برندهای برتر در مسیر شهریار

در راستای فراهم آوردن امکان حضور برندهای برتر کشور در مرکز تجاری شهریار، مرکز تجاری شهریار، میزبان جناب آقای محمود محمدی مدیر محترم برند ارزشمند سالیان (SALIAN) بود و ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساختهای این مرکز از نزدیک آشنا شدند. در ادامه ایشان ضمن ابراز خوشحالی از احداث مرکز تجاری بااین استانداردها در شهریار، آمادگی خود را برای حضور برند سالیان که از برندهای خوشنام و باسابقه پوشاک کشورمان می باشد، در این مجموعه اعلام داشتند.

مرکز تجاری شهریار علاوه بر میزبانی برندهای برتر داخلی، میزبان برندهای بین المللی نیز خواهدبود. مهندس محمدی مدیر فروش مرکز تجاری شهریار ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد "درکنار ساخت باکیفیت و استاندارد، یک مرکز تجاری نیاز به حضور برندهای برتر و شناخته شده برای تضمین موفقیت آینده خود خواهد داشت. لذا شرکت دوان ایرانیان بعنوان مشاور بازاریابی و فروش مرکز تجاری شهریار علاوه بر تجمیع تجربیات داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت بهره برداری، در تلاش است تا نسبت به جذب برندهای برتر بین المللی و داخلی به این مجموعه عظیم و استاندارد اقدام نماید."

درهمین راستا مرکز تجاری شهریار میزبان جناب آقای فیلیپ، از مدیران ارشد برند فرانسوی دکتلون Decathlon از جمله برندهای  برتر پوشاک ورزشی بود و ایشان ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساخت­های این مرکز از نزدیک آشنا شدند. برند decathlon جزو عرضه کنندگان برتر پوشاک ورزشی می باشد که کار خود را از یک فروشگاه خرده فروشی در شهر لیل در سال 1976 توسط میشل لکرک Michel Leclercq آغاز نمود و پس از گذشت یه دهه، در سال 1986 در آلمان و  سپس در سال 1992 ایتالیا، در سال 1998 پرتغال و انگلستان، در سال 1999 چین، در سال 2009 هند و در سال 2012  در کشورهای جنوب شرق آسیا گسترده کرد. هولدینگ decathlon تا امروز بیش از 850 فروشگاه بزرگ (هر فروشگاه به طور متوسط 4000 مترمربع) در 22 کشور تأسیس کرده و با بیش از 20 نشان تجاری و 40 ثبت اختراع در این حوزه مشغول فعالیت می باشد.

نکته جالب توجه در این بازدید، شگفت زدگی آقای فیلیپ و مشاوران ایرانی ایشان از کیفیت ساخت و ساز و پیش بینی های آینده در خصوص نحوه بهره­ برداری پروژه بود که آنرا هم تراز مراکز تجاری بین المللی خواهد نمود. 

 

 

 

"ورود شرکت‌های خارجی به ایران و مذاکره در این خصوص چیزی بیشتر از گپ و گفت در پای سفره های رنگین ایرانی را می طلبد."

 

این جمله اعتراضی است که بشیر انیسی، کارآفرین ایرانی، در خصوص چالش های اقتصاد ایران، پس از رفع تحریم ها و ورود شرکت‌های خارجی فعال در صنعت ساختمان یاد آور شده است. بشیر انیسی کارآفرین برتر و مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان با اعلام هشدار درباره روند مذاکره های تجاری با شرکای خارجی در حوزه مسکن گفت: شرکت هایی که برای مذاکره به ایران می آیند، در نبود اطلاعات مدون از صنعت ساختمان با چالش کمبود اطلاعات منطبق با اصول علمی و تحقیقات بازار مواجه اند. همین اتفاق هم باعث سردرگمی و بروز مشکلات زیادی برای طرفین مذاکره شده است .

او که سال‌ها قبل مدیریت توسعه یک شرکت ساختمانی معتبر خارجی را در ایران به عهده داشته، معتقد است جلسات با طرف های خارجی چیزی بیشتر از گپ و گفت پای سفره های غذای لذیذ ایرانی را می طلبد، از این رو ضمن آشنا کردن خارجی‌ها با فرهنگ غنی ایرانی در پای میزهای شام کاری اطلاعات مدون و قابل اتکاء از بازار و به خصوص ارائه مکتوبات لازم منطبق با مدل کسب طرف مذاکره لازم است.

مدیر عامل اولین شرکت مطالعات بازار و مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان کشور تاکید کرد: با توجه به وجود تورم در صنعت ساختمان، در سالهای گذشته سازندگان و توسعه دهندگان پروژه های عظیم ساختمانی اهمیت زیادی برای مقوله بازاریابی و تحقیقات بازار قائل نبوده اند و دینامیک های رایج دراقتصاد را با تجربه و شهود، پیش بینی و مدیریت کردند .

وی تصریح کرد: عدم خلق برندهای ملی در بخش تولید و توسعه پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و توریستی مسئله ایست که بعد از رفع تحریم ها تبدیل به چالش شده است زیرا مذاکره باطرف های خارجی را با مانع بزرگی به نام نبود اطلاعات مکفی و لازم جهت تصمیم سازی برای طرف های خارجی مواجه کرده است.

او با تاکید بر اینکه شرکت‌های ایرانی درباره ارقام سود و قیمت‌های تمام شده ابهام علمی دارند ادامه داد: هم اکنون قدرت تصمیم سازی برای طرف های خارجی را نداریم زیرا درخواست شرکای خارجی ارائه پیشنهادهای همکاری در قالب پروپوزال یا مطالعات فرصتOpportunity Study (OS)  است که با تاسف شرکت‌های ایرانی یا با مفاهیم اولیه آن آشنا نیستند یا در صورت آشنایی از استانداردهای لازم جهت بررسی شرکتهای خارجی برخوردار نیستند.

مؤسس شرکت دوان ایرانیان درباره راه حل های رفع مشکل‌های یاد شده، توضیح داد: باتوجه به تازگی مبحث مهندسی فروش در صنعت ساختمان ،چندین شرکت مطالعات بازار و مهندسی فروش در سال‌های اخیر تاسیس

شده اند که توصیه می شود شرکت‌های داخلی با مراجعه به آنها از این تجربه ها بهره برده و خود را جهت مذاکره هرچه بهتر آماده نمایند.

وی در تشریح بحث خود همچنین گفت: اگر شرکت های ایرانی به دنبال قراردادهای تازه و مناسب هستند باید بدانند که ضروری است تدوین طرح کسب و کار پروژه‌ها و مطالعات فرصت و تحقیقات بازار را با استانداردهای مورد تقاضای طرفهای خارجی اجرایی کنند .

وی تاکید کرد شرکت های ایرانی مطمئن باشند در صورت بهره گیری از روش های علمی، با استقبال زیادی روبرو خواهند بود چرا که صنعت ساختمان کشور در تمام بخشهای پیمانکاری، فنی مهندسی، شهرک سازی، بلند مرتبه سازی، مراکز تجاری تفریحی، معماری، سرمایه گذاری و .... برای طرف‌های خارجی از جذابیت های زیادی برخوردار است.

متن خبر را میتوانید در وب سایت های زیر مشاهده فرمایید:

پایگاه خبری روزنامه قانون

پایگاه خبری اعتدال

تجارت نیوز

سایت تابناک

 

نظر به اهمیت مباحث مدیریت بهره برداری، دارایی و اموال در مراکز تجاری همایش یک روزه در شهر همدان و در محل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه برگزار گردید.

 

در این همایش که با حضور روساء و اعضای  اتحادیه های طلا و جواهر، کیف و کفش، چرم، لوازم خانگی و برخی دیگر از اصناف استان همدان و اعضای شورای شهر برگزار گردید، مباحث مختلفی مطرح گردید که اهم موارد آن به این شرح است:

-  توسعه مراکز تجاری وتاثیر آن بر اقتصاد شهری

- پیشنهادات کانسپت های نوین ساخت و راه اندازی مراکز تجاری

- مفهوم مدیریت مال و مراکز تجاری

- نحوه مدیریت و هماهنگی های مربوط به بهره برداری مراکز تجاری

- چگونگی مدیریت اموال و دارایی در مراکز تجاری

- مقایسه روش های مختلف بهره برداری از مرکز خرید همچون فروش، اجاره داری، فروش سرقفلی و ...

- مزایا و ارزش های ایجاد شده در خصوص سرمایه گذاری در مراکز تجاری دارای استراتژی های مدیریتی

جناب آقای مهندس انیسی مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان به عنوان سخنران این همایش با معرفی مدل های موفق بهره برداری در دنیا و بررسی برخی از دلایل موفقیت و همچنین طرح دلایل شکست برخی از مراکز تجاری داخلی و خارجی سعی بر ایجاد افق های جدید کاری در جمع فعالان کسب و کار و همچنین سرمایه گذاران نامی استان نمودند.

در پایان این جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مباحث مطروحه و خصوصا تکنیک های روش های بهره داری برگزار گردید.

 

 

 

همچنین در ادامه این کارگاه، کارگاه مفهوم برند  و برندسازی با مطالعه موردی برج زاگرس در شهر همدان نیز توسط یکی از مدیران شرکت دوان ایرانیان برگزار شد.

مفهوم برند سازی چند سالیت که در ایران  مورد توجه بسیار از بخش ها واقع شده است. این مفعهوم به عنوان همه احساسات،ویژگی‌هاو مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ اطلاق می گردد. برند، برداشت افراد از یک نام است. بیان دیگر «برند» اعتبار و قولی است که در ذهن و روح مشتری ایجاد می نماید.

موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات موردتوجه شرکت ‌ها می‌باشد و شرکت ‌ها همواره به دنبال راه ‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.

مفهوم برندسازی چند سالی است که در ایران مورد توجه بسیاری از بخش ها و نهادهای کسب و کار واقع شده است. این مفهوم به عنوان همه احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ اطلاق می گردد. برند، برداشت افراد از یک نام است. به بیان دیگر برند اعتبار و قولی است که در ذهن و روح مشتری ایجاد می شود. موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات مورد توجه شرکت ها می باشد و شرکت ها همواره به دنبال راه هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می آورد.

در همین راستا نیز کارگاه آشنایی با مفهوم برند و برندسازی برای اولین بار در جمع روسای و اعضای اتحادیه و فعالان کسب و کار در شهر همدان و در سالن همایش های دهکده توریستی گنجنامه برگزار گردید.

این مراسم در دونوبت صبح و عصر توسط خانم نسیم آراد؛ کارشناس ارشد بازاریابی و مدیر توسعه  شرکت دوان ایرانیان برگزار گردید.

در نوبت صبح مفاهیم اولیه برند و ارکان و بخش های برند مطرح گردید و ادامه کارگاه آموزشی در بعد از ظهر همانروز با بررسی اصول اولیه ایجاد برند و بررسی اولین گام ها و اقدامات موثر در این حوزه به صورت اجمالی برگزار گردید.

استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان از این کارگاه ها گویای کیفیت بالای اجرا و مطالب کاربردی آنها برای کسب و کار بود.

 

 

 

 

 

 

 

بودن در مکان و زمان درست

برج لاکچری لکسون حامی اولین مسابقات بین المللی "درساژ" در باشگاه سوار کاری بام بود. طبق اظهارات مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان، مهندس نظیر انیسی: "حضور در جمع دوستداران ورزش سوارکاری نشانی دیگر بر انتخاب درست بازار هدف منطبق بر محصول می باشد.معرفی برج لکسون به عنوان اولین پروژه Home Office ایران با طراحی مهندس فرزاد دلیری و لوکیشن ویژه آن جذابیت بسیاری را برای مخاطبان خود ایجاد نمود و بسیاری از بازدید کنندگان ضمن دریافت اطلاعات اولیه اقدام به رزرو وقت قبلی جهت بازدید از پروژه را نمودند."

مهمانان مدعو شرکت توسعه ابنیه همت و مهمانان ویژه این مسابقات بعد از آشنایی با پروژه برج مجلل لکسون، علاقمند به بازدید از این برج شدند. لازم به ذکر است طی این مراسم افتخار همراهی با عزیزانی همچون جناب آقای یاسر هاشمی رفسنجانی، جناب آقای علی رضایی (بعنوان پیشکسوت ترین سوارکار ایران)، جناب آقای نادعلی فرجامی (سوارکار حاضر در مسابقات) را داشتیم.

مسابقات سوارکاری پرش با اسب مورخ 29 الی 31 اردیبهشت در باشگاه سوارکاری بام، با حضور ۵۶ سوارکار از ایران، آلمان، هلند، لوکزامبورگ و گرجستان در مجموعه سوارکاری بام تهران آغاز شد. میزبانی مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI و حضور کادر فنی بین المللی و سوارکاران مطرح از کشورهای صاحب نام اروپائی رنگ و روی خاصی به فعالیتهای فدراسیون سوارکاری کشورمان داده است، برای اولین بار در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران سوارکاران آلمانی با اسبهای خودشان در این رویداد بین المللی شرکت کردند.

آقای مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوار کاری اعلام نمودند که این مسابقات برای نخستین بار و با مجوز فدراسیون جهانی در تهران برگزار گردید.

باشگاه سوارکاری بام شامل فضاهایی چون مانژ مسابقات، 3 مانژ تمرین و آموزش، پانسیون و اصطبل اصلی اسب ها، مدرسه عالی آموزش سوارکاری، کلینیک و مرکز جراحی شبانه روزی تخصصی اسب ها، بخش اداری، مدیریت، فروشگاه، رستوران، سوئیت های مهمانپذیری، پارکینگ و سایر قسمت های مورد نیاز یک باشگاه به روز دنیا می باشد.

این باشگاه که در قلب پارک چیتگر تهران و در زمره مدرن ترین و علمی ترین باشگاه های کشور می باشد. زمین های مسابقه و تمرین آن مطابق با به روزترین استانداردهای جهانی احداث شده است.

این باشگاه توسط گروه توسعه مهندسی بام که یکی از موفق ترین گروه های صنعت ساختمان در ایران طراحی شده است. در این مسابقات جناب آقای مهدی کاوسی که سمت مدیر عامل گروه بام و همچنین جناب آقای سیروس تابش که به عنوان مدیرعامل شرکت پایدار بام و عضو هیئت مدیره گروه بام میباشند حضور داشتند.

در پایان نفرات زیر به عنوان نفرات برتر رقابت های بین المللی معرفی شدند:

۱ـ علیرضا خوشدل با اسب چالیسا با ۶۵ امتیاز

۲ـ فیلیپ هارتمن از آلمان با اسب آتلانتا با ۶۵ امتیاز

۳ــ علیرضا بصیری با اسب گرندئور فن تی با ۶۵ امتیاز

۴ـ شلوا گاچه چیلادزه از گرجستان با اسب رودی با ۶۱ امتیاز

۵ـ ماریو ماینتز از آلمان با اسب بولونیا با ۵٨ امتیاز

 

 
دعوت به همکاری

به نام خدا

دعوت به همكاری

شرکت سرمایه گذاری ساختمان دوان ایرانیان

 

شرکت دوان ایرانیان در راستای ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی، در محیطی پویا و ارزش آفرین و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، در شهر ارومیه از داوطلبان ذکـور حائز شرایط دعوت به همکاری می‌نماید:

 

نوع شغل: سرپرست فروش-کارشناس ارشد فروش- مدیر فروش
 
شرایط:

- دارا بودن مـدرک تحصـیلی کارشــناسی در رشته‌هـای مدیریت (دولـتی، بازرگـانی، صنعـتی و مالی)، علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی)، کامپیوتر (نرم‌افزار)، ریاضی (کاربردی و محض)، مهندسی (شهرسازی و معماری و مکانیک)

- تسلط به مهارت‌های (ICDL)

- تسلط نسبی به زبان انگلیسی

وظایف:

- شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتریان فعلی،بالقوه و از دست رفته،طبقه بندی و ثبت آن ها مطابق با الگوی شرکت

ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان فعلی در مورد خرید و ترغیب آن ها به افزایش خرید و کسب رضایت آن ها و – مکتوب کردن گزارشات مذاکرات صورت گرفته

ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان از دست رفته و کشف علت عدم خرید آن ها و حل مسایل فی مابین و تلاش جهت بازگرداندن آن ها

- ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان بالقوه و مذاکره با آن ها و ترغیب آن ها به شروع همکاری و خرید از محصولات شرکت

- برنامه ریزی و انجام بازدید از محل فعالیت مشتریان و کنترل آن ها و ارایه گزارشات مربوط

- شناسایی و آنالیز رقبا (محصول،قیمت،توزیع و تبلیغات)

- ارایه گزارشات بازاریابی و فروش منظم و گزارشات خاص به صلاح دید مدیریت

- همکاری در فعالیت های ترغیبی و ترفیعی شرکت

- تسلط حداکثری بر روی محصولات شرکت و همکاری در آموزش سایر نیرو ها (در صورت لزوم)

- رعایت شئونات اداری و همکاری همه جانبه در جهت ایجاد محیط کاری مناسب در راستای اهداف شرکت

- بررسی تحقیقات بازاریابی و بررسی های کارشناسی به منظور درک روند بازار زمین و ساختمان و تخمین تقاضای بازار

- برنامه ریزی و اجرای برنامه های ترویج و تبلیغات در مورد فعالیت های شرکت

- برنامه ریزی برای کسب اطلاعات ضروری در مورد اولویت ها و ارجحیت های متقاضیان زمین ، املاک و ساختمان

- برنامه ریزی برای توسعۀ دامنۀ جغرافیائی فعالیت های شرکت به منظور جذب مشتری

- راهنمائی نیروی فروش شرکت در ارئه بهترین خدمات با عالیترین کیفیت به مشتریان

- کنترل نحوۀ ارائه خدمات به مشتریان

- برنامه ریزی جهت آموزش نیروی فروش

- ترغیب و تشویق نیروی فروش شرکت به نوآوری در ارائه خدمات

- مسئولیت پذیری در مورد تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش

- ارزیابی عملکرد نیروی فروش و ارا ئه باز خورهای ضروری به آنان

- شرکت در جلسات هماهنگی با سایر مدیران و مدیریت عالی شرکت در مورد اجرا و پیشرفت برنامه ها و سیاست های شرکت

- بررسی و اظهار نظر و رفع اثر از شکایات و ناخرسندی های مشتریان

- شرکت در سمینار ها و جلسات فروش به منظور ارتقاء دانش و ایجاد روابط مناسب با سایر افراد و مقامات شرکت ها و مشتریان

- انجام سایر وظایف مرتبط با شغل طبق نظر مدیر ارشد

 

 

نحوه ثبت‌نام و درباره شرکت:
ثبت‌نام صرفاً بصورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت رسمی شرکت دوان ایرانیان ، بخش تماس با ما، استخدام در دوان، بوده و نیازی به مراجعه حضوری و تماس تلفنی با شرکت نمی‌باشد.
 
 
ارائه مشاوره توسعه به پروژه تجاری رزت

دوان ایرانیان در راستای ارائه مشاوره استراتژیک به سرمایه گذاران پروژه فاخر رزت، همراه با گروه معماری YAP از این پروژه بازدید کرد. پروژه رزت، پروژه ای تجاری در شهر ارومیه است که در زمینی به مساحت 53500 مترمربع در حال اجرا و ساخت می باشد. این پروژه که متعلق به شهرداری شهر ارومیه بوده است، هم اکنون با ورود سرمایه گذار جدید در مرحله جدیدی از توسعه با سیاستهای جدید ساخت قرار گرفته است. این برای اولین بار است که همکاری چند جانبه یک شرکت مهندسی بازاریابی و فروش (دوان ایرانیان) و یک شرکت مشاوره فنی و مهندسی خارجی (گروه معماری یاپ) به همراه مشاور بومی پروژه و تیم اقتصادی کارفرما در قالب یک کارگروه مهندسی ارزش تشکیل و به فعالیت پرداختند.

مهندس انیسی سیاست های استراتژیک خود را برای ساخت، توسعه، فروش و بهره برداری این پروژه در اختیار گروه سازنده و سرمایه گذار قرار داد و در راستای این سیاست ها، گروه یونانی YAP به اصلاح محصول و مهندسی ارزش پرداخت و سه آلترناتیو طراحی را ارائه کرد. در این بازدید سازندگان و سرمایه گذاران به ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و به جمع بندی جامعی در خصوص طراحی فازهای بعدی پروژه رسیدند.

همچنین گروه YAP از مجتمع تجاری لاله پارک تبریز به عنوان یکی از رقبای اصلی پروژه رزت در شمال غرب کشور عزیزمان ایران بازدید کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های گروه YAP به وب سایت زیر مراجعه فرمایید:

http://adis.gr

 

بازدید مدیرعامل دوان ایرانیان از دفتر دبی

مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان، جناب آقای مهندس بشیر انیسی طی سفر چند روزه که به کشور امارات داشتند ، ضمن بازدید از نمایشگاه Citysacape در دفتر دبی شرکت دوان در شهر دبی نیز حضور پیدا نمودند.

طی این حضور؛ جلسه مشترکی فی مابین جناب آرقای مهندس بشیر انیسی و آقای Tarek A. Chomal  مدیر عامل شرکت دوان دبی برگزار و به بررسی مسائلی در خصوص توسعه همکاری های مشترک و برنامه ریزی وتدوین اهداف اجرایی در سال 2016 پرداختند.

شرکت دوان ایرانیان طی سالها فعالیت خود در حوزه مهندسی بازاریابی و فروش همواره ارتباط مستمر و گسترده ای با همتای تجاری خود در دبی داشته است و این ارتباط منجر به داشتن دانش سطح بالای این شرکت در حوزه فعالیت خود و بومی سازی این دانش گردیده است. در ادامه این مذاکرات برنامه ریزی هایی جهت برپایی جلسات در دفتر دبی به منظور بررسی همکاری و سرمایه گذاری شرکت های بین المللی در ایران صورت گرفت.

در ادامه آقای مهندس انیسی از جدیدترین پروژه تحت مدیریت شرکت دوان دبی واقع درخیابان شیخ زاید، جنب هتل گلوریا یاسات بازدید نمودند. شرکت دوان دبی دراین پروژه به عنوان مشاورو مجری انحصاری مهندسی بازاریابی- فروش و مدیریت بهره برداری حضور خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های شرکت دوان (دبی) به وب سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.theonerealestate.com

 

 

بازی مجازی گلف، ایده ای آشنا در سیتی اسکیپ ابوظبی

زمانیکه شرکت دوان ایرانیان در سال 1392 به عنوان کارگزار انحصاری بازاریابی و فروش دهکده گلف سرزمین ایرانیان فعالیت می نمود از جمله پیشنهادهای جذاب بصری به جهت جذب مخاطبان و خبرپراکنی، برپا نمودن بازی مجازی گلف در محل دفتر فروش پروژه جهت استفاده بازدید کنندگان و خریداران ویلاهای این دهکده منحصر به فرد بود. لیکن، به دلیل عدم تأمین بودجه و برخی مسائل دیگر در آن زمان، این ایده بازاریابی اجرائی نشد و تنها بخش کوچکی که شامل یک حول وپاترهای گلف و توپ و پایه توپ جهت زدن شات های ابتدایی بود فراهم گردید.

پس از گذشت 3 سال از این پیشنهاد، این ایده هوشنمدانه توسط یکی از شرکت های کارگزاری مهندسی بازاریابی و فروش پروژه دهکده گلف در نمایشگاه املاک و مستغلات، Cityscape که فروردین ماه 95 درشهر ابوظبی برگزار شد به اجرا در آمد.

این ایده هوشنمدانه تبدیل به ابزار تبلیغاتی قوی برای جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه به غرفه مذبور و همچنین کسب اطلاعات در خصوص پروژه و نحوه و شرایط سرمایه گذاری گردید. ابزارها و متدهای به روز و نوین و همچنین متناسب با هویت و مقیاس یک پروژه، بسیار می توانند در کارآمدی فرآیند بازاریابی و فروش موثر باشند.

امروزه با توجه به رقابت بسیار زیاد سازندگان بر سر جذب سرمایه گذاران در حوزه املاک و مستغلات، علاوه برارتقا کیفیت ساخت و ارائه خدمات، هوشنمدی در استفاده از ابزار های نوین بازاریابی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف فروش را ایفا نمی نماید و غفلت فروشندگان در به کار گیری این حوزه می تواند بستر مناسبی جهت پیشی گرفتن رقبا ایجاد نماید.

تماشای ویدئو

 

 

 

 

نمایشگاه Cityscape 2016 امارات

معروفترین و معتبرترین نمایشگاه املاک و مستغلات است که سالانه در نقاط مختلف به ارائه معتبرترین فرصت های سرمایه گذاری می پردازد. این نمایشگاه در کره، کویت، قطر، ترکیه، جده، مصر، ابوظبی و دبی سالانه برگزار میشود. نمایشگاه سیتی اسکیپ ابوظبی در تاریخ 24 فروردین الی 26 برگزار شد که بسیاری از شرکت های مطرح و بنام جهانی در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردها و مطالعات خود در زمینه املاک و مستغلات پرداختند و پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری را معرفی کردند.

غرفه های بسیاری در این نمایشگاه جلب توجه میکرد که از جمله آنها میتوان Abu Dhabi Vision 2030 را نام برد. ماکت با ابعاد وسیعی در این غرفه سعی در معرفی توسعه آتی ابوظبی داشت که نقش حیاتی برنامه ریزی شهری در این منطقه را آشکار میسازد. از دیگر غرفه های قابل توجه می توان به Eagle Hills Abu Dhabi اشاره کرد که از روشهای خلاقانه ای برای جذب بازدیدکنندگان و ارائه دستاوردهای خود استفاده کرده بود.

برخی از شرکت کنندگان مطرح در این نمایشگاه شامل شرکت های زیر میباشد:

ADCP

Azizi development

Bayut.com

Eagle Hills

Eshraq Properties Co. (PJSC)

Forbes Middle East Magazine

Manazel Real Estate PJSC

Masdar

Tamouh Investments

Dubai Properties (DP)

مدیر فروش شرکت دوان ایرانیان در این بازدید اشاره داشت که علیرغم حضور بسیاری از شرکت های مطرح املاک و مستغلات، جای بسیاری از شرکت های معروف در این نمایشگاه خالی احساس میشد که از جمله آنها می توان به Nakheel، Emaar و ... اشاره کرد.

شرکت دوان ایرانیان از این نمایشگاه بازدید کرد و با شرکت های بسیاری در راستای فرصت های سرمایه گذاری ایرانی به مذاکره پرداخت.

لازم به ذکر است نمایشگاه بعدی سیتی اسکیپ در تاریخ 16الی 18 شهریور در دبی برگزار خواهد شد.

http://www.cityscapeglobal.com