برج میلینیوم (هزاره سوم)

شرکت دوان ایرانیان در مهرماه سال 1398 همکاری خود را با شرکت تعاونی مسکن آشیانه هزاره سوم ایرانیان در خصوص انجام مطالعات فرصت و مهندسی ارزش پروژه میلینیوم آغاز کرد.

میلینیوم با 32 طبقه بر روی زمین، در زمینی به مساحت 15200 متر مربع و با زیربنایی برابر با 123000 متر مربع در بزرگراه شهید همت و تقاطع با خیابان شیخ ‌بهایی تهران واقع شده است.

از طرح اولیه پروژه میلینیوم (هزاره سوم) 17 سال می‌گذرد و سال هاست که اسکلت فلزی این پروژه نیمه ساخته در بزرگراه همت خودنمایی می‌کند. داستان‌های مختلفی پیرامون نیمه کاره رها شدن میلینیوم شکل گرفته است. برخی‌ از مردم دلیل نیمه کاره ماندن اولین ساختمان اسکلت تمام فلزی را مشکلات حقوقی و برخی دیگر مسائل مالی می‌دانند، اما غالباً بر سر عدم سودآوری در سرمایه گذاری در این پروژه به علت خواب طولانی مدت آن توافق عقیده دارند و اتمام آن را بعید و دور از تصور عنوان می‌کنند.

پاییز 1398 شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک پروژه، مطالعات فرصت آن را در دستور کار قرار داد و اصلی ترین هدف خود در این مطالعات را تعریف کانسپت و هویتی جدید مطابق با استراتژی های پریمیوم سازی قیمت گذاری جهت برون رفت از بحران پروژه قرار داد.

یک فروش موفق نیازمند یک استراتژی موفق در توسعه است!

شعار اصلی ما در تدوین مفاهیم مطالعات فرصت بر این است که کانسپت توسعه به نحوی ارائه می گردد که شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور بازاریابی و فروش خود بتواند در مفیدترین بازه زمانی واحدها را به فروش برساند، بنابراین این مطالعات بسیار عملیاتی، واقع گرایانه و با توجه به نیاز امروز مخاطبین و پیش بینی نیازها و سبک زندگی آینده آنها تدوین میشوند. امروزه مشتریان بالقوه با آگاهی بیشتر و وسعت دید بازتری معاملات انجام می‌دهند، بنابراین بایستی در ارائه خدمات و تدوین کانسپت، هوشیاری و دقت بیشتری به خرج داد و احترام به سلیقه مشتریان بالقوه را فراموش نکرد.

دانش اقتصادی، تجربه توسعه املاک و مستغلات، تسلط بر مفاهیم ساخت، شناخت درست مخاطب و آگاهی از مشکلات کارفرما، همگی ابعاد تصمیم گیری در ارائه کانسپت های توسعه را شکل دادند. جلسات و کارگروه های متعدد تخصصی با نخبگان صنعت و اعضای تعاونی مسکن آشیانه هزاره سوم ایرانیان برگزار شد تا در نهایت پیشنهادی متناسب با تمامی ابعاد مسئله ارائه شده و برندی نوین در صنعت اداره سازی خلق شود. پیشنهاد نهایی شرکت دوان ایرانیان برای برج میلینیوم، خلق یک برند اداری است و بنابراین کاربری اولیه آن که مسکونی بود تغییر پیدا کرد. این برج اداری دارای ویژگی هایی است که:

- تبدیل به یک نماد در شهر تهران شود،

- شرکت های بزرگ و صاحب نام مشتاق به حضور در آن باشند،

- مفاهیم نوین مدیریت اموال، بهره برداری و مدیریت پذیرایی همگی در آن معنا دار باشند،

- کاربری های تجاری و خدماتی با دیدی سودآور و پر رونق در آن تعریف شوند،

- طیف گسترده ای از مخاطبین را پوشش دهد،

- پیچیدگی های اقتصادی و مسائل مالی سرمایه گذاران برج را به خوبی پاسخ دهد،

- و در نهایت تبدیل به نام و برندی ماندگار شود .

همکاری و حضور دوان در این پروژه در اردیبهشت ماه سال 1399 با ارائه مدون مطالعات فرصت برج میلینیوم به کارفرمای محترم به پایان رسید.