با توجه به همین موضوع، پروژه سیتادیوم، با استفاده از پتانسیل های بسیار مناسب بازار، در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شهر رشت در دست اقدام برای ساخت و بهره برداری می باشد.

موقعیت مکانی بسیار مناسب پروژه سیتادیوم در شهر رشت در ارتباط با دیگر شهرهای اصلی شمال کشورمان، سبب می­ شود تا یک مرکز خرید موفق و با استاندارد علاوه بر داشتن بازار مخاطب محلی، گروه مخاطب بسیاری نیز از اطراف و در سطح منطقه ای داشته باشد. فواصل زمانی این مرکز با شهرهای اطراف در فاصله 15 الی 30 دقیقه می باشد و دسترسی مناسب جاده ای بین آنها وجود دارد. از سوی دیگر، پروژه سیتادیوم در مسیر ترددی ساکنین رشت به مناطق تفریحی ساحلی دریای خزر قرار گرفته و همچنین مجاورت آن با مسیر تردید تهران به بندرانزلی و برعکس نیز در موقعیت استراتژیک آن تأثیر ویژه ای دارد.

پروژه تجاری سیتادیوم در زمینی به مساحت 51306 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 138 هزار مترمربع توسط گروه مشاورین معماری YAP، از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، با همکاری مشاور طراحی بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد.
سیتادیوم اولین مکان برای حضور شرکت معتبر کارفور با نام تجاری هایپر استار در شمال ایران خواهد بود و مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در اختیار این مرکز خرید روزانه قرار خواهد گرفت که برای 500 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد. تعداد کل اشتغال مستقیم ایجاد شده در مرکز تجاری سیتادیوم رشت 2000 نفر خواهد بود. 

برای آشنایی بیشتر با گروه مشاور معمار این پروژه روی لینک زیر کلیک کنید:

bonsar

 

مروری بر امکانات سیتادیوم رشت:

- هر طبقه از این مجتمع تجاری- تفریحی؛ حدود 21 هزار متر مربع فضای ناخالص تجاری دارد که برای استفاده مخاطبین در کمال فراغ بال و آسایش طراحی شده است.

- در هر طبقه از سیتادیوم رشت فضاهای غذا و نوشیدنی طراحی شده است که شامل رستوران های مدرن، رستوران های محلی و کافی شاپ جهت رفاه حال استفاده کنندگان و افزایش سرزندگی محیط و تبدیل شدن به مقصدی برای گردشگری می باشد.

- در طبقه سوم، فضای بازی کودکان با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با داشتن مساحت کافی و مناسب طراحی شده است.

- همچنین پیش بینی مجموعه بهداشت، ورزش و سلامت، این مرکز تجاری را به یک مجموعه کامل بدل کرده است.

- طبقه آخر این مجموعه به کاربری فرهنگی اختصاص داده شده است و امکان استفاده از فضاهایی همچون سینما، تئاتر، گالری های هنری و دیگر مراکز فرهنگی برای خانواده ها و جوانان فراهم شده است، همچنین کتاب فروشی با کانسپتی جدید و با داشتن فضای لازم برای مطالعه پیش بینی گردیده است.

- دو فودکورت با رعایت تمامی استانداردهای ساخت یک فضای مدرن با مساحتی چشم گیر جهت افزایش رفاه حال استفاده کنندگان و بعنوان نقاطی جذاب برای حضور طراحی شده است.

- متمایزترین کانسپت سیتادیوم رشت اثنیک هال یا بازارچه محلی می باشد که به معنای فضایی برای خرید اقلام مصرفی تازه و سفارش طبخ غذاهای سنتی است. 

- فضای پارکینگ بسیار خوب و با ظرفیت بالا، با ظرفیت 1133 جای پارکینگ، طبق آخرین استانداردهای طراحی و با توجه به ایجاد جریانی روان از رفت و آمد طراحی شده است.

 

ساخت و بهره برداری مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم رشت در 2 فاز تعریف شده که پیش بینی می شود فاز نخست آن انتهای سال 1400 بهره برداری شود.

 

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت آوانگارد دیلمان است. 

 

موقعیت مکانی:

گیلان، شهر رشت، کیلومتر 3 جاده رشت به انزلی، منطقه خمام

 

شرکت دوان ایرانیان مشاور استراتژیک توسعه پروژه می باشد. مکان یابی، مطالعات فرصت و مهندسی ارزش این پروژه بر عهده این شرکت بوده است. فعالیت های صنف بندی مجموعه و مدیریت جذب برندها، نامگذاری Naming،  برندینگ و تعیین هویت بصری، تدوین استراتژی های بازاریابی پروژه و همچنین مسئولیت استراتژی های قیمت گذاری، واگذاری و فروش و مدیریت سرمایه گذاری نیز برعهده شرکت دوان ایرانیان می باشد. دوان ایرانیان در این مجموعه نقش یک توسعه دهنده Developer را ایفا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

989123867777+

ویدئو سیتادیوم رشت را اینجا ببینید.

وب سایت سیتادیوم

 

 

 

 
contentmap_plugin
لیست پروژه ها