دلایل فروش موفق و بی سابقه برج مریم

مهندس بشیر انیسی: فروش برج مریم از تیر ماه سال جاری آغاز شد و در کمتر از 70 روز کاری بیش از 70 درصد از واحدهای برج مریم (64 واحدی) بفروش رسید.

این آمار برای کمتر کسی قابل باور می باشد،خصوصاً وقتی بدانند شرایط فروش واحدهای فوق تقریباً نقدی است.

برج مریم با مالکیت شرکت سرمایه گذاری بیمه ایران اکنون رکورد فروش را در پروژه های مسکونی تهران شکسته و پر فروش ترین پروژه بوده است  و بخشی از دلایل آن موارد ذیل بوده است:

 

  • اعتبار مالک
  • کیفیت ساخت
  • معماری زیبای مهندس فرزاد دلیری
  • طراحی استراتژی های موفق بازاریابی و فروش  توسط شرکت دوان
  • هماهنگی بسیار بالای تیم دوان (کارگزار مهندسی فروش) با مدیران و مسئولان شرکت سرمایه گذاری بیمه ایران (کارفرما)

تیم اجرائی پروژه مریم متشکل از 3 نفر ثابت در دفتر پروژه و 2 نفر ثابت در دفتر مرکزی و 3 نفر غیر ثابت (نظارت و مدیریت ) عملکرد نسبتاً خوبی ارائه کرده است ولی هنوز انتظارات هیئت مدیره را در این پروژه نتوانسته است برآورده کند (فروش کل واحدها در 30 روز) و امید است با برنامه ریزی مجدد تا آخر آبان کل پروژه بفروش می رسد.