پس از تجربه موفق همکاری با شرکت سرمایه گذاری مسکن در پروژه دراک شیراز، شرکت سرمایه گذاری مسکن برای همکاری در دو پروژه در حال ساخت پرستوی بابلسر و بام چالوس از دوان ایرانیان دعوت به عمل آورد. شرکت دوان ایرانیان در سال 1389 مشاور بازاریابی و فروش پروژه بام چالوس بوده است.


درباره بام چالوس:

بام چالوس در بهترین موقیعت مکانی و در شاهراه آزادراه تهران – شمال در زمینی به وسعت 55000 متر مربع در مرتفع ترین محدوده قانونی شهر چالوس در 4 بلوک 18 طبقه با تنوع متراژی بسیار بالا قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی این مجموعه مسکونی استخر، سونا، جکوزی، زمین بسکتبال، بدمینتون و تنیس را می توان نام برد. شهر چالوس یکی ازبزرگترین شهر های ساحلی استان مازندران می باشد که کمترین فاصله با پایتخت ایران، تهران (با فاصله تقریبی 185 کیلومتر) را داراست. استقرار واحدها به صورت شمالی- جنوبی امکان ایجاد چشم انداز جنگل و دریا را برای ساکنین این واحدها میسر نموده است.


فعالیت دوان ایرانیان در پروژه بام چالوس:

یکی از اصلی ترین چالش های ما در پروژه بام چالوس با توجه به شرایط بحرانی بازار مسکن در آن دهه؛ توجیه کردن کارفرما نسبت به هزینه های بازاریابی و تبلیغات بود. پس از انجام تحقیقات بازار وسیع و دقیق، دفتر فروش و واحد نمونه بسیار چشم نوازی در بام چالوس طراحی و آماده شد. برگزاری جلسات متعدد با کارفرما و به اشتراک گذاری دائم فرآیند پیشرفت باعث چابکی بیشتر پروژه شده و انعطاف پذیری هر چه بیشتر کارفرما به سهولت پیشرفت پروژه کمک می کرد. دو دسته نیروی فروش متشکل از اعضای تیم دوان با تسلط کامل بر دانش مهندسی بازاریابی و فروش و افراد بومی که انتقال دهنده فرهنگ و سبک زندگی مردمان چالوس بودند در دفتر فنی مستقر شدند. دوان ایرانیان برای نخستین بار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا قادر بود تا فرم های دریافتی از خریداران را در چالوس ذخیره و همزمان در دفتر تهران به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی های استراتژیک فروش مورد بررسی قرار داده و پیگیری های لازم از خریداران بالقوه و بازدیدکنندگان را انجام دهد.


پس از فاز بندی پروژه، کمپین های بازاریابی مناسب با آن تعریف شد و برای نخستین بار در ایران امکان تعریف اقساط به منظور پرداخت بهای ملک در حجم انبوه انجام گرفت. دوان ایرانیان با استراتژی هوشمندانه فروش خود موفق شد تا در هر فاز به 100 درصد هدف فروش نائل شود. از جمله اقدامات ما در بحث بازاریابی طراحی لوگویی الهام گرفته از سه عنصر خورشید، دریا و جنگل بود که می توانست القا کننده حس بیننده از بام چالوس به چشم انداز اطراف پروژه باشد.  طراحی کاتالوگ زیبای بام چالوس با صفحات مجزا که امکان استفاده از صفحات پشتی هر برگه به صورت تابلویی زیبا وجود داشت نیز از جمله یادگاری های بام چالوس برای شرکت دوان است.

 

 

 

 

لیست پروژه ها