Developed in conjunction with Joomla extensions.

اخبار

همکاران

...

راهکارهای دوان

  • مهندسی بازاریابی و فروش Open or Close

    از آن جایی که مهندسی بازاریابی و فروش ، مقوله ای نو در صنعت ساختمان به شمار می رود، در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان با فرآیند و فعالیت هایی که در آن صورت می پذیرد آشنائی کافی ندارند. آنچه مهندسی بازاریابی و فروش را از فعالیت های سنتی بازاریابی و فروش جدا می نماید، تفکر استراتژیک و بلند مدتی است که در پس فرآیند نهفته است و آن را به صورت یک فرآیند یکپارچه و منسجم شکل داده است. در واقع فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است، ولی در عین حال شروع یک رابطه صادقانه و بلند مدت با مشتریان است، از جمله خدمات بسیار مهمی که شرکت دوان به کارفرمایان ارائه می نماید. اجرای بندهای فعالیت مهندسی بازاریابی و فروش و ارائه مشاوره فني- مهندسي در اين فرآيند می باشد.

     

  • مطالعات فرصت Open or Close

    مطالعات فرصت یا Opportunity Studies به مطالعاتي اطلاق مي گردد كه به دنبال شناسايي سريع وارزان حقايق برجسته بازار در يك فرصت سرمايه ­گذاري مي باشد. حال حاضر باتوجه به تغيير رفتار مصرف ­كننده در كشور و تغییر شرایط بازار، مخاطرات زيادي متوجه پروژه ­هايی است که بدون انجام مطالعات تخصصی اقدام به شروع سرمایه گذاری می نمایند. شركت دوان ايرانيان جهت انجام مطالعات فرصت تلاش مي نمايد ضمن ارائه تصوير روشني از بازار به سرمايه ­گذار با دوري از هر گونه متورم­ سازي درآمدها و انطباق ميزان در آمدها با واقعيت ­هاي موجود دربازار و همچنین تعريف هزينه ­هاي منطقي جهت اجرا به تحليل اقتصادي گزينه ­هاي خلق شده بپردازد.

  • تحقیقات بازار Open or Close

    تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.

موسسین

محمد وکیلی
رئیس هیت مدیره
بشیر انیسی
مدیر عامل و عضو هیت مدیره

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار این آخرین است!

بهسازی و زیبا سازی حرم قم

سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) زیر نظر شهرداری قم در سال 1371 تشکیل گردید. از مهمترین اقدامات انجام شده تاکنون تملک اراضی و آماده سازی بافت های فرسوده و قدیمی اطراف حرم مطهر به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع در قالب میدان بزرگ امام خمینی(ره)، طراحی و برنامه ریزی اجرای طرح بزرگ میدان امام خمینی (ره) در محدوده اطراف حرم مطهر، طراحی مجتمع بزرگ تجاری، اقامتی قم (جایگزین میدان میوه و تره بار سابق) و اجرای مجتمع تجاری الغدیر می باشد.

تمامی این طرح ها در راستای طرح توسعه مرکز شهر قم و گسترش امکانات زیربنایی آن بوده که از سال های پیش در دستور کار مسئولین استانی و کشوری قرار داشته است.

http://qom.ir