Developed in conjunction with Joomla extensions.

previous arrow
next arrow

کارفرمایان و همکاران

...

چشم انداز ما

چشم انداز دوان ایرانیان تبدیل شدن به بخش تفکیک ناپذیر صنعت ساختمان کشور از طریق پیاده سازی علمی مهندسی بازاریابی و فروش با هدف افزایش کیفیت صنعت ساختمان ایران و توانمند سازی مشتریان است.

موسسین

بشیر انیسی

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره

نظیر انیسی

عضو هیئت مدیره

ماکان عیدی پور

عضو گروه موسسین

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار آخرین است!

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.