Developed in conjunction with Joomla extensions.

اخبار

کارفرمایان

...

راهکارهای ما

  • مهندسی بازاریابی و فروش Open or Close

    از آن جایی که مهندسی بازاریابی و فروش ، مقوله ای نو در صنعت ساختمان به شمار می رود، در حال حاضر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان با فرآیند و فعالیت هایی که در آن صورت می پذیرد آشنائی کافی ندارند. آنچه مهندسی بازاریابی و فروش را از فعالیت های سنتی بازاریابی و فروش جدا می نماید، تفکر استراتژیک و بلند مدتی است که در پس فرآیند نهفته است و آن را به صورت یک فرآیند یکپارچه و منسجم شکل داده است. در واقع فروش یکی از عوامل زیر مجموعه بازاریابی است به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است، ولی در عین حال شروع یک رابطه صادقانه و بلند مدت با مشتریان است، از جمله خدمات بسیار مهمی که شرکت دوان به کارفرمایان ارائه می نماید. اجرای بندهای فعالیت مهندسی بازاریابی و فروش و ارائه مشاوره فني- مهندسي در اين فرآيند می باشد.

     

  • مطالعات فرصت Open or Close

    مطالعات فرصت یا Opportunity Studies به مطالعاتي اطلاق مي گردد كه به دنبال شناسايي سريع وارزان حقايق برجسته بازار در يك فرصت سرمايه ­گذاري مي باشد. حال حاضر باتوجه به تغيير رفتار مصرف ­كننده در كشور و تغییر شرایط بازار، مخاطرات زيادي متوجه پروژه ­هايی است که بدون انجام مطالعات تخصصی اقدام به شروع سرمایه گذاری می نمایند. شركت دوان ايرانيان جهت انجام مطالعات فرصت تلاش مي نمايد ضمن ارائه تصوير روشني از بازار به سرمايه ­گذار با دوري از هر گونه متورم­ سازي درآمدها و انطباق ميزان در آمدها با واقعيت ­هاي موجود دربازار و همچنین تعريف هزينه ­هاي منطقي جهت اجرا به تحليل اقتصادي گزينه ­هاي خلق شده بپردازد.

  • تحقیقات بازار Open or Close

    تحقیقات بازار به تلاشی برنامه ­ریزی شده به منظور جمع ­آوری اطلاعات از بازار و مشتریان گروه هدف گفته می­ شود. تحقیقات بازار بخش بسیار حائز اهمیتی از تدوین استراتژی­ های تجاری است. این تحقیق عاملی اساسی در بهبود جایگاه رقابتی در میان رقبا است زیرا اطلاعات مهمی را گردآوری می کند که نیازهای بازار را تحلیل و شناسایی کرده، گستردگی بازار را مشخص کرده و وضعیت رقابتی را تعیین کند و از همین طریق می­ تواند جایگاه خود را در این رقابت مشخص کند.

موسسین

ماکان عیدی پور
رئیس هیت مدیره
بشیر انیسی
مدیر عامل و عضو هیت مدیره

سخن مدیرعامل

 فلسفه کاری ما ساده است: هیچ گاه کاری که به آن اعتقاد نداری را انجام نده! هرکاری را با چنان شور و اشتیاقی انجام بده که انگار اولین وظیفه شغلی توست و با چنان دقتی پیگیری کن که انگار این آخرین است!

پانوراما

چند سالیست که دیگر لوگو یک آیتم انحصاری برای شرکت ها و سازمان ها به شمار نمی آید، هر کسب و کاری برای به یاد ماندن در ذهن مشتریان نیاز دارد تا تصویری از خود در ذهن مخاطب ثبت نماید. این ثبت تصویر در اذعان مردم به شکل های مختلف انجام می شود.
ساختمان های بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این ایام می بینیم که برخی از پروژه های ساختمانی اداری تجاری و مسکونی دیده می شد که در کنار نام ساختمان، اشکالی با عنوان لوگو قرا می گیرد.
این توجه به طراحی لوگو برای ساختمان ها اتفاقی است در راستای گام نهادن در حوزه برندینگ پروژه ، اما آن کجا و این کجا ....
یکی از اقداماتی که ما در اجرای یکپارچه هویت بخشیدن به پروژه های تحت مدیریت خود داریم، همین توجه به اجزاو ارکان هویت بصری پروژه است. قطعاً طراحی یک لوگو برای یک پروژه که دارای برنامه بازاریابی می باشد، جز اقدامات اولیه به شمار می آید.
اما این طراحی نیز بایستی از چارچوب های استاندارد تبعیت نماید. طراحان برای طراحی و پیشنهاد طرح های لوگو معیارهای خاصی دارند.
در طراحی لوگوی پروژه پانوراما (برای آشنایی با دلایل انتخاب این نام به بخش نام گذاری پروژه پانوراما مراجعه نمائید) الهام اصلی از نام پروژه گرفته شده است. در لغت این نام به معنی 360 درجه می باشد و اشاره دارد به چشم انداز 360 درجه برج های مسکونی که از هر جهت دیده میشوند. در انتخاب طرح نیز این مورد در نظر گرفته شد.
طرح ارائه شده در واقع تداعی گر دید باز و منظره ای گسترده است. همچنین حرف از خطوط و اصولی زده شده است که نقطه آغاز هر طراحی معماری وایجاد ساختار بلند مرتبه می باشد.
همچنین انتخاب رنگ های سرمه ای از گروه طیف رنگ های سرد و ملایم ، با هدف تداعی کردن آرامش و ترکیب آن با رنگ طلایی به عنوان نمادی از تفاوت و لوکس بودن صورت گرفت.