بازی مجازی گلف، ایده ای آشنا در سیتی اسکیپ ابوظبی

زمانیکه شرکت دوان ایرانیان در سال 1392 به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش دهکده گلف سرزمین ایرانیان فعالیت می نمود از جمله پیشنهادهای جذاب بصری به جهت جذب مخاطبان و خبرپراکنی، برپا نمودن بازی مجازی گلف در محل دفتر فروش پروژه جهت استفاده بازدید کنندگان و خریداران ویلاهای این دهکده منحصر به فرد بود. لیکن، به دلیل عدم تأمین بودجه و برخی مسائل دیگر در آن زمان، این ایده بازاریابی اجرائی نشد و تنها بخش کوچکی که شامل یک حول وپاترهای گلف و توپ و پایه توپ جهت زدن شات های ابتدایی بود فراهم گردید.

پس از گذشت 3 سال از این پیشنهاد، این ایده هوشنمدانه توسط یکی از شرکت های کارگزاری مهندسی بازاریابی و فروش پروژه دهکده گلف در نمایشگاه املاک و مستغلات، Cityscape که فروردین ماه 95 درشهر ابوظبی برگزار شد به اجرا در آمد.

این ایده هوشنمدانه تبدیل به ابزار تبلیغاتی قوی برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه مذبور و همچنین کسب اطلاعات در خصوص پروژه و نحوه و شرایط سرمایه گذاری گردید. ابزارها و متدهای به روز و نوین و همچنین متناسب با هویت و مقیاس یک پروژه، بسیار می توانند در کارآمدی فرآیند بازاریابی و فروش موثر باشند.

امروزه با توجه به رقابت بسیار زیاد سازندگان بر سر جذب سرمایه گذاران در حوزه املاک و مستغلات، علاوه برارتقا کیفیت ساخت و ارائه خدمات، هوشنمدی در استفاده از ابزار های نوین بازاریابی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف فروش را ایفا نمی نماید و غفلت فروشندگان در به کار گیری این حوزه می تواند بستر مناسبی جهت پیشی گرفتن رقبا ایجاد نماید.

تماشای ویدئو