در روزهای میانه زمستان 1397، پیش نویس قرارداد حضور هایپراستار در سیتادیوم رشت به امضا طرفین رسید.

برند مراکز خرید روزانه زنجیره ای کارفور فرانسه که در ایران به نام هایپراستار شناخته شده و تحت مجموعه مدیریتی ماف پارس فعالیت می­ کند، در حال حاضر  با داشتن 12300 شعبه، یکی از برجسته ترین برندهای هایپرمارکت در سراسر جهان است. مدیریت یکپارچه، حضور گسترده در اقصی نقاط جهان و تنوع بالای محصولات از نقاط تمایز کارفور با سایر برند های مشابه است. سیتادیوم رشت به عنوان بزرگترین مرکز خرید در شهر رشت و شهرهای اطراف با رویکردی انکر محور anchor-based طراحی شده و حضور هایپراستار به عنوان یکی از معتبرترین برندهای سوپرمارکت جهانی منجر به افزایش پاخور، ایجاد حس امنیت و جذابیت برای خانواده ها خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیر توسعه مجموعه سیتادیوم تصمیم دارد تا تمامی برندهای مطرح در سراسر ایران را در یک موقعیت استراتژیک از شهر رشت گرد هم آورد. به همین منظور در طراحی سیتادیوم تمامی استانداردهای لازم به منظور حضور برندهای بین المللی رعایت شده تا تجربه ای منحصر به فرد را برای تمامی بازدیدکنندگان رقم بزند.

 
همگام با سیتادیوم

از اقدامات هوشمندانه تیم مدیریت توسعه برند سیتادیوم، برگزاری جلسات کارگروه های حرفه ای به طور منظم، جهت پیشبرد اهداف عملیاتی در افزایش محبوبیت مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم است که امروزه به صورت حلقه ای گم شده در ساخت و بهره برداری مراکز خرید در حال ساخت تلقی می شود. این جلسات که به صورت هفتگی با حضور سازندگان، سرمایه گذاران، مدیران توسعه، مدیران بهره برداری و گروه طراحی و معماری در دفتر مرکزی شرکت دوان ایرانیان برگزار می شود با محوریت ارتقاء سطح کیفیت در بخش های مختلف خدماتی و ساختمانی، رسیدن به اهداف متصور در برند و پیشبرد روند اجرایی پروژه است.


از موارد مطروحه در این جلسات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از چالش های این جلسات می توان به کاهش مساحت مفید تجاری و افزایش فضاهای اشتراکی و مشاعات اشاره نمود که این موضوع با طرح های بی نظیر گروه بهره بردار با رویکرد ساخت فضاهای اجتماعی و تفریحی مناسب با حضور خانواده ها توجیه پذیر شده است. تیم مدیریتی مجموعه با تجربه موفق در مدیریت مراکز خرید بین المللی به خوبی با نیازهای مخاطبان خود آشنا بوده و برای هم راستا شدن نیازهای بازار در بحث طراحی مجموعه ها پیشنهادات سازنده ای در جلسات مذکور مطرح می نماید.
اعضای تحقیقات بازار شرکت دوان ایرانیان با طبقه بندی موضوعات اجتماعی – فرهنگی شهرها از جمله آداب و رسوم، آیین و فرهنگ مردم شهرهای میزبان شعب سیتادیوم با گروه معمار مجموعه همفکری می نمایند. این پیشنهادات در راستای افزودن کاربری های مکمل فضای تجاری با نگاه به نیازهای شهر و تطابق با استراتژی های برند سیتادیوم مطرح می شود.
در این جلسات همزمان با روند ساخت، پیمانکاران مسائل و مشکلات پروژه از قبیل انتخاب بهترین متریال های موجود در بازار را مطرح و با اخذ خرد جمعی گروه، بهترین راه حل ها و نظرات فنی کارشناسان ارائه می شود. همچنین جهت ارتقاء کیفیت ساخت و رعایت شاخص های ایمنی و امنیت در ساخت همانند مباحث اطفاء حریق و آتش سوزی، مقاوم سازی در برابر زلزله و ... مشاوران خارج از گروه در هر جلسه برای شعب سیتادیوم در هر شهر راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.
با توجه به استراتژی های تیم مدیریت توسعه و انکر محور بودن مراکز خرید سیتادیوم، حضور مدیران برند هایپر استار به عنوان انکر اصلی مجموعه در این جلسات مهم تلقی شده است. مدیران هایپر استار به علت بالا بودن مساحت این برند و تلقی شدن آن به عنوان یک مرکز خرید روزانه مهم و نقش مهم هایپر استار در فازهای اول بهره برداری در این جلسات حضور پیدا می کنند تا روند ساخت و پیشرفت فیزیکی پروژه را گزارش دهند و همچنین مشکلات فنی- مهندسی را به اشتراک گذارند و با در نظر گرفتن ایجاد پاخور بالا به جهت حضور هایپراستار، در طراحی و چیدمان صنوف طبقاتی که هایپر استار حضور دارد مشارکت می نمایند.
در بسیاری از مراکز خرید موضوع واگذاری و بهره بردای از واحدها به بعد از اتمام مراحل ساخت محول می شود. در حالی که نمونه های موفق در دنیا نشان می دهد که این موضوع باید از ابتدای طراحی پروژه در نظر گرفته شود. مدیریت حرفه ای توسعه برند سیتادیوم با نگاه به این موضوع، جایگاه بهره برداری سیتادیوم را از آغاز تعریف برند و شروع ساخت پروژه ها در تیم مدیریتی لحاظ نموده است و چارچوب های مدیریتی لازم جهت بهره برداری در این جلسات مطرح و به روز می شوند.
شرکت دوان ایرانیان، خالق برند سیتادیوم، در مجموعه مال های زنجیره ای سیتادیوم که با هدف ایجاد حسی خوب و تجربه ای مدرن و تازه از خرید توام با تفریح و حضور در فضایی سرزنده برای حضور خانواده ها در شهرهای بزرگ ایران ساخته می شوند، نقش مدیریت توسعه را به عهده گرفته است و این نخستین بار در تاریخ کشور است که مراکز خریدی به صورت زنجیره ای ساخته و تحت نظارتی یکپارچه مدیریت می شوند.
اصلی ترین گروه سرمایه گذار پروژه، گروه صنعتی طبیعت میهن است که از زیر مجموعه های آن می توان به برند معتبر و نام آشنای کارخانجات میهن اشاره نمود. همچنین شرکت اشل به عنوان بهره بردار با سابقه 10 ساله و تجربه منحصر به فرد و بین المللی از ابتدای ساخت پروژه در کنار تیم مدیریت توسعه قرار دارد.


برای کسب اطلاع بیشتر به وب سایت سیتادیوم مراجعه کنید:

www.citadium.ir

 

 

رزت در حال شمارش معکوس

مجموعه شاخص و منحصربفرد برج های مسکونی رزت در روزهای پایانی پاییز در حال شمارش معکوس فروش آخرین واحدهای خود است. 

سرمایه گذار و مجری این پروژه شرکت رهاب ساخت ماهان، یکی از معتبرترین کارفرمایان صنعت ساختمان با سوابقی کارآمد در احداث بیش از 2.000.000 متر مربع مجتمع های مسکونی، اداری و صنعتی و همچنین با سرمایه گذاری و اجرای حدود 200.000 متر مربع پروژه های تجاری- مسکونی و درمانی در دست ساخت است. شرکت رهاب ساخت از زیرمجموعه های گروه صنعتی طبیعت میهن است.
طراحی این مجموعه توسط مهندس فرزاد دلیری معمار نام ‌آشنای ایرانی و طراحی سازه آن توسط جناب آقای دکتر محمد لگزیان در سرسبزترین محدوده منطقه 5 تهران با دید 360 درجه صورت گرفته است.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش برج باغ رزت از اواسط سال 96 فعالیت خود را در این پروژه آغاز نمود. طی این دوران سیاست ها و شرایط واگذاری براساس زمانبندی تعیین شده از سوی کار فرما با توجه به شرایط اقتصادی و در نظر گرفتن بهترین شرایط برای خریداران طراحی و اجرا گردید. اعتبار ویژه کارفرما، امکانات و ویژگی های برج و موقعیت مکانی به لحاظ سهولت دسترسی به اتوبان های همت، باکری و خیابان های اصلی، از مهمترین عوامل انتخاب توسط خریداران و حتی معرفی پروژه به سایر دوستان و آشنایانشان بوده است. با تعریف استراتژی های مختلف قیمتگذاری و شرایط پرداخت و انتخاب کانال های موثر بازاریابی و همچنین خاصیت های منحصربفرد پروژه، در مدت زمان کوتاهی فراتر از حد انتظار، عملیات فروش حرفه ای این پروژه پیش برده شده است.
هویت ویژه و وجه تمایز برج های رزت در جنبه های گوناگون آن از طراحی مدرن ساختمان تا خدمات رفاهی آن نمایان است؛ امروزه همه دست اندرکاران زبده در صنعت ساختمان می دانند که خریداران به چیزی بیش از ساخت و نقشه و متریال خوب نیاز دارند و همچنین امروزه خواست افراد فراتر از کالا ی قابل ارائه است و آنان به دریافت خدمات شایسته نیاز دارند، خدماتی که در راستای تامین آسایش و آرامش خانواده ها ارائه گردد.
از جمله نکات بارز دیگر در این پروژه ضمانت نگهداری و خدمات پشتیبانی پروژه به مدت 5 سال با ضمانت نامه کتبی ارائه شده از طرف شرکت بیمه دانا می باشد. علاوه بر این داشتن تفکر بلندمدت در راستای راحتی و آسایش ساکنان، قرار دادی بیست ساله به منظور مدیریت بهره برداری ساختمان منعقد گردیده است.

علیرغم وجود تعداد محدودی از واحدها در لیست فروش، دفتر اطلاع رسانی رزت جهت واگذاری و ارائه خدمات فروش مجدد برای مالکان و متقاضیان فعال می باشد.

 

تحقیقات بازار و مطالعات فرصت پروژه تجاری – اداری اسپارو رشت در ردیف پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی شرکت دوان ایرانیان قرار گرفت.
دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مشاوره بازاریابی، فروش و سرمایه گذاری در صنعت ساختمان با سابقه درخشان خود در انجام مطالعات کیفی و تحقیقات بازار و همچنین ارائه خدمات مطالعات فرصت و امکانسنجی، همکاری خود با هولدینگ ساختمانی پارس سازه که از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های ساختمانی ایران می باشد را با موضوع انجام مطالعات فرصت پروژه اسپارو آغاز کرد. پروژه اسپارو، پروژه ای در مرکز شهر رشت، تقاطع خیابان سعدی و بلوار معلم است که به عنوان بلندمرتبه ترین پروژه ساختمانی این شهر شناخته می شود و در مجاورت بافت فرهنگی تاریخی میدان شهرداری قرار گرفته است.
تیم تحقیقاتی دوان با مطالعه پروژه های تجاری، اداری، اقامتی و خدماتی شهر رشت مطالعات بازار این پروژه را انجام داده است. مطالعات بازار علاوه بر شناسایی صنعت ساختمان و املاک و مستغلات در شهر رشت به بررسی فرهنگ، عادات و رفتار مشتریان و مخاطبین بالقوه پروژه پرداخته است. مطالعه کانسپت های مطرح، استانداردهای طراحی و روش های مدیریتی در حوزه های مذکور و بررسی پروژه های موفق در سطح کشور و بین المللی از دیگر بخش های این مطالعات می باشد. تعریف کانسپت های منطبق با سلایق کارفرما، نیازهای بازار و با بالاترین توجیه مالی اقتصادی خدمتی است که نتیجه این مطالعات خواهد بود.


درباره مطالعات فرصت بیشتر بخوانید:
Opportunity Studies

با شما تا پله آخر رسیده ایم

همزمان با روزهای آخر تابستان، "رزت" بار دیگر در روزنامه کثیرالانتشار همشهری، به اطلاع عموم رسید. آخرین نوبت اکران کمپین تبلیغات رسانه ای برج های مسکونی رزت که از شهریور سال گذشته بسته شده بود، در خرداد 97 مجددا برنامه ریزی و اجرایی شد. به لحاظ استقبال خریداران و فروش فراتر از انتظار و همچنین شرایط حاکم بر بازار، چندین ماه توقف در فروش واحدها اعمال شد. با این وجود بدلیل باقی ماندن یک نوبت آگهی از کمپین بازاریابی این مجموعه، دوشنبه مورخ 19/06/97 تعداد محدودی واحد در بازه زمانی مشخص برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری مطمئن در املاک و مستغلات دارند اطلاع رسانی شد.
مجموعه مسکونی رزت شامل دو برج 14 طبقه در منطقه 5 شهر تهران است که توسط یکی از معتبرترین کارفرمایان صنعت ساختمان، شرکت رهاب ساخت ماهان از زیرمجموعه های گروه صنعتی طبیعت میهن، در حال ساخت است. منطقه 5 پر رونق ترین منطقه تهران به لحاظ خرید و فروش واحدهای مسکونی، می باشد. امکانات بی نظیر رفاهی و خدماتی، وجود سرانه فضای سبز بالا و سهولت دسترسی به اتوبان های همت، باکری و خیابان های اصلی، کارگاه فعال ساختمانی در این مجموعه از نقاط بسیار حائز اهمیت تفاوت این پروژه با سایر پروژه های در حال ساخت در منطقه است. آرامش و راحتی ساکنان رکن اصلی طراحی و ساخت پروژه رزت می باشد. "رزت" دارای دید 360 درجه به شهر تهران با طراحی منحصربفرد مهندس فرزاد دلیری می باشد.
از جمله نکات بارز دیگر در این پروژه ضمانت نگهداری و خدمات پشتیبانی پروژه به مدت 5 سال با ضمانت نامه کتبی ارائه شده از طرف شرکت بیمه دانا می باشد. علاوه بر این داشتن تفکر بلندمدت در راستای راحتی و آسایش ساکنان، قرار دادی بیست ساله به منظور مدیریت بهره برداری ساختمان منعقد گردیده است.
شرکت دوان ایرانیان بعنوان اولین مجری مهندسی فروش و بازاریابی در کشور، بعنوان کارگزار انحصاری فروش این مجموعه می باشد.

 

روز یکشنبه 18 شهریورماه 1397 قرارد همکاری و حضور هایپراستار در سیتادیوم ارومیه فی مابین این دو مجموعه عظیم به امضا رسید.
شرکت کارخانه جات میهن میزبان گروه هایپرمارکت های ماف پارس درمجموعه خود بود. این جلسه با بازدید میهمانان از 3 کارخانه میهن، پاندا و شهر لبنیات و همچنین انبار مرکزی این مجموعه صورت گرفت. مدیران ارشد شرکت دوان ایرانیان به عنوان developer مجموعه سیتادیوم به همراه مدیران شرکت اشل به عنوان بهره بردار مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم، در کنار مدیران ارشد شرکت هایپر استار در این مراسم حضور داشتند. در پایان جلسه قرارداد حضور هایپراستار درسیتادیوم ارومیه به امضای مدیران ارشد گروه صنعتی طبیعت میهن جناب آقای پایداری و مهندس میرغنی، به عنوان سرمایه گذاران اصلی پروژه سیتادیوم ارومیه و آقای Thierry از مدیران ارشد شرکت کارفور رسید.
هایپراستار که همان برند سوپرمارکت های زنجیره ای کارفور فرانسه است و در حال حاضر یکی از موفق ترین برندهای دنیا می باشد، سالهاست با تکیه بر خدمات ویژه، تنوع بالای محصولات، مدیریت یکپارچه و کیفیت منحصر بفرد محصولات در سراسر دنیا مطرح شده و یکی از محبوب ترین مراکز خرید روزانه می باشد. حضور هایپراستار در سیتادیوم ارومیه را می توان از این رو یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه دانست.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه مجموعه سیتادیوم در خلق برند سیتادیوم، انتخاب بهترین موقعیت مکانی برای توسعه سیتادیوم ارومیه همچنین به عنوان پل ارتباطی میان مجموعه با بزرگترین طراحان و برند های مطرح صنعت ساختمان ایفای نقش کرده است. دوان ایرانیان در کنار اشل، در مراحل اولیه طراحی پروژه، حضور هایپر استار در مجموعه سیتادیوم را پیش بینی کرده و در همین راستا تمامی استانداردهای لازم برای حضور این شرکت بین المللی در پروژه را فراهم کرده اند.
پروژه سیتادیوم ارومیه بزرگترین پروژه تجاری غرب ایران است که در زمینی به وسعت 53500متر مربع از سال 96 با تغییر برند رزت به سیتادیوم شروع به فعالیت مجدد کرده است و به واسطه تیم حرفه ای که در این پروژه گرد هم آمده اند یکی از پروژه های موفق منطقه خواهد بود. پروژه سیتادیوم ارومیه طی 2 فاز به بهره برداری خواهد رسیدکه هایپر استار در فاز نخست این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

روز چهارشنبه 27 تیرماه، نخستین تفاهم نامه اجاره واحدهای تجاری مرکز خرید سیتادیوم ارومیه امضا شد. جین وست Jeans West پس از امکان سنجی حضور در شهر ارومیه و بررسی ویژگی های کیفی پروژه سیتادیوم ارومیه، به عنوان اولین برند پوشاک تفاهم نامه اجاره برای حضور در فاز A توسعه این پروژه را امضا کرد.

مرکز خرید سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع در حال ساخت می باشد. این پروژه عظیم تجاری به عنوان بزرگترین مرکز خرید غرب کشور، در دو فاز A و B توسعه و بهره برداری خواهد یافت. فاز نخست پروژه با حضور مرکز خرید روزانه هایپر استار در سال 1398 افتتاح خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده developer این پروژه، سعی بر همکاری با بهترین های صنعت ساختمان کشور داشته است و از همین روی، مدیریت بهره برداری پروژه به شرکت اشل واگذار شده است. حضور یک شرکت خبره و با تجربه در زمینه بهره برداری مراکز خرید از همان گام نخست توسعه پروژه و همکاری با شرکت مشاور بین المللی یاپ برای طراحی این پروژه، دلیلی بر استانداردهای بالای پروژه در مقیاس بین المللی است و علاقه مندی برندهای سرشناس و موفقی همچون جین وست و هایپر استار برای حضور در این پروژه از همان فاز اول توسعه، تأییدی بر این موضوع است.

 

 

مرکز تفریح و خرید مدرن سیتادیوم به عنوان تنها مرکز استاندارد در غرب کشور همواره مورد توجه مدیران رده بالای کشوری قرار داشته است. طی هفته های گذشته مسئولین شورای شهر ارومیه و شهردار این شهر، جناب آقای حضرت پور، در بازدیدهای جداگانه ای در جریان پیشرفت چشمگیر این پروژه و استاندارهای ساخت و ساز به کار رفته این مجموعه که در سطوح جهانی مطرح است قرار گرفتند. مجتمع سیتادیوم ارومیه بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی غرب کشور است که در زمینی به مساحت 53500 مترمربع و با زیربنای 194306 مترمربع در حال ساخت می باشد. این مرکز مدرن به عنوان اولین مرکز مدرن از مجموعه مال های زنجیره ای سیتادیوم معرف سطح خدمات و ساخت و ساز های نوین در ایران می باشد.
فاز نخست بهره برداری سیتادیوم ارومیه در ابتدای سال 98 با حضور برند هایپر استار به عنوان معتبرترین مجموعه خرید روزانه، انجام خواهد شد. سیتادیوم اولین حضور برند کارفور (هایپراستار) در غرب کشور است. طراحی سیتادیوم ارومیه به دست مشاور بین المللی یاپ صورت گرفته و حفظ استانداردهای کیفی برای طراحی یک مرکز خرید، مشاعات گسترده، امکانات خدماتی رفاهی، موقعیت مکانی مناسب و مدیریت روزانه بهره برداری از ویژگی های آن می باشد.

 

مدیران شرکت دوان ایرانیان در کنفرانس سالانه کمپانی املاک و مستغلات کنزینگتون در شهر کنستانز آلمان به واسطه دعوت مدیرعامل این برند شرکت کردند.

کنزینگتون یکی از با نفوذترین و شناخته شده ترین برندهای املاک و مستغلات است که در سطح اروپا به صورت سیستم فرانچایز در حال فعالیت می باشد. کنزینگتون را که یک شرکت سوئیسی است میتوان رقیب شرکت هایی همچون Engel & Volkers آلمانی دانست که هردوی آنها سطح عملکردی خود را به سرتاسر اروپا و حتی فراتر از آن گسترش داده اند. مفهوم برندینگ شبکه ای و مدل کسب و کار فرانچایز سابقه ای کوتاه مدت را در جهان دارا می باشد و در همین مدت توانسته یکی از بهترین مدلهای مطرح شده در حوزه املاک و مستغلات از حیث خلق اعتماد میان مخاطبان و مشتریان و کسب سودآوری بالاتر از همین حیث باشد. کمپانی کنزینگتون سالانه کنفرانسی را برای بیان دستاوردهای سالانه خود برگزار میکند و در آن از تمامی مدیران و کارمندان شعب مختلف و همچنین از سرمایه گذاران و مدیرانی که قابلیت پیوستن به این شبکه را دارا هستند دعوت به عمل می آورد تا علاوه بر بیان گزارش عملکرد سالانه خود مفاهیم کسب و کار خود را بیان نموده و آخرین تکنولوژی ها و روشهای به کار گرفته شده در این سیستم را بیان کند.
در کنفرانس برگزار شده در روز جمعه 25 خرداد، پس از بیان گزارش پیشرفت های اخیر در سطح فروش و میزان معاملات صورت گرفته در شهرها و کشورهای مختلف، بهترین شعب کنزینگتون از حیث بالا بودن تعداد معاملات معرفی شدند. بخش اصلی کنفرانس به بیان مفاهیم فرانچایز، چگونگی عملکرد زیرشاخه ها تحت یک سیستم واحد، معرفی نرم افزار به کار رفته در این سیستم و معرفی نرم افزارهای جدید گرافیکی و تصویری برای استفاده در وب سایت و افزایش سطح عملکرد وب سایت اختصاص داده شد. در انتها مصاحبه ای با افراد تأثیر گذار در این مجموعه، همچون مدیرعامل محترم برند کنزینگتون، آقای مهرداد بنکدار، صورت گرفت. در این میان مهندس بشیر انیسی، مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، به عنوان یکی از مطرح ترین و تأثیرگذارترین افراد در حوزه املاک و مستغلات ایران نیز برای مصاحبه دعوت شدند که در این پرسش و پاسخ وضعیت اقتصادی اجتماعی ایران و همچنین موقعیت بازار املاک و مستغلات ایران و چشم انداز آتی آن مورد بحث قرار گرفت.

 

از وب سایت شرکت املاک و مستغلات کنزینگتون بازدید کنید:

www.kensington-international.com