- منتشر شده در سه شنبه, 04 خرداد 1400 06:09
تیم اجرایی مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت در راستای رفاه حال کارگران اقدام به تاسیس اقامتگاه کارگری مجهز در محل پروژه نمود.
به دلیل وجود تعداد بالای کارگران مشغول به کار در پروژه سیتادیوم رشت، تیم اجرایی سیتادیوم رشت تصمیم به ساخت اقامتگاه مجهزی برای کارگران عزیز نمود. برای این منظور سولهای متروکه که در بخشی از پروژه واقع گردیده بود را برگزیدیم. ارتفاع داخل این سوله ۶ متر بود که به واسطه یک سازه فلزی به دو طبقه ۳ متری تقسیم شد و در هر طبقه ۶ اتاق با متراژ حدودی ۴۰ مترمربع در نظر گرفته شد. هر اتاق شامل ۸ تخت ۲ طبقه بوده که در مجموع این اقامتگاه گنجایش ۱۹۲ نفر را داراست. ظرفیت اقامتگاه دیگر مجموعه نیز ۵۸ نفر بوده که در مجموع، پروژه سیتادیوم رشت دارای ظرفیت اسکان ۲۵۰ نفر نیرو را با کلیه امکانات رفاهی اولیه را دارد.
یکی از نکاتی که در شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده مرکز تفریحی تجاری سیتادیوم رشت به آن اهمیت میدهیم، کیفیت است. این کیفیت در زمان اجرا، در زمان راهاندازی و در زمان بهرهبرداری برای مجموعه حائز اهمیت میباشد. لذا بخشی از محل پروژه را به آشپزخانه اختصاصی برای پخت غذای نیروهای اجرایی مجموعه اختصاص دادیم. از جمله سایر امکانات رفاهی که در این مجموعه برای رفاه کارگران عزیز در نظر گرفته شده میتوان به سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایشی پکیج، سرویسهای بهداشتی و حمام اشاره نمود.
مرکز تفریحی تجاری سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت تقریبی ۵۱۳۰۰ مترمربع و زیربنای تقریبی 143000 مترمربع در جاده رشت- انزلی، نرسیده به پلیس راه خمام در حال ساخت است. فاز نخست بهره برداری سیتادیوم رشت در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با حضور فروشگاه هایپر استار و سایر برندهای مطرح در صنعت خرده فروشی به بهرهبرداری خواهد رسید.
- منتشر شده در چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1400 13:14
کارگروه فنی مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت، تصمیم به تغییر سازه سقف این پروژه نمود.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت، همواره تلاش میکند تا بخشهای مختلف پروژه اعم از اجرای سازه، معماری و تاسیسات، مطابق با استانداردهای روز دنیا و بهینه انجام پذیرد. در همین راستا پس از بررسیهای کارگروه فنی، تصمیم به تغییر سازه سقف از سیستم دال به وافل گردید. گرچه این تغییر منجر به طراحی مجدد سازه سیتادیوم رشت گردید اما مزایای سیستم سقف وافل کارفرما را مجاب به هزینه مجدد نمود.
سقف وافل سازهای جدید و مدرن است که به دلیل مزایای اقتصادی و فنی زیاد آن، مورد استقبال مهندسین قرار گرفته است و بیشترین کاربرد آن برای ساخت سقفهای مرتفع و با دهانههای بزرگ میباشد. وافل به وسیله بتن مسلح ساخته میشود و ظاهری شبکهای و پنجرهای مانند دارد. سقف وافل دو طرفه است. در سقف وافل دو طرفه تیرچهها به صورت عمودی قرار میگیرند در نتیجه در این نوع سقف به تیرهای میانی احتیاجی نیست و رفتاری مانند دال دو طرفه دارد.
از مهمترین مزایای این نوع سقف میتوان به کاهش بار مرده ساختمان، کاهش میزان بتن و میلگرد مصرفی، اجرای دهانههای بلند بین ستونها و استفاده به عنوان Expose در برخی قسمتها مانند پارکینگ با توجه به شکل ظاهری سطح زیرین میباشد.
مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت ۵۱۳۰۶ مترمربع در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی قرار دارد. سیتادیوم به عنوان بزرگترین مرکز تجاری و تفریحی شمال کشورر، علاوه بر فضاهای تجاری شامل فضاهای تفریحی متعددی از جمله بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، اثنیک هال، سالنهای ورزشی تخصصی، اسپا، سرزمین کودک و... میباشد و هم اکنون در حال ساخت است.
- منتشر شده در یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 12:54
شرکت دوان ایرانیان، مدیر توسعه مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت، با توجه به تحقیقات بازار صورت گرفته، نیاز مخاطب و اقتضای روز تصمیم به ایجاد تغییراتی در مجاورت فودکورت طبقه اول یا همان فاز نخست توسعه این پروژه کرد.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور بازاریابی و فروش و بهرهبرداری پروژه سیتادیوم رشت، همواره در راستای افزایش سطح کیفی فضاهای خلق شده و نزدیکتر شدن طرحها به استانداردهای ساخت مراکز خرید با استاندارد از یک سو، و تحت پوشش قرار دادن خواستهها و سلایق مخاطبین از سوی دیگر در حال تلاش است. در طرح معماری سیتادیوم رشت با توجه به هویت و عملکرد مدنظر در نمای پروژه، تراسهای سبز از طبقه دوم این مجموعه جانمایی شده است. طی بررسیهای صورت گرفته در بازار استان گیلان، با توجه به نیاز گروه هدف، وجود فضای باز و سبز در طبقه اول یا همان فاز نخست توسعه پروژه نیز ضروری به نظر رسید و با راه حلی خلاقانه این فضا در مجاورت فودکورت این طبقه طراحی شده و تغییر نقشه مصوب گردید.
گرچه کاهش و حذف فضاهای تجاری قابل فروش و قابل اجاره همواره از دید سرمایه گذاران یک پروژه تجاری ممکن است غیرمطلوب و غیر اقتصادی به نظر برسد، با این حال تغییرات استراتژیک همواره توسعهای بلندمدت و موفق را رقم خواهد زد. این مهم تنها از طریق برنامه زمانبندی مناسب و تعریف گامهای عملیاتی استراتژیک امکان پذیر است. ما در مدیریت توسعه به "خلق اثر مشترک" اعتقادی راسخ داریم و تفکرات جمعی را بر تفکر فردی در اولویت قرار میدهیم. بنابراین تشکیل کارگروههای تخصصی متشکل از اصناف، صاحبین کسب و کار بومی، سرمایه گذاران بومی، مستأجرین بالقوه، بهرهبرداران موفق، ایده پردازان، متخصصین جامعه شناسی و غیره همواره برای ما بخشی لاینفک از فرآیند توسعه بوده است.
فارغ از بررسی سلیقه و خواست گروه مخاطب در استان گیلان که مطلوبیت طراحی را در فضاهای باز و سبز و با مشاعات وسیع میداند، اپیدمی جهانی ویروس کرونا نیز موضوعی بسیار حائز اهمیت در این تصمیم گیری بود. با توجه به محدودیتهای جدید ناشی از این اپیدم، کانسپت موفقیت در صنعت غذایی تغییر کرده و طبق مشاهدات ما رستورانها و کافههایی موفق خواهند بود که دسترسی مناسب به محوطههای باز داشته باشند.
علاوه بر تغییر مساحت مفید تجاری، از دیگر چالشهای مهم پیش روی این تصمیم گیری، عدم امکان تغییر در نمای جبهه اصلی پروژه و ایجاد تخلخل در این نما به واسطه ایجاد تراس سبز بود. خوشبختانه با تلفیق هنر معماری و مدیریت استراتژی و همچنین مهارت شرکت مشاور بنسار در این پروژه، این تهدید به یک فرصت تبدیل شده و منجر به تغییرات حجم و زیباتر شدن نمای جبهه جنوبی سیتادیوم رشت گردید، بهطوری که حتی ممکن است در آینده از این تخلخل به وجود آمده در نمای جانبی، در بخشهای بیشتری نیز استفاده گردد.
مرکز تفریحی تجاری سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت ۵۱۳۰۶ مترمربع و زیربنای تقریبی 143000 مترمربع در جاده رشت- انزلی، نرسیده به پلیس راه خمام در حال ساخت است. فاز نخست بهره برداری سیتادیوم رشت در اسفند ماه سال 1400 با حضور فروشگاه هایپر استار و سایر برندهای مطرح در صنعت خرده فروشی به بهرهبرداری خواهد رسید. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت علاوه بر ، فضاهای فرهنگی - خدماتی همچون بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، باشگاههای ورزشی بانوان و آقایان، سالن اسپا، سالن آرایش، شهربازی کودکان و... را شامل خواهد شد که در فاز دوم سیتادیوم بهره برداری میگردد.
برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه با شماره ۰۹۱۲۳۸۶۷۷۷۷ با ما در تماس باشید.
- منتشر شده در شنبه, 28 فروردين 1400 07:52
تیم مارکتینگ شرکت دوان ایرانیان، در حال تهیه سلسه گپ و گفتهایی جهت معرفی پروژههای شاخص این شرکت میباشد.
دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات مهندسی و بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان ایران در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید و تا امروز با بیش از ۱۴ سال سابقه، به سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان خدمات و راهکارهای نوین و دانش بنیانی جهت مدیریت سرمایه گذاری موفق و موفق شدن در بازار کنونی ارائه دهد. شرکت دوان در هر پروژه باتوجه به موقعیت مکانی آن، بررسی پتانسیل های توسعه، بررسی شرایط بازار و دیگر ویژگی های تأثیرگذار، راهکارها و راه حل های نوین و منحصر به فردی در جهت برندسازی، بازاریابی، فروش و بهره برداری هرچه بهتر ارائه می نماید.
در هر قسمت از این سلسه گپ و گفتها، تیم مارکتینگ دوان شما را با یکی از پروژهها و چالشهای آنها آشنا میکند. در قسمت اول از این فعالیت، با پروژه های دراک شیراز، بام چالوس، پرستوی بابلسر و بازار شمسه قم آشنا می شوید و در خصوص چالش های تیم دوان در بازاریابی و فروش این پروژههای ساختمانی اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در ویدیوهای بعدی نیز با پروژههای بام نیایش، سرزمین ایرانیان، شهرک چیتگر، برج لکسون، مرکز تفریحی تجاری سیتادیوم و… آشنا خواهید شد.
این ویدیوها را میتوانید از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات دوان ایرانیان دنبال کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیتهای شرکت و نحوه همکاری با شماره ۰۲۱۹۶۶۶۷۲۹۶ تماس بگیرید.
- منتشر شده در یکشنبه, 12 بهمن 1399 12:08
فودهال مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه با نام "سیتامیت" در تاریخ 8 بهمن 1399 در فاز اول سیتادیوم آغاز به فعالیت کرد.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور بازاریابی و فروش و بهره برداری پروژه سیتادیوم در این مرکز به دنبال خلق فضاهایی نوین با استاندارهای بین المللی و درخور مطرح ترین برندهای کشورمان است. از این رو سیتامیت با مدیریت یکپارچه "گروه رفتاری کانسپت"، که یکی از مشهورترین برندهای رستوران زنجیرهای با سابقه بیش از یک قرن (از سال 1289) فعالیت در مدیریت رستورانها می باشد؛ عضوی از خانواده سیتادیوم شد.
مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع، در دو فاز توسعه تعریف شده است که فاز اول آن خرداد 99 به بهره برداری رسید. فاز اول مجموعه با حضور برندهایی همچون هایپراستار، جین وست، درسا، پریما پلاس و چرم مشهد و همچنین نخستین فودهال ارومیه با نام سیتامیت؛ تبدیل به یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید استان آذربایجان غربی شده است.
فودهال سیتامیت در انتهای سعدی 2، بلوار طریقت در طبقه همکف فاز نخست مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه و با در برداشتن فضایی به مساحت 1300 مترمربع و گنجایش حدود 300 نفر واقع شده است. در این مجموعه انواع کانسپت های غذایی مختلف در سبک های ایرانی و فرنگی سرو می شود.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه با شماره 09123965555 تماس حاصل فرمایید.
- منتشر شده در شنبه, 04 بهمن 1399 12:23
دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم رشت از 25 دی ماه 1399 آغاز به کار می نماید.
شرکت دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور بازاریابی و فروش و بهره برداری پروژه سیتادیوم رشت، در محل دفتر اطلاع رسانی پروژه، آماده معرفی پروژه به مراجعین محترم خواهد بود. گیلانی های عزیز، صاحبان کسب و کار و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درمورد این پروژه و برند سیتادیوم می توانند با حضور در دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم رشت از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی، اطلاعات و زمانبندی های مربوط به این پروژه قرار گیرند.
مرکز خرید سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت تقریبی 5 هکتار و زیربنای تقریبی 14 هکتار در دو فاز طراحی و در حال ساخت است. فاز نخست بهره برداری سیتادیوم رشت در اسفند ماه سال 1400 با حضور هایپر استار و تمامی واحدهای پشتیبانی کننده آن و همچنین ردیفی از مغازه ها خواهد بود. سیتادیوم اولین حضور برند (هایپراستار) در استان گیلان است. در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت علاوه بر فضاهای تجاری، فضاهای خدماتی همچون بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور، باشگاه های ورزشی بانوان و آقایان، سالن اسپا، سالن آرایش، شهربازی کودکان و ... وجود دارد که در فاز دوم سیتادیوم بهره برداری می شود.
دفتر اطلاع رسانی پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم در جاده رشت به انزلی نرسیده به خمام جنب پروژه سیتادیوم واقع می باشد.
- منتشر شده در چهارشنبه, 10 دی 1399 06:54
این دولوپر ها ( توسعه دهندگان املاک تجاری) هستند که به طرح و معماری معنا می بخشند! هویت طرح و معماری در صنعت ساختمان و به خصوص برای مراکز تجاری بایستی به گونه ای باشد که نه تنها مرکز تجاری را از دیگر رقبا متمایز کند، بلکه به نیازهای بازار و جامعه پاسخ دهد .در این جا شرکت های توسعه دهنده ( Developer) هستند که با توجه به عملکرد مورد نظر، رقبا، محل و... معماری و طرح مراکز خرید را به جهتی هدایت میکنند که امروز و آینده، مردم برای استفاده از خدمات به این مراکز جذب شوند. شرکت های توسعه دهنده (Development solution) در پی بزرگ شدن بازار جهانی و بوجود آمدن رقابت شکل گرفتند. این شرکت ها در صنعت ساختمان، مشاوران برجسته و متخصصانی هستند که از زمان ایده پردازی و تصمیم گیری های اولیه برای ساخت تا مراحل بهره برداری در جهت رسیدن به بالاترین ارزش پروژه ها به کارفرما مشاوره فنی و علمی میدهند. این دانش در ایران دانشی نوظهور محسوب میگردد و دوان ایرانیان اولین شرکت توسعه دهنده development solution ایران در حوزه صنعت ساختمان است. فعالیت های شرکت توسعه دهنده و فعالیت هایی که از آن با نام توسعه یاد می کنیم در صنعت ساختمان شامل مواردی از جمله تحقیقات بازار، بازاریابی، طراحی، ساخت و ساز، تامین اعتابارت پروژه، حسابداری، تعیین هویت پروژه و برندینگ، برگزاری کمپین های بازاریابی، مدیریت املاک تا فروش یا اجاره ملک به کاربران نهایی و ... است که چرخه ای طولانی دارد. درواقع فرآیند توسعه املاک روندی متوالی است و تا رسیدن به بالاترین و بهترین ارزش استفاده از ملک به صورت فرآیندی ادامه دار می باشد.
یکی از موارد بنیادی که در فرآیند توسعه در صنعت ساختمان بسیار مهم و حیاتی است و به نوعی اولین قدم و زیربنای فعالیت های بعدی میباشد، مفهوم پوزیشنینگ (Positioning) و برندینگ (Branding) ساختمان است. خلق برند در صنعت ساختمان با موقعیت، طراحی و عملکرد، خدمات ارائه شده و به طور کلی تصویری که استفاده کنندگان از ساختمان دارند در ارتباط است. از آن جا که امروزه استفاده کنندگان و مشتریان، خود در فرآیند ساخت نقش آفرینی می کنند، برندینگ یک ساختمان را نمی توان امری قطعی درنظر گرفت بلکه توسعه دهندگان صنعت ساختمان بایستی طی یک روند متوالی و با شکل گیری رابطه تعاملی با مخاطبان، خواسته های مخاطبان را در اولویت طراحی و معماری ساختمان های خود قرار دهند.
شرکت توسعه دهنده دوان، به عنوان توسعه دهنده پروژه مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، از مرحله ایده پردازی اولیه و بوجود آمدن کانسپت پروژه تا مرحله نهایی و رسیدن به بهترین ارزش استفاده از این پروژه درکنار کارفرما حضور دارد. برنامه توسعه را به صورتی تدوین می کند تا تنها بحث طراحی فیزیکی ساختمان ها مدنظر نباشد و در همه ابعاد توسعه از طراحی معماری گرفته تا عملکرد و خدمات ارائه شده توسط ساختمان و .... به تعامل مخاطبین با مرکز تجاری و سطح رضایت آن ها توجه شود. برنامه توسعه منعطف تدوین شده برای سیتادیوم با تدوین چارپوب های نوآورانه و خلاق منجر به ادامه حیات طولانی مدت مراکز تجاری تفریحی سیتادیوم خواهد شد و سیتادیوم عنوان برندی توسعه خواهد یافت که بتواند به نیازهای بازار امروز و آینده را پاسخ دهد.
فرآیند توسعه سیتادیوم رشت، با تحقیقات بازار و شناخت رقبای احتمالی، شناخت فرهنگ مردم شهر، بررسی علایق، سلیقه های مردم، کمبودهای شهر و ... شروع شد و کانسپت اولیه سیتادیوم بر مبنای تحقیقاتی جامع شکل گرفت. تیم توسعه دهنده سیتادیوم در پی این است که با خارج کردن سیتادیوم از فعالیتهای تک عملکردی، به نیازهای شهر و منطقه پاسخی شایسته دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، طرح اولیه معماری این مرکز تجاری به صورت یک ساختمان سه طبقه با نظارت تیم توسعه دهنده شکل گرفت. به کارگیری رویکردی منعطف در توسعه سیتادیوم رشت امکان تغییر نما، اضافه کردن یک طبقه به عنوان طبقه فرهنگی و همچنین استراتژی هوشمندانه ساخت سیتادیوم در دو فاز، امکان تغییر طرح معماری را در حین انجام کار و بدون تداخل در پیشرفت فیزیکی فرآهم آورده است. چارچوب هایی که برنامه توسعه برای طرح معماری و معماران پروژه سیتادیوم تعیین کرده است، سیتادیوم را در جهتی هدایت کرد که فضای مناسب برای بازآفرینی تعاملات فرهنگی و اجتماعی را به عنوان طبقه چهارم به مجموعه اضافه کند. سیتادیوم رشت قصد دارد تا با رویکردی منعطف و تغییر متناسب با نیازهای مخاطبانش به یک برند در حوزه مراکز تجاری تبدیل شود.
همچنین حضور تیم سیتادیوم در ارومیه در حین ساخت فاز اول پروژه و تعامل با مخاطبان مرکز تجاری در حین ساخت فاز یک و پس از ساخت و بهره برداری این فاز دید جامع و تکمیلی نسبت به نیازها و سلایق مخاطبان و کمبودهای شهر بدست داد تا طرح معماری و هویت سیتادیوم را متناسب با نیاز مخاطبان تغییر شکل دهیم. دیزاین دوباره طرح فاز دوم سیتادیوم ارومیه در جهت برندینگ سیتادیوم ارومیه به عنوان مرکز تجاری مناسب برای مردم غرب کشور صورت گرفته است.
امروزه شاهد گسترش مراکز تجاری در همه شهرهای ایران هستیم که نشان از نیاز جامعه مدرن می دهد، ولی آیا اگر این مراکز همه به یک شکل و بدون توجه به مزیت های رقابتی، صرفا با کپی برداری از یکدیگر ساخته شوند، همه ی آن ها می توانند به یک اندازه موفق شوند؟ و یا باید چیزی فراتر از این در هرکدام از آن ها وجود داشته باشد تا امروز و آینده، مردم را برای استفاده از خدمات، به این مراکز بکشاند؟ توسعه ای که شرکت دولپمنت دوان به دنبال آن است، توسعه ای آینده نگر است که اثر متمایزی را ایجاد می کند.
- منتشر شده در دوشنبه, 01 دی 1399 13:39
به بهانه یلدا، بلندترین شب سال در تقویم ایرانی بار دیگر در دوان ایرانیان کنار یکدیگر بودن را جشن گرفتیم.
در واپسین روز پاییزی، به رسم دیرینه ایرانی، یلدا را در دوان جشن گرفتیم تا بار دیگر لحظات خوشی را در کنار هم بسازیم و 30 آذر 99 را نیز به عنوان روزی به یاد ماندنی در خانواده بزرگ دوان ثبت کنیم.
این مراسم را با حضور مهمانان و همکاران شرکت دوان همانند سال های قبل در کنار یکدیگر جشن گرفتیم و روز به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر گذراندیم.
یلدا فقط یک دقیقه از شب های دیگر بیشتر است اما دوستی و محبت در خانواده دوان بی انتهاست. از فال حافظ تا گپ و گفت های صمیمانه با اعضای دوان و گوش دادن به سخنان جناب آقای بشیر انیسی، مدیرعامل موفق دوان ایرانیان، تا بازی و سرگرمی و لحظاتی از ته دل خندیدن؛ 30 آذر ماه را برای ما خاطره انگیز ساخت.
دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات مهندسی و بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان ایران تاسیس گردید تا امروز با بیش از 13 سال سابقه، به سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمان خدمات، راهکارهای نوین و دانش بنیانی جهت مدیریت سرمایه گذاری موفق و موفق شدن در بازار کنونی ارائه دهد.
از جمله خدمات ارزنده این شرکت می توان به مطالعات اولیه سرمایه گذاری، استراتژی های ورود به بازار، مطالعات فرصت، تحقیقات بازار، برندینگ پروژه های ساختمانی و همچنین تدوین استراتژی های قیمت گذاری و بازاریابی (کمپین های بازاریابی، چیدمان صنوف و...) و فروش اشاره کرد.
- منتشر شده در شنبه, 15 آذر 1399 07:10
روز یکشنبه 09 آذرماه 1399 قرارد همکاری و حضور هایپراستار در سیتادیوم رشت فی مابین این دو مجموعه عظیم به امضا رسید.
این جلسه به میزبانی دفتر مرکزی هایپراستار و با حضور مدیران و ســرمایه گــذاران سیتادیوم رشت صورت گرفت. مدیران ارشد شرکت دوان ایرانیان به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای سیتادیوم، در کنار مدیران ارشد هایپراستار در این مراسم حضور داشتند. در پایان این جلسه، قرارداد حضور هایپراستار د رسیتادیوم رشت به امضای مالک زمین پروژه، مدیران ارشد گروه صنعتی طبیعت میهن و شرکت دوان ایرانیان به عنوان سرمایه گذاران اصلی پروژه سیتادیوم رشت و آقای Thierry از مدیران ارشد شرکت کارفور رسید.
هایپراستار (Hyperstar) از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای 20 شعبه در سراسر ایران می باشد. هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل می دهند.
مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم رشت، با هدف ایجاد مرکز تجاری و تفریحی مبتنی بر استاندارد و سطح خدمات بین المللی و تجربه مدرن ترین و متفاوت ترین استانداردهای جهانی به مخاطبین در موقعیت مکانی منحصر به فرد و زمینی به مساحت تقریبی 5 هکتار و زیربنای تقریبی 14 هکتار واقع در جاده رشت-انزلی در حال ساخت است.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 09123867777 تماس گرفته و یا از طریق پیج اینستاگرام rasht_citadium در جریان جزئیات پروژه قرار گیرند.