از سرگیری عملیات اجرایی پروژه مرکز تجاری شهریار
 

عملیات اجرایی پروژه مرکز تجاری شهریار که به دلایل متعدد از سال گذشته دچار رکود شده بود، با همت و پیگیری شرکت دوان ایرانیان و انعقاد قرارداد تهیه و ساخت اسکلت فلزی پروژه، مجددا از سرگرفته شد.
روز شنبه مورخ 96/4/10 اولین محموله از بخش باقیمانده اسکلت فلزی پروژه مرکز تجاری شهریار که در مجتمع اسکلت فلزی ساتراپ ساخته شده بود به پروژه حمل و تخلیه گردید.
این محموله اولین بخش از قرارداد 4000 تنی اسکلت فلزی بود که به همت شرکت دوان ایرانیان مشاور و کارگزار بازاریابی و فروش مرکز تجاری شهریار و بصورت تهاتری منعقد گردیده و اجرایی شده است.
مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان ضمن اعلام این خبر اضافه کرد که پروسه انعقاد قرارداد تهیه مصالح و ساخت اسکلت فلزی آنهم بصورت تهاتری پروسه پیچیده و دقیقی بود که بدون بهره گیری از به تجارب گذشته و پیگیری های مستمر به انجام نمی رسید و امیدواریم که باتوجه به رفع موانع اجرایی، مرکز تجاری شهریار در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

 

آسایش و رضایت مخاطبین، اولویت اصلی اطلس کیش
 

برج های ماندگار و خوشنام برج هایی هستند که از چارچوب های مدیریت بهره برداری تبعیت می کنند و در همین راستا آیین نامه های اجرایی برای مدیریت بخش های مختلف برج از جمله مشاعات برای آنها تدوین و تصویب شده است. از سوی دیگر، مدیریت دقیق و با قاعده راجع به اجاره داری، واگذاری و خرید و فروش واحدهای یک برج می تواند سبب ایجاد اطمینان خاطر و رضایتمندی بالای استفاده کنندگان و مخاطبان شود. در برج مسکونی اطلس کیش، تلاش شده است تا به تمامی این موارد توجه شود و برنامه اجرایی برای آنها تدوین گردد.
برج مسکونی- ساحلی اطلس کیش نزدیکترین برج به ساحل خلیج همیشه فارس می باشد. موقعیت مکانی منحصر بفرد و تکرارنشدنی این برج، آن را تبدیل به پروژه ای پرطرفدار در جزیره کیش نموده است. دید و منظر استثنایی این برج به کرانه خلیج فارس علاوه بر آن، شرایط پرداخت مناسب با تقاضای روز بازار همواره جزو مهمترین عوامل برای جذب مخاطبان به این پروژه بوده است. دوان ایرانیان در راستای بهبود هرچه بهتر شرایط این پروژه و کسب رضایت بالاتری از سمت مخاطبان، برنامه های توسعه ای و ارتقای محصول برای این برج مسکونی تدوین کرده است که از جمله آنها می توان به ایجاد مدیریت بهره برداری حرفه ای با استانداردهای لازم برای یک محیط اقامتی- تفریحی، مدیریت مشاعات و ارائه خدمات گردشگری به ساکنین برج اشاره کرد. در حال حاضر به روز نگه داشتن امکانات این برج مسکونی به طور مداوم از تعهدات مدیریت بهره برداری است. به طور مثال، برطرف نمودن نواقص موجود بر اثر گذشت زمان یا به روز شدن امکانات در پارکینگ ها و یا توجه به خط کشی ها به طور دوره ای، تکمیل سیستم خنک کننده مرکزی برج در مشاعات، ارتقای توان برق ساختمان به جهت اضافه شدن امکانات مشاعی، طراحی جدید محوطه سازی بیرونی برج، به محوطه سازی مشاعات داخلی برج (باغ بام) همگی از مواردی است که در جهت بهبود کیفیت و بهره برداری مناسب تر ساکنین و کاهش هزینه استهلاک این برج انجام می شود.
ایجاد شرایط منعطف و مطابق با خواسته های گروه هدف، از جمله خدمات دیگری است که دوان ایرانیان در راستای فعالیت های بازاریابی و فروش پروژه های تحت مدیریت خود انجام می دهد. اطلس تنها برجی است در جزیره زیبای کیش که ارائه کننده خدمات منحصربفرد در شرایط پرداخت (حتی پس از تحویل واحد) به متقاضیان خود می باشد.
در نهایت شرکت دوان ایرانیان، به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش برج مسکونی اطلس کیش با ارائه خدمات پرداخت ویژه پس از تحویل در کنار چرخه حیات بلندمدت این ساختمان با به روز نگه داشتن عملکرد برج از طریق اجرای مدیریت مشاعات (Strata management) به ایجاد ارزش افزوده ساختمان در مدت زمان بالا و به صورت پایدار منجر شده است.


است با همکاری شرکت دوان ایرانیان به عنوان مجری انحصاری بازاریابی و فروش برج اطلس کیش و شرکت ایران اطلس کیش شاهد یکی از نمونه ترین برج های مسکونی در جزیره کیش از تمامی ابعاد باشیم.
برای آگاهی از شرایط جدید پروژه می توانید با شماره های موجود در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 

پاناروما، نزدیک به حرکت
 

پیرو انتخاب شرکت دوان ایرانیان به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی تجاری پاناروما، واحد بازاریابی شرکت دوان ایرانیان اقدام به ارسال پروپوزال بازاریابی، فروش و استراتژی قیمت گذاری این مجموعه برای "شرکت رهاب ساخت ماهان" سرمایه گذار و مجری این پروژه، نمود. این گزارش حاصل کار یک تیم مشترک 8 نفره در واحدهای توسعه، بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت دوان The 1 Iranian در مدت زمان 115 روز کاری می باشد.
در همین راستا مدیر توسعه شرکت دوان آقای مهندس نظیر انیسی اشاره کردند که استراتژی های تعیین شده در صورت تایید توسط کارفرما، برج های مسکونی پاناروما را به یکی از شاخص ترین پروژه های غرب تهران در زمینه، نحوه ارائه خدمات فروش، رضایت مشتریان در فرآیند خرید تا پس از تحویل، بهره برداری و مدیریت ساختمان تبدیل خواهد نمود. ساکنین آینده این دو برج مفاهیم جدیدی از مباحث مربوط به مدیریت برداری بهمراه تضمین را تجربه خواهند نمود که عامل برای آسایش و رضایت در زندگی محسوب می شود.
همچنین ایشان افزودند که این پروپوزال شامل کلیات مهندسی بازاریابی و فروش، بررسی و توضیح شرایط مختلف دوران رونق و رکود، ارائه نتایج بزگترین تحلیل پیش بینی بازار مسکن انجام شده توسط شرکت دوان ایرانیان، بررسی موقعیت کلی و جزئی پاناروما، اسناد و فرم RFI، بررسی نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید SWOT و بررسی ارزیابی استراتژی ها بر این اساس، فعالیت های برندینگ و بازاریابی، مطالعات میدانی گسترده منطقه 5، بررسی پروژه های پیشین شرکت به منظور جایگاه یابی و رفع نیاز مخاطب، برندینگ، نام گذاری و ارائه کمپین مدون و مناسب، پیشنهادات طراحی جهت دفتر اطلاع رسانی و در نهایت ارائه سناریوهای پیشنهادی قیمت گذاری براساس تست مفهومی و عوامل موثر، می باشد.
مجموعه مسکونی پاناروما همانطور که پیش تر گفته شد، شامل دو برج 19 طبقه با طراحی منحصربفرد توسط مهندس فرزاد دلیری میباشد که به جهت قرارگیری در یکی از زیباترین مناطق سرسبز در محدوده منطقه 5 دید 360 درجه ای به شهر تهران خواهد داشت. همچنین وجود امکانات رفاهی و تفریحی خاص با سرانه فضای سبز بالا و سهولت دسترسی به اتوبان های همت، باکری و خیابان های اصلی، کارگاه فعال ساختمانی، این مجموعه را به یکی از پروژه های ویژه در منطقه تبدیل کرده است.

 

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور توسعه یک برند ورزشی بین المللی در ایران انتخاب شد.
برای دومین بارشرکت دوان ایرانیان همکاری با یک شرکت بین المللی معتبر در زمینه توسعه و مکانیابی را در لیست پروژه های اجرایی خود قرار داد.
توسعه کسب و کار دارای ابعاد مختلف می باشد که یکی از این بعدها ، استراتژی توسعه نمایندگی (توسعه از طریق فرانچایز) می باشد و از مهمترین اقدامات در حوزه فرانچایز، مکانیابی است. در انتخاب مکان، درک صحیح و جامع از خدمات قابل ارائه و شناخت مشتریان هدف دریافت کننده آن خدمات بسیار حائز اهمیت است. ارائه خدمات درست در محل درست برای مخاطب درست تضمین کننده موفقیت کسب و کار می باشد. در همین راستا اقداماتی چند مرحله ای برای یافتن  پاسخ مناسب  طرح ریزی و اجرا می گردد.
این بار شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور مکانیابی استراتژی توسعه یک مجموعه ورزشی بین الملی برگزیده شد. در جریان این همکاری شناسایی و تدوین استراتژی توسعه در دپارتمان بازاریابی شرکت دوان ایرانیان در دستور کار قرار گرفت .
باشگاه های ورزشی مختص رشته های بدنسازی در ایران دارای مخاطب بسیار محدودی هستند و طبق مطالعات انجام شده، ضریب نفوذ و جذب مخاطب آنها در ایران تنها 2 درصد می باشد. عوامل متعددی همچون عدم استطاعت مالی، نداشتن زمان کافی، عدم اعتماد به نفس برای حضور در یک فضای ورزشی و غیره سبب شده است که این فضاها تنها مورد استفاده قشر محدودی قرار بگیرند و فراگیر نباشند. همچنین عوامل دیگری همچون استاندارد نبودن نور محیط، دیزاین نامناسب داخلی و چیدمان دستگاه ها و عدم آموزش های جانبی و عدم مدیریت ارتباط با مشتری سبب می شود که استفاده کنندگان نیز رضایت بالایی از فضاهای ورزشی نداشته باشند.
در همین راستا و با شناخت مشکلات سر راه برای عدم فراگیری باشگاه های ورزشی، یک برند معتبر بین المللی با مطالعه دقیق نسبت به بازار ورزشی ایران، قصد ورود به این مارکت را دارد. این برند ورزشی قصد دارد با راه حل هایی جدید برای تمامی معضلات موجود بر سر راه توسعه باشگاه های بدنسازی وارد فضای ورزشی ایران شود.
همزمان با تدوین و توسعه چارچوب و مدل کسب و کار برای ورود به بازار ایران توسط این برند ورزشی، مدیران ارشد این مجموعه همکاری با یک شرکت مشاوره در حوزه املاک و مستغلات که بر بازار ایران، نحوه مذاکرات، روش های بازاریابی و مکانیابی و شناخت مخاطب در این حوزه تسلط کامل داشته باشد را ضروری دانسته اند. تدوین استراتژی های توسعه در بازار املاک ایران نیازمند تجربه و دانش کافی توسط کارشناسان بومی است و در همین راستا مدیران این مجموعه ورشی شرکت دوان ایرانیان، اولین شرکت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان، را از میان دیگر مجموعه ها به عنوان مشاور توسعه انتخاب کرده و قرارداد همکاری میان دو شرکت بسته شده است.
پیش از این نیز شرکت دوان ایرانیان مشاوره توسعه و مکانیابی یک برند خرده فروشی معتبر بین المللی  را به عهده داشته است. تجربه موفق این شرکت در شناخت بازار، انتخاب موقعیت های توسعه و مکانیابی دقیق و منطبق با نیازهای کارفرما، تجربه ای بسیار خوب را برای این شرکت در تدوین استراتژی های مکانیابی و شناخت بازار فراهم آورده است.

 

 

خرید یکجا در سبد خدمات شرکت دوان ایرانیان

در پی درخواستی که توسط یکی از معتبر ترین شرکت های دانش بنیان داخلی مبنی بر خرید یک ساختمان اداری هوشمند به شرکت دوان ایرانیان اعلام شد، مطالعه و بررسی های گسترده ای به منظور یافتن پاسخی مناسب در دستور کار واحد تحقیق و توسعه شرکت دوان قرار گرفت. بهمین منظور اطلاعات مربوط به کلیه ساختمان های اداری دارای شرایط مناسب در منطقه مورد نظر بررسی و مذاکرات لازم با مالکان صورت گرفت. درنهایت گزینه مناسب انتخاب و به شرکت مشتری اعلام شده و با رضایت مندی صد درصدی خرید ساختمان اداری 24 واحدی به صورت یکجا صورت پذیرفت.
یکجا فروشی و خرید یکجا بخشی دیگر از خدمات شرکت دوان ایرانیان می باشد. ایجاد ارتباطی موثر میان دوطرفین یک مذاکره در یکجا فروشی نیازمند تسلط کافی و همه جانبه به شرایط هر دو طرف می باشد. شناخت بازار املاک و مستغلات و آگاهی داشتن از نیازهای مخاطبین عاملی برای ارائه مناسب و جامع خدمات در این حوزه است.
امروزه شرکت های بزرگ برای بهره مندی از تمرکز بخش های مختلف کسب و کار خود نیازمند به مکانی هستند که منطبق بر استانداردها و نیازهای آنها باشد. شرکت های مادرتخصصی (هولدینگ ها) از شرکت ها و دپارتمان های مختلف زیرمجموعه ای تشکیل شده اند که با هم در ارتباط بوده و نیاز به تعامل بالایی دارند و بنابراین حضور تمامی این بخش ها در یک مکان فیزیکی به طوریکه امکان تفکیک بخش های مخلف را دارا باشد می تواند برایشان ارزش تلقی شود. علاوه بر این موقعیت مکانی متناسب با هویت شرکت ها نیز حائز اهمیت است. قرارگیری در منطقه ای از شهر متناسب با حوزه کاری شرکت، وجود دسترسی های مناسب، در نظرگرفتن تمهیدات مربوط به فضای پارکینگ، دسترسی به خدمات شهری، ارتباط با دیگر ارگان های مهم و غیره همه از مواردی هستند که در انتخاب مکان درست بایستی در نظر گرفته شود. از این رو مشاور املاک و مستغلات برای یافتن ساختمان مورد نظر باید به نیازها و خواسته های شرکت توجه داشته باشد و تمام این نیازها را شناسایی کند. امروزه با گسترش شهرها و رشد معضلات آنها، تمرکز و صرفه جویی در زمان و هزینه ها می تواند یکی از عامل های موفقیت برای برخی از کسب و کارها به شمار آید که تمرکز بخش های مختلف کاری در کنار یکدیگر تا حد زیادی این معضل را مرتفع می سازد.
با بررسی های کارشناسان منطبق با خواسته های کارفرما به لحاظ مشخصات موقعیت مکانی و ویژگی های کلی ساختمان و همچنین توجه به فراهم بودن خدمات و امکانات مورد نیاز برای یک ساختمان اداری؛ شرکت دوان ایرانیان توانست با تدوین شرایط مناسب و قیمت گذاری صحیح، مسئولیت معرفی و خرید یکجای این پروژه را به عهده داشته باشد.

 

 

مهندس نظیر انیسی مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان گزارش مختصری از مشخصات برج های مجلل پاناروما را بیان نمودند:
برج های مسکونی پاناروما در یکی از زیباترین مناطق سرسبز در محدوده منطقه 5 شامل دو برج با معماری زیبا و چشمگیر می باشد که زیباترین چشم انداز به شهر را برای ساکنان خود مهیا می کند. این پروژه:
یک مجموعه مسکونی 364 واحدی می باشد که تعداد طبقات از سطح زمین 13 طبقه و یک طبقه پیلوت و همچنین 5طبقه منفی می باشد. این پروژه در زمینی به مساحت حدود 10.000 مترمربع با زیربنای حدود 65.000 مترمربع در حال ساخت می باشد.
در هر طبقه از برج های پاناروما 7 واحد مسکونی از ورودی های مجزا قرار دارد که مساحت آنها بین 85 تا 135 مترمربع بصورت دوخواب و سه خواب، میباشد. متراژ های واحد ها در هر برج به گونه ای تقسیم بندی و طراحی شده است که امکان خرید را برای تمامی سلیقه ها تامین می نماید. همچنین طراحی واحدها بصورتی انجام پذیرفته که تمامی واحدها دارای میدان دید بسیار وسیعی هستند به طوری که از دور تا دور برج، میتوان زاویه دید 360 درجه داشت و به همین دلیل، نورگیری در تمام واحد ها بدرستی محقق گردیده که در واقع این دلیل انتخاب نام "پاناروما" به همین دلیل می باشد و همچنین واحدها در هر طبقه به همدیگر اشراف نداشته و نخواهند داشت.
هویت ویژه و وجه تمایز برج های پاناروما در جنبه های گوناگون آن از نمای ساختمان تا خدمات رفاهی آن نمایان است؛ طراحی این مجموعه توسط مهندس فرزاد دلیری و طراحی سازه، توسط جناب آقای دکتر محمد لگزیان صورت گرفته است.
این برج های مسکونی مجلل که در کریدور وزش بادهای غرب به شرق قرار گرفته اند از مزایای ویژه محل احداث این مجموعه زیبا، می باشد. موقعیت مکانی پروژه بگونه ای است که با سهولت امکان دسترسی از شمال بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم و از شرق به بزرگراه باکری هریک در کمتر از یک دقیقه امکان پذیر می باشد و البته دسترسی آسان نیز به خیابان های اصلی نظیر آیت الله کاشانی و مراکز خرید مانند هایپر استار کوروش و بوستان و نزدیکی محل این پروژه به فرودگاه مهرآباد و همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی، از دیگر ارزش های ذاتی محل قرارگیری پروژه می باشد که قطعاً وجه تمایزی چشمگیر و قابل توجه نسبت به دیگر پروژه های منطقه است.

 

مهندس نظیر انیسی مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان، اولین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان، افزودند: امکانات رفاهی و تفریحی خاص این مجموعه از دیگر مشخصات بارز پاناروما می باشد که شامل موارد زیر است:
- استخرهای جداگانه ویژه بانوان و آقایان دارای سونای خشک و بخار
- سالن های ورزشی مدرن
- زمین های استاندارد برای والیبال، بسکتبال و تنیس
- جاده سلامت و نیز فضایی جداگانه برای بازی کودکان
- مهد کودک
- روف گاردن
- سالن های اجتماعات و سینمای خانگی رویایی
- اتاق جلسات برای تشکیل جلسه های کاری همراه با سرویس پذیرایی
- تجهیزات و ویژگی های فنی منحصربفرد


"شرکت رهاب ساخت ماهان" سرمایه گذار و مجری این پروژه، با سوابقی کارآمد در احداث بیش از 2.000.000 متر مربع مجتمع های مسکونی، اداری و صنعتی و همچنین با سرمایه گذاری و اجرای حدود 200.000 متر مربع پروژه های تجاری- مسکونی و درمانی در دست ساخت می باشد و هم اینک، در اجرا و تکمیل هرچه بهتر این پروژه ارزنده با تکیه بر تجارب تکنسین ها و هم پیمانان خویش، هم راستا با رعایت آخرین استاندارد ها، اهتمام تام خواهد داشت.
برج های مجلل پاناروما به عنوان پروژه تحت مدیریت در دستور کار شرکت سرمایه گذاری دوان ایرانیان قرار گرفت که در همین راستا برنامه ویژه ای را جهت اجرا در دست برنامه ریزی دارد.

 

 

 

در سال 1388 با اهتمام وزارت کار و امور اجتماعی وقت و با میزبانی معاونت اقتصادی استانداری استان تهران و با پیگیری مستمر کارآفرینان استان جلساتی با حضور نمایندگان پارک های علمی فناوری نمایندگان مراکز رشد و نمایندگان بخش های دیگر دولتی جهت تنظیم و پیشنهاد آیین نامه تاسیس مراکز کارآفرینی و مشاوره برگزار شد و در تاریخ 1389/12/17 این آیین نامه به شورای اشتغال ارسال و مورد تصویب قرار گرفت.
پس از تشکیل هیئت فنی با حضور دو تن از کارآفرینان برگزیده ( براساس اساسنامه) به پیشنهاد کانون کارآفرینان استان مراحل تشکیل پرونده و اعطای مجوز به چند متقاضی عملیاتی شده و منجر به تشکیل مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی گردید.
در تاریخ 1395/04/14 معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه ای را به نخبگان این حوزه جهت اصلاح آیین نامه مراکز مشاوره و کارآفرینی با محوریت استارت آپ ارسال و موضوع شتاب دهنده ها را مورد مشورت قرار داده و در تاریخ 1396/01/19 آیین نامه مذکور اصلاح گردید بنابراین از این پس می توان مراکز کارآفرینی را پناهگاه امنی برای فعالیتهای شتاب دهنده ها و حمایت از آنها توسط دولت دانست چرا که اهمیت این موضوع در رشد اقتصادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در کشور بر کسی پوشیده نیست.


دبیر کانون کارآفرینان استان تهران و عضو هیئت فنی مراکز مشاوره کارآفرینی :
همه شتاب دهنده های فعال می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه استان تهران مراجعه و فرم پذیرش جهت اخذ مجوز لازم را اخذ نمایند.


مهندس بشیر انیسی اعلام نمود موضوع این فراخوان در جهت بهبود فضای کسب و کار استارت آپ ها امید بخش خواهد بود و باتوجه به تشکیل انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی شتاب دهنده ها می توانند مطالبات خود را در قالب انجمن صنفی فوق پیگیری نمایند. دولت دوازدهم با عنایت خاصی که به حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته و با پیگیری های مدیران ارشد خود در دولت یازدهم اهتمام عملی خود را جهت ایجاد نشاط بیشتر در حوزه کارآفرینی نشان خواهد داد.
وی افزود چند شتاب دهنده بزرگ و معتبر تشکیل پرونده داده و منتظر برگزاری اولین جلسه جهت اخذ مجوز می باشند و دیگر شتاب دهنده ها این فرصت تاریخی را برای خود و استارت آپ ها منتغم بشمارند.
همچنین کانون کارآفرینان استان آماده ارائه مشاوره و پیگیری مطالبات شتاب دهنده ها می باشد.

 

 

 

جلسه هیات امناء کانون کارآفرینان استان تهران با حضور دکتر امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و رئیس هیات امناء کانون کارآفرینان استان، مهندس شاکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و دبیر هیات امناء استان و اعضاء هیات امناء کانون کارآفرینان استان تهران روز یکشنبه مورخ 1395/11/10 در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران جهت ابلاغ احکام عضویت اعضاء جدید هیات امناء کانون و همچنین انتخاب رئیس و دبیرکانون کارآفرینان استان تهران برگزار گردید. مهندس شاکرمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین دوره انتخابات رئیس و دبیر کانون کارآفرینان استان تهران بیان داشتند: با توجه به مصوبه شورای عالی اشتغال باید برای انسجام و اثربخشی بیشتر فعالیت این کانون تلاش شود و انتظار می‌رود تشکل‌های کارآفرینی استان ازجمله کانون کارآفرینان و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی نقش مؤثرتری در شناسایی پتانسیل‌های استان در حیطه وظایف خود ایفا نمایند.

 

دستور تشکیل کانون کارآفرینی استان طبق بند 8 مصوبه بیست و نهمین جلسه شورای عالی اشتغال مورخ 1389/7/11 صادر شد و در آن کانون به مجموعه ای متشکل از کارآفرینان برتر، صاحب نظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان اطلاق می شود که به عنوان اتاق فکر کارآفرینی محسوب می شوند. اهداف تشکیل کانون کارآفرینان شامل شامل این موارد است:
- افزایش توان مدیریتی استان در کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دستیابی به راهکارهای رفع این موانع
- هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان در تصمیم سازی مدیران ارشد استان در زمینه توسعه کارآفرینی
- ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت گسترش و ترویج انواع کارآفرینی (اقتصادی، اجتماعی و ...) و نهادینه سازی فرهنگ آن در استان
- مشاوره و کمک به تصمیم گیری های مدیران ارشد استان و افزایش ضریب اطمینان تصمیمات اتخاذ شده در زمینه کارآفرینی.

 

هیأت امناء کانون کارآفرینان شامل 12 نفر می باشد که وظایف آنها همکاری و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل کانون، فراهم سازی زمینه های همکاری بین اعضای کانون با دستگاه های اجرایی استان، تهیه و تصویب دستور العمل ها، نظارت بر اجرا و حمایت معنوی و مالی از کانون می باشد. ترکیب اعضاء هیأت امناء به شرح زیر می باشد:
- استاندار یا نماینده تام الاختیار ایشان (رئیس هیأت امناء)
- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
- یک نفر از مدیران دستگاه های اجرایی در بخش خدمات بر حسب مزیت رقابتی هر استان
- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان
- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان
- یک نفر از اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها، موسسات، مراکز علمی و پژوهشی استان
- شش نفر از کارآفرینان برتر ملی یا استانی

 

در جلسه هیأت امناء روز یکشنبه، اعضاء هیأت امناء ضمن معرفی خود به بیان برنامه ها و نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات کارآفرینی در استان تهران پرداختند و از میان اعضا و با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی آنها، آقای دکتر مجید سیاری به عنوان رئیس و مهندس بشیر انیسی به عنوان دبیر کانون کارآفرینان استان تهران انتخاب شدند.

جلسه هیأت امناء کانون کارآفرینان استان تهران

 

 

 

 

 

 

روز پنجشنبه مورخ 07/11/95 سمینار ارزش آفرینی با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت ها، مدیران ارشد برخی بانک ها و بیمه ها و معاونین شرکت های هلدینگ و زیرمجموعه آنها با سخنرانی آقای دکتر حنفی زاده عضو هیأت علمی (دانشیار) دانشگاه علامه طباطبایی در محل آکادمی فوتبال هتل المپیک برگزار گردید. این سمینار با موضوع انواع ارزش آفرینی، فرآیندهای استراتژیک و عوامل موثر در موفقیت و عدم موفقیت در شرکت های هلدینگ از ساعت 9 صبح شروع گردید و  برج مجلل لکسون بعنوان حامی طلایی این سمینار حضور پیدا کرد. پس از سخنرانی دکتر حنفی زاده در خصوص تعریف شرکت مادر و تاریخچه، انواع شرکت های مادر، ماهیت شرکت های مادر، ویژگی های تبدیل شدن به شرکت مادر، شرایط لازم برای ارزش آفرینی، ساختار در شرکت های مادر، سبک های تعاملی در شرکت های مادر، کاهش تنش و بحران در هر سبک تعاملی، تعیین کسب و کار مناسب برای هر نوع سبک تعاملی، فرایند های انواع شرکت های مادر، سرکار خانم آراد، مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان در جایگاه سخنران حاضر شدند و راجع به تأثیر مستقیم کسب سود و اهمیت انتخاب هوشمندانه در بازار املاک و مستغلات  توضیحاتی را ایراد نمودند. علاوه بر این در خصوص کانسپت محور بودن پروژه ها و اهمیت بالای ارائه خدمات در برج های اداری توضیحاتی ارائه نموده و همچنین در خصوص  لوکیشن ویژه برج لکسون و میزان ارزش افزوده برای استفاده کنندگان نهایی و سرمایه گذاران در خرید از پروژه لکسون و  معرفی کارفرما، مشاورین پروژه و خدمات شرکت  دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان، صحبت کردند. پس از آن از حاضرین در سمینار که علاقمند به دریافت اطلاعات بودند به کانتر لکسون دعوت به عمل آمد.

برج اداری-تجاری لکسون بعنوان اولین هتل اداری ایران که در شرق دریاچه چیتگر در فضای 18 هکتاری باغ آرامش قرار دارد،در حال ساخت می باشد. این پروژه اداری- تجاری30 طبقه، به علت کنار هم قرار گرفتن عواملی چون خدمات ویژه در بخش اداری شامل خدمات هتلینگ و اداری- اقامتی و اداری ویژه، موقعیت مکانی منحصر بفرد، حضور مشاورین تراز اول همچون مهندس فرزاد دلیری و دکتر میرقادری و اجرای پروژه توسط شرکت توسعه ابنیه همت که جزو کارفرماهای معتبر در حوزه ساخت و ساز بحساب می آید، هم اکنون بعنوان پروژه های پیشتاز در صنعت ساختمان معرفی می شود.