای لازم برای تهیه ابزارهای تبلیغاتی را در اختیار این شرکت قرار دهد و در طول زمان ساخت آنها را همراهی کرده و پاسخگوی تمامی سوالات و نقاط مبهم باشد. این ارتباط سه ماهه در فرآیند ساخت پکیج کاملی از ابزارهای تبلیغاتی برای پروژه مسکونی پانوراما با موفقیت به اتمام رسید و به عنوان اولین همکاری مشترک دوان و تیم ای ثبت شد.

شرکت تیم ای دارای ملیت چینی می باشد و دفتر مرکزی آن در شهر گوانجو واقع شده است. این شرکت فعالیت مستقل خود را از سال 2004 شروع کرده است. تیم ای دارای 500 پرسنل می باشد و در مجموع در کشور چین دارای 10 شعبه و دفتر است. این شرکت همچنین در محدوده آفریقای غربی و سنگاپور دو شعبه دارد و فعالیت بسیار زیادی در کشور امارات متحده عربی انجام می دهد. تیم ای در پنج گروه ساخت ماکت، تهیه انیمیشن های سه بعدی، تهیه رندرهای سه بعدی، برگزاری نمایشگاه های مولتی مدیا و فعالیت در حوزه تولید نرم افزارها و حوزه دیجیتال فعالیت می کند. طبق بررسی های صورت گرفته در بین دیگر شرکت های چینی و برخی دیگر از شرکت های منطقه، تیم ای جزو شرکت هایی است که تمامی فعالیت های مولتی مدیای مرتبط با پروژه های ساختمانی را به صورت پکیج انجام می دهد و نیازی به برونسپاری بخشی از این فعالیت ها ندارد. همکاری شرکت تیم ای با developer های بزرگی همچون شرکت Emaar در تعدادی زیادی از پروژه های این شرکت از نقاط قوت آن محسوب می شود.

 

 

شرکت دوان ایرانیان بعنوان کارگزار انحصاری فروش و بازاریابی برج مجلل پانوراما جلسات متعددی را با شرکت رهاب ساخت ماهان بعنوان سازنده و مجری، در خصوص پیشبرد هرچه بهتر این پروژه در مسیر ایجاد ارزش آفرینی برای مالک و مخاطبان برگزار نمودند. پیشنهاد ایجاد و اجرای مدیریت بهره برداری بهمراه تضمین این حوزه، گام موثری دیگری است که منجر به ایجاد ارزش افزوده ای مضاف بر دیگر مزایای پروژه می باشد. مهندس بشیر انیسی کارآفرین برتر کشور بعنوان مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، با ارائه مفهمومی نوین در صنعت ساختمان به این شرکت، در راستای ارائه خدماتی ویژه به خریداران پس از تحویل و بهره برداری موجب آسایش و رضایت در زندگی ساکنین خواهد بود همچنین در جهت ارتقای سطح ارائه خدمات در حوزه صنعت ساختمان حرکتی ارزش آفرین نیز می باشد.
مهندس انیسی در این حوزه معتقد است که: متداولترین روش های برند شدن در این صنعت بهره گیری از معماران بنام و سازندگان معتبر است. حال آنکه باید به موضوع از دید نوینی نگریست:
برندینگ در صنعت ساختمان امروزه تنها نشأت گرفته از نام و شهرت معمار نمی تواند باشد و این موضوع مدت هاست که دیگر نمی تواند سبب شهرت و ماندگاری یک ساختمان شود. چهار عامل در کنار یکدیگر برند یک ساختمان را تشکیل می دهند: موقعیت مکانی، تصویر ذهنی، عملکرد و خدمات.

بیشتر بخوانید


از میان عناصر چهارگانه برندینگ، خدمات موضوعی است که اصلی ترین نقش را در ادامه حیات یک بنای بلند می تواند ایفا کند. در حالیکه موقعیت مکانی، تصویر ذهنی و عملکرد ساختمان سهم بسزایی در انتخاب یک ساختمان برای خرید و یا اجاره دارند، خدمات عنصری است که در حفظ جایگاه ساختمان در بازار نقش مهمتری را برعهده دارد. امروزه بناهای بلندمرتبه نیاز به ساز و کاری جامع تر و سازمان یافته تر برای دریافت خدمات مداوم دارند و این موضوع در قالب مدیریت اموال باید در فرآیندی نظام مند تعریف شود. ت نقش مدیریت اموال و ارائه خدمات در راستای برندینگ پروژه باید از همان فازهای اولیه تصمیم گیری و طراحی ساختمان در نظر گرفته شود تا موجب فرآیندی کارآمد گردد.
چرخه حیات یک ساختمان بلندمدت است، بنابراین برای یک شرکت برند همواره این موضوع که عملکرد ساختمان را به روز نگه دارد و یا ارزش ساختمان را در طی مدت طولانی به صورت پایدار حفظ کند اهمیت دارد. از سوی دیگر، گاهی این اعتبار برای یک شرکت از طریق همکاری با دیگر شرکت های برند دیگر به وجود می آید. گاهی تنها به اعتبار یک شرکت ارائه دهنده خدمات است که مشتریان جذب یک محصول می شوند و این شرکت ها تأثیری بسیار مثبت را برای شرکت سازنده ایفا می کنند، زیرا مداومت دریافت امکانات با کیفیت بالا در طول عمر استفاده از آن ساختمان برای آنها بسیار مهم است. در واقع مدیریت صحیح کمک می کند تا طول مفید یک محصول در بالاترین حد ممکن قرار گیرد.

در واقع هدف این است که در پروژه منحصربفرد پانوراما شرکت رهاب ساخت ماهان بعنوان مدیر بهره بردار، همچنان همراه مالکان و ساکنان خواهد ماند تا ضامن آسایش و آرامش آنان باشد. این شرکت سلامت تمامی استحکامات و تاسیسات برج های پانوراما را به مدت 2 سال، بدون هیچ قید و شرطی تضمین می کند و به مدت 20 سال نیز خدمات پشتیبانی و نگهداری از آنها را به عهده می گیرد. این پروژه با تکیه بر دانش و تجربه توانمندترین گروه های اجرایی و با به کارگیری بهترین مصالح و ملزومات ساخته می شود و در عین حال به مدرن ترین دستگاه های تاسیساتی و کنترلی مجهز است. به این ترتیب، ساکنان پانوراما از آرامش خاطر امنیت کاملی برخوردار خواهند داشت.

 

 

 

 

 

صفحه1 از18