شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور توسعه یک برند ورزشی بین المللی در ایران انتخاب شد

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور توسعه یک برند ورزشی بین المللی در ایران انتخاب شد.
برای دومین بارشرکت دوان ایرانیان همکاری با یک شرکت بین المللی معتبر در زمینه توسعه و مکانیابی را در لیست پروژه های اجرایی خود قرار داد.
توسعه کسب و کار دارای ابعاد مختلف می باشد که یکی از این بعدها ، استراتژی توسعه نمایندگی (توسعه از طریق فرانچایز) می باشد و از مهمترین اقدامات در حوزه فرانچایز، مکانیابی است. در انتخاب مکان، درک صحیح و جامع از خدمات قابل ارائه و شناخت مشتریان هدف دریافت کننده آن خدمات بسیار حائز اهمیت است. ارائه خدمات درست در محل درست برای مخاطب درست تضمین کننده موفقیت کسب و کار می باشد. در همین راستا اقداماتی چند مرحله ای برای یافتن  پاسخ مناسب  طرح ریزی و اجرا می گردد.
این بار شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور مکانیابی استراتژی توسعه یک مجموعه ورزشی بین الملی برگزیده شد. در جریان این همکاری شناسایی و تدوین استراتژی توسعه در دپارتمان بازاریابی شرکت دوان ایرانیان در دستور کار قرار گرفت .
باشگاه های ورزشی مختص رشته های بدنسازی در ایران دارای مخاطب بسیار محدودی هستند و طبق مطالعات انجام شده، ضریب نفوذ و جذب مخاطب آنها در ایران تنها 2 درصد می باشد. عوامل متعددی همچون عدم استطاعت مالی، نداشتن زمان کافی، عدم اعتماد به نفس برای حضور در یک فضای ورزشی و غیره سبب شده است که این فضاها تنها مورد استفاده قشر محدودی قرار بگیرند و فراگیر نباشند. همچنین عوامل دیگری همچون استاندارد نبودن نور محیط، دیزاین نامناسب داخلی و چیدمان دستگاه ها و عدم آموزش های جانبی و عدم مدیریت ارتباط با مشتری سبب می شود که استفاده کنندگان نیز رضایت بالایی از فضاهای ورزشی نداشته باشند.
در همین راستا و با شناخت مشکلات سر راه برای عدم فراگیری باشگاه های ورزشی، یک برند معتبر بین المللی با مطالعه دقیق نسبت به بازار ورزشی ایران، قصد ورود به این مارکت را دارد. این برند ورزشی قصد دارد با راه حل هایی جدید برای تمامی معضلات موجود بر سر راه توسعه باشگاه های بدنسازی وارد فضای ورزشی ایران شود.
همزمان با تدوین و توسعه چارچوب و مدل کسب و کار برای ورود به بازار ایران توسط این برند ورزشی، مدیران ارشد این مجموعه همکاری با یک شرکت مشاوره در حوزه املاک و مستغلات که بر بازار ایران، نحوه مذاکرات، روش های بازاریابی و مکانیابی و شناخت مخاطب در این حوزه تسلط کامل داشته باشد را ضروری دانسته اند. تدوین استراتژی های توسعه در بازار املاک ایران نیازمند تجربه و دانش کافی توسط کارشناسان بومی است و در همین راستا مدیران این مجموعه ورشی شرکت دوان ایرانیان، اولین شرکت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان، را از میان دیگر مجموعه ها به عنوان مشاور توسعه انتخاب کرده و قرارداد همکاری میان دو شرکت بسته شده است.
پیش از این نیز شرکت دوان ایرانیان مشاوره توسعه و مکانیابی یک برند خرده فروشی معتبر بین المللی  را به عهده داشته است. تجربه موفق این شرکت در شناخت بازار، انتخاب موقعیت های توسعه و مکانیابی دقیق و منطبق با نیازهای کارفرما، تجربه ای بسیار خوب را برای این شرکت در تدوین استراتژی های مکانیابی و شناخت بازار فراهم آورده است.