در بازارهای شهر تاریخی اصفهان چه می گذرد؟

شرکت دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات در ایران، تیم تحقیقات بازار خود را جهت ارائه مطالعات فرصت به کارفرما روانه شهر تاریخی و زیبای اصفهان نمود.
تحقیقات بازار جز جدایی ناپذیر و یکی از مهم ترین بخش های مارکتینگ یا همان بازاریابی است.
Market Researchیا همان تحقیقات بازار یکی از بخش های استراتژیک در پروژه های مطالعات فرصت شرکت دوان ایرانیان است. تیم تحقیقات بازار دوان که از متخصصین در بخش های مختلف املاک و مستغلات تشکیل شده است با آگاهی بر وضعیت موجود و ارزیابی دقیق نیاز بازار، جنبه روانشناختی مخاطبان بازار هدف، تحلیل قیمت های بازار، شناخت کامل رقبا در حوزه های مربوط مطالعات خود را انجام می­دهد.
شرکت دوان ایرانیان اقدامات خود را در دو بخش مطالعاتی تحلیل اطلاعات مربوط به بازار و مشتریان و تحلیل رقبا مطالعات بازار به عنوان سند پشتیان سناریوهای پیشنهادی و کلید موفقیت به کارفرمایان خود ارائه می نماید.
اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.کلان شهر اصفهان، به عنوان شهری که دارای تاریخ و فرهنگ غنی است، پتانسیل میزبانی از رویدادها در مقیاس های مختلف محلی تا بین المللی را دارد. این شهر می تواند از فرصت برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر، توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود استفاده کند. انجام تحقیقات بازار کلانشهر اصفهان با رویکرد شناخت مراکز و هسته های تجاری، راسته­ های تجاری و مراکز خرید موجود و در حال ساخت از تازه ترین دستاوردهای شرکت دوان است. از نکات مهم این بخش به روز رسانی نمودن قیمت­ها و ساخت و سازهای جدید در مطالعات بازار بوده که دید جامعی از شرایط و عوامل موثر در بازار را در اختیار متخصصین در بخش سناریوپردازی قرار می­دهد. پس از جمع آوری اطلاعات از نگاه متخصصین بازاریابی و تحلیل اطلاعات، در صورت لزوم جهت شناخت بهتر گروه مخاطب به نظرسنجی و مصاحبه های متعدد در میان مخاطبین و متخصصین می­پردازد. یکی از مهمترین اقدامات در این بخش از مطالعات، تحلیل اطلاعات بوده که با متدهای جدید و به روز صورت می گیرد.