استراتژی و همفکری در دل نصف جهان

دوان ایرانیان جلسات تخصصی بازاریابی و فروش مرکز تجاری فیروزه اصفهان را در شهرهای تهران و اصفهان با کارفرمایان پروژه آغاز کرده است. دوان طی این جلسات پروپوزال های توسعه، استراتژی‌های فروش، پوزیشنینگ پروژه، برندینگ پروژه، پروپوزال های بازاریابی و ... را به عنوان پیش درآمدی از اقدامات کلیدی خود به کارفرما ارائه نموده است.

مرکز تجاری فیروزه در منطقه 6 اصفهان و ابتدای خیابان چهار باغ بالا در زمینی به مساحت 2357 مترمربع واقع شده است. مساحت زیر بنای ناخالص پروژه 16.778 مترمربع و زیر بنای خالص کل 7.133 متر مربع و مساحت مفید تجاری در این پروژه حدود 5.908 متر مربع است. این پروژه دارای 9 طبقه بوده که کاربری طبقات منفی چهار تا منفی دو، پارکینگ، انباری و تأسیسات است. کاربری طبقه زیر همکف، اول و دوم مجموعه تجاری، کاربری طبقه سوم، فودکورت و طبقه چهارم رستوران است. کارفرمای این پروژه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود است که سابقه درخشانی در عملیات اجرایی پروژه های مسکونی، تجاری و اداری دارد.

شرکت دوان ایرانیان در هر پروژه و متناسب با شرایط و ویژگی های آن، پیشنهادات نوین و درخور توجهی به کارفرمایان ارائه می دهد. در مرکز تجاری فیروزه اصفهان نیز باتوجه به موقعیت مکانی پروژه، بررسی پتانسیل های توسعه، بررسی شرایط بازار و دیگر ویژگی های پروژه راهکارها و راه حل های منحصر به فردی در جهت فروش و بهره برداری هرچه بهتر این مرکز ارائه می نماید و در صورت توافقات در گام های بعدی نیز مانند یک تیم منسجم در کنار پروژه حضور خواهد داشت.

 

 

 

در حال حاضر سیتادیوم رشت در مرحله دوم پیش فروش، تنها 20 درصد از واحدهای فاز اول و دوم را با شرایط ویژه واگذار می کند و این فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاران، صاحبین کسب و کار و افراد صاحب سبک و ایده می باشد.

پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51306 مترمربع در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی قرار دارد. سیتادیوم به عنوان بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی علاوه بر فضاهای تجاری شامل فضاهای تفریحی متعددی از جمله بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، اثنیک هال، سالن های ورزشی تخصصی، اسپا، سرزمین کودک و ... می باشد و هم اکنون در حال ساخت است. سیتادیوم در دو فاز بهره برداری می گردد که فاز اول آن شامل طبقه همکف و اول در اسفند 1400 به بهره برداری می رسد.

دوان ایرانیان به عنوان خالق برند مراکز زنجیره ای تجاری تفریحی سیتادیوم، بهره برداری و مدیریت ساخت سیتادیوم رشت را برعهده داشته و مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مالک این پروژه آوانگارد دیلمان بوده و با سرمایه گذاری گروه صنعتی طبیعت میهن و مدیریت ساختمانی شرکت رهاب ساخت ماهان هم اکنون در حال ساخت است.

این روزها جلسات پیش فروش مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت با حضور مدیران فروش این مرکز در رشت و تهران در حال برگزاری است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط واگذاری واحدها با شماره 09123867777 با ما در تماس باشید.

 

 

 
دوان ایرانیان 13 ساله شد!

پس از بیش از یک دهه فعالیت موفق در صنعت ساختمان  در سالروز 13 امین سال تاسیس دوان ایرانیان به عنوان خانواده دوان دورهم جمع شدیم تا بار دیگر لحظات خوشی را سپری کرده و موفقیت خانواده دوان را در نزدیک شدن به چشم اندازهای شرکت جشن بگیریم. شرکت دوان ایرانیان در سال 1385 برای اولین بار فعالیت حرفه ای و بین المللی خود را با رنگ و بوی تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و مدیریت راهبردی در حوزه صنعت ساختمان آغاز کرد. برپایه تجاربی از جمله مدیریت سرمایه، کاهش ریسک، بازاریابی و فروش و همچنین ارزیابی پتانسیل های شروع کسب و کار، پس از بررسی بازار ایران و بخش های مختلف خدماتی صنعت ساختمان، مسیر پیش روی خود را درخشان دید و در سال 1386 به طور رسمی به ثبت رسید.

موسسین شرکت با همکاری مشاوران زبده خارجی و ایرانی (بهترین ها در هر بخش) و شناخت دقیق بایدها و نبایدها، دوان ایرنیان را به عنوان اولین شرکت توسعه دهنده  Development Solution ارائه کننده خدمات مهندسی و بازاریابی و فروش به فعالان صنعت ساختمان در ایران تاسیس کردند. دوان ایرانیان به سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان خدمات و راهکارهای نوین و دانش بنیانی جهت مدیریت سرمایه و موفق شدن در بازار کنونی از جمله مطالعات اولیه سرمایه گذاری، تدوین استراتژی های مناسب جهت ورود به بازار، مطالعات فرصت، تحقیقات بازار، برندینگ پروژه های ساختمانی و استراتژی های قیمت گذاری و بازاریابی و فروش را ارائه می کند و اولین شرکتی است که مفاهیمی به­ روز از جمله "فروش انحصاری" و "مطالعات  فرصت" را در صنعت ساختمان و املاک و مستغلات ایران تعریف کرده است. به جهت ارائه این خدمات نوین و جهانی در حوزه صنعت ساختمان، مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، مهندس بشیر انیسی در سال 1387 به عنوان کارآفرین برتر و در سال 1388 به عنوان جوان برتر ایرانی شناخته شد.

هدف اصلی دوان توجه به نگاه مصرف کننده و ارائه خدمات به روز دنیا در حوزه املاک و مستغلات است و چشم انداز این شرکت تبدیل شدن به بخش جدایی ناپذیر صنعت ساختمان کشور است؛ به طوری که پروژه های بزرگ حوزه صنعت ساختمان بدون وجود رویکردی علمی به این حوزه و یک مشاور بازاریابی و فروش انجام نپذیرد.

14 ام مهرماه 1399 ، 13 سال از اولین روز ارائه خدمات صنعت ساختمان توسط دوان ایرانیان گذشت و دوان یک سال دیگر خدماتی صادقانه، حرفه ای، خلاق و منحصر به فرد را به مشتریانش ارائه کرد. آن چه این شرکت را در این سال ها متمایز کرده، یکپارچگی خدمات ارائه شده و سرعت عمل این سازمان است. رویکرد اصلی دوان ایرانیان بر پایه شعار Putting you first دادن ارزش به مشتریان خود بوده و بر همین اساس خود را نسبت به اتلاف سرمایه و توانمندسازی مشتریانش مسئول می داند. دارایی ارزشمند دوان، نیروی کار حرفه ای، خلاق، خودانگیخته و متعهدی است که مانند یک خانواده خود را در تمامی موفقیت های شرکت شریک دانسته و در جهت حفظ ارزش های دوان به پیش می روند.

 

برند معتبر جین وست به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت پوشاک، با امضای تفاهم نامه حضور، همکاری خود را در فازهای A و B مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم اعلام­ کرده و تا به امروز و افتتاحیه فاز اول پروژه همراه این مرکز تجاری بوده است. پس از افتتاحیه برندهای نام آشنای چرم مشد و پریما پلاس، فروشگاه این برند محبوب نیز در 13 شهریورماه 1399 با در نظر گرفتن شرایط خاص همه­ گیری ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و بدون برگزاری رویداد و جشن افتتاحیه در سیتادیوم ارومیه شروع به کار کرد. همچنین پس از افتتاح اولین کافه بستنی برند پریما در سیتادیوم ارومیه، برند جین ­وست نیز در حال تدارک در جهت افتتاح اولین شعبه مخصوص کودکان یا جین وست کیدز، برای اولین بار در سیتادیوم ارومیه است.

جین وست در حال تدارک  شعبه کیدز خود در سیتادیوم ارومیه 

برند جین وست Jeans West یک برند خرده فروشی (Retailer) با سابقه ای 48 ساله در صنعت مد و پوشاک است. این برند که سبک فعالیت آن کژوال است، فعالیت خود را در ایران از اکتبر 2008 آغار نموده و اکنون با تعداد بیش از 31 شعبه در تهران و شهرهای بزرگ ایران بیشترین تعداد فروشگاه در بازار Retail Fashion را افتتاح نموده است و یکی از مورد توجه ترین برندها در بازار پوشاک ایران به حساب می­آید.

شرکت دوان ایرانیان، مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم، در سیتادیوم ارومیه به دنبال خلق فضاهایی نوین با استاندارهای بین­المللی و درخور بزرگ­ترین برندهای مطرح درکشورمان است. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و زیربنای کل 119884 مترمربع در فازهای A و B تعریف شده است. فاز A این مرکز با حضور فروشگاه های خرده فروشی از جمله جین وست و دیگر برندهای معتبر افتتاح شده و فاز بعدی آن در حال ساخت می­باشد.

شروع به کار اعضای جدید در خانواده سیتادیوم!
 

برند های نام آشنا و مطرح چرم مشهد و پریما پلاس در مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را یک ماه پس از حضور اولین هایپر استار در پروژه سیتادیوم غرب کشور، آغاز کردند تا با توجه به وجود چالش های پیش رو در ماه های اخیر ما به قول و وعده خود در خصوص افتتاحیه این مرکز عمل کرده باشیم. شرکت دوان ایرانیان، مشاور بازاریابی و فروش و مدیریت توسعه مراکز خرید زنجیره­ای سیتادیوم با توجه به تمامی مشکلات پیش آمده ناشی از کرونا، در شرایطی که کار کردن تمهیدات خاصی را می طلبد، سعی کرده است تا با مدیریت شرایط بهترین برند ها را در سیتادیوم گرد هم جمع کند تا تضمینی باشد برای کیفیت بالای محصولات و دلگرمی مشتریان سیتادیوم. همچنین در شرایط کنونی جهت احترام به سلامتی یکدیگر و انطباق با شرایط جامعه، سیتادیوم ارومیه برنامه افتتاحیه­ای را برای آغاز به کار برندها در نظر نمی­گیرد تا از ریسک بالای تجمع افراد جلوگیری نماید.

حضور پریما پلاس و چرم مشهد درغرب کشور

کافه پریما پلاس، اولین کافه بستنی برند پریما در سرتاسر ایران، تیرماه سال جاری در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد. این برند زیرمجموعه کارخانجات میهن است و در سال های اخیر به بازار عرضه شده است. میهن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بستنی و لبنیات در کشور محسوب می‌شود. بستنی این برند در سال 2016 در نشریه بین المللی فوربز جزء 10 برند برتر در کنار برندهای معروف بستنی جهان قرار گرفته است. پریما به تازگی برند پریماپلاس را خلق کرده است، برندی که پیش از سیتادیوم ارومیه در مراکز خرید حضور داشته و با استقبال فراوانی روبه­رو شده است. پریما پلاس با احترام به سلیقه شما، به شما این امکان را می دهد که پایه بستنی، روکش بستنی و اجزای تاپینگ را خودتان انتخاب کرده و بستنی سفارشی مورد علاقه خود را خلق کنید.

برند چرم مشهد از معتبرترین برندهای چرم ایران است که در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد تاسیس گردیده است. این برند یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چرم است که به تولید و عرضه انواع کالای چرمی اعم از البسه، کیف و دستکش و ... با کیفیت بالا و استاندارهای بین المللی می­­پردازد. چرم مشهد با عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای ایران و جهان در جهت افزایش ارزش و محبوبیت شرکت نزد مشتریان ،‌ کارکنان ، تامین کنندگان و سهامداران پیش می­رود. چرم مشهد در سال پیش رو نیز در حال بهره بردن از تجارب طراحان و مهندسان بزرگ دنیا است تا قدم مثبت دیگری در راستای بروزرسانی محصولات و کارخانجات خود برداشته باشد.

شرکت دوان ایرانیان، به عنوان مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش پروژه سیتادیوم ارومیه، در روزهای پرچالش کرونا از تلاش دست نکشیده و به عنوان شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان در جایگاه مشاور توسعه و برندینگ همواره در جهت پرداختن به ایده­های نوین برای پروژه‌های تحت مدیریت خود فعالیت می­کند و در خصوص خلق فضاهای نوین قدم های موثری برمی­دارد. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و با مساحت زیربنای کل 119884 مترمربع در 2 فاز تعریف شده است. فاز اول این مرکز با حضور فروشگاه خرده فروشی هایپراستار و دیگر برندهای مطرح افتتاح شده و فاز دوم آن در حال ساخت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اقدامات تیم مارکتینگ در کمپین موفق سیتادیوم ارومیه

 تیم تخصصی مارکتینگ دوان ایرانیان کمپین اول سیتادیوم ارومیه را با رویکرد معرفی برند سیتادیوم و اطلاع رسانی در مورد ماهیت برند آغاز نمود.

اولین قدم از شروع این کمپین، جلسه دلفی ایده پردازی بود که با حضور اعضای تیم مارکتینگ در شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم برگزار گردید. دلفی یکی از روش های تخصصی برای به اشتراک گذاشتن و تبادل ایده ها است. پس از جمع آوری اطلاعات دریافت شده از این کار گروهی، تیم خبره مارکتینگ دوان ایرانیان، با تعیین استراتژی های بازاریابی در این کمپین و مشخص نمودن جامعه هدف، تمامی شبکه ها، نوع فضاها و ارتباطات جمعی و ابزارهای تبلیغاتی را بررسی نمودند. شبکه های اطلاع رسانی طبق یک دسته بندی رایج به دو بخش ATL و BTL به معنای ارتباط عمومی و گسترده و ارتباط مستقیم و مشخص با مخاطبین دسته بندی می شوند. طبق نظر متخصصین حرفه ای بازاریابی در گروه مارکتینگ دوان به نظر ما ابزارهای BTL میتوانستند شامل تبلیغات در فضای آنلاین یا شبکه های اجتماعی، برگزاری رویدادها و همایش ها، اجاره کانتر و اسپانسر شدن و در نهایت بازاریابی مستقیم باشند و ابزارهای ATL به رسانه های چاپی و تبلیغات محیطی تقسیم شدند.

تلاش تیم بازاریابی شرکت دوان همواره براین است تا با بررسی ریزبینانه و جامع تمامی ابزارها با توجه به شناخت بازار، گروه های هدف، شناسایی دقیق ابعاد اجتماعی اقتصادی  و فرهنگی شهر ارومیه، میزان بودجه در نظر گرفته شده، بهترین گزینه ها به کارفرما پیشنهاد داده شود.

ی سیتادیوم ارومیه با اسپانسرشدن از بازی های جهانی والیبال در میان طرفداران تیم والیبال و مردم شهر ارومیه و اردبیل با موفقیت صورت گرفت.

تولید محتواهای موثر و کاربردی در شبکه های اجتماعی، وایرال شدن رویدادها و محتواهای مهم در بحث شناسایی برند و تقویت ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطبین و مردم شهر ارومیه، از جمله اقدامات موثر این کمپین بوده است.

یکی دیگر از اقدامات مهم تیم مارکتینگ، حضور در جشنواره انگور به جهت آشنایی بیشتر با مردم شهر ارومیه بود. این جشنواره از جمله معتبرترین فستیوال های فصلی شهر ارومیه است. و از میان تمامی برنامه های پیشنهادی، اجرای ورزش پارکور با توجه به پرنشاط بودن و ایجاد هیجان در محیط برای این برنامه در نظر گرفته شده بود. به دلیل همزمانی جشنواره انگور با ایام عزاداری ماه محرم، برگزاری این جشنواره کنسل و به جای آن به منظور استفاده از آخرین فرصت های تابستان ماه برای برگزاری یک مراسم اجتماعی-خانوادگی جشنواره تابستانه از تاریخ 26 مردادماه تا 2 شهریورماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار شد.

با هدف شناسایی برند و نمایش اولیه لوگو سیتادیوم، نخستین اکران بیلبوردها با طراحی گروه خبره طراحی و گرافیک و زیر نظر کارشناسان تیم بازاریابی، در شهریور ماه اجرا شد. که برای اولین بار شهر به احتزاز رنگ های شاد و هیجان آور سیتادیوم درآمد و صحنه ها و تصاویری زیبا در سطح شهر ارومیه در خاطر مردم به جای ثبت نمود.

همکاری و حضور در مجله و وب سایت تجارت طلایی جهت معرفی برند سیتادیوم میان فعالان در حوزه های مربوطه  گامی موثر برای در ارتباط بودن با برندهای مختلف و فعالان در حوزه ساخت و مدیریت مراکز خرید در این کمپین انتخاب شد. در این راستا سیتادیوم در نشریه آغری یک نشریه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی است و از جمله نشریات پرطرفدار استان آذربایجان غربی و شرقی محسوب می شود حضور یافت.

تیم مارکتینگ ضمن برگزاری نخستین مرحله کمپین سیتادیوم ارومیه سعی نموده است با هدف معرفی و شناسایی برند سیتادیوم، اهداف و ویژگی های کلی برند، بازخوردهای متعددی از قبیل ایجاد سوال در مورد کاربری های مرکز خرید، تفاوت آن با دیگر مراکز خرید و مزیت های آن نسبت به رقبا در ذهن مردم ایجاد نماید.

 

 

 http://www.citadium.ir/

 

 

.

بیستمین شعبه هایپراستار واقع در فاز اول سیتادیوم ارومیه، 12 خردادماه 99 با حضور مدیران ارشد هایپراستار و مقامات شهری ارومیه شروع به کار کرد.

تیم توسعه سیتادیوم که با تکیه بر جدیدترین اصول روز دنیا و با استفاده از دانش چیدمان صنوف، امکانات و استانداردهای لازم جهت حضور بهترین برندهای خرده فروشی را فراهم کرده است، تصمیم داشت در روزهای پایانی سال 98 فاز اول خود را افتتاح نماید. اما به دلیل ورود ویروس کرونا به کشور و شیوع آن تصمیم گرفت در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاحیه را به تعویق بیاندازد.

یکی از مهم ترین ویژگی های توسعه فاز اول سیتادیوم ارومیه حضور فروشگاهی به صورت لنگر (Anchor) که در همین راستا هایپراستار که یکی از محبوب ترین برندهای خرده فروشی در ایران است، به عنوان لنگر فاز اول انتخاب شده است. هایپراستار پس از عبور از پیک کرونا بیستمین شعبه خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح نمود.

همانطور که پیش بینی می شد، هایپراستار روز افتتاحیه با استقبال بی نظیر مردمی مواجه شد و همچنین بسیاری از خبرنگاران و سرمایه گذاران در خصوص ویژگی های فاز اول و دوم مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم با مدیران این مرکز به گپ و گفت پرداختند.

به زودی فاز اول این مرکز با حضور دیگر برندهای معتبر داخلی و بین المللی افتتاح خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در پروژه سیتادیوم ارومیه با شماره 09123965555 تماس حاصل فرمایید.

 

فرصت تکرارنشدنی سرمایه گذاری در بخش مسکن
 

برج های مسکونی رزت یک فرصت متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار دوم معاملات املاک (بازار پیش فروش صنعت ساختمان) در تهران رابه وجود آورده است.علیرغم افزایش هزینه های تمام شده ساخت املاک در سال جدید، امکان سرمایه گذاری با قیمت‌های سال پیشین را به همراه شرایط منعطف پرداخت فراهم نمود

برج های مسکونی رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب و موقعیت مطلوب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. این پروژه در زمینی به مساحت 10732 مترمربع واقع شده، شامل 364 واحد بوده و تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه، یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت

دوان ایرانیان که از سال 1395 همکاری خود را به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت آغاز کرده است، پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، استراتژی های هوشمندانه ای در زمینه قیمت گذاری بهینه، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص فرصتی متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم نموده است.

با توجه به کمیاب شدن فایل های پیش فروش در بازار متلاطم فعلی، مخاطبینی که به دنبال فرصت مناسب و تکرارنشدنی برای سرمایه گذاری و پیش خرید مسکن هستند می‌توانند با شماره 09123864444 تماس گرفته و در خصوص نحوه سرمایه گذاری در این پروژه و شناخت بیشتر آن اطلاعات کسب نمایند.

 

 
تجربه یک روز متفاوت در دفتر دوان بعد از قرنطینه

 شرکت دوان ایرانیان بعد از برگشت از قرنطینه بیماری کرونا، برای تغییر حال و هوای همکاران در روزهای پراسترس پیشین، تصمیم به اجرای برنامه ای هیجان انگیز گرفت.

برای این برنامه نقاشی و کار با رنگ های پرانرژی اکرلیک و تکنیکی از آبستره که ساده باشد و همه بتوانند در آن مشارکت داشته باشند، انتخاب شد. بوم ها و رنگ‌ها سفارش داده شد و با همکاران هماهنگ شد تا در روز اول اردیبهشت با رعایت فاصله اجتماعی در محل اجرای برنامه حضور پیدا کنند.
روز اجرا، برای آشنایی و راهنمایی‌های اولیه توسط یکی از هنرمندان باتجربه آموزش‌های اولیه در اختیار همکاران دوان قرار داده شد. سپس همکاران شروع به ساختن رنگ‌های دلخواه کردند و با شیوه های متفاوت رنگ ها را برروی بوم‌هایشان ریختند و هریک اثری خلق کردند. این برنامه که حدوداً 4 ساعت طول کشید، حال و هوایی متفاوت به دفتر دوان داد و توانست لحظات متفاوتی در تاریخ دوان رقم بزند.
بعد از اتمام کار تابلوها، بخش متمایزکننده و سوپرایز این روز، آغاز شد. با اتمام هر تابلو، از صاحب اثر قیمت تخمینی تابلو و سپس قیمت پیشنهادی درصورت فروش به نفع خیریه پرسیده شد. در نهایت تصمیم بر آن شد که هرکسی که بخواهد تابلوی خود را از دوان خریداری کرده و مبلغی توافقی به خیریه اهدا کند که با استقبال بی نظیری مواجه شد.
دوان همیشه بر این باور است که اگر حال خوبی داریم می‌توانیم با اشتراک گذاری آن با دیگران انرژی مثبت و حال خوبمان را دوچندان کنیم. آن روز نیز خاطره شیرین نقاشی همراه با کار خیر گروهی در ذهنمان ماندگار شد.