پانوراما، نزدیک به حرکت

 

پیرو انتخاب شرکت دوان ایرانیان به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی تجاری پانوراما، واحد بازاریابی شرکت دوان ایرانیان اقدام به ارسال پروپوزال بازاریابی، فروش و استراتژی قیمت گذاری این مجموعه برای "شرکت رهاب ساخت ماهان" سرمایه گذار و مجری این پروژه، نمود. این گزارش حاصل کار یک تیم مشترک 8 نفره در واحدهای توسعه، بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت دوان The 1 Iranian در مدت زمان 115 روز کاری می باشد.
در همین راستا مدیر توسعه شرکت دوان آقای مهندس نظیر انیسی اشاره کردند که استراتژی های تعیین شده در صورت تایید توسط کارفرما، برج های مسکونی پانوراما را به یکی از شاخص ترین پروژه های غرب تهران در زمینه، نحوه ارائه خدمات فروش، رضایت مشتریان در فرآیند خرید تا پس از تحویل، بهره برداری و مدیریت ساختمان تبدیل خواهد نمود. ساکنین آینده این دو برج مفاهیم جدیدی از مباحث مربوط به مدیریت برداری بهمراه تضمین را تجربه خواهند نمود که عامل برای آسایش و رضایت در زندگی محسوب می شود.
همچنین ایشان افزودند که این پروپوزال شامل کلیات مهندسی بازاریابی و فروش، بررسی و توضیح شرایط مختلف دوران رونق و رکود، ارائه نتایج بزگترین تحلیل پیش بینی بازار مسکن انجام شده توسط شرکت دوان ایرانیان، بررسی موقعیت کلی و جزئی پانوراما، اسناد و فرم RFI، بررسی نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید SWOT و بررسی ارزیابی استراتژی ها بر این اساس، فعالیت های برندینگ و بازاریابی، مطالعات میدانی گسترده منطقه 5، بررسی پروژه های پیشین شرکت به منظور جایگاه یابی و رفع نیاز مخاطب، برندینگ، نام گذاری و ارائه کمپین مدون و مناسب، پیشنهادات طراحی جهت دفتر اطلاع رسانی و در نهایت ارائه سناریوهای پیشنهادی قیمت گذاری براساس تست مفهومی و عوامل موثر، می باشد.
مجموعه مسکونی پانورراما همانطور که پیش تر گفته شد، شامل دو برج 19 طبقه با طراحی منحصربفرد توسط مهندس فرزاد دلیری میباشد که به جهت قرارگیری در یکی از زیباترین مناطق سرسبز در محدوده منطقه 5 دید 360 درجه ای به شهر تهران خواهد داشت. همچنین وجود امکانات رفاهی و تفریحی خاص با سرانه فضای سبز بالا و سهولت دسترسی به اتوبان های همت، باکری و خیابان های اصلی، کارگاه فعال ساختمانی، این مجموعه را به یکی از پروژه های ویژه در منطقه تبدیل کرده است.