دوستیابی نژادی در نزدیکی بروجردایران قدمت قدمت انگلیسی قدمت سالمندان در تربت-حیدریهایران برنامه های دوستیابی برای آندروید شهریارایران قدمت سیاه دوستیابی به اندازه بزرگ آبادانایران دوست یابی نوجوان بروجردایران دوستیابی نژادی در اردبیلایران شهرستان دوستیابی در شهریارایران خدمات دوست یابی ارشد در سمنانایران قلاب کامل نزدیک کرمانشاهایران سایت دوستیابی قدمت هر کسی دردایران joy دوست یابی مهاجرت ارومیهایران سایت های دوستیابی رایگان شهر کائمشهرایران message سرویس دوستیابی میلیونر در تربت-حیدریهایران وب سایت دوستیابی رایگان در نزدیکی مارودشتایران برنامه دوست یابی شهر بیرجندایران دوستیابی به اندازه بزرگ میاندوآبایران دوست یابی بابلایران وب سایت مرد آژانس اتصال به قدمت جایگزین در رفسنجانایران قدمت اکنون در کوچانایران سایت های قدمت اجرایی watch 最好的约会教练 南投縣 lesbian dating app near Sutton Coldfield UK get bitcoin with paysafecard speed dating near in Oakville Canada ¿Cómo se beneficia del comercio de divisas

بهسازی و زیبا سازی حرم قم

سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) زیر نظر شهرداری قم در سال 1371 تشکیل گردید. از مهمترین اقدامات انجام شده تاکنون تملک اراضی و آماده سازی بافت های فرسوده و قدیمی اطراف حرم مطهر به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع در قالب میدان بزرگ امام خمینی(ره)، طراحی و برنامه ریزی اجرای طرح بزرگ میدان امام خمینی (ره) در محدوده اطراف حرم مطهر، طراحی مجتمع بزرگ تجاری، اقامتی قم (جایگزین میدان میوه و تره بار سابق) و اجرای مجتمع تجاری الغدیر می باشد.

تمامی این طرح ها در راستای طرح توسعه مرکز شهر قم و گسترش امکانات زیربنایی آن بوده که از سال های پیش در دستور کار مسئولین استانی و کشوری قرار داشته است.

این سازمان در سال 1392 مناقصه ای در شهر قم به منظور آغاز همکاری با مشاورین بازاریابی و فروش پروژه ای با نام "بازار بزرگ میدان امام خمینی" در جوار حرم حضرت معصومه در شهر قم تحت نظارت شهرداری شهر قم (سازمان زیباسازی اطراف حرم) برگزار کرد و شرکت های بسیاری از سرتاسر ایران با توجه به مقیاس و اهمیت این پروژه در سطح ملی و علاقه به همکاری با کارفرمای پروژه، اعلام آمادگی کردند. روش کارفرما برای سنجش عملکرد شرکت های مذکور همراه با بررسی تاریخچه کاری هر یک از آنها و ارزیابی عملکردشان در پروژه های گذشته همراه بود که طی این ارزیابی، شرکت دوان ایرانیان توانست برنده این مناقصه در دو بخش ارزیابی اداری و ارزیابی کیفی باشد و به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش پروژه بازار بزرگ میدان امام خمینی آغاز به کار کند.

در یک بازه زمانی دو ماهه و پیش از آغاز به کار در حوزه فروش، تیم مطالعاتی شرکت انجام تحقیقات بازار و تدوین برنامه های استراتژیک توسعه ای و مهندسی ارزش پروژه را در دستور کار خود قرار داد که بتواند مبنای فعالیت های بعدی بازاریابی و فروش باشد. از جمله اقدامات حائز اهمیت ما، کمپین بازاریابی بسیار موثر در این پروژه و کمپین تبلیغاتی موفق روزنامه همشهری بوده است که به عنوان بهترین طرح تبلیغاتی روزنامه همشهری در آن سال برگزیده شد. با توجه به جایگاه یابی پروژه، تغییر نام آن در دستور کار قرار گرفت و تیم دوان نام بازار "شمسه" را برای این پروژه انتخاب کرد. امروز برخی از اقدامات بازاریابی و برندینگ ما در این پروژه به یادگار باقی مانده است.

 

http://qom.ir