Developed in conjunction with Joomla extensions.

همکاران

...

راهکارهای دوان

  • مهندسی بازاریابی و فروش Open or Close

    از آن جایی که مهندسی بازاریابی و فروش ، مقوله ای نو در صنعت ساختمان به شمار می رود، در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان با فرآیند و فعالیت هایی که در آن صورت می پذیرد آشنائی کافی ندارند. آنچه مهندسی بازاریابی و فروش را از فعالیت های سنتی بازاریابی و فروش جدا می نماید، تفکر استراتژیک و بلند مدتی است که در پس فرآیند نهفته است و آن را به صورت یک فرآیند یکپارچه و منسجم شکل داده است. در واقع فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است، ولی در عین حال شروع یک رابطه صادقانه و بلند مدت با مشتریان است، از جمله خدمات بسیار مهمی که شرکت دوان به کارفرمایان ارائه می نماید. اجرای بندهای فعالیت مهندسی بازاریابی و فروش و ارائه مشاوره فني- مهندسي در اين فرآيند می باشد.

     

  • مطالعات فرصت Open or Close

    مطالعات فرصت یا Opportunity Studies به مطالعاتي اطلاق مي گردد كه به دنبال شناسايي سريع وارزان حقايق برجسته بازار در يك فرصت سرمايه ­گذاري مي باشد. حال حاضر باتوجه به تغيير رفتار مصرف ­كننده در كشور و تغییر شرایط بازار، مخاطرات زيادي متوجه پروژه ­هايی است که بدون انجام مطالعات تخصصی اقدام به شروع سرمایه گذاری می نمایند. شركت دوان ايرانيان جهت انجام مطالعات فرصت تلاش مي نمايد ضمن ارائه تصوير روشني از بازار به سرمايه ­گذار با دوري از هر گونه متورم­ سازي درآمدها و انطباق ميزان در آمدها با واقعيت ­هاي موجود دربازار و همچنین تعريف هزينه ­هاي منطقي جهت اجرا به تحليل اقتصادي گزينه ­هاي خلق شده بپردازد.

  • تحقیقات بازار Open or Close

    تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.

موسسین

محمد وکیلی
رئیس هیت مدیره
بشیر انیسی
مدیر عامل و عضو هیت مدیره

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار این آخرین است!

شرکت کار نیک سازه

شرکت کارنیک سازه فعالیت کاری خود را از سال 78 با مدیریت آقای مهندس فرشید فرجی آغاز نموده است. رسالت این شرکت، افزایش سطح کیفیت و رعایت استانداردهای فنی بر پایه علم و فناوری در جهت پیشرفت اقتصادی می باشد تا با بکارگیری تمام توان خود، رضایت سهام داران و خریداران را جلب نماید .این شرکت، تاکنون احداث واحدهای مسکونی، تجاری و اداری زیادی را در سابقه کاری خود داشته است که به عنوان نمونه می توان مجتمع تجاری بین المللی ملی راه، بازارچه فیلسوف (زیتون-کارمندی)، بازارچه بهار و ساختمان باهنر، بازارچه بازار قدیم قشم (جزیره قشم) و مرکز خرید زیتون که از پروژه های شاخص اهواز می باشد را نام برد.

شرکت دوان ایرانیان از اواخر سال 88 همکاری خود را در رابطه با مجتمع تجاری زیتون اهواز با این شرکت آغاز نموده است و امیدوار است که بتواند در پروژه های آتی شرکت کارنیک سازه خدمات گسترده تری را ارائه نماید.