دوستیابی نژادی در نزدیکی بروجردایران قدمت قدمت انگلیسی قدمت سالمندان در تربت-حیدریهایران برنامه های دوستیابی برای آندروید شهریارایران قدمت سیاه دوستیابی به اندازه بزرگ آبادانایران دوست یابی نوجوان بروجردایران دوستیابی نژادی در اردبیلایران شهرستان دوستیابی در شهریارایران خدمات دوست یابی ارشد در سمنانایران قلاب کامل نزدیک کرمانشاهایران سایت دوستیابی قدمت هر کسی دردایران joy دوست یابی مهاجرت ارومیهایران سایت های دوستیابی رایگان شهر کائمشهرایران message سرویس دوستیابی میلیونر در تربت-حیدریهایران وب سایت دوستیابی رایگان در نزدیکی مارودشتایران برنامه دوست یابی شهر بیرجندایران دوستیابی به اندازه بزرگ میاندوآبایران دوست یابی بابلایران وب سایت مرد آژانس اتصال به قدمت جایگزین در رفسنجانایران قدمت اکنون در کوچانایران سایت های قدمت اجرایی watch 最好的约会教练 南投縣 lesbian dating app near Sutton Coldfield UK get bitcoin with paysafecard speed dating near in Oakville Canada ¿Cómo se beneficia del comercio de divisas

دوان ایرانیان، اولین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش

پروژه های مطالعاتی می توانند تمامی موارد زیر و یا تنها بخشی از آنها را شامل شوند. این خدمات در اکثر مواقع با عنوان مطالعات فرصت شناخته می شوند.

1. مکان یابی

2. امکان سنجی

3. اصلاح محصول

4. مهندسی ارزش

5. رهیافت برون رفت از شکست

6. توجیه پذیری مالی

7. برندینگ

7.1. نام گذاری

7.2. طراحی لوگو و اسلوگان

8. تعریف مفهوم یا کانسپت برای طرح

 

 

تدوین استراتژی های بازاریابی

شرکت دوان ایرانیان به جهت تدوین استراتژی های بازاریابی در گام اول مطالعات دوره اي SWOT را جهت دريافت اطلاعات به روز از بازار اجرا و در ادامه به بررسی استراتژی ها با استفاده از روش های اولویت بندی QSPM ، ACCEPT و تحلیل هزینه منفعت و تحلیل روندهای متغیر محیطی می پردازد. با توجه به نتایج حاصله از بخش قبلی استراتژی های متناسب با شرایط پروژه و بازار تدوین می شوند. در همین راستا جهت تدوین کمپین های تبلیغاتی به عنوان بخشی از برنامه جامع بازاریابی به بررسی ابزارهای ATL و BTL در راستای تحقق اهداف بازایابی و بودجه بندی های آن پرداخته می شود.

شرکت دوان ایرانیان همچنین در راستاي رسيدن به هدف خود که همانا پياده سازي علمي مهندسي بازاريابي و فروش و بکارگرفتن متدهاي به روز دنياست (به کمک مشاورين زبده خارجي و داخلي)، يکي از فعاليت هاي مهم خود را در راستاي تعریف هویت و نام تجاری پروژه Branding و متمايز کردن آن از ساير پروژه هاي مشابه تعریف کرده است. اين امر با مطالعه و بررسي پروژه، علايق و سلايق مشتريان و بررسي پروژه هاي مشابه دیگر صورت می پذیرد.

 

 

تدوین استراتژی های قیمتگذاری

قيمت گذاري صحيح در بازار، افزون بر آنکه مي تواند يکي از عوامل موفقيت در جذب مشتريان باشد، مي تواند رقبا را نيز دچار مشکل کند. تعيين قيمت همواره يکي از دغدغه هاي مديران شرکت ها است. به طور کلی هدف های قیمت گذاری را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

بقا و ادامه حیات شرکت

به حد اکثر رساندن رشد و سودآوری

رهبری بازار

افزایش سهم بازار

مقابله با استراتژی های رقبا

کسب رضایت ذینفعان

بهبود ارتباطات

 

 

تدوین استراتژی های فروش

ایجاد یک سازمان فروش موفق به منزله ایجاد یک صف مقدماتی بسیار قوی در انجام عملیات فروش می باشد. در دنیایی که انتظارات مشتریان هر روز در حال تغییر می باشد، سازمان فروش توانمند که از راهکارهای هوشمندانه و اثربخش برای پیروزی در عرصه رقابت استفاده می نماید نبض ماندگاری و بقای پروژه را در دست خواهد داشت. شرکت دوان ايرانيان با اجراي استراتژي هاي پوياي فروش به دنبال ايجاد مزيت های ذيل مي باشد:

1. تشکیل تیم متبحر و متخصص برای معرفی پروژه با حفظ هویت برند آن

2. تعریف فرایندهای سیستماتیک چرخه فروش قابل رصد و پایش

3. سرعت بخشيدن به فروش پروژه درراستای افزايش بازگشت سريع تر سرمايه و افزايش نرخ بازده

4. برقراری ارتباط و تعامل مؤثر و مداوم با خریداران

5. ايجاد Premium برای پروژه

 

 

تدوین استراتژی های مالی

يکي از امور مهم مرتبط به پروژه هاي ساختماني، تامين مالي و تزريق بودجه در فواصل زماني مناسب به پروژه مي باشد، به گونه اي که نرخ بازدهي سرمايه گذار را به نقطه بهينه نزديک سازد. لازم به ذکر است شرکت دوان ايرانيان اقدام به تحليل مالی پروژه نموده که مي تواند در جهت تصميم سازي مديريت عالي پروژه ها نقش به سزايي ايفا نمايد. دراین راستا امکان بررسی و مقایسه هر یک از کانال های تزریق بودجه و برتری آن نسبت به یکدیگر با توجه به شرایط کسب و کار (Business Model) ارائه و مسیر روشن تری را جهت اتخاذ تصمیم ایجاد می نماید.

امکان سنجی مالی، تدوین استراتژی های مرحله ای تزریق سرمایه و کمک به بهبود نرخ بازگشت سرمایه IRR از خدمات این شرکت در راستای تدوین استراتژی های مالی است.

 

 

مدیریت سرمایه گذاری

مشارکت مالی 

پروژه های ساختمانی به دلیل اهمیت منحصر به فرد خود از جنبه های مختلف مانند پرهزینه بودن، تخصصی بودن کار، اهمیت برون سپاری اقدامات تخصصی وغیره از اهمیت خاصی برخوردار هستند. با توجه به ماهیت پروژه ها و همچنین برنامه ریزی مالی مالک سرمایه گذار در هزینه کرد منابع مالی، در زمان های مختلف نیاز به تامین مالی بیرونی و جذب سرمایه ایجاد می گردد لذا یکی از خدمات قابل ارائه توسط شرکت دوان بررسی پروژه هایی پیشنهادی به لحاظ اطمینان از اعتبار سازنده و اطمینان ساخت و همچنین بازدهی مالی مناسب و بررسی اعتبار سرمایه گذار وشریک و انجام تعهدات جهت معرفی و برنامه ریزی تامین مالی در فواصل زمانی مناسب می باشد.

مشارکت در ساخت

در برخی از پروژه ها حضور تیم های سازنده قوی و معتبر به برندینگ پروژه و برنامه ریزی های اجرایی و اعتبار پروژه کمک زیادی می نماید. در همین راستا جذب این سازندگان و ایجاد اطمینان از اجرای پروژه کار بسیار با اهمیتی می باشد.

شرکت دوان ایرانیان امکان معرفی پروژه به سازندگان رتبه یک و همراه نمودن ایشان از طریق فرایند تهاتر و علاوه بر آن مشاوره در خصوص مدیریت فروش واحدهای تهاتر شده را ایجاد می نماید.

تهاتر مصالح

با توجه به برنامه ریزی پیشرفت فیزیکی پروژه و صرفه صلاح مالک و سرمایه گذار امکان تامین مصالح مورد نیاز پروژه از تولید کنندگان درجه اول کشور و پرداخت به صورت تهاتر، از دیگر خدمات قابل ارائه توسط شرکت دوان ایرانیان می باشد.

 

 

دیگر خدمات

اين خدمات شامل مشاوره در زمينه هاي مختلف مانند مدیریت دارایی، مدیریت اموال، مدیریت مشاعات، ارائه اساسنامه بهره برداری، مشاوره در مسائل حقوقي، عقد قراردادها و پيگيري مشتريان خواهد بود.