Developed in conjunction with Joomla extensions.

اخبار

کارفرمایان

...

راهکارهای ما

  • مهندسی بازاریابی و فروش Open or Close

    از آن جایی که مهندسی بازاریابی و فروش ، مقوله ای نو در صنعت ساختمان به شمار می رود، در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان با فرآیند و فعالیت هایی که در آن صورت می پذیرد آشنائی کافی ندارند. آنچه مهندسی بازاریابی و فروش را از فعالیت های سنتی بازاریابی و فروش جدا می نماید، تفکر استراتژیک و بلند مدتی است که در پس فرآیند نهفته است و آن را به صورت یک فرآیند یکپارچه و منسجم شکل داده است. در واقع فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است، ولی در عین حال شروع یک رابطه صادقانه و بلند مدت با مشتریان است، از جمله خدمات بسیار مهمی که شرکت دوان به کارفرمایان ارائه می نماید. اجرای بندهای فعالیت مهندسی بازاریابی و فروش و ارائه مشاوره فني- مهندسي در اين فرآيند می باشد.

     

  • مطالعات فرصت Open or Close

    مطالعات فرصت یا Opportunity Studies به مطالعاتي اطلاق مي گردد كه به دنبال شناسايي سريع وارزان حقايق برجسته بازار در يك فرصت سرمايه ­گذاري مي باشد. حال حاضر باتوجه به تغيير رفتار مصرف ­كننده در كشور و تغییر شرایط بازار، مخاطرات زيادي متوجه پروژه ­هايی است که بدون انجام مطالعات تخصصی اقدام به شروع سرمایه گذاری می نمایند. شركت دوان ايرانيان جهت انجام مطالعات فرصت تلاش مي نمايد ضمن ارائه تصوير روشني از بازار به سرمايه ­گذار با دوري از هر گونه متورم­ سازي درآمدها و انطباق ميزان در آمدها با واقعيت ­هاي موجود دربازار و همچنین تعريف هزينه ­هاي منطقي جهت اجرا به تحليل اقتصادي گزينه ­هاي خلق شده بپردازد.

  • تحقیقات بازار Open or Close

    تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.

موسسین

ماکان عیدی پور
رئیس هیت مدیره
بشیر انیسی
مدیر عامل و عضو هیت مدیره

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار این آخرین است!

زمستان۹۵ فصل اجاره بود، تابستان۹۶ نوبت خرید می‌شود؟!

گزارش‌ میدانی اقتصاد آنلاین از بازار ملک در پایتخت؛ زمستان۹۵ فصل اجاره بود، تابستان۹۶ نوبت خرید می‌شود؟!

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازار مسکن طی سالی که گذشت راکد بود. اما برخی پیش بینی ها نشان می دهد که این بازار آمادگی خروج از رکود را پیدا کرده است و هم اکنون در دوران پیش رونقی است.
از نگاه برخی دیگر از کارشناسان اما بازار مسکن تغییر خاصی نداشته است و نمی توان فصل زمستان را دوره پیش رونقی دانست. چرا که در این دوران گرانی مسکن هنوز هم اولین عامل کاهش تقاضا است و با خروج افرادی که به مسکن نگاه سرمایه گذارای داشتند معاملات مسکن کاهش یافته است.
در همین خصوص به سراغ برخی مشاوران املاک شهر تهران رفتیم تا نگاه این افراد را نسبت به بازار مسکن جویا شویم و پیش بینی آینده این فعالان بازار را بپرسیم.
یکی از مشاوران املاک شمال شهر تهران در خصوص وضعیت اخیر بازار مسکن، این طور می گوید: بازار مسکن در این روزها جذابیت بالایی برای مشتریان ندارد. اما در مجموع فصل زمستان از پاییز برای ما بهتر بوده است. یکی از تفاوت های نیمه دوم سال در مقایسه با سال های گذشته در این است که مشتریانی که به سراغ ما می آیند مصرف کننده هستند. به همین دلیل با توجه به کاهش توان خرید مردم بازار اجاره برای ما مناسب تر بود.
وی می افزاید: بازار اجاره هم تحت تاثیر درآمد افراد قرار دارد به این معنی که تمایل به پرداخت پول کمتر شده است و بیشتر مشتریان ترجیح می دهند درآمدشان را صرف پرداخت اجاره نکنند.
یکی دیگر از مشاوران املاک در مناطق نزدیک به مرکز شهر تهران می گوید: بازار اجاره مسکن برای ما بهتر است. هنوز به فصل فروش نرسیدیم و منتظر هستیم تا سال آینده و بعد از انتخابات ببینیم وضعیت فروش چه تغییری خواهد کرد. هر چند به نظر می رسد زمان برای خرید و فروش مسکن در سال گذشته به اتمام رسیده است و کسی تمایلی به معامله در این طرف سال ندارد.
این مشاور املاک سخن خود را این طور ادامه می دهد: خرید و فروش مسکن در شمال شهر تهران که املاک گران تر هستند و مشتریان از توان مالی بالاتری برخوردار هستند وضعیت خاص تری دارد. در این مناطق ممکن است خریدار و فروشنده در هر زمانی حسب نیاز خود معامله کند. اما در نقاطی از شهر که افراد توان مالی پایین تری دارند خرید و فروش ملک در فصل خاصی انجام می شود و پیش بینی می کنیم سال آینده و بعد از انتخابات این فصل برسد.


مسکن آرام آرام از رکود خارج می شود

یکی دیگر از مشاوران املاک در غرب تهران با اشاره به اینکه بازار مسکن ظرف یک شب در رکود نرفت و به همین نسبت به مرور از رکود خارج می شود، این طور می گوید: اگر بخواهیم منطقی به این بازار نگاه کنیم بازار مسکن بلافاصله بعد از انتخابات از رکود خارج نخواهد شد. اما می توان امیدوار بود که با گذشت بیش از یک سال بازار مسکن به جایگاه واقعی و مطلوبی در کنار سایر بازارها خواهد رسید.
این فروشنده ملک ادامه این طور ادامه می دهد: در بازار مسکن دیگر جولان سرمایه گذاران مقطعی جایی ندارند و باید این بازار را به گونه ای مدیریت کرد که فقط مصرف کننده برای خرید مراجعه کند.
در صحبت با مشاوران املاک مناطق متراکم تر شهر تهران به نظر می رسد که چشم انداز رونق برای سال آینده خیلی دور از انتظار نیست اما به نظر می رسد که بالابردن شرایط قدرت خرید مردم می تواند به رونق بیشتر بازار کمک موثری باشد. کارشناسان پیشنهاد می کنند امکان استفاده وام های بانکی با نرخ سود پایین و بازپرداخت طولانی می تواند یکی از اقدامات لازم در این خصوص باشد.
منبع: اقتصاد آنلاین