پانوراما، اجرای مفهوم نوین در مسیر مدیریت ساختمان

شرکت دوان ایرانیان بعنوان کارگزار انحصاری فروش و بازاریابی برج مجلل پانوراما جلسات متعددی را با شرکت رهاب ساخت ماهان بعنوان سازنده و مجری، در خصوص پیشبرد هرچه بهتر این پروژه در مسیر ایجاد ارزش آفرینی برای مالک و مخاطبان برگزار نمودند. پیشنهاد ایجاد و اجرای مدیریت بهره برداری بهمراه تضمین این حوزه، گام موثری دیگری است که منجر به ایجاد ارزش افزوده ای مضاف بر دیگر مزایای پروژه می باشد. مهندس بشیر انیسی کارآفرین برتر کشور بعنوان مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، با ارائه مفهمومی نوین در صنعت ساختمان به این شرکت، در راستای ارائه خدماتی ویژه به خریداران پس از تحویل و بهره برداری موجب آسایش و رضایت در زندگی ساکنین خواهد بود همچنین در جهت ارتقای سطح ارائه خدمات در حوزه صنعت ساختمان حرکتی ارزش آفرین نیز می باشد.
مهندس انیسی در این حوزه معتقد است که: متداولترین روش های برند شدن در این صنعت بهره گیری از معماران بنام و سازندگان معتبر است. حال آنکه باید به موضوع از دید نوینی نگریست:
برندینگ در صنعت ساختمان امروزه تنها نشأت گرفته از نام و شهرت معمار نمی تواند باشد و این موضوع مدت هاست که دیگر نمی تواند سبب شهرت و ماندگاری یک ساختمان شود. چهار عامل در کنار یکدیگر برند یک ساختمان را تشکیل می دهند: موقعیت مکانی، تصویر ذهنی، عملکرد و خدمات.

بیشتر بخوانید


از میان عناصر چهارگانه برندینگ، خدمات موضوعی است که اصلی ترین نقش را در ادامه حیات یک بنای بلند می تواند ایفا کند. در حالیکه موقعیت مکانی، تصویر ذهنی و عملکرد ساختمان سهم بسزایی در انتخاب یک ساختمان برای خرید و یا اجاره دارند، خدمات عنصری است که در حفظ جایگاه ساختمان در بازار نقش مهمتری را برعهده دارد. امروزه بناهای بلندمرتبه نیاز به ساز و کاری جامع تر و سازمان یافته تر برای دریافت خدمات مداوم دارند و این موضوع در قالب مدیریت اموال باید در فرآیندی نظام مند تعریف شود. ت نقش مدیریت اموال و ارائه خدمات در راستای برندینگ پروژه باید از همان فازهای اولیه تصمیم گیری و طراحی ساختمان در نظر گرفته شود تا موجب فرآیندی کارآمد گردد.
چرخه حیات یک ساختمان بلندمدت است، بنابراین برای یک شرکت برند همواره این موضوع که عملکرد ساختمان را به روز نگه دارد و یا ارزش ساختمان را در طی مدت طولانی به صورت پایدار حفظ کند اهمیت دارد. از سوی دیگر، گاهی این اعتبار برای یک شرکت از طریق همکاری با دیگر شرکت های برند دیگر به وجود می آید. گاهی تنها به اعتبار یک شرکت ارائه دهنده خدمات است که مشتریان جذب یک محصول می شوند و این شرکت ها تأثیری بسیار مثبت را برای شرکت سازنده ایفا می کنند، زیرا مداومت دریافت امکانات با کیفیت بالا در طول عمر استفاده از آن ساختمان برای آنها بسیار مهم است. در واقع مدیریت صحیح کمک می کند تا طول مفید یک محصول در بالاترین حد ممکن قرار گیرد.

در واقع هدف این است که در پروژه منحصربفرد پانوراما شرکت رهاب ساخت ماهان بعنوان مدیر بهره بردار، همچنان همراه مالکان و ساکنان خواهد ماند تا ضامن آسایش و آرامش آنان باشد. این شرکت سلامت تمامی استحکامات و تاسیسات برج های پانوراما را به مدت 2 سال، بدون هیچ قید و شرطی تضمین می کند و به مدت 20 سال نیز خدمات پشتیبانی و نگهداری از آنها را به عهده می گیرد. این پروژه با تکیه بر دانش و تجربه توانمندترین گروه های اجرایی و با به کارگیری بهترین مصالح و ملزومات ساخته می شود و در عین حال به مدرن ترین دستگاه های تاسیساتی و کنترلی مجهز است. به این ترتیب، ساکنان پانوراما از آرامش خاطر امنیت کاملی برخوردار خواهند داشت.