فروش ویژه

فروش انتهائی‌ترین بخش عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. همه فروشندگان موفق بر این موضوع واقفند که برای به سرانجام رسانیدن یک معامله  موفق علاوه بر توانمندی ها و تلاش خود به ابزارها و پتانسیل های بالقوه نیز نیاز دارند.

برج مسکونی – ساحلی اطلس کیش به عنوان یک نمونه کامل این فرایند از دید مشتریان مطرح شده است. موقعیت ویژه و منحصر به فرد برج در جزیره کیش که  آن را به یک انتخاب ممتاز تبدیل نموده است در کنار شرایط واگذاری خاص و منعطف پروژه به کمک سیستم بازاریابی شرکت دوان آمده است تا در بتوان قطعات این پازل را در کنار هم به شکلی قرار داد که درنهایت منجر به کسب رضایت خریداران بالقوه حضورشان در جمع مالکان گردد.

یکی از برترین شرکت های حوزه سرمایه گذاری، شرکت توسعه اقتصاد آیندگان، نمونه بارز هماهنگی در این زنجیره از ابتدا تا به انتها می باشد. این مجموعه با انتخاب با خرید 10 واحد از برج مسکونی اطلس کیش مصداق بارز این موضوع می باشد.

 

برندهای برتر بین المللی در مسیر شهریار

در ادامه روند حضور برندهای برتر بین المللی و داخلی در مرکز تجاری شهریار، آقای سامرجوما مدیر توسعه خاورمیانه شرکت بین‌‌المللی آزادیا گروپ از لبنان، از مرکز تجاری شهریار بازدید نمودند. مرکز تجاری تفریحی شهریار در زمینی به وسعت 10800 متر مربع با زیر بنای 108348 متر مربع در 11 طبقه در حال احداث  می باشد  این پروژه عظیم تجاری، اولین مرکز تجاری و تفریحی در شهریار و در بهترین موقعیت  مکانی شهر به لحاظ تجاری واقع شده است.

شرکت آزادیا بیش از 20سال در زمینه همکاری با برندهای مختلف جهان همکاری دارد و نمایندگی انحصاری بیش از 120برند بین‌المللی را دارد. این شرکت در حال حاضر نمایندگی سه برند هلدینگ اسپانیایی ایندی ‌تکس را در ایران دارد. زارا، ماسیمو دوتی و برشکا از این دست هستند که با وجود شرایط پساتحریم، خود را برای حضور در بازار ایران آماده می‌ کنند.

آقای سامر جوما در بازدید از مرکز تجاری شهریار، ضمن اطلاع از امکانات و روند ساخت مجموعه، از پیش بینی های انجام شده درخصوص مدیریت بهره برداری مجموعه که توسط شرکت دوان درحال تدوین قوانین می باشد، ابراز رضایت نموده و درخصوص استقرار تعدادی از برندهای رده متوسط گروه آزادیا در مجموعه مرکز تجاری شهریار اعلام آمادگی نمودند. 

از زبان مدیر توسعه شرکت آزادیا

 

"پس از برجام شاهد ورود نمایندگان شرکت های خارجی به کشور جهت بررسی بازار و انجام مذاکرات با طرف های ایرانی هستیم. غالباً محوریت این مذاکرات، میزان و نحوه سرمایه گذاری شرکت های خارجی در ایران است و این سئوال از ذهن می گذرد که ایران تا چه حد نیازمند سرمایه گذاری خارجی است. "

 

به گزارش خبرگزاری جهان اقتصادی، بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان درتحلیلی با طرح این سوالات که آیا در تمام بخش ها و حوزه ها نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم؟ ورود و سرمایه گذاری شرکت های خارجی چقدر زمان می برد و چه چالش هایی دارد؟ گفت: باید تصدیق کرد که برای کشوری چون ایران با بازار مصرفی بزرگ و شرایط جغرافیایی منحصر به فرد و اقتصاد در حال توسعه، سقفی برای سرمایه گذاری نمی توان تعریف کرد.

این امر به خصوص در پروژه های زیر بنایی ساخت و توسعه راه ها، راه سازی ، شبکه ریلی ، تجهیز خطوط هوایی، معادن، حمل و نقل، نفت و گاز و ... که بیشـترین حجم سرمایه را از دولـت و بنـگاه های بزرگ اقتصادی نیمه خصوصی و خصوصی جذب می کند، بیشتر مشهود است. به گفته این کارآفرین برتر، طبیعی است که بنگاه های کوچک اقتصادی نیز در این مذاکرات جهت ارتقای سهم بازار، ایجاد بازارهای جدید یا کار آفرینی تمایل به جذب سرمایه های خارجی درخواست سرمایه گذاری از طرف های خارجی داشته باشند، حال این سوال مطرح می شود که آیا در ایران چالش جذب سرمایه در پروژه های متوسط و کوچک به نبود سرمایه برمی گردد یا دانش کافی؟ آیا باید به دنبال ثروت شرکت های خارجی بود یا از علم آنها در مدیریت و ارائه خدمات لازم بهره برد؟

 

بشیر انیسی کار آفرین برگزیده جشنواره جوان ایرانی در بخش خدمات در صنعت ساختمان افزود: به عنوان مثال در توسعه صنعت ساختمان و شرکت های توسعه دهنده امـلاک و مستغـلات (developer companies) شاهـد تورم بیش از حد سرمایه (زمین، پروژه نیمه کاره( در شرکت ها هستیم و تفکر مدیریت سرمایه در این شرکت ها هنوز در فلسفه تولید غوطه ور است ، فلسفه ای که تاریخ مصرف آن فقط در زمان هایی کارکرد داشته که تقاضا دربازار بیشتر از عرضه بوده و متقاضیان در صف خرید هر آنچه تولید می شد می ماندند و تورم ها مشکلات و عیوب یک تولید نا کارآمد را می پوشاند.
در حال حاضر با تغییر رفتار خریداران و مصرف کنندگان و با تاسیس و روی کار آمدن شرکت های تخصصی در این حوزه چندین شرکت در حوزه تخصصی این صنعت، خلاء جدی کمبود شرکت های خدماتی، نبود دانش کافی، عدم وجود تجربه مدیریتی وعدم آشنایی مدیران و کارشناسان با شرکت های سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات بیش از پیش احساس می شود.

مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان اولین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و کارآفرین برگزیده وزارت کار در سال 87 معتقد است: "علم بهتر است تا ثروت"بدین معنی که شرکت های ساختمانی می توانند از فرصت پیش رو در مذاکرات با شرکت های خارجی در حوزه های دانــش محور مانند project management development ، property management ،management mall  تکنیک های برند سازی وغیره استفاده کنند و به جای انتظار تا رسیدن تورم مجدد و پا فشاری برفلسفه تولید ، فلسفه محصول و فلسفه فروش به کمک علم حاصل از تجربه شرکت های خارجی به برند سازی و ایجاد ارزش افزوده پرداخته و مطمئن باشند مخاطب هوشمند امروز صنعت ساختمان تفاوت ها را در ارائه خدمات، نوع کانسپت ها و طراحی ها، متدهای بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروش و ... تشخیص خواهد داد.

به اعتقاد وی امروز دانش مدیریت سرمایه و مدیریت تولید در صنعت ساختمان در بزرگترین دانشگاه های دنیا تدریس می شود و به راحتی می توان با سرمایه های موجود کشور و با توجه به دانش روز ، صنعت ساختمان را در کشور متحول کرد . در دنیای امروز شعار  location، location، location در صنعت املاک و مستغلات جای خود را به location ، service ،performance ، image  داده است که رسیدن به آن تنها با داشتن دانش مرتبط و تجربه کافی امکان پذیر است.

 

 روزنامه جهان اقتصادی

 

 

 

 

 

عملیات خاکبرداری قطعه زمین الحاقی اجرایی شد

پروژه اداری تجاری لکسون به عنوان طلایه دار شاخص ترین پروژه ساحل شرقی در حال ساخت می باشد . نظر به استقبال بسیار زیاد مراجعین جهت سرمایه گذاری دراین پروژه منحصر به فرد  و پیش بینی بازار رو به رشد صنعت ساختمان، شرکت توسعه ابنیه همت اقدام به خرید زمین جوار پروژه به جهت توسعه فضای این برج لوکس نمود.

عملیات خاکبرداری قطعه زمین الحاقی همزمان با  ایام میهمانی خدا و میلاد امام حسن مجتبی (ع) مورخ 01 / 04 / 95 آغاز گردید و با توجه به برنامه ریزی های مدون بخش اجرایی این مجموعه امید است تا با افزایش سرعت کاردر زمین الحاقی هر دو بخش به لحاظ پیشرفت فیزیکی به سطح یکسان رسیده و طبق جدول زمانبندی پروژه، هردو بخش یکپارچه گردیده و به بهره برداری برسد.

پروژه اداری تجاری لکسون به عنوان سرآمد ترین پروژه در منطقه همچنان از برنامه پیشرفت فیزیکی جلو می باشد و همین خود از امتیازات بارز این پروژه بوده است.

مفهوم Home Office  برای اولین بار در ایران بر روی این پروژه تعریف شده است، از جمله مزیت های پروژه های منحصر به فرد ساختمانی در دنیا توجه خاص به نیاز های افراد و ساکنین آنان به شمار می آید، با توجه به معضلات بسیار زیاد ترافیکی در کلان شهر تهران این مفهوم به عنوان راهکار جدیدی درمدیریت بهتر کسب و کار در اختیار مدیران قرارداده است.

 
برندهای برتر در مسیر شهریار

در راستای فراهم آوردن امکان حضور برندهای برتر کشور در مرکز تجاری شهریار، مرکز تجاری شهریار، میزبان جناب آقای محمود محمدی مدیر محترم برند ارزشمند سالیان (SALIAN) بود و ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساختهای این مرکز از نزدیک آشنا شدند. در ادامه ایشان ضمن ابراز خوشحالی از احداث مرکز تجاری بااین استانداردها در شهریار، آمادگی خود را برای حضور برند سالیان که از برندهای خوشنام و باسابقه پوشاک کشورمان می باشد، در این مجموعه اعلام داشتند.

مرکز تجاری شهریار علاوه بر میزبانی برندهای برتر داخلی، میزبان برندهای بین المللی نیز خواهدبود. مهندس محمدی مدیر فروش مرکز تجاری شهریار ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد "درکنار ساخت باکیفیت و استاندارد، یک مرکز تجاری نیاز به حضور برندهای برتر و شناخته شده برای تضمین موفقیت آینده خود خواهد داشت. لذا شرکت دوان ایرانیان بعنوان مشاور بازاریابی و فروش مرکز تجاری شهریار علاوه بر تجمیع تجربیات داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت بهره برداری، در تلاش است تا نسبت به جذب برندهای برتر بین المللی و داخلی به این مجموعه عظیم و استاندارد اقدام نماید."

درهمین راستا مرکز تجاری شهریار میزبان جناب آقای فیلیپ، از مدیران ارشد برند فرانسوی دکتلون Decathlon از جمله برندهای  برتر پوشاک ورزشی بود و ایشان ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه با امکانات و زیرساخت­های این مرکز از نزدیک آشنا شدند. برند decathlon جزو عرضه کنندگان برتر پوشاک ورزشی می باشد که کار خود را از یک فروشگاه خرده فروشی در شهر لیل در سال 1976 توسط میشل لکرک Michel Leclercq آغاز نمود و پس از گذشت یه دهه، در سال 1986 در آلمان و  سپس در سال 1992 ایتالیا، در سال 1998 پرتغال و انگلستان، در سال 1999 چین، در سال 2009 هند و در سال 2012  در کشورهای جنوب شرق آسیا گسترده کرد. هولدینگ decathlon تا امروز بیش از 850 فروشگاه بزرگ (هر فروشگاه به طور متوسط 4000 مترمربع) در 22 کشور تأسیس کرده و با بیش از 20 نشان تجاری و 40 ثبت اختراع در این حوزه مشغول فعالیت می باشد.

نکته جالب توجه در این بازدید، شگفت زدگی آقای فیلیپ و مشاوران ایرانی ایشان از کیفیت ساخت و ساز و پیش بینی های آینده در خصوص نحوه بهره­ برداری پروژه بود که آنرا هم تراز مراکز تجاری بین المللی خواهد نمود. 

 

 

 

"ورود شرکت‌های خارجی به ایران و مذاکره در این خصوص چیزی بیشتر از گپ و گفت در پای سفره های رنگین ایرانی را می طلبد."

 

این جمله اعتراضی است که بشیر انیسی، کارآفرین ایرانی، در خصوص چالش های اقتصاد ایران، پس از رفع تحریم ها و ورود شرکت‌های خارجی فعال در صنعت ساختمان یاد آور شده است. بشیر انیسی کارآفرین برتر و مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان با اعلام هشدار درباره روند مذاکره های تجاری با شرکای خارجی در حوزه مسکن گفت: شرکت هایی که برای مذاکره به ایران می آیند، در نبود اطلاعات مدون از صنعت ساختمان با چالش کمبود اطلاعات منطبق با اصول علمی و تحقیقات بازار مواجه اند. همین اتفاق هم باعث سردرگمی و بروز مشکلات زیادی برای طرفین مذاکره شده است .

او که سال‌ها قبل مدیریت توسعه یک شرکت ساختمانی معتبر خارجی را در ایران به عهده داشته، معتقد است جلسات با طرف های خارجی چیزی بیشتر از گپ و گفت پای سفره های غذای لذیذ ایرانی را می طلبد، از این رو ضمن آشنا کردن خارجی‌ها با فرهنگ غنی ایرانی در پای میزهای شام کاری اطلاعات مدون و قابل اتکاء از بازار و به خصوص ارائه مکتوبات لازم منطبق با مدل کسب طرف مذاکره لازم است.

مدیر عامل اولین شرکت مطالعات بازار و مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان کشور تاکید کرد: با توجه به وجود تورم در صنعت ساختمان، در سالهای گذشته سازندگان و توسعه دهندگان پروژه های عظیم ساختمانی اهمیت زیادی برای مقوله بازاریابی و تحقیقات بازار قائل نبوده اند و دینامیک های رایج دراقتصاد را با تجربه و شهود، پیش بینی و مدیریت کردند .

وی تصریح کرد: عدم خلق برندهای ملی در بخش تولید و توسعه پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و توریستی مسئله ایست که بعد از رفع تحریم ها تبدیل به چالش شده است زیرا مذاکره باطرف های خارجی را با مانع بزرگی به نام نبود اطلاعات مکفی و لازم جهت تصمیم سازی برای طرف های خارجی مواجه کرده است.

او با تاکید بر اینکه شرکت‌های ایرانی درباره ارقام سود و قیمت‌های تمام شده ابهام علمی دارند ادامه داد: هم اکنون قدرت تصمیم سازی برای طرف های خارجی را نداریم زیرا درخواست شرکای خارجی ارائه پیشنهادهای همکاری در قالب پروپوزال یا مطالعات فرصتOpportunity Study (OS)  است که با تاسف شرکت‌های ایرانی یا با مفاهیم اولیه آن آشنا نیستند یا در صورت آشنایی از استانداردهای لازم جهت بررسی شرکتهای خارجی برخوردار نیستند.

مؤسس شرکت دوان ایرانیان درباره راه حل های رفع مشکل‌های یاد شده، توضیح داد: باتوجه به تازگی مبحث مهندسی فروش در صنعت ساختمان ،چندین شرکت مطالعات بازار و مهندسی فروش در سال‌های اخیر تاسیس

شده اند که توصیه می شود شرکت‌های داخلی با مراجعه به آنها از این تجربه ها بهره برده و خود را جهت مذاکره هرچه بهتر آماده نمایند.

وی در تشریح بحث خود همچنین گفت: اگر شرکت های ایرانی به دنبال قراردادهای تازه و مناسب هستند باید بدانند که ضروری است تدوین طرح کسب و کار پروژه‌ها و مطالعات فرصت و تحقیقات بازار را با استانداردهای مورد تقاضای طرفهای خارجی اجرایی کنند .

وی تاکید کرد شرکت های ایرانی مطمئن باشند در صورت بهره گیری از روش های علمی، با استقبال زیادی روبرو خواهند بود چرا که صنعت ساختمان کشور در تمام بخشهای پیمانکاری، فنی مهندسی، شهرک سازی، بلند مرتبه سازی، مراکز تجاری تفریحی، معماری، سرمایه گذاری و .... برای طرف‌های خارجی از جذابیت های زیادی برخوردار است.

متن خبر را میتوانید در وب سایت های زیر مشاهده فرمایید:

پایگاه خبری روزنامه قانون

پایگاه خبری اعتدال

تجارت نیوز

سایت تابناک

 

نظر به اهمیت مباحث مدیریت بهره برداری، دارایی و اموال در مراکز تجاری همایش یک روزه در شهر همدان و در محل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه برگزار گردید.

 

در این همایش که با حضور روساء و اعضای  اتحادیه های طلا و جواهر، کیف و کفش، چرم، لوازم خانگی و برخی دیگر از اصناف استان همدان و اعضای شورای شهر برگزار گردید، مباحث مختلفی مطرح گردید که اهم موارد آن به این شرح است:

-  توسعه مراکز تجاری وتاثیر آن بر اقتصاد شهری

- پیشنهادات کانسپت های نوین ساخت و راه اندازی مراکز تجاری

- مفهوم مدیریت مال و مراکز تجاری

- نحوه مدیریت و هماهنگی های مربوط به بهره برداری مراکز تجاری

- چگونگی مدیریت اموال و دارایی در مراکز تجاری

- مقایسه روش های مختلف بهره برداری از مرکز خرید همچون فروش، اجاره داری، فروش سرقفلی و ...

- مزایا و ارزش های ایجاد شده در خصوص سرمایه گذاری در مراکز تجاری دارای استراتژی های مدیریتی

جناب آقای مهندس انیسی مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان به عنوان سخنران این همایش با معرفی مدل های موفق بهره برداری در دنیا و بررسی برخی از دلایل موفقیت و همچنین طرح دلایل شکست برخی از مراکز تجاری داخلی و خارجی سعی بر ایجاد افق های جدید کاری در جمع فعالان کسب و کار و همچنین سرمایه گذاران نامی استان نمودند.

در پایان این جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مباحث مطروحه و خصوصا تکنیک های روش های بهره داری برگزار گردید.

 

 

 

همچنین در ادامه این کارگاه، کارگاه مفهوم برند  و برندسازی با مطالعه موردی برج زاگرس در شهر همدان نیز توسط یکی از مدیران شرکت دوان ایرانیان برگزار شد.

مفهوم برند سازی چند سالیت که در ایران  مورد توجه بسیار از بخش ها واقع شده است. این مفعهوم به عنوان همه احساسات،ویژگی‌هاو مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ اطلاق می گردد. برند، برداشت افراد از یک نام است. بیان دیگر «برند» اعتبار و قولی است که در ذهن و روح مشتری ایجاد می نماید.

موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات موردتوجه شرکت ‌ها می‌باشد و شرکت ‌ها همواره به دنبال راه ‌هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌آورد.

مفهوم برندسازی چند سالی است که در ایران مورد توجه بسیاری از بخش ها و نهادهای کسب و کار واقع شده است. این مفهوم به عنوان همه احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ اطلاق می گردد. برند، برداشت افراد از یک نام است. به بیان دیگر برند اعتبار و قولی است که در ذهن و روح مشتری ایجاد می شود. موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات مورد توجه شرکت ها می باشد و شرکت ها همواره به دنبال راه هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می آورد.

در همین راستا نیز کارگاه آشنایی با مفهوم برند و برندسازی برای اولین بار در جمع روسای و اعضای اتحادیه و فعالان کسب و کار در شهر همدان و در سالن همایش های دهکده توریستی گنجنامه برگزار گردید.

این مراسم در دونوبت صبح و عصر توسط خانم نسیم آراد؛ کارشناس ارشد بازاریابی و مدیر توسعه  شرکت دوان ایرانیان برگزار گردید.

در نوبت صبح مفاهیم اولیه برند و ارکان و بخش های برند مطرح گردید و ادامه کارگاه آموزشی در بعد از ظهر همانروز با بررسی اصول اولیه ایجاد برند و بررسی اولین گام ها و اقدامات موثر در این حوزه به صورت اجمالی برگزار گردید.

استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان از این کارگاه ها گویای کیفیت بالای اجرا و مطالب کاربردی آنها برای کسب و کار بود.

 

 

 

 

 

 

 

بودن در مکان و زمان درست

برج لاکچری لکسون حامی اولین مسابقات بین المللی "درساژ" در باشگاه سوار کاری بام بود. طبق اظهارات مدیر توسعه شرکت دوان ایرانیان، مهندس نظیر انیسی: "حضور در جمع دوستداران ورزش سوارکاری نشانی دیگر بر انتخاب درست بازار هدف منطبق بر محصول می باشد.معرفی برج لکسون به عنوان اولین پروژه Home Office ایران با طراحی مهندس فرزاد دلیری و لوکیشن ویژه آن جذابیت بسیاری را برای مخاطبان خود ایجاد نمود و بسیاری از بازدید کنندگان ضمن دریافت اطلاعات اولیه اقدام به رزرو وقت قبلی جهت بازدید از پروژه را نمودند."

مهمانان مدعو شرکت توسعه ابنیه همت و مهمانان ویژه این مسابقات بعد از آشنایی با پروژه برج مجلل لکسون، علاقمند به بازدید از این برج شدند. لازم به ذکر است طی این مراسم افتخار همراهی با عزیزانی همچون جناب آقای یاسر هاشمی رفسنجانی، جناب آقای علی رضایی (بعنوان پیشکسوت ترین سوارکار ایران)، جناب آقای نادعلی فرجامی (سوارکار حاضر در مسابقات) را داشتیم.

مسابقات سوارکاری پرش با اسب مورخ 29 الی 31 اردیبهشت در باشگاه سوارکاری بام، با حضور ۵۶ سوارکار از ایران، آلمان، هلند، لوکزامبورگ و گرجستان در مجموعه سوارکاری بام تهران آغاز شد. میزبانی مسابقات بین المللی پرش با اسب CSI و حضور کادر فنی بین المللی و سوارکاران مطرح از کشورهای صاحب نام اروپائی رنگ و روی خاصی به فعالیتهای فدراسیون سوارکاری کشورمان داده است، برای اولین بار در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران سوارکاران آلمانی با اسبهای خودشان در این رویداد بین المللی شرکت کردند.

آقای مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوار کاری اعلام نمودند که این مسابقات برای نخستین بار و با مجوز فدراسیون جهانی در تهران برگزار گردید.

باشگاه سوارکاری بام شامل فضاهایی چون مانژ مسابقات، 3 مانژ تمرین و آموزش، پانسیون و اصطبل اصلی اسب ها، مدرسه عالی آموزش سوارکاری، کلینیک و مرکز جراحی شبانه روزی تخصصی اسب ها، بخش اداری، مدیریت، فروشگاه، رستوران، سوئیت های مهمانپذیری، پارکینگ و سایر قسمت های مورد نیاز یک باشگاه به روز دنیا می باشد.

این باشگاه که در قلب پارک چیتگر تهران و در زمره مدرن ترین و علمی ترین باشگاه های کشور می باشد. زمین های مسابقه و تمرین آن مطابق با به روزترین استانداردهای جهانی احداث شده است.

این باشگاه توسط گروه توسعه مهندسی بام که یکی از موفق ترین گروه های صنعت ساختمان در ایران طراحی شده است. در این مسابقات جناب آقای مهدی کاوسی که سمت مدیر عامل گروه بام و همچنین جناب آقای سیروس تابش که به عنوان مدیرعامل شرکت پایدار بام و عضو هیئت مدیره گروه بام میباشند حضور داشتند.

در پایان نفرات زیر به عنوان نفرات برتر رقابت های بین المللی معرفی شدند:

۱ـ علیرضا خوشدل با اسب چالیسا با ۶۵ امتیاز

۲ـ فیلیپ هارتمن از آلمان با اسب آتلانتا با ۶۵ امتیاز

۳ــ علیرضا بصیری با اسب گرندئور فن تی با ۶۵ امتیاز

۴ـ شلوا گاچه چیلادزه از گرجستان با اسب رودی با ۶۱ امتیاز

۵ـ ماریو ماینتز از آلمان با اسب بولونیا با ۵٨ امتیاز

 

 
دعوت به همکاری

به نام خدا

دعوت به همكاری

شرکت سرمایه گذاری ساختمان دوان ایرانیان

 

شرکت دوان ایرانیان در راستای ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی، در محیطی پویا و ارزش آفرین و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، در شهر ارومیه از داوطلبان ذکـور حائز شرایط دعوت به همکاری می‌نماید:

 

نوع شغل: سرپرست فروش-کارشناس ارشد فروش- مدیر فروش
 
شرایط:

- دارا بودن مـدرک تحصـیلی کارشــناسی در رشته‌هـای مدیریت (دولـتی، بازرگـانی، صنعـتی و مالی)، علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی)، کامپیوتر (نرم‌افزار)، ریاضی (کاربردی و محض)، مهندسی (شهرسازی و معماری و مکانیک)

- تسلط به مهارت‌های (ICDL)

- تسلط نسبی به زبان انگلیسی

وظایف:

- شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتریان فعلی،بالقوه و از دست رفته،طبقه بندی و ثبت آن ها مطابق با الگوی شرکت

ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان فعلی در مورد خرید و ترغیب آن ها به افزایش خرید و کسب رضایت آن ها و – مکتوب کردن گزارشات مذاکرات صورت گرفته

ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان از دست رفته و کشف علت عدم خرید آن ها و حل مسایل فی مابین و تلاش جهت بازگرداندن آن ها

- ایجاد رابطه (حضوری،تلفنی،مکاتبه) با مشتریان بالقوه و مذاکره با آن ها و ترغیب آن ها به شروع همکاری و خرید از محصولات شرکت

- برنامه ریزی و انجام بازدید از محل فعالیت مشتریان و کنترل آن ها و ارایه گزارشات مربوط

- شناسایی و آنالیز رقبا (محصول،قیمت،توزیع و تبلیغات)

- ارایه گزارشات بازاریابی و فروش منظم و گزارشات خاص به صلاح دید مدیریت

- همکاری در فعالیت های ترغیبی و ترفیعی شرکت

- تسلط حداکثری بر روی محصولات شرکت و همکاری در آموزش سایر نیرو ها (در صورت لزوم)

- رعایت شئونات اداری و همکاری همه جانبه در جهت ایجاد محیط کاری مناسب در راستای اهداف شرکت

- بررسی تحقیقات بازاریابی و بررسی های کارشناسی به منظور درک روند بازار زمین و ساختمان و تخمین تقاضای بازار

- برنامه ریزی و اجرای برنامه های ترویج و تبلیغات در مورد فعالیت های شرکت

- برنامه ریزی برای کسب اطلاعات ضروری در مورد اولویت ها و ارجحیت های متقاضیان زمین ، املاک و ساختمان

- برنامه ریزی برای توسعۀ دامنۀ جغرافیائی فعالیت های شرکت به منظور جذب مشتری

- راهنمائی نیروی فروش شرکت در ارئه بهترین خدمات با عالیترین کیفیت به مشتریان

- کنترل نحوۀ ارائه خدمات به مشتریان

- برنامه ریزی جهت آموزش نیروی فروش

- ترغیب و تشویق نیروی فروش شرکت به نوآوری در ارائه خدمات

- مسئولیت پذیری در مورد تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی و فروش

- ارزیابی عملکرد نیروی فروش و ارا ئه باز خورهای ضروری به آنان

- شرکت در جلسات هماهنگی با سایر مدیران و مدیریت عالی شرکت در مورد اجرا و پیشرفت برنامه ها و سیاست های شرکت

- بررسی و اظهار نظر و رفع اثر از شکایات و ناخرسندی های مشتریان

- شرکت در سمینار ها و جلسات فروش به منظور ارتقاء دانش و ایجاد روابط مناسب با سایر افراد و مقامات شرکت ها و مشتریان

- انجام سایر وظایف مرتبط با شغل طبق نظر مدیر ارشد

 

 

نحوه ثبت‌نام و درباره شرکت:
ثبت‌نام صرفاً بصورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت رسمی شرکت دوان ایرانیان ، بخش تماس با ما، استخدام در دوان، بوده و نیازی به مراجعه حضوری و تماس تلفنی با شرکت نمی‌باشد.