Developed in conjunction with Joomla extensions.

همکاران

...

راهکارهای دوان

  • مهندسی بازاریابی و فروش Open or Close

    از آن جایی که مهندسی بازاریابی و فروش ، مقوله ای نو در صنعت ساختمان به شمار می رود، در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان با فرآیند و فعالیت هایی که در آن صورت می پذیرد آشنائی کافی ندارند. آنچه مهندسی بازاریابی و فروش را از فعالیت های سنتی بازاریابی و فروش جدا می نماید، تفکر استراتژیک و بلند مدتی است که در پس فرآیند نهفته است و آن را به صورت یک فرآیند یکپارچه و منسجم شکل داده است. در واقع فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است، ولی در عین حال شروع یک رابطه صادقانه و بلند مدت با مشتریان است، از جمله خدمات بسیار مهمی که شرکت دوان به کارفرمایان ارائه می نماید. اجرای بندهای فعالیت مهندسی بازاریابی و فروش و ارائه مشاوره فني- مهندسي در اين فرآيند می باشد.

     

  • مطالعات فرصت Open or Close

    مطالعات فرصت یا Opportunity Studies به مطالعاتي اطلاق مي گردد كه به دنبال شناسايي سريع وارزان حقايق برجسته بازار در يك فرصت سرمايه ­گذاري مي باشد. حال حاضر باتوجه به تغيير رفتار مصرف ­كننده در كشور و تغییر شرایط بازار، مخاطرات زيادي متوجه پروژه ­هايی است که بدون انجام مطالعات تخصصی اقدام به شروع سرمایه گذاری می نمایند. شركت دوان ايرانيان جهت انجام مطالعات فرصت تلاش مي نمايد ضمن ارائه تصوير روشني از بازار به سرمايه ­گذار با دوري از هر گونه متورم­ سازي درآمدها و انطباق ميزان در آمدها با واقعيت ­هاي موجود دربازار و همچنین تعريف هزينه ­هاي منطقي جهت اجرا به تحليل اقتصادي گزينه ­هاي خلق شده بپردازد.

  • تحقیقات بازار Open or Close

    تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.

موسسین

محمد وکیلی
رئیس هیت مدیره
بشیر انیسی
مدیر عامل و عضو هیت مدیره

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار این آخرین است!

شرکت سرمایه گذاری مسکن (مادر)

شرکت ســرمایه گذاری مسـکن از بزرگ ترین شرکـت های انبوه سازی مسـکن و عضو ارشد انجمن انبوه سازان کشور است که عـلاوه بر سـابقه در امر تولید انـبوه مسـکن، در قالب مجتمع های مسکونی- ویلایی و آپارتمان های کوتاه و بلند مرتبه، احداث مجتمع های تجاری و اداری، در امر آماده سازی زمین و اجـرای خطـوط انتـقال آب، راه سازی و احداث اتوبان دارای تجارب ارزشمند می باشد. این شرکت در سال 1369 توسط بانک مسکن با سرمایه اولیه ده میلیارد ریال به صورت سهامی خاص تاسیس شد. با گسترش  فعالیت ها در سال 1382 به سهامی عام تبدیل و سرمایه آن نیز به هزار میلیارد ریال افزایش یافته و از سال 1383 در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. شرکت طی 19 سال فعالیت خود نسبت به احداث بیش از 44000 واحد در قالب 281 پروژه مسکونی و 38 پروژه تجاری- اداری اقدام نموده و بیش از 36000 واحد مسکونی را به مرحله بهره برداری رسانده است. استفاده از روش ها و سیستم های کارآمد فنی و مدیریتی در کنار توجه به رشد کمی و کیفی محصولات، موجب شده این شرکت نقش بسزایی در پیشبرد اهداف بخش مسکن درکشور بر عهده داشته باشد. شرکت سرمایه گذاری مسکن از سال 1382 موفق به کسب گواهی نامه مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001-2000 از شرکت Moody International شده است.

www.hic-iran.com